Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@7c (01.05.2012 00:18): gamepad nemám a nemíním si jej pořizovat kvůli jedné hře/dalším případným líným portům. A i kdyby, hrálo by se mi ještě hůř páč jsem jakýkoliv gamepad nedržel v rukách už roky. Ale jinak vsadím boty, že pro zvyklé by to bylo mnohem stravitelnější.
Mě se ta hra tak moc líbí a tak moc mě víceméně baví...ale ta myš je opravdu neskutečně zhovadělá. Mám chuť to odložit a počkat na nějaký patch, který to vylepší. Pak si zas říkám, že nic takovýho nikdy nemusí existovat...;__;
@RNDr. Gunár Pavel (28.04.2012 23:20): Ja s ovladanim na gamepadu nikdy nezapasil, ale s akceleraci mysi jsem zapasil casto. Kvalita pouziti gamepadu zalezi na konkretni hre. Nektere se ovladaji dobre (Gears of War, Warhammer, Darkness 2), jine spatne (Kane and Lynche 2 napriklad). Berlicky se samozrejme pouzivaji, ale je jich nekolik a nektere jsou lepsi, jine horsi. Zalezi pak na vyvojarich jakou si vyberou. Autoaim jsem zazil v jedine hre - Bioshock - a bylo to na hovno. Jenze u Bioshocka jsem take zapasil s debilni mysi (silene nepresna, asi souvislost s propady polling rate pri nastaveni nizsi senzitivity). Ale aim assist, ktery napriklad pouziva Warhammer nebo Darkness 2, je naprosto perfektni a vubec ti neprijde, ze by ti hra pri mireni pomahala. A v UT3 se asi tezko muzou nepratele zpomalovat kdyz jde o multiplayerovou hru (rozhodne ne tak, ze to je soucasti mireni ve hre).

Pri portovani her z konzole se nikdy neberou ohledy na obtiznost a tak je hrani na klavesnici s mysi casto prilis primitivni i na tezkou obtiznost (cest vyjimkam), takze bud budu s gamepadem bojovat s neprateli a nebo budu na mysi bojovat s nudou.
@marwel (28.04.2012 23:11): He, neříkej dřevo někomu kdo zabil generála Radeca za 4 minuty a má za to trofej!!! Ale chápu to tak, že tě asi baví více zápasit s ovládáním, než s nepřáteli.

Zcela objektivně je gamepad méně vhodný na většinu her, kde se musí přesně mířit, jak TPS, tak FPS. Analogy patří do časů Space Invaders. :D Proč by asi pro FPS/TPS vznikaly berličky typu autoaim, zpomalovalo se tempo/nepřátelé (UT3, AvP2010)? Protože míření s gamepadem, to je jako otáčení s hlavní tanku. :D
@NateLogan (28.04.2012 22:19): Při vší smooth bídě nevěřím, že se JAKÁKOLIV TPS ovládá líp na gamepadu. Na myši je to vždycky míření, byť třeba špatný, na gamepadu je to zaměřování cílů s Tlustou Bertou

Co se GfWL týče, nemůžu jinak než souhlasit, MS na to minimálně od r. 2008 nesáhl a např. chat tam stojí zaprd (se savy přímou zkušenost nemám). Nicméně nahrazení jednoho DRM druhým je takové nicmoc řešení.
Tož mě se to taky docela líbí, ale na klávesnici to odmítám hrát. Snad bude plná verze (až se mi dostane do ruky) podporovat x360ce.

@RNDr. Gunár Pavel (28.04.2012 20:36): Tak GfWL bych nejraději viděl zemřít v plamenech. Ani nechtějte slyšet kolik her jsem poslal k čertu poté, co jsem přišel o savy (jo, poměrně často měním OS).
@NateLogan (28.04.2012 01:15), @JohnCZ (28.04.2012 20:25): Hlavně že nějaký port je a konzolité* nemůžou absenci této hry na PC zneužívat ke svému nechutnému štvaní. Každý port se počítá, i ty neumělé. :)

Třeba na Dark Souls se tuze těším, to také nebude nic moc port, ale aspoň tam nebude napevno Steam. To se dneska moc často nevidí a já to ocením včasnou koupí. Ideální by bylo dice žádné DRM, ale tu anti-GfWL petici jsem nepodepsal. Zdiskreditovalo ji žadonění o Steamworks a výhrůžky STEAM OR NO SALE. Fuj.

*konzolita - trolivý extrémista se specializací na system (flame) wars

EDIT: A aby bylo jasno, nejsem žádný protiSteamový aktivista, ani Xbot, který si nahání gamerscore. Ať se Dark Souls na Steamu klidně souběžně prodává, ale ať není Steam u krabicovky povinný. Mě kupříkladu MP vůbec nezajímá a nechci si kvůli SP svazovat hru napevno s účtem. Určitou roli tu hraje pocit uživatelské svobody i čistě praktický důvod případného přeprodeje hry poté, co bych zjistil, že to nebyla dobrá volba, či po dohrání.
Port je to fakt špatnej, ale demo mě nečekaně docela chytlo. Vlastně si ani nevzpomínám, kdy jsem naposled dojel demo jedním dechem a úplně celé.
A čo tak vytvorenie samostatnej sekcie pre každú konzolu? A multiformáty by sa len okopčili z ostatných. A bolo by.
No právě, už je známo přesné datum vydání, chyba byla napravena a teď tu jsou "ilegální" data.
Nerozbilo se něco když tu teď máme ohodnocenou, ale ještě nevydanou hru? :)

BTW původní datum vydání byla chyba Steamu (doteď mají rozhozený systém).
@Fg (17.04.2012 00:33): Na PC ještě nevyšla. A s klasickým přístupem Segy (strategie mrtvého brouka) se přesné datum vydání dozvíme až v den vydání. Podobně jako u Renegade Ops.
dle mého to půjde s cenou hodně rychle dolů, tak bych neváhal a za čas koupil ;) je to fajn hra!