Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Gordon (26.03.2017 13:54): Němci jsou jednoduše záporní, kecy jako "voják jako voják" nebo "i němci jsou lidé" na tom nic nemění. Jak říká John, v Německu by hru zakázali a v americe by ji nikdo nekupoval, takže ve výsledku se zase dostáváme k tomu, že je to idiotský nápad.
@Fritol (26.03.2017 13:43): Tak obecně je problém nějak s kontextem z pohledu jedince ztvárnit příslušnost v armádě, která byla velmi těžce zpolitizovaná, masivně se podílela na holocaustu a jiných válečných zločinech (a to zcela bezprecedentně oproti jiným armádám, hlavně západním), ve které se jela tvrdá politická indoktrinace, to vše naprosto systematicky a úmyslně a jediný důvod, proč nebyla označena za zločineckou organizaci, byl článek 9 mezinárodního vojenského tribunálu (a toho využít je by bylo velké chucpe).

Každý, kdo by se o to nějak pokusil by na tahle témata tak nějak musel narazit, vyrovnat se s nimi, postavět kolem nich narativ, který by to všechno reflektoval a zároveň směšně nezjednodušoval tak, že by z toho samotným autorům nebylo trapně. Médium válečné střílečky by tomu nikdy nebylo za dost.
Navíc v době, kdy se zase objevuje revizionismus a mýty čistého a apolitického Wehrmachtu (právě třeba dementní dávání rovnítka mezi Wehrmacht a západní armády), to nikdo nemá zapotřebí a to je evidentně záblesk zdravého rozumu.
@Fritol (26.03.2017 13:47): Voják je jako voják, říkat že němci jsou záporní či špatný, je jako říkat že amíci jsou nejlepší. Imho ti taky nebyly ůplně svatí a taky se dopustily hodně zvěrstev stejně jako rusové, němci, či jakákoliv jiná armáda ve válce.

Tuším kam tohle směřuje takže to utnu a už nebudu reagovat neboť by se našel exot co by mě ještě začal označovat za sluníčkáře, nacistu, či milovníka hitlera... :)
No hlavně by si tvůrci nas*ali do bot. Už vidím ty hysterické amíky, kteří by bojkotovali hru, protože by museli hrát za němce a německej trh, kterej by tu hru rovnou zakázal nebo by tam ta hra minimálně byla neprodejná. A Německo je pro Evropu docela zásadní trh.
@Gordon (26.03.2017 13:44): Tak samozřejmě, tohle je taky nuda... To, že se furt někdo snaží dělat z němců dobráky, kteří měli taky rodinu a bla bla je trapné, ale jak říkáte, je tu spousta dalších míst a bitev, které jsou herně nevyužité a nemusí to zrovna nutně znamenat hru za záporáky.
Já vám nevím, ale hrát za němce je uplně idiotský nápad. Zcela určitě nejsem sám, kdo k nim cítí určitou zášť a představa, že bych střílel amíky nebo dokonce čechy, se mi nezdá úplně zábavná..

Jestli mi něco ve hrách chybí, tak je to Korejská válka, která by šla s klidem udělat z pohledu američana a tím by se pokryly děti ameriky, tedy hlavní cílovka..
@Johny8x (26.03.2017 12:17): Evropa je provařená jen proto, že se právě furt recykluje Normandie a Stalingrad. O nějaké provařenosti tvrdých bojů uvnitř Německa, běloruských mokřadů a italského pobřeží nějak v rámci žánru nevím.
Pacifik budiž, ale to to zas bude jak v COD 5 vždy, hele umíme v enginu krásnou vegetaci a nasazet do ní modely Japonců a Američanů.

Německou kampaň ať klidně vezme čert.
@Gordon (25.03.2017 22:15): Jo, to by nebylo špatný. Já bych hlavně ocenil, kdybychom si už konečně mohli zahrát plnohodnotnou kampaň za takové Němce nebo Japonce, a v případě Němců to nutné nemusí být tažení Afrika Korps, prostě cokoliv. Silně bych ocenil pohled z druhé strany, ne jen pořád za glorious Muricans. Jenže to u COD čekáme zbytečně... :(

@Shoggot (26.03.2017 11:24): Také jsem rozhodně pro více Rusů. Ale taky by mi znovu nevadilo tažení v Pacifiku (jako v díle COD 5: World at War), ale tentokrát za Japonce. :) Ale tak to jsem naivní snílek. Tak aspoň za ty Amíky. Obecně mi přijde bojiště Tichomoří méně provařené než Evropa, případně severní Afrika a taky i z mého pohledu o něco zajímavější..
@Johny8x (25.03.2017 18:39): Já dementnímu marketingu rozumím, neboj. V podstatě je to jedno, protože je to COD, takže to bude zhovadilost.
Ale víc Rusů, víc operace Bagration, víc Itálie, víc Hürtgenu by byly zajímavé směry.
@Shoggot (25.03.2017 17:53): Bez toho už to zkrátka nejde! :) Ne, teď vážně. Jako u Call of Duty bohužel nemůžeme čekat nějaké málo provařené bojiště, bitvu, prostředí či armádu. Musí to být pro typického hráče Call of Duty (10leté americké obézní děcko) něco alespoň trochu známého a povědomého, což D-Day bezpochyby je a hlavní roli musí být samozřejmě U.S. Army. Takže třeba něčeho ve stylu Varšavského povstání, Zimní války nebo třeba Karpatsko-dukelské operace se zřejmě nedočkáme. Ale tak budu rád i za to vylodění v Normandii, když to bude pěkně udělané a v hezkém grafickém kabátku a pokud ty obrázky tedy nejsou podvrh.
@Korbitch (01.03.2017 16:30): Řekl bych, že to možná trochu zrychlí nahrávací časy ve hře a možná trochu zlepší výkon. Ale to se jen spíš domnívám a nevím, jak moc to ovlivní. A taky pár lidí to tvrdí.

Můžeš to zkusit v nastavení vypnout a sledovat rozdíly. Mně se to moc zkoumat nechtělo.
@Gordon (26.02.2017 01:17): To jo. Akorát se mi vysmějou a udělají hru s 200 GB na disku :-)


@Korbitch (26.02.2017 02:08): Ta hra ale jinak není úplně nejlépe optimalizována a při hraní se vším úplně na maximu měli problémy i lidi s GPU za 20 000. Já se svou GTX 1060 ve full HD třeba musel snížit textury na druhé nejvyšší, ale jinak vše na maximum. Teda vlastně ještě AA jsem dal trochu nižší. I když problémy jsem měl asi jen při té první misi na Zemi. Pak už by to možná nedělalo problémy ani s těmi nejvyššími texturami. Hra jela svižně furt 60 fps. Těžko říct, protože pořád tu byly problémy i s GTX 1080, takže při upgradu bych si nebyl úplně jistý, že nebudeš muset něco snížit. Možná ale jeli v 4K.


@M.a.t.t. (26.02.2017 08:49): To máš pravdu, že i těch 33 GB bylo u Ghosts hodně, ale pořád to ještě není 80 :-) Ale jinak se mi Ghosts graficky docela dost líbil. Některé mapy mi přišly poměrně chudé, ale jiné zase dost propracované. Třeba ta jungle jak jim spadlo letadlo nebo začátek v tom rozbořeném městě. Tam mi to přišlo o dost detailnější než MW a graficky o dost hezčí než IW a většinou i AW. AW měl pár map, kde hra vypadala fantasticky. Třeba na té základně to bylo super. Všechny ty futuristické tanky a jejich modely byly zpracováný skvěle a na tom grafickém zpracování si tam celkově dali záležet. Ale třeba mise v tom městě, jak se poskakovalo na dálnici, tam to bylo poměrně dost chudé. Nebo ten úplný začátek a první mise, jak přistáli, tam to taky nebylo zrovna nejdetailnější.
Člověk žasne, proč to bere tolik. Jenže já to nemůžu plnohodnotně posoudit, proč tomu tak je, páč jsem to musel hodně snížit, aby mi to jelo naprosto bez sekání. Jasně, pořád to jede cca na 70%, ale jak to vlastně vypadá v pohybu v těch nejnáročnějších scénách se dozvím, až pořídím něco silnějšího. No, Ryzen a DDR4 ram jsou za rohem, tak další krok je lepší VGA.
@Gordon (26.02.2017 00:27): A právě proto mi to nepřijde jako správná omluva. Na co se budu dívat na kupu sraček, které mi zaberou 100 GB na disku, když se můžu podívat na něco pěkného ostrého, co zabere čtvrtinu?

Já už ty hry na disku raději nechávám, protože se mi je už nechce znovu instalovat. Ale celkem to nasere, že už mám více jak 1 TB pryč :-)
@mazar1234 (25.02.2017 21:34): U toho držení tlačítka při otevírání dveří apod. jsem se při prvním hraní taky dost divil. Teď už jsem to tolik neprožíval a celkově mě to zase bavilo. Momentálně před pár minutami jsem to podruhé dohrál.


@Gordon (25.02.2017 23:42): To mi jako dostatečná omluva moc nepřijde. AW měl víceméně stejně kvalitní videa a zabíral méně. Dying Light měl o dost větší mapu a ostřejší textury a taky zabíral méně místa.
@CrocoRay (25.02.2017 20:23): Maju tam nejaku rezervu, mal som 110 free a teraz mam 30 free cize podla cisla zo Steamu pri instalacii - 85 required - chyba 5 GB do plusu, nejaka rezerva asi na swap ked mas menej RAM (8GB).

Ale co ma fascinuje, je skutocnost, ze otvorenie dveri nie je stlacenie klavesy, ale podrzanie klavesy v duchu QTE, to uz aky retard vymyslel, neskutocna debilina. Lebo sa tam musi zobrazit nejake prijebane koliesko ktore sa vyplnuje akoze drzis stlacenu klavesu, nie proste "open the door" nie je normalnym stlacenim klavesy ale dementnym podrzanim.
Fakt WFT bullshit feature, naco tam davaju taketo nezmyselne debiliny.

Ale teda oproti BO3 je to ovela zabavnejsie a lepsie.
Aby to nevyznelo tak zle ako to vyzera z mojho postu, proste nelogicka retardovana featura bez akehokolvek zmyslu nasrobovana do hry.

Je to len detail, ale strasne bije do oci a nema ziadny zmysel, proste uplna nezmyselna blbost aby to bolo QTE, fakt to nie som schopny pochopit, ze naco je to ako dobre.
Proste Why? Why this retarded bullshit?
@mazar1234 (25.02.2017 19:29): Ani jsem nevěděl, že mi to tam tolik zabírá. Ale je to fakt dost. Takový MW 3 mi zabírá 14 GB a nepřijde mi, že by měl o tolik méně obsahu, dat apod. IW má určitě pokročilé technologie, ale celkově detaily a obsahem mi přijdou rovnocenné. Ghosts mi zabírá 33 GB a ten mi třeba přijde, že má mapy poměrně více detailnější a nemyslím, že IW má o tolik více obsahu, že by to fakt muselo těch 80 GB zabírat. Docela mě překvapuje, že ty hry teď začínají žrát tolik místa. Jakoby se to prostě vývojářům nechtělo komprimovat a raději hru nechají zabírat těch 100 GB na disku.

Ale jinak akce je to dobrá a druhé hraní mě opět baví. Vedlejší mise už jsem poplnil všechny, co se dalo a teď asi pojedu více ty hlavní, tak zítra to asi dojedu. Už si ani přesně nepamatuji, jak to končilo, i když úplný konec si pamatuji. Třeba si to trochu připomenout.
TVL to je fakt vtip!
85GB required space, 65GB downloading from Steam.
Im uz nacisto drbe, 85GB???
@Korbitch (24.02.2017 17:00): Tak v tom případě myslím, že bys neměl mít problém tu hru rozjet pěkně plynule. Já naopak rád nastavuji všechno na maximum, ale když to nejde, tak si poznadávám a něco snížím. Většinou ten rozdíl stejně ale moc nepoznám :-)

No nic, jdu to hrát dál. Kampaň je tu docela dlouhá, tak hra chvíli vydrží. Tím "dlouhá" myslím na poměry CoD série. 10 hodin hraní to bude určitě, jak jedu všechny vedlejší mise. Ale ty v letounech mě docela nudí. Radši mám klasické mise pěšáka, když jsem na nějaké základně.
@Korbitch (24.02.2017 04:37): RAMku to vyžaduje menší než Advanced Warfare. Ten mi žral skoro 8 GB a tohle tak 5.

Procesor mám core i5-4460 3,2 GHZ a grafiku GTX 1060 6 GB. Teď to hraju podruhé a mám ultra detaily a jede to stabilně 60 fps v rozlišení 1920x1080.

Ale co se týče toho ultra nastavení, tak vyhlazování jsem trochu snížil a textury dal z high na normal. Vše ostatní mám na maximu. Jde o to, že hra jela sice 60 fps, ale mívala dropy klidně na 15 fps na určitých mapách. Třeba na začátku na Zemi. A to mě prostě štvalo a bylo to hodně nepříjemné, když to jede pěkně svižně a najednou to začne trhat. U zběsilých akcí, kde CoD série patří, je to prostě hodně nepříjemné. A tyhle problémy mají i lidi s GTX 1080 apod. Předpokládám ale, že jeli ve vyšším rozlišení.

Ale jako na střední detaily to tu prý jeli v pohodě i lidi s mnohem slabšími sestavami než já a na optimalizaci si nestěžovali. Pokud chceš ale dávat vše na maximum, tak tě musím zklamat a optimalizace není úplně nejlepší. Ale při rozumném snížení by ti měla jet pěkně hladce a neměly by být žádné problémy.

EDIT: Jinak mám zaplé v-sync a uzamknuté na 60 fps. Jak jsem to vypnul, tak hra skákala i přes 100 fps, ale taky se mi sekala a dropy byly hodně cítit. Těch 60 lock mi přijde přijatelnější a je to hratelnější.
@Bellerofontes (03.12.2016 00:29): Mně se zdá, že párkrát jsem se s takovými podobnými chybami u některých her setkal. Těžko říct, zda je to tento případ. Leda zkoušet různá nastavení a sledovat grafiku, ale teď se mi do toho moc nechce.

Každopádně si prohlížím znovu ty screeny a přijde mi to zrnité, neostré a plastové. Dvě položky jsem měl z ultra snížené, jelikož se mi to sekalo při jakémkoliv propadu pod 60 fps a na změny počtu snímků to reagovalo dost špatně, ale většinu nastavení jsem měl na maximum.

Na tom videu mi to přišlo takové ostřejší a bez toho zrnitého obrazu.
@CrocoRay (02.12.2016 23:17): To by nebylo nic moc překvapivého. Poslední díly na ULTRA nastavení degradovala nějaká položka, takže se tam muselo cosi přenastavovat manuálně. O co přesně šlo, to si nevzpomínám, ale tuším, že u Black Ops 2 (poslední díl, co jsem hrál) mě to taktéž potkalo.
@montana (02.12.2016 15:04): Jo jo, taky občas přehlédnu, když tu člověk není pořád.

Konkrétně mám 4 dioptrie :-D Ale mě teď zaráží trochu jiná věc. Shlédnul jsem si video od Paula a pak si prohlížel screenshoty, které jsem si udělal a mně to video na youtube přijde hezčí a tam bych to jako nejškaredší CoD nepovažoval.

To by nebylo nic zvláštního, kdybych měl nějaký šrot počítač a jel to na nejnižší detaily. Na GTX 1060 6 GB RAM jsem to jel na téměř nejvyšší detaily. No, nechce se mi nad tím přemýšlet. Jako hra mě to bavilo a možná si ji dám někdy zase znova.
@CrocoRay (21.11.2016 16:14): Nevšim jsem si reakce. Každopádně jako odpověď už posloužilo video od Paula. Ta hra má naprosto čistej, vcelku dost tradiční, ale pěknej scifi vizuální setting, který si pevně drží po celou dobu. Všechno je krásně ostrý, lens flary fungují, všechny efektní udělátka a obrazovky se hezky hýbou a dávají smysl.

Nechápu kolik dioptrii musí mít člověk, co tohle považuje za nejškaredější CoD všech dob :)
Jistá podobnost tam je, ale Metro mi přišlo více jako střílečka a Dying Light víc jako mlátička.
Maminko a kdy se zase začnou dělat FPS akce, kde se furt jen nestřílí ? V dnešní době jsou takové prostředky a možnosti k tomu, aby se dalo udělat něco pořádného třeba z vietnamu, ale tohle je furt jedno a to samé od battlefielda po titanfall až po nějaké far crye , doomy a další pytloviny. Já ještě furt vzpomínám na starou dobrou Operaci flashpoint a vietconga a marně furt čekám, že se občas ukáže něco podobného ... No, vlastně Metro bylo super, ale to je jediný záblesk v posledních letech.
Takové metro v živém otevřeném světe s minimem RPG prvků, větší náročností, temná a ponurá atmosféra k tomu krásná grafika a alespoň průměrný příběh ? Za to bych vraždil ... Sorry za OFF