Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pajmič (04.09.2024 13:55): Ako to určite hej. Hlavne som fakt zistil, že ako je tam hráčov menej... tak lietať si tam sám, riešiť si veci sám... a neriešiť nikoho kto by sa ti pripojil do hry funguje lepšie, než keď tam s kým hrať máš. :D ... ako singleplayerovo ma to bavilo viac než multiplayerovo. :D Čo je pre mňa taký drobný paradox. Paradox, lebo väčšinou s inými sa hrá lepšie, ale drobný, lebo to fakt ukázalo, kde mali Bioware svoje silné stránky.

Nevadí. Uvidíme ako to dopadne s Nightingale keď vyjde z early access... hádam sa bývali zamestnanci z Anthemu poučili.
@Vivaldi (04.09.2024 13:46): Ano, ano. Fyzické kopie jsou písní minulosti, pokud nepočítám sběratelské edice, ale i ty už někdy vycházejí s jen s kodem na hru, divná to doba :) Ale za těch 6 babek asi dobrý, ono to na tu hodinu denně zabavit dokáže, takže proč ne.
@Malignus (04.09.2024 08:58): Ono je to trochu zložitejšie s tým... ono čo som videl viacero videií, kde rozoberali ako to celé vznikalo. Ono... ja si myslím, že na tej hre si narazili držku práve tým, že nevedeli čo z toho vlastne chcú mať. Bioware nikdy neboli silný v tom robiť multiplayer tituly. A nikde to nie je tak dobre vidieť ako tu.
@Malignus (03.09.2024 08:37): Obe hry som hral až neskôr. Čiže mali čas vydať všetky patche a vyladiť to. Takže ber môj názor v tomto. S Mass Effect Andromeda v zásade nejaké výraznejšie problémy nemám. Príbeh je slabší než bola úvodná trilógia. Hrdinovia, ktorých si môžeš vybrať zo súrodencov určite nie sú commander Sheppard a spoločníci sú tiež menej zaujímaví. Mal som pár svojich obľúbencov, ale je ťažké vyrovnať sa niečomu ako bola pôvodná trilógia.

Na druhej strane ale gameplay Andromedy bol vynikajúci. Súboje ma bavili, neustále sa niečo hýbalo a možnosti, ktoré to ponúkalo boli super. Takže minimálne po stránke hrateľnosti som si to užil. Vizuálne pekné, môžeme tu navštíviť niekoľko zaujímavých svetov a veľmi ma bavili boje s "Architektami". Plus by som ešte mal dodať, že aj keď bol príbeh slabší, tak bol aspoň nejakým spôsobom celistvý a držalo to pohromade.

Anthem ma bavilo hrať. Venoval som tomu asi tých 100 hodín, čo som lietal krížom krážom a snažil sa plniť jednotlivé questy... no štvalo ma strašne, že som musel byť furt online (nastane výpadok a hra sa zasekne, pričom sa nedá ani vypnúť) a pôsobilo to na mňa strašne nedokončene a nedotiahnuto. Ako Andromede by som dal dnes tak 75% ... plus som prečítal aj všetky knihy k tomu viazané. Anthem je podľa mňa hra, ktorá má základy k tomu, aby bola na 90 alebo aj 100% ... len to bolo na míle vzdialené sľubom.
Došlo od vydání k nějakému pozitivnímu vývoji, nebo je to už navždy ztracené?
@Jab (02.04.2021 10:10): není to spíš o stylu grafiky? Nevšiml jsem si že by ve Fife byly metalické odlesky. Frostbite umí pěknou grafiku. Bettlefield třeba vypadal vždycky skvěle. To že se s tím engine blbě pracuje mě jako uživatele moc nezajímá. To že má jiné mouchy už třeba jo ale o tom řeč není.
@Paul (01.04.2021 23:14): Tohle je asi fakt ten nejodpornější engine, jaký jsem za dlouhou dobu viděl. Ta grafika je naprosto příšerná. Je jedno, zda jde o DA:I, Andromedu nebo Anthem. Je jedno, kolik si dal kdo práci s texturami. Vše je přebito těmi strašnými metalickými odlesky. Na ty hry se nedá koukat a nedá se to pořádně hrát. Je to doslova a do písmena vykřičený dům mezi enginy. Budu velmi doufat, že Bioware už v téhle hrůze nikdy nic nevydá. Absolutně to devalvuje zbytek práce, který by do takové hry vložili. V enginu uděláte pěkné screenshoty, ale jak to vidíte v pohybu, tak si přejete, aby tvůrci tohohle děsu rezignovali na práci grafiků.
Tak pilot data se mi od postu níže už vždy stáhly správně, a..připadám si trochu nepatřičně, ale ono mě to, ehm, baví? :) Hraju to jako singl, místy docela ukecanou střílečku/lítačku a docela to funguje. Mise maj sice primitivní náplň, ale ten core gameplay střílení/lítání je udělanej dobře a ten svět se jim povedl, ikdyž je samozřejmě škoda, že není variabilnější.

Docela debilně je udělanej ten záčátek z hlediska uvedení do světa - milion pojmů bez vysvětlení, shapers sem, cenotaph tam, je potřeba se trochu začíst do debilního kodexu aby člověk vůbec věděl co se děje. A pak ten looter shooter MP junk bez kterýho bych se obešel, ale neruší to tak moc, jak jsem se obával.
Je to v gamepassu, tak jsem si řekl že to zkusím. Odehrál jsem to intro (celkem mě bavilo, příjemnej střílecí a lítací gameplay, hezká grafika), dostal se do tý pevnosti a vypl to.

A teď když to zapnu, tak mě uvítá "error retrieving pilot data" a hra se vypne. Asi mi říká, že se nemám obtěžovat.
Správné rozhodnutí. Házet víc lidí a peněz do hry bez solidního fanbase a s dvěma velkýma projektama ve vývoji, obzvášt v covidový době, by akorát rozmělnilo pracovní sílu Biowaráků. Ted hlavně soustředit na Dragonáže 4 a něpodělat ho.
@Korbitch (27.11.2019 08:58): Bioware s Anthem tu optimalizaci solidně podělalo. Obecně to máš jako v loterii, která ti ustanoví, jak ti to poběží. Záleží hodně na procesoru, o tom jakou verzi hraješ, jestli máš pomalý připojení, zda li je Měsíc v úplnku. Jinak prostbajt hry vždycky šlapou jako nardženej zajda, nevím, kde si vyhrabal tu "EA optimalizaci"
@Gordon (27.11.2019 09:10): No, jsem z toho trochu rozladěnej. Týpek to hraje na 2070 na ultra a tvrdí, že to maká uplně v pohodě. Ale je to ortodoxní lama, takže jsem ho musel i navigovat, jak si zapnout fps counter v Originu, takže bůhví. Možná by i pomohlo to dát na SSD, fakt nevim. Takový RDR maká skoro celý na ultra se stabilními 60fps na QHD. Tahle srágora musela jít na high...
Chcete mi říct, že na moji kartě to na ultra padá až na 40 fps? Ou, boy. EA a jejich optimalizace...