Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

688 Attack Sub

85
1 hodnocení Platformy
Žánr:
simulátor > námořní simulátor *
simulátor > nezařazeno
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
1989 PC
1990 Amiga
1991 SegaMD
Vývojáři:
, (sekundární)
688 Attack Sub je ponorkový simulátor vytvořený John W. Ratcliffem ve spolupráci s firmou Electronic Arts. Můžete si zde vybrat, zda chcete hrát za americkou ponorku třídy Los Angeles, nebo sovětské nukleární ponorky třídy Alfa.

Je považována za jednu z prvních klasik svého žánru a jako jedna z prvních her dovolovala hrát dvěma hráčům proti sobě přes modem.

Hra také vyšla na jiné platformy, jako byly: Amiga, Sega Megadrive, NEC.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
Jedna z prvních cca 8 her, které jsem na PC hrál. Je to až neuvěřitelné, že ve svých cca 8 letech jsem se u kamaráda učil rozbalovat hry pod MS Dosem z velkých disket. Jestli mě paměť neklame, tak jsme měli: Barbarian, SimCity, 688 Attack Sub a dalších pár her, na které si momentálně nevzpomenu, ale určitě doplním.

Jednou jsme dokonce museli lézt do baráku balkoném, otevřeným oknem, abychom si mohli zahrát, načež se jeho máma vrátila domu a nachytala nás u PC, tak měl kámoš zaracha a měli jsme týden útrum. Jsou to nezapomenutelné zážitky z absolutně nejranějšího seznámení s PC. Navíc jsme pařili na kamarádovo táty PC (nějaká 386, která stála v té době asi 80.000kč), což bylo na tehdejší dobu hrozně peněz. Báli jsme se, abychom nic neprovedli, ale touha nás hnala dál.

Co se týče samotné hry, tak jsme jí vlastně ani nikdy nedohráli, ale neskutečně nás bavilo nabíjet torpéda a objevovat cizí lodě. Dokonce ani nevím, jestli jsme tenkrát nestříleli po neutrálních lodích. Hra byla na tu dobu docela dost propracovaná a byl to jeden z průkopníků tohoto žánru. Těch našich 5-8 her jsme pařili dobré 2-3 roky a samozřejmě k nim přibylo i pár dalších kousků, jako byl například Prince of Persia

Zlaté časy, kdy skoro každá hra byla něčím jiná, zvláštní, výjimečná a tvořily se různé žánry.
+7