Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@JohnCZ (15.03.2017 10:42): jj, nakonec jsem to dal asi na třetí pokus, zatímco 12. 3. jsem se s tím mořil bez úspěchu snad hodinu nebo dvě.

Možná to byla i tak trochu náhoda, protože jsem sice dělal některé věci maličko jinak (na začátku levelu jsem vzal magické kopí, šel jsem do dané pasáže s trochu větší úrovní Heroism, snažil se více používat komba pro zvýšení Heroism), ale nakonec jsem stejně opakoval dost podobnou strategii jako posledně.

Ještě před bojem zavřít posuvný kámen na pravé straně, první vlnu vyřídit ručně, na druhou poslat pravý kámen, na třetí se dvěma trolly levý (při úspěšném pokusu se mi stalo, že jsem s ním zabil jen jednoho) a poslední vlnu opět vyřídit ručně. Magické kopí jsem nakonec příliš nepoužil, proti štítníkům je lepší obyčejné kladivo (a dost rychle mydlí ty hopsací potvory). Carnal Fury je tady na houby, protože ničí kříž (zatímco normální útoky nebo útoky s Heroism ne) a Beowulf je v něm hrozně pomalý.

Hlavní rozdíl možná spočíval v tom, že jsem do té doby téměř nepoužíval Heroism (hrál jsem na obtížnost Thane, nebylo to třeba), ale tohle je snad jediná mise, kde se bez něj člověk neobejde, zheroizovaní Thanes byly schopni zadržovat i toho přeživšího trolla.

Celkově hru vidím jako podprůměr, atraktivní tématika, dobře převedený konflikt mezi Carnal/Heroism (Monster Slayer vs Legendary King) a jejich vylepšováním spolu s některými opravdu epic boji proti monstrům jsou zabité "skleněnými" zbraněmi, zbytečnými/otravnými QTE a leveldesignérskými zhovadilostmi (Episode 11 není jediná, jen v tomto nejhorší).

Kdyby z toho udělali něco jako Rune s jednou postavou, pěstními boji a třeba postupným vylepšováním hlavního hrdiny nebo komb, udělali by stokrát lépe.
Po dohrání trochu zvedám hodnocení, ale takový materiál by si zasloužil výrazně lepší hru.
Tak jsem i na easy skončil tam kde JohnCZ. Jedna z největších kravin za pár posledních let.
Právě mám za úkol bránit jakousi svatou relikvii (kříž) a mám chuť zahodit klávesnici. Proč sakra rubačky podle filmů musejí být vždycky tak ku***sky těžké? Nejdřív LotR, teď tohle. Přitom to je ale dost zábavná hra, ale tyhle šílenosti s obranou nějakolika věcí najednou jsou naprosto deb***í. Stačí blbej pohyb a kříž je na zemi. Jak mám ale sundat 20 útočníku, když si vždycky naběhnou přímo k relikvii a já ji nesmím trefit. Nemožné.