Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

zabil jsem ty první 3 cíle v každém městě, teď mám zabít asi další 3 a vybírám si, do kterého půjdu, jenže už jsem prošel 2 města a nic se neděje, vše sem splnil asi předtím a teď tam nemám žádné úkoly, mám jich splnit 6 minimálně 3 aby se zase uvolnila mise s eliminací a píše to, že přes view pointy mám tyto mise vyhledat, jenže všechny mám již odkryté a krom záchrany občanů(které se do toho ani nepočítají) tam nemám zhola nic :/ nějaká chyba nebo co?
@Fg (20.05.2012 17:37): Volba obtížnosti by se dost blbě integrovala do konceptu AC, minimálně by to vypadalo jako násilně naroubované. Nicméně obtížnost si můžeš upravit tím, že se budeš třeba snažit dělat vše stealth postupem :)
@Fg (20.05.2012 17:37): Mam pocit, ze volba obtiznosti neni ani v dalsich dilech.

Nevim jake nedotazenosti myslis, ale druhy dil predevsim pridaval obsah prakticky ve vsech smerech.
ještě tam není volba obtížnosti a spoustu prkotin, ale i tak je to fajn, pokud 2jka opravila ty nedotaženosti a přidala charaktery a příběh, tak se už hodně těším! :)

chtělo by to ale AC ze středověku....
to je snad první hra, kde absentuje zobrazení titulků v nastavení
na to, že ta hra je 5 let stará, vypadá fakt pěkně, ikdyž stejně jak Revelations :D
Zdravím lidi, co se stane při splnění všech bonusových úkolů a dokončení DNA řetězce? Zpřístupní se bonusové video nebo mise? Omlouvám se jestli to tady už někde je, ale nechtěl jsem číst všech 189 příspěvků :-)
Práveže mne sa to celkom darilo hrať stealh štýlom, žiadne alerty a provokácie stráží nenastali, kým už telo môjho cieľa nechladlo. Celkovo som tým myslel, že hra chce, aby hráč hral menej konfrontačne, hoci sa dá s prehľadom cez protiútoky veľmi ľahko zabiť presila.

Cobot: Pri tom vojakovi nešlo o to, že si do neho vrazil ako to, že si vrazením na seba upozornil a vojak si uvedomil, že si hašašín a preto po tebe šli.


Tie "čmáranice" boli vysvetlené na začiatku dvojky.
Nate: Jo, já vím od koho to bylo, ale proč to tam bylo a co to znamenalo, už jsem zapomněl :-)
Pivo: Bylo to myslím vysvětleno už i v jedničce a ve dvojce (a Brotherhoodu) se na to nepřímo naráželo skoro pořád (Subject 16 :) ).
AC 2 má vyloženě stealth mise, takže schovávání se v hloučku civilistů je někdy i nutnost. To samé Brotherhood.

btw: byl na začátku dvojky vysvětlen ten konec jedničky? myslím hlavně ty "čmáranice na zemi a zdi", jak to nazval cobot?
AC je jeden velký podvod a jedna velká lež, byl jsem opravdu hodně nasranej + k tomu to debilní příběhové finále a neskutečně stupidně nedotažená linka z budoucnosti... která je sice doladěná pred v AC2, ale to mě, jakožto hráče jedničky, nezajímá... prostě vymyslelo dobrej engine a vydali hru a o nějakej gameplay se jaksi nikdo nestaral.
Walome: jo to se mi přesně stalo.

Thellwin: Taky si myslim. Hra v tomhle ohledu dokáže být neskutečně otravná.
AC nikdy na stealth moc nebyl, hra na to svými mechanismy není přizpůsobená a kolikrát je to až opruz, když je to tam vyžadované.
Cobot - jo, to mě nejvíc naštvalo - u jednoho hlavního úkolu jsem si docela komplikovaně našel cestu na vyvýšenou střechu nebo cimbuří či co to bylo, že jako záporáka překvapím ze zálohy - a hle, najednou se obraz stáhl do filmové animace a já se díval na svou postavu, jak se horko těžko dostává k místu, kde hra počítala s tím, že budu stát... mezitím se nedělo nic, asasínek si to kráčel vzduchem až došel na určené místo a začala tedy mise, když jsem stál uprostřed vojáků, takže můj pokus o stealth byl zmařen samotnou hrou... navíc ke stealth nemotivuje nic.
Počkej to jako fakt si měl pocit že tě hra učí hrát stealth? Já tedy vůbec ten pocit neměl. Hra o tom jenom mluvila ale až na dva druhy vedlejších úkolů (tichou likvidaci lučištníků a vraždy panáků na ulici) to absolutně ke stealth nenutilo a hlaně ani nijak nemotivovalo. Dokonce i hlavní vraždy v podstatě ani stealth dělat nešli protože se na tebe hned vrhla ochranka. Podle mě to je víceméně rubačka :o)

Hlavně ani AI není zrovna dokonalá. Vrazim do vojáka na ulici a šup hned mě jde deset maníků oddělat. Pak je zabiju zajdu za roh a jiní vojáci nic neví. Ale to zas chápu že by to asi jinak nešlo ale smrt za šťouchnutí na ulici. No budiš jiná doba...

Edit: Jinak občany jsem zachraňoval v prvních dvou městech. pak už jsme si říkal dobře ti tak chcípni :o)
Obecně jsem pak už plnil pouze rozhledny a pak jen tolik úkolů aby mě to pustilo dál.
Ja som sa bál toho stereotypu, ale nenudil som sa nakoniec, len som z nadšeného zachraňovania občanov na začiatku a plneniu čo najviac investigate misii prešiel na "who gives a damn?" mód :D a tak som to prešiel celé skôr než som sa mohol začať nudiť. Len ma štvalo, že už takmer pri konci v Jeruzaleme na pohrebepri zrazu frenetickej scéne vôbec nestíhala kamera a ja som sa párkrát ocitol skočený, utekajúci tam, kam som ani nechcel (a pritom dovtedy som nemal problém) + mi trochu vadilo, že hra celý čas učí a motivuje hráča čo najviac hrať stealth a bác, posledné pasáže sú čisté masakroviny only.
Tak jsem do dohrál. Musim říct že celkem ze zapřenim a ke konci už mě to těžce nebavilo. Hrát devětkrát stejnou misi to jsem ještě v žádné hře neviděl.

Nicméně jsem asi úplně blbej, ale vůbec jsem nepochopil konec (ty čmáranice na zemi) a jaká z toho měla být poina. Ono vlastně jsem ani nepochopil jak hru ukončit. Na to jsem musel použít návod. A to pak ještě nechápu proč jsem se znovu objevil ve hře. Debilita.
Prostě u jedničky moc nevěděli co dělat..měli zajímavej nápad a skvělý tech demo, ale designwise to byla prostě test drive a až ve dvojce využili potenciál :). I tak mě ale jednička docela bavila, souboje a ten pohyb prostě..supr.Ale další dva díly jsou mnohem,mnohem lepší.
Cobot: taky jsem nevěřil vlastním očím. I když jsem to na DH čet, nevěřil jsem, že to bude FURT stejný...
Cobot: Já tě chápu. Osobně jsem to překousl, ale je to furt o tom samém. Udržely mě u hry hlavně souboje. Neboj, dvojka už je jiná a postupně si chodíš pro úkoly označené na mapě a vždy tě k tomu naladí animace, která trochu popožene příběh kupředu a navíc jednotlivé mise jsou trochu pestřejší, i když vesměs jde o pronásledování, okrádání, zabíjení a utíkání, proplížení základnou. No, ale je tam i dost dalších zpestření jako např. létání na jakémsik plachťáku apod. :-)

No já to dohrání doporučuju, protože mi přijde škoda vynechat hned první díl. No a trojka na dvojku přímo navazuje, takže tam by byla úplná blbost to začínat na přeskáčku nebo vynechávat vůbec tak celkově dvojku.
Tak zatim mám za sebou první rozhlednu v Jeruzalému. Já právě zírám jak jsem už ve třetím městě a je to pořád stejný, ale úplně stejný. A už teď tušim že to bude stejný i potom. Zase se vrátim do Damašku, devět rozhleden, dvanáct zachráněnejch civilů, dvě sledování a jeden výsledh a pak hlavní vražda. Pak to samý v Akře a Jeruzalému. A znovu dokola. Teda tušim, že to tak bude.

Ta hra je tak pěkná, že je to fakt ukrutná škoda. Ale zkusim to dojet. Herní série hraju vždycky popořadě.
Cobot: Hecni se a projdi i ten první :-)

Jako mně osobně subjektivně se líbí všechny díly asi nastejno, ale objektivně je na tom dvojka s trojkou o hodně lépe. A hlavně už tam není ten stereotyp, na který si stěžoval Walome a nejspíše vadí i tobě. Mise ve dvojce už jsou různorodější a zábavnější a celé je to Lpříběhovější" a přirozenější a není to furt stylem jedničky:

1.)vylez na rozhlednu
2.) splň pár zpřístupněných questů
3.) zajdi za zvědem, který ti schválí zabití hlavního záporáka kapitoly

Aspoň tak to cítím já, třeba se pletu a nechytnou tě ani další díly, těžko říct. Mně prostě bavily všechny stejně, ale dvojka s trojkou jsou lepší a není tam tolik vidět ten stereotyp.


btw: bez dohrání dvojky už ani nemá smysl začínat trojku, ale i dohrát ten první díl by nebylo od věci
No toho jsem se bál. Je to fakt škoda. Aspoň že podle všeho to druhej a "třetí" díl vylepšil. Ale chtěl jsem zkusit i ten první.
Mám za sebou první mise v Damašku a Akře. Hra je umělecky zpracovaná fantastaticky. Fakt si s tím někdo vyhrál. Jenže jsem v Jeruzalémě a zdá se to být opravdu takové jak se píše. Je to opravdu pořád to samé dokola? Protože pokud mě čeka ještě sedum stejněj lokací/misí tak se na to asi vykašlu.
Není to až tak zlé(únavné). Jen holt jednu vraždu dělám na dvě části ve dvou dnech. Pak je to akorát.
JohnCZ - v to právě doufám :-D Ano, hratelnost by ve hrách být měla... hodnotit AC dnes, tzn. s novým systémem hodnocení, kterým letos hodnotím, skončila by někde okolo padesátky.
Dvojka přidává do hry důležitý prvek a to hratelnost, která v prvním díle docela chyběla...
Walome: No, asi takhle... Jedničku jsem zkoušel 2x rozehrát a nebylo tam nic, co by mě vyloženě chytlo ale ani odradilo. Prostě se pokaždé našel jiný kousek, kterému jsem dal přednost. O pokračování neustále všeci básní a teď vykopli další díl... Inu, v záloze to stále je.
Sayi - neboj, svět se těší třetímu dílu a já čekám až mi zlevní druhý... ačkoli po jedničce jsem měl sto chutí se na dvojku vysrat, ALE když všichni tvrděj, jak je to děsně jiný...
Bodkin: Jo taky mě to dost překvapilo :-D, kde jaká výška není problém a pak toto.
No, to já je píšu doma v klidu a čtu si je po sobě 2x a pak tam stejně najdu min. 2 překlepy.

Ale jinak až na pár jedinců musím říct, že úroveň češtiny je tady vysoká, na rozdíl od mnoha a mnoha jiných stránek...
Walome - Děkuju...:) A opraveno, navíc tam bylo "vyjímka"... Píšu ty komentáře na kolenech ve vlaku...:))