Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Co je špatného na tom, že se používají dobové uniformy? Mají snad být modré a růžové? :D
Dohráno. Ten konec za Amíky vůbec nebyl špatný a jsem rád, že jim napravil v mých očích reputaci, protože za ně vždy hraju nejraději.
No, celkově zatím nejlépe zpracovaná druhá světová, ale na Modern Warfare to určitě nemá. Sakra, já bych si dal znovu Moderny, ale teď mě čeká World at War :-)

EDIT: Kdyby mě neštvaly ty uniformy, tak bych přihodil ještě 5% :-)
Isair: Jo, nebylo to na akci nejchudší, ale i tak to nebylo Call of Duty. Nebyla to špatná hra, ale něco mi tomu chybělo.

A jak říkáš ty, CoD ti nabídl trochu více, co se týče válečné atmosféry, takže mi možná trochu rozumíš :-)
V MOH:AA (v te ver. na PC) se strilelo az az:) a akcni byl obcas az moc rekl bych.

PavelU: Ja novejsi FPS moc ani nehraju, takze nemuzu moc porovnavat, styl jaky nabidl MOH:AA a jine starsi hry mi celkem sedel a byla to dobra akce, ale COD 1,datadisk,2 nabidl dle meho toho trochu vic.... alespon co se valecne atmosfery tyce.
Nate: Napsal bych, napsal.... Ale nebyla by to 100% pravda. Třeba takový Painkiller mě bavil, ale neměl ten správný styl. V Necrovisionu se zabíjí jak na běžícím páse a dáváš i 100 nepřátel v jediný okamžik. Left4dead není taky tak úplně pro mě. Nový Wolfenstein postrádá také styl CoD.

Ten CoD je takový specifický, není to jen bezduché kosení alá Necrovision, či Painkiller anebo Wolf. CoD má pro mě lepší hratelnost svým celkovým zpracováním.

Ale jinak je pravda, že mám rád akce, kde se co nejvíce střílí, jen to střílení musí být zpracováno kvalitně. A je pravda, že starší hry byly někdy méně akčnější a to mi taky nesedělo.
Isair: 16:06:27 hod: Tenhle koncept klasických FPS, ať již těch z druhé světové nebo jiných období, je vůbec to nejlepší co kdy first person střílečky nabídly. Super to bylo ještě v datadisku United Offensive pro první CoD. Z těch modernějších byly ještě po staru F.E.A.R, HL2: EP2 nebo TimeShift, víc jich už asi od roku 2007, z těch co by za to stály, nevzniklo.
Pivo: Mno tak prostě řekni, že máš raději akce, kde se co nejvíc střílí. Starší WW hry měly menší poměr počtu mrtvých na hráče :P. Mě právě tenhle styl už začíná u všech stříleček nudit, chce to oživení, ne jenom přidávání cover systému spolu se zvyšováním výdrže nepřátel, respektive zvyšování jejich počtu spolu se snižováním jejich výdrže (prostě nucení hráče buď zabíjet jak na běžícím páse nebo ho nutit používat cover systém).

Nic proti CoD, jednou za čas se podobná frenetická akce hodí, ale když je taková každá druhá hra (navíc nedosahující kvalit CoD - v IW jsou/byli machři na skriptované sekvence)...

PS: Jinak první dva díly MoH (na PSX) jsou IMHO jedny z nej WW2 akcí - Spielergův dohled je na nich znát :).
Já to hrál i tehdy a mě se to prostě nelíbilo (no, tohle je možná silné slovo) :-)
Neříkám, že to bylo špatné, ale asi nic pro mě. Mě ty starší fps prostě nějak nebraly a zdály se mi takové obyčejné, ale ty CoD apod. modernější fps mě celkem hodně berou.
V MOH: AA byl ten problem, ze vetsinou jsi na vsechno byl sam, takze to bylo temer jako hrat kazdou jinou tuctovou FPS a neprinaselo to az takovy skvely pocit z te valky, datadisky se teda trochu zlepsily, ale porad to nebylo ono. I kdyz v te dobe to byla jedna z nejlepsich valecnych FPS a peknou atmosferu zase tez mela:).
No já také WW2 nemusím a taky se mi zdá celkem ohraná. Ale CoD série přináší do bitvy šmrnc a je taková jiná než MoH:AA a ostatní hry s touhle tematikou.

I když ke konci už se mi to trochu ohrává - Clear the house, well done boys, destroy the tiger a dokola :-)
Ale i tak je akce docela slušně a stylově zpracovaná v dobých kulisách a skvělé grafice a to vše má u mě vliv na atmosféru hry. Jen mě serou ty uniformy a musím si odmyslet, že střílím jak Němce, tak i ty ve vlastních řadách, což mi na atmosféře zrovna moc nepřidává :-D

btw: dneska už to dojíždím a hodnocení ponechávám, ta hra si to zaslouží. Co přinesl první díl, druhý pouze dotahuje k dokonalosti grafikou a díky tomu hra působí více filmověji.
Tolister: Jenže Pointe du Hoc, kde se mise z CoD2 odehrává, je opravdu součástí Omahy. A i ty vysoké útesy nejsou vymyšlenou blbostí. Takže po historické stránce je tahle mise docela vydařená!
Každopádně souhlasim s tim, že to vylodění nebylo uplně nejlepší, ale nejhorší taky ne!
Já bych řekl, že druhá světová ne Evropském kontinentu je pasé už hodně dlouho. Mě naposledy opravdu pohltil MoH: Underground 2 a pak trochu MoH:AA a CoD1 (tak nastejno) a všechno potom není špatné, ale je to pořád to samé dokola.

Ačkoliv pacifik, boje v Číně a Japonsku atp. ještě nebyly zpracovány nějak obstojně, prostor tu pořád je. Doteď to byl jen tunel převlečený do exotického kostýmu a tedy žádná změna v hratelnosti. Možná by to chtělo, aby se na vývoji podílel někdo s patřičnými zkušenosti (dokumenty a fotky očividně nestačí)... Viz Vietcong a Pterodoní expedice do Vietnamu (rozhodně to hře prospělo).
Tolister: To mě právě zarazilo. Já viděl na záčátku "Day D" a to jsem myslel, že je ta Omaha. Každopádně, tadytohle mě moc nebavilo. Ale ubírat na hodnocení z toho nebudu, teď zase hraju za Brity a už se blížím ke konci. Konec je za Amíky, tak snad to bude zase nějaká řežba.
Pláž Omaha byla rovná a né s vysokým útesem. Na začátku se ti tam napíše myslím 3 míle od pláže Omaha. Ale v Normadnii to je.
Jsem se tak těšil na americkou kampaň a nakonec se mi tolik nelíbí, škoda. Ale špatná není, akorát mě štve hlavně to, že amíci a nějací němci mají podobné uniformy a těžce se to na dálku rozeznává. A na té Omaze (či co za vylodění to bylo) se furt bojovalo na jakési prázdné louce se zákopy. No, nic moc. Ruská a Britská byla více akční a stylovější.
Tež si myslím že to není úplně vyčerpané téma. Ale radši by měli dát větší prostor FPS akcím z jiných válek, které ještě nebyly použité vůbec, nebo jich je hodně málo.
Dva důvody, proč hry z WW2 nejsou pasé.
1) Je spoustu bitev, které ještě nikde nebyly a také je plno národů a tím pádem i zbraní, které jsem taky nikde neviděl.
2) Pasé je to možná pro nás a teď, ale určitě ne pro ty, kteří ještě v dobách MoH:AA tahali za sebou kačera. A já osobně si myslim, že ještě někdy přijde doba, kdy právě hry z WW2 budou patřit mezi ty nejlepší.

Jako to, že všichi všude dávají jen Omahu a Stalingrad, ještě neznamená, že je WW2 vyčerpaná. :)
V CoD 2 je to ještě slušné a ten pohled z tanku je zpracován z CoDů nejlépe, anebo nejrealističtěji aspoň. V CoD 1 nevím jestli je možné, aby ten týpek čouhal z kokpitu, no já to beru, že to je i při těch tancích z první osoby vojáka. No a v pětce si to klidně mohli odpustit, tam to je asi nejhorší mise z CoD 5. Vcelku dobré je to ničení těch věží, nebo domů, ale je tam pohled na celý tank a divné ovládání. Chci otočit kokpitem a ten tank se otočí celý, ale dá se na to zvyknout, ikdyž klidně mohli ovládání a pohled zachovat z dvojky.
V každé válečné hře mě nejvíce nudí jízda tankem a CoD 2 není vyjímkou. Nevím proč zrovna tohle Bodking zmiňoval jako klad u AA, když CoD série to má taky a u obojího to beru jako prvek, který si ve hře mohli odpustit :-)
V dnešní době mi docela chybí CoD-like akce ve stylu Delta Force: Black Hawk Down - tedy arkáda plná mrtvol a jisté linearity říznutá minimální koridorovostí a oživujícími prvky (tenkrát jízda za kulometem jeepu, helikoptéry s minigunem atp.).

Dneska je to samý koridor (sakra úzký) plný Káček a kvádrů se zbraněmi, které střílejí plazmu namísto kulek, a mají sakra malou účinnost. Plus by to zase chtělo trochu posunout interaktivitu prostředí na novou úroveň (něco jako předvedl HL2 v roce 2004) a teď nemyslím jen destrukci ála Red Faction 3 nebo Bad Company 2.
Tak nemuselo by to byt vse jako COD, ale pokud FPS, tak bych tez radeji bral cistou a linearni, nez nejakou plnou vedlejsich questu, nakupovani a ja nevim ceho vseho (jednou za cas je to dobra zmena, ale porad bych to nemusel, nebot tyhle vedlejsi ukoly zbytecne odrazuji od hl. pribehu a pak hra nema takovy spad, tohle bych radeji prenechal cistym RPG hram, od kterych se to vice ocekava, FPSky preci jen hraji hlavne kvuli odreagovani (cili te linearite a sviznosti)).

Zkratka pokud nejakou rubacku s mecem, tak nejradeji na zpusoby Dark Messiah of Might and Magic, klidne i bez RPG prvku (i kdyz v takovehle male mire by mozna neuskodily), ale zkratka vcelku svizna a linearni akce s peknymi souboji, mozna bych tam do toho hodil i par "cool" cod misi (cili neco, kde s armadou se snazite obsadit nejakou pevnost+ pekne scripty ) a pokud by musely vedlejsi questy byt, tak take nejradeji ve stylu Dark Messiah (cili zadne dlouhe zachazky, pouze nejaky mensi a jednoduchy questik ). A urcite by to chtelo i nejake stealth mise, v takove staroveke hre z Recka, Ciny nebo Japonska (ci jine zeme) by mohly vypadat docela slusne:).
Ale pokud by to všechno mělo být součást Call of Duty série, tak by mi stačila, asi jen ta tupá naskriptovaná koridorovka, ikdyž více prostoru by neuškodilo. Ale takové to taktizování, obchodování, nebo nabírání nových posil, to bych nechal na jiných hrách. Já radši v Call of Duty, když tam sou samé pěkné skripty a hra jde pokaždé jednou cestou, ale jak říkám více prostoru by neuškodilo, anebo více cest k splnění daného úkolu v misi.
Druhá světová je pasé, ta už tu byla snad na všechny způsoby. Jenže tyhle starší konflikty, které navrhujete, mají jeden zásadní problém - kadence tamních zbraní je žalostně malá a pro "moderního" hráče by to byla nuda (600 kulek za minutu a méně nebereme). Ale já bych třeba uvítal nějakou pořádnou sci-fi akci dbající na fyzikální zákony a možné reálie budoucnosti (žádné mimozemšťany, prosím)... Nebo, jak navrhuje Isair, nějakou akci s mečem, nejlépe něco z Japonska (takové samuraje...) nebo Číny.
No ony ty originální nápady jsou fajn. Ale člověk nemá co kopírovat a musí dokázat hodně velkou dávku umu a fantasie, aby to nakonec klaplo. Ale když se to povede, vznikne něco skvělého, co si hráči oblíbí.

Jinak nějakou mlátičku z Řecka bych také bral. No já teď někdy zkusím Rise of the Argonauts, ale tam je takové klasické fantasy, takže to není až tak originální, ale i tak mi to přijde celkem zajímavé.
Treba se autori jednou vzpamatuji a upusti od tech okoukanych sci-fi a WWII a dockame se i zajimave piratske tematiky, kazdopadne vse co zde rikate se zdaji jako zajimave namety na prostredi:) ja bych osobne bral i nejakou FPS rubacku s mecem, trebas ze starovekeho Recka (neco ve stylu Dark Messiah, ale bez te fantasy slozky), samozrejme s moznosti pouzivat i luk atd...

Ale urcite je nejaka nadeje, ze se neco zajimaveho opet najde, i dnes obcas vysvitnou mezi tou sci-fi sedi nejake zajimave tituly, jako COJ:) nebo Dark Messiah atd... (ehm sice uz to jsou tez starsi hry, ale jeste se to da:))
Když jsme byli u té originality, tak já zase postrádám nějakou pirátskou tématiku :-)
A myslím tím samozřejmě v fps žánru a s pořádnou atmosférou jakou měl první Call of Juarez a třeba i nějaký ten vtip by se tam šiknul (však s věčně ožralými piráty musí být někdy zábava, ne?). Ach jo, toho se asi nikdy nedočkám :-(

EDIT: Souboje na moři, v jeskních, v nočních přístavech, útěk před armádou a jejími zákony v prosluněném přístavu (viz. Piráti z Karibiku), krádež lodi, nabírání posádky apod. To je můj sen :-)
O tu atmosféru jde především. A to stěma zbraněma by aspoň byla nějaká pořádnější změna. Ale ta vietnamská válka bude nářez. Sice zbraně žádná novinka, americká M16 a
vietnamský Kalashnikov třeba, ale myslím že těch her z vietnamské války je méně než těch z druhé světové. Ale na tom stylu amerických vojáků by mohli zapracovat, jako třeba hitovky hrající v rádiu (přibližně něco jak ve Vietcongu). A třeba výcvikový tábor si tam představuju takový, jak byl ve Forrest Gump.
"Jen by to byl trochu jiný styl,"
O to prece jde ne?:) Pokud by se to nejak vymaklo, tak by to urcite byla kvalitni a originalni hra.

"Nebo napoleonská válka. Třeba střílet z děla, střlet s té pušky, kterou museli uplně dlouho nabíjet."
To tez nezni spatne, zkratka tech nevyuzitych prostredi je jeste hodne a je to opravdu velka skoda.
WW1 v podání CoD by asi nebyl dobrý nápad. CoD je vždy pořádná řežba a tomu moc neodpovídají zbraně první světové :-)

....no i když zase by to nemuselo být úplně špatné..když se tak zamýšlím :-)
Jen by to byl trochu jiný styl, ale atmosféra by mohla být dobrá.
Nebo napoleonská válka. Třeba střílet z děla, střlet s té pušky, kterou museli uplně dlouho nabíjet. Ale taková vietnamská válka, která prý bude v CoD 7 by mohla být tež dobrá. Přece jen v CoDech, které sem hrál(1,UO,2,4,5), tvůrci atmosféru zvládli na výbornou. Ale WW1 v podání CoD je taky dobrý nápad.
Z WW1 je třeba takový Necrovision, ale nakonec se to zvrtne v klasické klišé, kde ta WW hraje vedlejší roli a kosí se někde v pekle - alá Painkiller, ale chybí tomu nějaká ta šťáva :-(
Je si to jinak taky hodně podobné s takovým Wolfensteinem apod.
Imho prostredi ve hrach je tez velky kamen urazu, protoze vetsina se odehrava prave v prostredi WW II, nebo v nejake vzdalene budoucnosti a nekolik FPSek je ze soucasnosti (a opet se budu opakovat (viz. COJ:)): jake osvezeni bylo si zahrat po dlouhe dobe FPS z divokeho zapadu, ktera jeste navic jako "originalni" prvek nenabizela pouze prostredi:)). A rad bych konecne videl i nejakou FPS treba z WW I, celkove je jeste tolik nevyuzitych prostredi ve hrach a nikdo se neodhodla k jejich zpracovani :/.

Kazdopadne i tak se mi jeste tyto hry neznechutily natolik, abych je zavrhnul.
Bodkin: "WW2 FPS už nemají co nabídnout a budou se stále dokola vykrádat a zavrhnul jsem je. Stejně jako FPS poslední doby, a to jsem je měl dříve tak rád :("

Problem je, ze tohle neni chyba pouze u FPS, ale temer u kazdeho zanru.

Jak osvezujici byla za posledni dobu moznost si zahrat hru jakou je Call of Juarez, ktera alespon nejake ty originalni prvky prinesla.
Kubulus: Vykradený první díl to je. Vysoce nadprůměrné to je. Hratelnost parádní je. A podle toho všeho je to i píčovina?

Bodkin: Já netvrdím, že Vivisector je něco extra. Jen mě to neurazilo. Nevím, proč zmiňuješ tuhle hru?
Jo, to slovo "generický" možná chápeme jinak. Já to chápal, že je to furt dokola a dokola o tom samém. AA se mi tak zdá, ale asi jsem to slovo pochopil blbě a generický AA generický není, protože slovo "generický" znamená něco jiného.

A ano, já také druhou světovou nesnáším, ale CoD mi do toho přineslo šťávu a teprve s touhle sérií mě začla WW bavit. Ostatní druhou světovou nesnáším.
Největší problém týhle hry spočívá v tom, že je to naprostá píčovina. Má to sice parádní hratelnost, několik dobrých momentů a prostě to je celkově vysoce nadprůměrné, ale je to v podstatě jen vykradený první díl, nic nového. Dohrát a zapomenout.
Áno Call of Duty 2 je megasuper, má to Multiplayer, to znamená, že ten singleplayer mu môžu, nie môžu, ale musia!!! závidieť všetky fpsky, aj doom by mal, alebo halflife a ak nezávidia, tak je to len ich chyba. Tak nadčasovo zrecyklovaná hra sa len tak nevidí a tie výbuchy, tie výbuchy, tie výbuchy sú úžasná hrateľnosť a to najlepšie čo máme, Mass Effect by mohol závidieť ten prepracovaný dej a aj tú grafiku, ktorá vo svojej dobe vôbec nebola priemerná. A nesmiem zabúdnúť na tie výbuchy!

Pôvodne som to chcel napísať ako komentár, ale to by bolo asi už moc.
Já ti nic vyvracet nebudu. Protože se na ničem neshodneme.

Neshodneme se vkusem (například o vivisector bych si neopřel ani svého rezavého favorita, odinstaloval jsem to během půl hodiny a to jsem měl cukání už od začátku)

Neshodneme se ani na významu slova generický(,které se mi zdá používáš jen proto, že ho používám taky).

Popravdě, já si po CoD řekl, že WW2 FPS už nemají co nabídnout a budou se stále dokola vykrádat a zavrhnul jsem je. Stejně jako FPS poslední doby, a to jsem je měl dříve tak rád :(

Teď jsem se k tomu tak trochu vrátil(sniper elite) a zjišťuji, že sem tam něco dobrého/nezvyklého by se ještě najít dalo, ale... žádná křeč.
Podle mě je CoD2 jedna z nejlepších her z období WW2. Už jenom díky své grafice, která byla na svou dobu opravdu povedená a ještě dnes by jí mohlo spoustu her závidět (!!!), skvělé hratelnosti a vynikajícímu MP, se tahle hra řadí mezi mé nejoblíbenější.
Dole jsem myslím psal, že jsem AA hrál v době vydání, ale nedohrál jsem to. Pak jsem se k tomu vrátil myslím v roce 08 a též to bylo před Call of Duty apod. Dohrál jsem to, protože nic jiného doma ke hraní nebylo.

Bodkin: Ona je to generická střílečka, ale má skvělou hratelnost a lepší než všechny ostatní generické střílečky. Nápaditější level design, akčnější, má lepší atmosféru apod. Proto je lepší než ostatní hry.

A jinak ty jsi zmínil pouze dvě hry z druhé světové - RTCW a AA. AA jsem se v roce 02/03 snažil mermomocí dohrát, ale nešlo to. Už tehdy se mi to zdálo málo akční a postrádalo to šmrnc. Prostě generická střílečka, možná originální, ale pořádnou akci přineslo až CoD.

Takže jsem opět zpochybnil tvá slova ty herní guru, jak mi to teď vyvrátíš? Z tvých slov jsem pochopil toto: Jednou jsem to zkusil a pak se mi ten žánr přestal líbit :-)
A radši jsem se vrhl na jiné. Žeby Brothers in Arms apod.? No tyhle hry taky moc nového nepřináší a jde to vidět i v jiných hrách. Každý žánr je ohraný, to je asi jako bys nadával, že tě nebaví furt tahové strategie, které jsou o tom samém apod.
Otázne je, či hral Pivo MOHAA pred alebo až po tých ostatných hrách. Veď ide o hru, čo vlastne zaviedla ten trend tých kvázi historických akcii a už prvá misia v Afrike bola zážitok, nehovoriac o zakempenom Francúzsku alebo cestu zasneženým Nemeckým(?) mestom pri konci.
Ambrosius(kaufland TM): včem je IMO co?

CoD je vcelku generická a nenápaditá střílečka, kterou když už jsi nějakou jinou hrál před tím, nemá cenu hrát. Všechno už jsi viděl. A hrát CoD je proto, že to lépe vypadá je jako upřednostňovat Star wars novou trilogii, protože je to stejná pohádkoá pitomost, jen v té novější se to lépe bliští.

Že AA nemá atmosféru a je to jen bum bum? Byla to myslím jedna z prvních stříleček, které zavedly vedleší úkoly. Dalo se tam jezdit v tanku(a bylo to tam zábavné), plus jsi lovil medaile (za "speciální" úkoly). Co se atmosféry týče, Omaha (byť teď už notně profláklá) byla parádní a skoro každá snipovací mise (v paměti mám zrovna tu mostovou) dost dobře stimulovala. Nebo ponorková. Můj důvod nenávysti k AA je prostý: Gameplay. Ono tedy... jak to kulantně podat. Když dáš skopčákovi dávku do pupku, ho to srazí k zemi, hlaveň zarazí do hlíny a dávku ti v poklidu vrátí. Z toho pěním, už bych to znova nesnesl což je škoda, spousta misí by stála za zopakování.

Ale proč já se ti to tu pokouším vůbec objasnit? Proč jsem na tebe vůbec tak hodný? Netuším. Má herní závislost už loni, předloni udělala maturitu a teď se valí světem. Já jakožto herní guru a ty jako nuzný student. Nemáš nárok zpochybňovat mé nedostatečné slovní hodnocení. Když něco řeknu, tak to platí! :-D
Mě se právě líbí o něco více a pokud ta původní byla dost dobrá, tak si rád poslechu i tu novou. Originalitu samozřejmě také rád ocením, ale musí to pak hodně dobře klapnout a to pak dávám rád i 90ky. No, kromě Batmana jsem ale na nic více originálního a osobitého nenarazil, takže radši uvítám klasiku jakou je Call of Duty apod.

Ou, měl bych zkusit Ghostbusters anebo Rise of the Argonauts - tohle duo se mi též zdá docela originální. Ale už odbočuju od tématu.
Ja to mám asi ako s hudbou, to že je nejaká nahrávka nahraná nanovo v lepšej kvalite so mnou rozhodne nijak netrhá...
Tak CoD 2 nepřínáší vůbec nic nového, ale je nadupaný další (minimálně stejně zábavnou) akcí v lepší grafice. Tak to vidím alespoň já.
Imo je až na minimum pasáži (fallback v Normandii a obrana lesnej pevnosti) CoD2 až priveľmi sterilné a nudné, odhliadnuc aj od toho, že v podstate recykluje to čo bolo v CoD 1 a MoHAA

Ešte, že v Gothicu pri 90% z toho malého počtu NPC neboli rovnaké dialógy O:)
No, můj názor na RTCW všichni znáte, takže tu nic říkat nebudu :-)

Ale lepší než Medal: AA. V čem jako? Medal byla obyčejná capina, bum bum a další mise, kde bylo bum bum. Kdyby to bum bylo kvalitní, tak je to fajn střílečka jako CoD, ale to ona bohužel není. U technického zpracování radši taktně pomlčím, protože AA tu má pár let hendikep. Prostě to pro mě nemělo ani žádnou atmosféru, nevím v čem bylo lepší.

Pak jsou tu Commandos: SF a Brothers in arms, kteří nejsou tak úplně špatní, jenže oboje tak trochu jiný žánr a pokud někdo ujíždí na tomhle stylu - stealth/taktická, tak mu třeba CoD nesedne. Kromě toho si ale myslím, že i tak je CoD lepší jak tyto hry, zvláště už tím, že u Brothers in Arms bylo spousta nelogických prvků, kdy mi tam pochcípali všichni při misi, ale na konci každé mise jsem byl opěvován, jaký jsem dobrý velitel týmu a takových blbostí nelogických tam bylo více a mě to kazilo požitek z atmosféry.

Zbytek stříleček z druhé světové jsou totální kraviny, které bych na disku nesnesl ani pár minut.

Mohl bys mi prosímtě Bodkine uvést jediný důvod, v čem je CoD imho? Aspoň JEDEN JEDINÝ ROZUMNÝ důvod? Kromě toho, že je to o řád horší a nebaví tě to, a že je to jen obyčejná, lineární a se spoustou spkriptů (ale dost kvalitní a frenetická, která svůj účel samozřejmě plní) střílečka?



EDIT: Fg: CoD 2 je stejná jako CoD 1, ale má o dost lepší grafiku, která mi umocní ten požitek z války. Takhle jsem to myslel. Nezáleží čistě na grafice. A MoH: AA byla i na svou dobu hloupost :-)
Hrál jsem to tehdy a nemohl jsem to dohrát, bo mě to nudilo, až pak jsem to dohrál a to jsem byl ožralý z maturiťáku :-)
pivo: srovnavat hry dle grafiky? no ty ses gurman! :D navic v te dobe hrat MoH:AA ci CoD 1 byla v te dobe nesktecna bomba.....takovy Hidden 2jka byla skvela WWII hra a je jich vice...