Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@BINGMAN (25.05.2018 13:25): Tak tarantíno byl vždy o krátké a brutální akci která byla výbroně "promyšlená", debilním scénáři a především o dlouhých napjatých konverzacích které vždy nějak šikovně vyústily. A tyhle věci tam teda fakt nevidím... :)
@Nikdykde (24.05.2018 20:15): Jo jo to jo. Já si jen z toho dělám srandu :-) Jsem chtěl napsat i to, že grafika musí být super a je to dost realistické, jak ti kolegu protihráč rozerve dobře hozeným granátem.
@Gordon (24.05.2018 14:45): Jako promiň, ale hledat historickou věrnost v těhle komerčních značkách je buď neustálá naivita nebo víra v marketing a to co řekne.

V době postfaktické, kdy nesmysly padají i v tom, co nazýváme novinama nebo veřejnoprávní televizí.

Argumentovat tím u nějakýho traileru, kterej má hlavně pobavit a přitáhnout hráče, aby se tam bavili, že má bejt reálnej – ale simtě.

Je to zábavní park inspirovanej technikou z druhé světová války, nic víc s tím společnýho nemá, zbytek je reklama.

Navíc skutečný simulátor války, o to by nikdo nestál. Strach, smrt, bolest, víc bolesti, smrt. Jednou si vystřelí, pak na něj by někdo řval, někam poběží, hodí granát a umře. Nebo je raněnej a umírá dlouhé hodiny ve vlastních hovnech. A úplně to vidím v multiplayeru, ty vado.
Neurotikům, co chtějí hru podle pravdy doporučuji přihlásit se do armády a učinit něco pro vlast, třeba odsloužit si to v Afgánistánu a nehledat to ve virtuálních disneylandech.
@pajmič (24.05.2018 14:17): možný to je. Dál se o tom hádat nebudu, protože to stejně nemáme jak ověřit a ani to není nijak zásadně důležitý, kdo konkrétně rozhoduje. Důležitej je výsledek...a ten se tu očividně moc nelíbí. Ale pokud si třeba díky slečně na obálce tu hru koupí miliony holek co by si jí jinak nekoupili, tak to pro ně bude dobrý rozhodnutí. Ale tak trochu o tom pochybuju :)

@BINGMAN (24.05.2018 14:17): ten gordon je ale ošklivej :)
@Paul (24.05.2018 14:05): Alibismus? Vždyť jsem... hele, já to už vzdávám. Nebudu tu rozebírat svá vyjádření slovo od slova, aby bylo jasné všem, jak jsem to myslel. Stejně by se to nějak obrátilo proti mě. Řeknu jen tohle: Mé pozdější příspěvky už nebyly o samotné hře, ale o myšlence svobody uměleckého projevu, kde byl BF V použit jen jako příklad. A názory na trailer mě vůbec neserou. To se fakt vyjadřuju jako neandrtálec?
@Paul (24.05.2018 13:48): Mě to přijde docela reálný. Pokud nesplníš to, co po době investor chtěl, tedy produkt, který má potenciál vysoké návratnosti, půjdeš do kopru (Visceral, Maxis) nebo budeš dělat podřadnou práci pro jinýho producenta (Bioware Montreal). Tak to chodí všude. Dělej svou práci dobře, nebo ji nedělej vůbec.

Pokud jde o ten tvůrčí proces. Bývalej GM Bioware prohlásil, že EA do samotný produkce nekecá. Pouze na začátku bud vývoj utne nebo dá zelenou. A otázku, zda svůj cíl jsou schopni dokončit. Bioware se rozhodlo pro Frostbite, na úkor multiplayeru, EA je k tomu údajně nenutilo. Alternativou pro MEA byl UE4 a pro DAI inhouse engine. Andromeda nesplnila cíl, jenž měla stanoven, tedy dosáhnout určitého čísla na metacritic.

S DICE je to asi stejný. Každej producent má svoje PR a marketing oddělení, který maji na starosti budoucí profit z dokončeného produktu. Pokud si dají za cíl, že chtějí mít ve hře Lootboxy, nebo že chteji uspokojit SJWs je na nich aby to neposrali, ne? Jak řikáš, pořád je tom můžeme jen polemizovat. Josu tu ale určit náznaky, že problémem EA jsou nekompetentní studia.
@Paul (24.05.2018 13:53): V tom případě to vnímáš špatně. Ale je to tvůj názor :D
Vysvětlení, pokud máš zájem: Valnou část odstavce jsem vysvětlil zde a ta poslední věta navazuje na větu předposlední: Pokud se vám nelíbí, že hra nebude historicky přesná, neztrácejte se hrou zbytečně čas, protože fakt nebude historicky přesná, a věnujte se nějaké jiné hře, která vás bude třeba bavit a která vaše očekávání splní. Tedy jděte o dům dál. Nebylo to určitě myšleno jako: Drž hubu. Mé vyjadřovací schopnosti jsou asi na nižší úrovni, než jsem myslel, když musím každou svou myšlenku takto rozebírat :)

@Gordon (24.05.2018 13:53): Tak to jsme tady tedy dva ;)
@BINGMAN (24.05.2018 13:48): "Chápu, že se řada z vás těšila na historickou hru z druhé světové, ale uvědomte si dobrý lide, že stěžování si na přítomnost žen, minorit a handicapovaných osob ve hře je stejně Cancer, jako když si někteří idioti stěžovali na nepřítomnost černochů v Kingdom Come. Jde o uměleckou vizi. Ne každá hra z druhé světové musí být nutně historicky akurátní. Pokud se vám to nelíbí, jděte o dům dál."

Hlavně ta poslední věta tak trochu implikuje to pohoršení. V podstatě implikace "Pokud se vám to nelíbí, buďte zticha."
@Paul (24.05.2018 13:29): Teď nechci znít nabubřele, ale bránit se musím. Po zpětném přečtení mých příspěvků jsem si nevšiml, že bych něco podobného dělal. V prvním příspěvku jsem pouze vyjádřil svůj názor, načež se ozval (prý sarkasticky?) Gordon, vůči kterému jsem se chtěl vymezit a dovysvětlit mu, jak jsem to myslel. A onu poznámka o stěžování si na minority a paralela na kauzu okolo Kingdom Come jsem sem hodil jenom proto, aby se někteří zdejší diskutující chytli takříkajíc za nos. Pokud ale někdo přijde a řekne, že by se ženský s tý hry měly pakovat zpátky do kuchyně, budu si myslet, že je debil, ale jeho názor mu brát nebudu. Svoboda projevu je pro mě svatá.

@Gordon (24.05.2018 13:27): Někdo tě morálně vzdělat musí, když na to ve škole očividně kašlali :)
@pajmič (24.05.2018 13:40): no, to je dost naivní pohled a opravdu to takhle docela často nefunguje. Samozřejmě konkrétně o EA lze jen spekulovat, ale nepřijde mi že by to byla zrovna firma řízená vizionářskými game directory do jejichž tvorby jim suits kromě "ať to vydělává" nemluví :)
@Gordon (24.05.2018 13:27): Já Battlefront vůbec nehrál, zahraju si to až ho přidají do Origin Accessu. Každopádně lidi na EA hry moc koukaj ze svého pohledu "hardcore" hráče. Ten vydavatel cílí na casualy a moc dobře ví, co dělají a jak hry prodat, nevidím na tom nic špatného, každá cílovka má svoje a ať se ti to líbí nebo ne, Battlefront i Battlefield jsou silně casual záležitosti.
@pajmič (24.05.2018 13:01): DICE je součást EA, když píšu EA tak tím prostě myslím lidi který to dělaj/rozhodujou. Jestli je to někdo v DICE nebo EA je mi vcelku jedno, je to stejná organizace. (ale tipnul bych si že se i tak klidně můžeš mýlit, nijak by mě nepřekvapilo kdyby jim do toho nějakej kravaťák kecal, jak už to tak ve velkých korporacích bývá)

@BINGMAN (24.05.2018 13:26): no, moje pointa byla, že je zvláštní bránit něčí svobodu projevu tím, že se budu pohoršovat nad tím, že lidé projevují svůj názor na něco :)
@Paul (24.05.2018 12:57): To chápu a s tím nemám žádný problém, jen jsem rozváděl svou myšlenku pro Gordona, který ji očividně nepochopil napoprvé. A s tou druhou částí příspěvku jsem necílil přímo na uživatele DH, ale na internet jako takový, který je plný podobných keců.

@Gordon (24.05.2018 13:05): Neobhajuji BF (ten je mi vlastně šumák) ale svobodu projevu. Píšu to potřetí a naposledy, protože pokud ti to nedojde ani teď, nemá cenu tady ztrácet čas.

@Gordon (24.05.2018 12:47): Teď tě fakt nechci jakkoliv urazit, ale u tebe je fakt těžké poznat, co je sarkasmus a co myslíš vážně.
@Korbitch (24.05.2018 13:12): Co je na Battlefrontu špatně? Prodali přes 7 mega (Dnes už asi víc, půl roku stará zpráva), což možna nenaplnilo očekávání, ale rozhodně to bylo výdělečné. O nic víc nejde... Jak říká Charllize, EA ví co dělá.
ten trailer je pekne udelanej, ale neslysel jsem ze bude do Far Cry 5 DLC z druhy svetovy :)

myslim ze to u majoritni cilovky bude mit velkej uspech. EA vi co dela:)
@BINGMAN (24.05.2018 12:30): my ale jaksi právě hodnotíme ten trailer. To že nikdo neví jaká přesně bude samotná hra, je snad očividný. Ale ten trailer je to, co se EA rozhodli prezentovat, tak se to holt hodnotí. A to že mají EA právo dělat co chtěj nijak nemění fakt že ostatní lidé zase mají právo to nějak hodnotit.
@Gordon (24.05.2018 11:58): Jsem rád, že se argument líbí, protože je dnes stejně validní, jako byl vždy. To mě zase baví výkřiky typu¨: Ta hra je strašná sračka! jen na základě prvního traileru. Jak se říká, jeden trailer hru nedělá.

Co tím ale chci říci: Kdoví proč se v DICE rozhodly pro tuto stylizaci (pravděpodobně pro monetizaci oblečků) a my to musíme respektovat, protože existuje něco jako svoboda umělecké tvorby (ano, hry považuji za umění, dokonce i takový blockbuster jako BF série). Nelíbí se ti to, v pohodě, hrát to nemusíš, ale to je tak všechno, co s tím můžeš dělat. Chápu, že se řada z vás těšila na historickou hru z druhé světové, ale uvědomte si dobrý lide, že stěžování si na přítomnost žen, minorit a handicapovaných osob ve hře je stejně Cancer, jako když si někteří idioti stěžovali na nepřítomnost černochů v Kingdom Come. Jde o uměleckou vizi. Ne každá hra z druhé světové musí být nutně historicky akurátní. Pokud se vám to nelíbí, jděte o dům dál.
@Fritol (24.05.2018 09:59): Protože je to obrovská značka která už nějakou dobu jede na určitém trendu kterej je zaměřený především na výdělek. Hate je vždycky u jákékoliv hry, hry se hejtí aby byly lepší, aby lidi řekli že něco nechtějí.

@Cobot (24.05.2018 10:03): Už vidím jak bude jedenáctiletý honzík z ostravy prosit maminku o dva tisíce aby si tu hru mohl koupit, hrát to pak dvě hoďky než ho to omrzí a pak půjde po rozmixovaném mozečku ven za kamarády... :--)

@SilentWolf (24.05.2018 08:01): "Tak pak vezme ten težký kulomet jo? Vezme ho do ruky a vyleze ze zákopu i s tím kulometem a poběží s ním na pole kde s ním sestřelí mesera. To je dobrý ne?" *potlesk*
:D