@Tulareanus (27.09.2024 15:03): A co teprve celý svět :) 20% prodejů je pořád mimo Čínu a i to je na novou značku a prvotinu studia veliký číslo.
Diskuze
@Widl (27.09.2024 14:05): Dosť málo na to, koľko má Čína obyvateľov. :)
Tak už je prodáno přes 20 milionů kopií. Slušná práce na prvotinu :D
marwel (05.09.2024 13:46) : Jo ta unava je dost mozna. Sam mam nieco podobne s openworld hrami a nebavia ma hry, ktore by som si inak uzil.
@Blaiddtom (04.09.2024 08:51): Ja mam proste rad, kdyz mam kontrolu nad kazdym uderem a rychly soubojak je tak pro me poradny button-mashing (ale kontrolovany). :d Parry, ktere muzes pouzit jednou za uhersky rok neni parry a nemelo by se poradne ani zminovat. Ale to je jen cast problemu s Wukongem, osobne si nejsem presne jisty, proc me to vlastne nebavi, protoze by me to bavit melo. Spis to nejvetsi merou prikladam unave zanrem (ne souls-like zanrem, ale akcnimi adventurami obecne). Posledni dobou jsem se vic venoval hrani tahovek a pribehovych adventur na Steamdecku (Sea of Stars, Steamworld Heist 2, Wolf Among Us, Stray Gods, Katy Rain) a nejak tezko se mi vraci na PC a hrani AAA produkce.
@marwel (04.09.2024 08:06): Mame to naopak no. Parry v lies of p bolo pre mna asi najhorsie ake som zazil v hrach. Wukong ma taktiez parry, sice formou spellu ale ma a taktiez ma counterattack v skill strome, ktory funguje podobne.
A ten subojak rychly je, len treba skill a build. Nazorna ukazka na bossovi, ktory nedava cas na vydychnutie: https://www.reddit.com/r/BlackMythWukong/comments/1f7dkwk/how_this_guy_uses_see_through_attacks_on_yin/ a to nepouziva transformacie, spirity, reliky ani spelly az na práve parry.. mohol hrat este kludne agresivnejsie, miesto niektorych dodgov.
A ten subojak rychly je, len treba skill a build. Nazorna ukazka na bossovi, ktory nedava cas na vydychnutie: https://www.reddit.com/r/BlackMythWukong/comments/1f7dkwk/how_this_guy_uses_see_through_attacks_on_yin/ a to nepouziva transformacie, spirity, reliky ani spelly az na práve parry.. mohol hrat este kludne agresivnejsie, miesto niektorych dodgov.
@Widl (03.09.2024 22:30): Alo jo, me nevadi, ze tam uhybani behem utoku neni, ale je to trochu hloupe, kdyz vidis, ze by to proste slo, nic mu v tom nebrani, neni v pulce utoku jako kdyby mel sekeru ale presto neuhne. :) Ja jen upozornoval na to, ze ve sve podstate ten soubojak nijak rychly neni, ze je rychly jen na pohled. Krom toho s tou rychlosti utoku bys to mel klidne i s mecem, to by nebyl zadny problem.
@Blaiddtom (03.09.2024 23:11): Lies of P me bavilo vice (neprekvapive, je tam parry :)) a i kdyz jsem take u nekterych bossu trpel, tak nikdy jsem nemel nutkani hru prestat hrat, proste me ta hratelnost bavila.
@Blaiddtom (03.09.2024 23:11): Lies of P me bavilo vice (neprekvapive, je tam parry :)) a i kdyz jsem take u nekterych bossu trpel, tak nikdy jsem nemel nutkani hru prestat hrat, proste me ta hratelnost bavila.
@marwel (03.09.2024 21:28): No tam hlavne u nas nieje cinska kultura a mytologia nejak popularna. Kniha ma kvantum prepisov a zohnat vobec nejaku nie je jednoduche u nas. Davno v minulosti tu bol serial opiči král, ktory udalosti z knihy priniesol na obrazovky, ale znova moc to tu popularne nebolo a dnes to je takmer nepozeratelne :D Bohuzial autori hry tieto udalosti moc nevysvetluju a bez ich znalosti je pribeh obcas neuplny.
Subojak chapem ze ti nesadol, podla ohlasov nie si zdaleka jediny. Jeho plny potencial hlavne vyuzijes az v neskorsich fazach hry, kde sa daju uz stavat plnohodnotne buildy a hlavne v new game plus ktore odomkne dalsie moznosti. A cancelovanie comba mi tu pride viacmenej v pohode pri tej rychlosti, pri takom lies of P som na to doslova trpel a tu hru neznasam (nielen)koli tomu :D
Subojak chapem ze ti nesadol, podla ohlasov nie si zdaleka jediny. Jeho plny potencial hlavne vyuzijes az v neskorsich fazach hry, kde sa daju uz stavat plnohodnotne buildy a hlavne v new game plus ktore odomkne dalsie moznosti. A cancelovanie comba mi tu pride viacmenej v pohode pri tej rychlosti, pri takom lies of P som na to doslova trpel a tu hru neznasam (nielen)koli tomu :D
@marwel (03.09.2024 21:28): Tohle je věc, kterou bych naopak já vyzdvihnul. Útoky v kombu jsou různě dlouhé a střídají se. Krátký, krátký, dlouhý, krátký, finišer. Je to jen o rytmu, napovídá i zvuk hole a všechno je responzivní a sedí. Ty krátké jsou opravdu kratičké a uskočit z nich není problém. Z těch dlouhých, finišeru a těžkých už neuskočím. Kam až můžu kombo pustit? Co dělá enemák, stihnu to ještě? Je teď ta pravá chvíle na nabití útoku? Skvělý a hlavně napínavý, i když je ten základ prakticky jednoduchý. Ten souboják je pro mě opravdu skvěle odladěný, za tím je vidět spousta testování.
Jo, asi mate pravdu, proste to neni pro me. Ne zanrove, ale konkretne tenhle titul. Predlohu neznam vubec, ano, jsem kulturni barbar. Nazev mi neco rika, ale to je tak vsechno. Obtiznost take neni problem. Ano, hraju recklessly, vzdycky tak hraju, bez ohledu na zanr, nemam problem umirat a zkouset to dokola pokud me to bavi nebo mam motivaci pokracovat (pribeh).
K soubojaku. Rychlost soubojoveho systemu je ve skutecnosti dost na oko. Sice opicak mladi holi rychle, ale je to vzdy na par stisknuti tlacitka. Jedno stisknuti, ctyri udery holi. Pokud byste to nahradili sekerou, cele kombo by bylo o peti uderech ale trvalo by stejne dlouho, dalo stejny damage a vysledek by byl uplne stejny. Pridejte si k tomu fakt, ze nemuzete dodge cancle utoky a pak uz je to fakt naprosta habadura na hrace. :D
K soubojaku. Rychlost soubojoveho systemu je ve skutecnosti dost na oko. Sice opicak mladi holi rychle, ale je to vzdy na par stisknuti tlacitka. Jedno stisknuti, ctyri udery holi. Pokud byste to nahradili sekerou, cele kombo by bylo o peti uderech ale trvalo by stejne dlouho, dalo stejny damage a vysledek by byl uplne stejny. Pridejte si k tomu fakt, ze nemuzete dodge cancle utoky a pak uz je to fakt naprosta habadura na hrace. :D
@Widl (03.09.2024 13:59): Subojak je prave komplexnejsi nez sa na prvy pohlad zdaa a buildovanie je fakt zabava po dlhej dobe v nejakej hre. Mnich mi zabral asi 8 pokusov :D Potom mi zatopili az niektori nepovinni (scorpionlord, yellow loong, yin tiger) bossovia a par main bossov ku koncu hry. Na ziadnom som sa vylozene nezasekol.. viem si ale predstavit ze neskusenejsi hraci mozu mat velky problem na par z nich. Tie neviditelne steny uz som neskor nejak ani nevnimal.
Audiovizual je urcite špička a kazdym aktom je to lepsie.
Nebyt par bulls**t secretov ala elden ring, ktore clovek bez navodu alebo obrovskej nahody nema najmensiu sancu najst a byt pribeh trosku privetivejsi pre neznalych predlohy, je to pre mna mozno aj 10kova hra.
Audiovizual je urcite špička a kazdym aktom je to lepsie.
Nebyt par bulls**t secretov ala elden ring, ktore clovek bez navodu alebo obrovskej nahody nema najmensiu sancu najst a byt pribeh trosku privetivejsi pre neznalych predlohy, je to pre mna mozno aj 10kova hra.
@Blaiddtom (03.09.2024 08:58): Mnich zatopil i mně, ale pak už jen na chvilku medvěd a zatím si frčím dál. Taky nesouhlasím, že hratelnost není špičková. Právě naopak, ten souboják je sice jednoduchý, ale krásně rychlý a doladěný.
A čím dál víc se mi líbí soundtrack, hlavně Celestial Symphony, která rozjíždí motiv ze stařičkého seriálu, který běžel kdysi dávno i u nás na ČST. Úplně mě z toho mrazí :D
A čím dál víc mě štvou neviditelné stěny :D
@marwel (03.09.2024 03:43): Příběh hodně počítá se znalostí předlohy. Tady je pročítání encyklopedie asi jediná volba. A nebo si s dětma dát opáčko u knížky, to je pořád skvělá dobrodružná pohádka :)
A čím dál víc se mi líbí soundtrack, hlavně Celestial Symphony, která rozjíždí motiv ze stařičkého seriálu, který běžel kdysi dávno i u nás na ČST. Úplně mě z toho mrazí :D
A čím dál víc mě štvou neviditelné stěny :D
@marwel (03.09.2024 03:43): Příběh hodně počítá se znalostí předlohy. Tady je pročítání encyklopedie asi jediná volba. A nebo si s dětma dát opáčko u knížky, to je pořád skvělá dobrodružná pohádka :)
@marwel (03.09.2024 03:43): Pribeh tam je dost solidny. Problem ale trochu je, ze dost z neho je skryteho a hra obcas spolieha na to ze poznas predlohu(journey to the west), taktiez odporucam citat vsetky popisky nepriatelov v logoch.
S tym ze nema spickovu hratelnostou ale rozhodne nesuhlasim, asi to proste len nebude hra pre teba..pribehovka to primarne nie je, ani nemala byt. Mozno skus druhy akt, tam sa lokacie trochu otvoria a je tam viac co objavovat, ale ak ta to nebavi uz teraz, pochybujem ze bude neskor. Dvojnasob ked si mal problem s "velkohlavym monkom", su tam omnoho narocnejsi bossovia.
S tym ze nema spickovu hratelnostou ale rozhodne nesuhlasim, asi to proste len nebude hra pre teba..pribehovka to primarne nie je, ani nemala byt. Mozno skus druhy akt, tam sa lokacie trochu otvoria a je tam viac co objavovat, ale ak ta to nebavi uz teraz, pochybujem ze bude neskor. Dvojnasob ked si mal problem s "velkohlavym monkom", su tam omnoho narocnejsi bossovia.
Tak velkohlaveho monka jsem obesel, druheho porazil, jsem u medveda a postradam motivaci hru hrat. Rozjede se to nejak pribehove nebo to bude typicka souls-like nuda/divnost? Protoze pokud nemate spickovou hratelnost (a tu Wukong nema, alespon zatim ne), tak se to pak bez pribehu nebo nejake jine formy motivace hraje dost spatne.
@Widl (27.08.2024 09:36): Hej tie neviditelne steny su asi jedina vec ktora mi vylozene vadi, clovek casto nevie kam sa da a neda dostat. Ale nie je to zas tak hrozne a na to ze je to ich prva hra nad tym nemam problem prizmurit oko, ked vidim kolko detailov a usilia do tej hry vlozili. Do dalsej hry sa snad v tomto poucia. Este kamera s velmi velkymi bossmi vie byt obcas bolest, ale tych nastastie moc v hre nie je.
Inak ako pises, s dobre investovanymi bodmi a trochou praxe vie subojovy system vyzerat velmi cinematicky a je radost na to pozerat(aj to hrat). Pre mna je ta hra rozhodne velky GOTY kandidat.
Inak ako pises, s dobre investovanymi bodmi a trochou praxe vie subojovy system vyzerat velmi cinematicky a je radost na to pozerat(aj to hrat). Pre mna je ta hra rozhodne velky GOTY kandidat.
Mě teda ten souboják ohromně baví. Z jedné strany je na pochopení vlastně hodně jednoduchý a bodíkama dovedností to jde pěkně ohýbat a doladit. Když se to potom v reálu všechno během akce povede, prostřídají se útoky a komba, tak je to paráda a akce běží jako namydlený blesk. Nápovědy k útokům bossů jsou tak akorát viditelné i slyšitelné. Baví mě i ta vertikalita, kdy se dá i samotným útokem uhnout. Když je enemák přízemní, není nic jednoduššího než toho využít, stoupnout si na hůl a bacit ho pěkně zezhora. Je to přirozené, odladěné.
Mnich byl první prevít u kterého jsem se na chvilku sekl. Jak píše Blaiddtom, bylo potřeba se naučit fakt dobře uhýbat :D Pak to šlo hladce až k poslednímu v prvním aktu, tam jsem si taky trošku zanadával.
Jediné co mi trochu vadí je design prostředí. Chápu, že chtěli, aby to vypadalo přirozeně, ale občas prostě nejde vyskočit kam by podle všeho mělo a jsou tu neviditelné zdi.
Mnich byl první prevít u kterého jsem se na chvilku sekl. Jak píše Blaiddtom, bylo potřeba se naučit fakt dobře uhýbat :D Pak to šlo hladce až k poslednímu v prvním aktu, tam jsem si taky trošku zanadával.
Jediné co mi trochu vadí je design prostředí. Chápu, že chtěli, aby to vypadalo přirozeně, ale občas prostě nejde vyskočit kam by podle všeho mělo a jsou tu neviditelné zdi.
@marwel (26.08.2024 23:26): Parry je vec ktora aj mne chybala asi najviac zo zaciatku, hlavne po dohrati Wo Longu. Ako tak ho ale nahradza prave perfect dodge okolo ktoreho sa da kludne postavit build. V skill strome si vies odomknut este counterattack, ktory tiez ciastocne nahradi parry akurat nefunguje na niektore silne utoky.
Wandering wight(mnich s velkou hlavou) mne prave prisiel ako dobry boss, pre mna bol prvy a naucil ma poriadne dodgovat, do konca druheho aktu som potom nemal najmensi problem so ziadnym bossom(potrapil ma az posledny v druhom akte, parchant mi zabral 8 pokusov).
Subojak je za mna vyborny a intuitivny, za mna podstatne lepsi nez vo fromsfoft hrach, trosku horsi nez vo Wo longu. Samotni bossovia az na dvoch zatial patria tiez k tomu lepsiemu u mna. Urcite stoji za to sa prekusat cez ten uvod, po prvom akte sa navyse dost otvoria aj lokacie a skryvaju mnoho tajomstiev.
Wandering wight(mnich s velkou hlavou) mne prave prisiel ako dobry boss, pre mna bol prvy a naucil ma poriadne dodgovat, do konca druheho aktu som potom nemal najmensi problem so ziadnym bossom(potrapil ma az posledny v druhom akte, parchant mi zabral 8 pokusov).
Subojak je za mna vyborny a intuitivny, za mna podstatne lepsi nez vo fromsfoft hrach, trosku horsi nez vo Wo longu. Samotni bossovia az na dvoch zatial patria tiez k tomu lepsiemu u mna. Urcite stoji za to sa prekusat cez ten uvod, po prvom akte sa navyse dost otvoria aj lokacie a skryvaju mnoho tajomstiev.
Tak tady, musim rict, dost trpim. Rychly soubojak ale zadne parry nebo block a pouze uskoky, zadny rychly sidestep uhyb. Pro sidestep potrebujete trefit perfect dodge, coz je znacne nestastne, protoze tim jaksi matete hrace, ktery nevi, kde po uhybu skonci, jestli jen ukroci nebo uskoci nekam doprdele a jak reagovat. Krom toho uz druhy/treti boss (zalezi, kdy k nemu prijdete, proste ten velkohlavej mnich) je, mi prijde, designovanej hodne na efekt a uz se u nej prilis nepremyslelo o hratelnosti. Celkove jsem z toho docela zklamany a nejsem si jisty, jestli se mi chce si na to zvykat. Jak se znam, je tu moznost ze se kousnu a prekonam ty pocatecni bolesti a pak ze hry budu nadseny a nebo to po par dalsich hodinach odinstaluju a nikdy se k tomu nevratim. No uvidime, na jakou stranu se vahy nakloni.
@Seeker (24.08.2024 08:37): Super, vďaka. Snáď sa k tomu čoskoro tiež dostanem.
@Avathar (23.08.2024 20:24): Na PS5 naprosto luxusni grafika. Hraji v defaultnim performance modu a vse bezi naprosto plynule. Nemam moc odehrano, ale zatim si nemuzu na nic stezovat.
Hej, ak to niekto bude hrať na PS5, tak sem pokojne sem nahoďte dojmy, ako to beží. Sledoval som nejaké videá, ktoré tvrdili, že je tam dosť problémov, ale aj nejaké ohlasy hráčov, že ten zážitok je fajn. Tak teraz neviem :D.
Nakoukl jsem a zatím veskrze pozitivní dojmy. Hrozně mi to pocitově připomíná GoW v nejlepších letech. Ne ty poslední dva poooooomalý díly, kde je z Kratose důchodce z Kauflandu. Tady je to mlácení zase rychlý, přestřelený a epický. A ještě to hezky vypadá i na prehistorický 1080 :)
Poslední týden samotná čína tvořila 53% všeho trafficu na Steamu...
Škoda že nás taky není jeden a půl miliardy, KCD2 by na tom bylo podobně.. x)
Tak už oznámili prodáno 10 mega.
Škoda že nás taky není jeden a půl miliardy, KCD2 by na tom bylo podobně.. x)
Tak už oznámili prodáno 10 mega.
@7c (20.08.2024 18:27): Jo, ale ani mega populární hry jako tebou zmiňovaný Cyberpunk nebo třeba Elden Ring, Baldur's Gate 3 se na tyhle čísla vůbec nechytaj, a to vyšly ve čtvrtek, pátek.
@Paul (20.08.2024 19:23): Právě to vyšlo, prodeje rostou každou minutou, uvidíme s odstupem. I tak je concurrent peak šíleně vysokej, je-li ale pravda, že ho z drtivý vetšiny dělá Čína, pak by to možná skutečně šlo vysvětlit tím, že v tomhle případě taky z drtivý většiny preferujou Steam. Zatímco třeba u Cyberpunku dělaly polovinu konzole a nezanedbatelný procento to určitě kopilo na GOGu.
@Paul (20.08.2024 19:23): Právě to vyšlo, prodeje rostou každou minutou, uvidíme s odstupem. I tak je concurrent peak šíleně vysokej, je-li ale pravda, že ho z drtivý vetšiny dělá Čína, pak by to možná skutečně šlo vysvětlit tím, že v tomhle případě taky z drtivý většiny preferujou Steam. Zatímco třeba u Cyberpunku dělaly polovinu konzole a nezanedbatelný procento to určitě kopilo na GOGu.
Ale koukám že čínani už chrápou, takže hraje zbytek světa a je to na normálnějších 250K :)
@BUMTARATA (20.08.2024 16:49): Jestli to má 2.2 concurrent (a jen na steamu), tak ty celkový čísla budou mnohem vyšší než 4.5 imho. Cyberpunk měl 6 mega jen v předobjednávkách a concurrent měl dvakrát menší.
@BUMTARATA (20.08.2024 16:49): Myslel jsem to spíš v kontextu AAA, GoW/soulslike, vrchol co se týče audio visuální stránky. Když si vezmeš, jak populární byl třeba Cyberpunk, který byl (nechvalně) známý tím, že to je bugfest tam a zpět, navíc nehratelný na konzolích (bez ohledu na realitu, mluvím spíš o tom, jak to bylo podávané v médiích)... A kolik podobných her aktuálně vychází...
Jinak Steam se mi zdá co se týče PC her celkem populární (u čínských hráčů) - v posledních letech je tam překvapivě hodně her, které jsou pouze v čínštině, bez lokalizace do jiného jazyka.
Jinak Steam se mi zdá co se týče PC her celkem populární (u čínských hráčů) - v posledních letech je tam překvapivě hodně her, které jsou pouze v čínštině, bez lokalizace do jiného jazyka.
@7c (20.08.2024 16:06): Hahaha, tak to se příště zapoj do Paulovy tipovačky! Přes dvě mega na Steamu (kterej je v Číně minoritní) u single-playerový hry pochopitelně nečekal nikdo.
EDIT: Co si ale teď čtu o chování čínských hráčů, tak i přesto, že je Steam minoritní, ho, zdá se, upřednostňují v případě podobných (single-playerových) her. Oficiální čísla pak mluví o více jak 3 milionech prodaných na Steamu, celkově přes 4,5 milionu, když se započítají ostatní platformy.
EDIT: Co si ale teď čtu o chování čínských hráčů, tak i přesto, že je Steam minoritní, ho, zdá se, upřednostňují v případě podobných (single-playerových) her. Oficiální čísla pak mluví o více jak 3 milionech prodaných na Steamu, celkově přes 4,5 milionu, když se započítají ostatní platformy.
Překvapení asi jako když ráno vyjde slunce na východě a jablko nepadá ze stromu nahoru? :)
@Blaiddtom (20.08.2024 13:40): Už. :)
@Paul (20.08.2024 07:14): no..toto vyzera ze realne prekona 2 milionovu hranicu minimalne
Pěkné, asi mě to zláká dřív než jsem plánoval :D
Tipoval jsem 480,000 concurrent a je to na 1 433 163 a ještě to poroste.
Čína.
Čína.
@Avathar (16.08.2024 20:06): Ja tedy cetl vic stiznosti na bugy nez na performance, v tom se podle me PS5 verze tolik lisit nebude. Ale neni to takova tragedie jako CP, to podle me fixnou rychle, ty nejvetsi bomby ocekavam opravene uz v day 1 patchi. Ale uvidime. S vykonem na PS problem nebude - 30 fps target ne? :D
@Paul (16.08.2024 16:28): Pekné. Ale v recenziách sa opakujú problémy s performance, konkrétne na PC (stuttering, glitche, atď.)... Ja to síce plánujem hrať na PS5, ale zatiaľ som nevidel recenziu konzolovej verzie, takže si pekne počkám. Snáď tam nebude žiadny problém s výkonom.
@Paul (16.08.2024 16:28): Krásný. Do konce roku mám co dělat.
Tipoval jsem MC 86, zatím je to na 82
https://www.metacritic.com/game/black-myth-wukong/
https://www.metacritic.com/game/black-myth-wukong/
Ale jo, nejak to jede. 100+ snimku z toho nevytahnu bez znacneho snizovani rozliseni (DLSS performance a nize) ale tech 80 bez frame genu na high ve 1440p (70% DLSS) je ok. Graficky mi to prijde na dnesni pomery docela prumer, podle toho co jsem v tom benchmarku videl se kochat grafikou nebudu (ne, ze bych to bezne delal tak jako tak). :)
Muj odhad concurrent 150K a recenze 78 na metacritic. Nejake ty "wow" recenze urcite budou, ale vesmes ocekavam 7-8 hodnoceni. Bude to jak Stellar Blade, tj. urcite uspech ale zase tak megauspesne to nebude. Tedy alespon na zapade ne. Samo jako vzdy doufam, ze se mylim a bude to mnohem lepsi a uspesnejsi nez jak to vidi pesimista jako ja. :)
Muj odhad concurrent 150K a recenze 78 na metacritic. Nejake ty "wow" recenze urcite budou, ale vesmes ocekavam 7-8 hodnoceni. Bude to jak Stellar Blade, tj. urcite uspech ale zase tak megauspesne to nebude. Tedy alespon na zapade ne. Samo jako vzdy doufam, ze se mylim a bude to mnohem lepsi a uspesnejsi nez jak to vidi pesimista jako ja. :)
Je venku nehratelnej free benchmark. S full pathtracingem náročný, bez framegenu nemá cenu zkoušet. S PT vypnutým to běží dobře, podobně jako ostatní UE5 hry.
@Jack_Dark (08.08.2024 14:57): podceňuješ kolik lidí z číny to bude kupovat, imho je to pro ně podobnej národní poklad jako pro nás KCD, akorát jich je o 1.4 miliardy víc :) Ale v neprospěch steamu zas hraje, že v číně se to prodává i na jejich WEGAME platformě.
@Jack_Dark (08.08.2024 14:57): podceňuješ kolik lidí z číny to bude kupovat, imho je to pro ně podobnej národní poklad jako pro nás KCD, akorát jich je o 1.4 miliardy víc :) Ale v neprospěch steamu zas hraje, že v číně se to prodává i na jejich WEGAME platformě.
@Jack_Dark (08.08.2024 14:57): Možno sa dočkáš, keďže vraj by to nemalo byť také ťažké ako souls hry. Ale tak to sú len vyjadrenia tvorcov, ktoré treba brať s rezervou. Osobne budem rád v oboch prípadoch: ak to bude zábavná rubačka, aj ak to bude soulslike. Hlavne aby to bola dobrá hra. Už tak nejako počítam s tým, že si ju kúpim, tak snáď ma prvé ohlasy nesklamú. :)
@Paul (08.08.2024 14:25): Já osobně nevím, mě to přijde jako nafouklá bublina dokud to nevydají prostě jim to nevěřím. Můj odhad je peaku je max 200K. To že to má spoustu lidí ve wishlistu ale reálně si to hned koupí minimum z nich.
@Avathar (08.08.2024 14:42): Tady spousta vývojářů tvrdí jak se jen lehce inspirují od FromSoft her a pak tam občas je vše jak 1:1. Pokud by to byla rubačka se zábavným gameplayem byl bych radši než další kopírku souls like.
@Avathar (08.08.2024 14:42): Tady spousta vývojářů tvrdí jak se jen lehce inspirují od FromSoft her a pak tam občas je vše jak 1:1. Pokud by to byla rubačka se zábavným gameplayem byl bych radši než další kopírku souls like.
@Jack_Dark (08.08.2024 14:13): Tvorcovia tvrdili niečo v zmysle, že by to nedefinovali ako soulslike... Tak uvidíme, lebo z ukážok sa zdá, že koncept je podobný. Osobne s tým problém nemám, lebo dobrú 3D soulslike hru, ktorú nevytvoril FromSoft, som zatiaľ ešte nehral. Tak snáď teraz... :)
@Jack_Dark (08.08.2024 14:13): taky z toho nejsem nadšenej :) Ale vypadá to z trailerů dobře a na Steamu to má cca kolem 2.5 mega wishlistů. Tak jak tipuješ ty?
@Paul (08.08.2024 14:09): Ty jo nestraš, jestli to tak bude úspěšný tak už budou vycházet jen souls like hry.
Tak můžeme dát tipovačku:
1) Jakej bude concurrent player peak na Steamu? (tipuju 480,000)
2) Jaký bude opencritic score? (tipuju 86)
1) Jakej bude concurrent player peak na Steamu? (tipuju 480,000)
2) Jaký bude opencritic score? (tipuju 86)
@Avathar (08.08.2024 10:20): Taky radsi pockam na prvni reakce, ale dost verim, ze to nebude zklamani.
@Mendoza (08.08.2024 09:18): Vkladám do toho veľké nádeje. Premýšľal som, nad pre-order, ale počkám si radšej na prvé ohlasy. Ale vyzerá to fantasticky.
@SilentWolf (08.08.2024 09:02): Opatrne se hodne tesim. Na opicakovi jsem vyrustal.
No krása.