Beowulf: The Game je 3rd akční hra podle filmu Roberta Zemeckise, ve které se ujmete role neohroženého severského bojovníka a dánského krále Beowulfa, který údajně vládl silou 30 mužů.
Vydáváte se na dánský poloostrov odvrátit zlo, které zotročuje obyvatele a zároveň chce připravit Beowulfa o jeho trůn. Projdete místa a prožijete situace, které nejsou ve filmu zobrazeny. Bojujete proti zlým silám, příšerám i obyčejným nepřátelům nejdřív sám, později získáte armádu až 12 bojovníků, o které se taky musíte starat. Zbraně mají omezenou trvanlivost, jen ty legendární vydrží o něco déle. Můžete se ale spolehnout na sílu Beowulfových paží a něco málo komb, kterými disponuje.
Hra běží na enginu Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2, což se podepsalo na jejím vizuálním zpracování.
@JohnCZ (15.03.2017 10:42): jj, nakonec jsem to dal asi na třetí pokus, zatímco 12. 3. jsem se s tím mořil bez úspěchu snad hodinu nebo dvě.
Možná to byla i tak trochu náhoda, protože jsem sice dělal některé věci maličko jinak (na začátku levelu jsem vzal magické kopí, šel jsem do dané pasáže s trochu větší úrovní Heroism, snažil se více používat komba pro zvýšení Heroism), ale nakonec jsem stejně opakoval dost podobnou strategii jako posledně.
Ještě před bojem zavřít posuvný kámen na pravé straně, první vlnu vyřídit ručně, na druhou poslat pravý kámen, na třetí se dvěma trolly levý (při úspěšném pokusu se mi stalo, že jsem s ním zabil jen jednoho) a poslední vlnu opět vyřídit ručně. Magické kopí jsem nakonec příliš nepoužil, proti štítníkům je lepší obyčejné kladivo (a dost rychle mydlí ty hopsací potvory). Carnal Fury je tady na houby, protože ničí kříž (zatímco normální útoky nebo útoky s Heroism ne) a Beowulf je v něm hrozně pomalý.
Hlavní rozdíl možná spočíval v tom, že jsem do té doby téměř nepoužíval Heroism (hrál jsem na obtížnost Thane, nebylo to třeba), ale tohle je snad jediná mise, kde se bez něj člověk neobejde, zheroizovaní Thanes byly schopni zadržovat i toho přeživšího trolla.
Celkově hru vidím jako podprůměr, atraktivní tématika, dobře převedený konflikt mezi Carnal/Heroism (Monster Slayer vs Legendary King) a jejich vylepšováním spolu s některými opravdu epic boji proti monstrům jsou zabité "skleněnými" zbraněmi, zbytečnými/otravnými QTE a leveldesignérskými zhovadilostmi (Episode 11 není jediná, jen v tomto nejhorší).
Kdyby z toho udělali něco jako Rune s jednou postavou, pěstními boji a třeba postupným vylepšováním hlavního hrdiny nebo komb, udělali by stokrát lépe.
Možná to byla i tak trochu náhoda, protože jsem sice dělal některé věci maličko jinak (na začátku levelu jsem vzal magické kopí, šel jsem do dané pasáže s trochu větší úrovní Heroism, snažil se více používat komba pro zvýšení Heroism), ale nakonec jsem stejně opakoval dost podobnou strategii jako posledně.
Ještě před bojem zavřít posuvný kámen na pravé straně, první vlnu vyřídit ručně, na druhou poslat pravý kámen, na třetí se dvěma trolly levý (při úspěšném pokusu se mi stalo, že jsem s ním zabil jen jednoho) a poslední vlnu opět vyřídit ručně. Magické kopí jsem nakonec příliš nepoužil, proti štítníkům je lepší obyčejné kladivo (a dost rychle mydlí ty hopsací potvory). Carnal Fury je tady na houby, protože ničí kříž (zatímco normální útoky nebo útoky s Heroism ne) a Beowulf je v něm hrozně pomalý.
Hlavní rozdíl možná spočíval v tom, že jsem do té doby téměř nepoužíval Heroism (hrál jsem na obtížnost Thane, nebylo to třeba), ale tohle je snad jediná mise, kde se bez něj člověk neobejde, zheroizovaní Thanes byly schopni zadržovat i toho přeživšího trolla.
Celkově hru vidím jako podprůměr, atraktivní tématika, dobře převedený konflikt mezi Carnal/Heroism (Monster Slayer vs Legendary King) a jejich vylepšováním spolu s některými opravdu epic boji proti monstrům jsou zabité "skleněnými" zbraněmi, zbytečnými/otravnými QTE a leveldesignérskými zhovadilostmi (Episode 11 není jediná, jen v tomto nejhorší).
Kdyby z toho udělali něco jako Rune s jednou postavou, pěstními boji a třeba postupným vylepšováním hlavního hrdiny nebo komb, udělali by stokrát lépe.
Pro: souboje, prostředí, animace, pěkná hudba, povzbuzování party
Proti: nesnesitelná obtížnost, zbraně made in china