Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Oj, ten debilní bossfight jim to u mě posral, mohli mít krásných 55%.

Fucking Tyler Durden. Sice to vysvětluje, proč se tam udály některé debilní zvraty, ale trochu méně průhlednosti by neškodilo.
Potvrzuji, že ta akce funguje, ale čekalo mě hrozné zdržování z neznalosti postupu a neustálého ověřování kde čeho :) Nicméně už hru mám ve Steam knihovně. Dobrá akce :)
@leebigh (23.05.2014 09:46): Díky za typ. Hrál jsem zatím pouze normální edici, někdy se snad dokopu k Extended (přes mé podprůměrné hodnocení to mělo zajímavou atmosféru, jak už to tak u východních her často bývá).
@paver (23.05.2014 08:56): Zkoušel jsem, funguje to (jinak bych nepostoval) - po zadání údajů na té stránce dostaneš odkaz do mailu, klikneš, akorát to po mě chtělo login, takže si asi budeš muset udělat Indie Gala účet. V účtu se Ti pak objeví položka Afterfall in Sanity. Po kliknutí na ni je třeba přiřadit Tvůj Steam účet k Indie Gala účtu, podobně jako u Humble Bundle.
Hra se pak automaticky načte na Tvůj Steam účet.
V popisu je psáno, že je třeba být členem Indie Gala Steam Community. Nevím jestli tam jsem, řekl bych že spíše ne, takže to asi striktně vyžadováno není.

@Paul (27.12.2013 15:20): Naprosto přesné. První polovina byla slušná, mutanti, atmosféra, plížení, utíkání z bunkru. Druhá polovina byla jako z jiné hry, výrazně slabší, až na hranici průseru. Proto jsem nakonec hru hodnotil podprůměrně (škoda, potenciál to mělo, ale druhá polovina měla být stejná jako první).
Já tohle rozehrál, byl jsem v cca dvou hodinách. Nebylo to zlý, ale že bych se nějak extra bavil..ani ne. A pak jsem si přečetl
http://www.destructoid.com/review-afterf ... edition-251109.phtml

hlavně úsek:
Where this all goes wrong, however, is in the second half of the game, once Tokaj breaks free of Glory's reigns and reaches the blasted surface world. The horror elements soon give way to banal, Mad Max-inspired action sequences for which the game clearly was not designed. It's plagued by instant-death quick-time-event sequences with inconveniently placed checkpoints, and a narrative that cashes in all its previous build-up for a rushed tour of every post-apocalypse story cliche in the book. Here, guns become more important but the ammo count hasn't upped to counter it, infuriating enemies that can't be hit with melee weapons appear, and there are some excruciating boss fights designed to exploit the game's own dodgy physics to score cheap kills on the player.

Který mě přesvědčil že to asi nemá cenu, takže jsem se na to vykašlal.

@Chuck (27.12.2013 15:12): Jako technicky to je o hodně slabší jak Dead Space - přestřelky i grafika, rozhodně to nemá tak vypilované animace jako Dead Space. A horor to taky moc není, spíše atmosférická střílečka s lehkými adventure prvky.
Drolin: "Engine očividně není na TPS vhodně stavěn."

To je asi poprvý, kdy slyším, že UE3 není vhodný na TPS.:D
Teda ten začátek byl dobrej mindfuck. A já jako idiot hned hledal na netu způsob, jak se zbavit toho hnusnýho bloomu.:D
Ah, tak oni mají na svědomí ten debilní pr stunt. Nu, počkám si na nějakou pořádnou slevovou akci. Víc jak dolar si nezaslouží.
Začátek je sice hodně rozpačitý, ale s přibývajícím časem je hra čím dál lepší. Neakční pasáže, v kterých je nutné k postupu dál vyřešit nějaký ten úkol, jsou hodně povedené. Možná i lepší než v Dead Space. Zajímavé nápady autorům rozhodně nechybí. Škoda jen, že je to tak krátké. Kdyby byla hra o 2-3 hodiny delší, tak by byl prvotní - ne příliš dobrý - dojem zapomenut a hodnocení vyšší.
Za dolar to nikdy koupit nešlo. To byl jen jejich retardovanej způsob, jak se zviditelnit.

Pro přeobjednávající by to bylo za dolar tehdy, pokud by se v určitým období dosáhlo nějakejch 10 mega předobjednávek, nebo takovýho podobně absurdního čísla. K tomu samozřejmě nikdy nemohlo dojít, tolik nemívá ani CoD dohromady s Halo, natož nějaká absolutně neznámá polská budgetovka. Na konci měli pár tisíc předobjednávajících a ti měli buď možnost ten utracenej dolar dát na nějakou charitu (podle výběru autorů hry) a nebo si doplatit zbylejch 30 babek (či tak nějak).

Celkově tenhle systém nedává vůbec žádnej smysl, kromě toho, že je to tak absurdní, že se s tím dostanete do novinkový sekce herních serverů. Ten cíl musel bejt od začátku schválně nastavenej na nedosažitelnou hladinu, protože kdyby to bylo nastavený třeba na 50000 nebo podobný teoreticky dosažitelný číslo, a opravdu toho cíle dosáhli, s cenou 1 dolar by na tom nevydělali prakticky nic a mnoho dalších kopií za plnou cenu už by taky neprodali. Od začátku to byl scam.
@Drolin (18.03.2012 23:02): No ale zase suď podle ceny...šlo to koupit i za pouhý dolar. :) Snad jsi nečekal ode hry za zlomek ceny nějaký blockbuster. Aha, izometriku? Oproštění se od iza náhledu byl dobrý krok, alespoň to oslovilo mnohem víc lidí. Právě mix DS, Fallouta 3, I AM Alive, Rage a já nevím čeho ještě dělá z Insanity originál. Nic nevznikne jentak "z ničeho", vše je odvozeninou něčeho...
@RNDr. Gunár Pavel (18.03.2012 22:45): *podle videí*

Jinak velice slabá napodobenina Dead Space, tedy minimálně z počátku. Velká škoda, že tvůrci nezůstali u prvních konceptů okolo roku 2007, kdy se titul měl inspirovat Falloutem, popřípadě The Fall a byl klasickým rpg z izo pohledu. Engine očividně není na TPS vhodně stavěn.