Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dohráno.

Dobrej datadisk, podobně jako Baldur's Gate II: Throne of Bhaal k Baldur's Gate II: Shadows of Amn.
Možnost dostat svou postavu do epických výšin, drsnější prostředí pro pokročilé, temnější příběh.
Problémy engine původní hry přetrvávají, zezačátku jsou souboje zdlouhavější.
Ale od jisté úrovně moje bardka s posíleným rekviem nestíhala obírat mrtvoly:)
Nedávno jsem do diskuze k Baldur's Gate II dávala link na umělou inteligencí vylepšené portréty společníků. Na redditu k tomu "jejich autor" poskytl i návod, jak při jejich výrobě postupoval a hrozně jsem to chtěla vyzkoušet. Výsledkem jsou tyto portréty společníků z Mask of the Betrayer.

https://postimg.cc/gallery/Cf3SXJT 

Je to jen takový pokus s AI, rozhodně se nepovažuji (ani z části) za autorku těchto obrázků a ani je nepovažuji za dokonale odpovídající jejich předlohám, ale asi si s nimi NwN2 letos zahraji. Třeba se někomu taky budou hodit.
To je celkem přesný, cítil jsem se jako velitel antify. Každej si dělal co chtěl.
Tak ne, to prostě nedám, už jsem zapomněl, jak debilně a nudně se mi hrála dvojka a tady je to to samé... navíc mám pocit, že ani v "puppet mode" mi postavy nedělají, co chci. Rozdělím příkazy a kdo má co kouzlit a ti pitomci si stejně vesele kouzlí něco ÚPLNĚ jiného nebo jdou prostě útočit, což naštve hlavně proto, že jsem hrál za mága, takže mám všechny tři počáteční postavy kouzelníky, kteří jsou při útočení dost k ničemu...

Došlo to tak daleko, že jsem si snížil obtížnost na JEDNODUCHOU (ANO! V NVN ty vole!) a stejně jsem měl s některými souboji problémy. Tak mi došlo, že to fakt není hra pro mě a příběh si jdu přečíst na netu, vlastně kvůli němu jsem to chtěl hrát.

A mám sto chutí jít a snížit hodnocení i u dvojky :(
Jak moc je potřeba znát děj dvojky? Já už si ho moc nepamatuju, tak doufám, že to nějak extra nenavazuje :)
@Say (komentář): Jak píšeš:

Opět žádný (opravdu nulový) vliv božstva a povolání na dialogy. A to až do takové míry, že se některé kombinace doslova přou s dějem.

= můžeš mi bez spoileru říct, jestli je ok být MONK uctívající ELDATH?
(nebo jestli si v tom případě mám změnit božstvo na Lathandera, Selune nebo Sune... když už je moje postava grandmaster Sun Soul Orderu...:) )
Dohráno podruhé. Tentokrát s postavou člověk Swashbuckler 17/Fighter 4/Weapon Master 7. Dost dobrá kombinace, projel jsem hrou jako nůž máslem. Měl jsem dva rapíry, oba se šancí 13-20 na kritický zásah.

Hladu jsem tentokrát odolával, takže jsem s ním neměl žádný problém. Safiya mi k srdci moc nepřirostla, takže jsem s ní na konci měl celkem malý vliv (a to prý s ní někteří mají dobrovolně romanci, fuj), zato Kaelyn...
I s Gannem a Okku jsem měl na konci vliv 100.

Vážně je velká škoda a zároveň největší negativum hry, že na konci nejde strhnout Wall of the faithless. Zvlášť když k tomu prakticky všechny rozhovory ve třetím aktu směřují a když jsem to Kaelyn minimálně třikrát přislíbil.

Další mínus je téměř nulový vliv náboženství na hru. Schválně jsem si zvolil Kelemvora, ale zmínit jsem to mohl asi ve dvou dialozích a nemělo to na nic žádný vliv. Aspoň mě mohli donutit vybrat si jiného boha poté, co jsem začal otevřeně hlásat, že chci strhnout zeď.

Jako celek to mírně pokulhává za základní hrou, i když příběhem ji to převyšuje.
Díky. ;-) Fungoval dobře. Vzhledem k vysokým záchranným hodům dával v pohodě i ta nepřátelská kouzla. A s Extend spell Featem vydrží základní boostovací kouzla (Bless, Aid a Prayer) poměrně dlouho. S Epic Divine Might je pak dokonce potencionálně silnější než většina více válečnických buildů. Díky určitému (nikoliv přehnanému) portfoliu kouzel a schopností tak za něj byla větší zábava hrát, než kdybych volil čistě válečníka atp.

Jinak tedy akorát celý nakonec skončil v modré barvě. Modrá zbroj, modrý štít a modrá helma. Vypadalo to dobře (Aasimaři mají ucházející ksichty a ty zlaté oči hezky září), jen tedy Blue Knight následovník Red Knight... :)
Btw kolikátou úroveň cca dají ty další dva datadisky? Já esli mám zase vymýšlet nějakou kombinaci nebo se tím nezabývat a hrát s jedním povoláním. ;-)
Hm, prostředí a společníci ve hře jsou opravdu bizarní, jde vidět, že si tvůrci vzali inspiraci z Tormentu.
Jenom mě trochu děsí, že jsem zatím v podstatě nic neudělal, a už jsem ve druhém aktu. Snad to nebude až tak krátké, jak se zdá.

Edit: Ugh, jsem v lokaci The Skein, a to je na zabití!
Má na něco vliv, jestli si importuju postavu z původní hry nebo si klidně můžu vytvořit novou? Za chvíli dokončím původní hru, a chtěl bych zkusit jiné povolání, tak by mě zajímalo, jestli se něco přenáší nebo jestli je to úplně jedno.

Edit: Nevermind, vytvořil jsem si novou.
Podle mě to plus minus dělá většina pro sebe. Baví je to vytváření, sami by to asi taky nehráli:D
@Say (06.06.2013 12:45): To je docela jednoduche. Predelat uz hotovou vec na jiny engine vyzaduje jen technicke znalosti s urcitym programem/programy zatimco na novy pribeh, postavy apod. potrebujes umet psat. Technicky znalych lidi je kolem her mnohonasobne vice nez tech, kteri umi psat.
@Bodkin (06.06.2013 12:32): Nejsem si jist, ale myslím, že to není dodělané.

@Isair (06.06.2013 11:59): Taky mě to neláká. Ostatně i P:T má někde pokusy o předělávku na NwN2 engine. Vizuál Sigilu fajn, zbytek ani trochu. Stejně pořád nechápu, proč investovaný čas a úsilí nevěnují něčemu novému. Nový příběh, postavy, whatever.... Když už to někomu zabere pár let, pořádně bych si to rozmyslel.
@valcik (03.01.2012 16:16): Valčík: náhodou je to dobrý obchodný ťah, taký meč amatérovi pripadá cool a rýchlo sa zničí, takže si wannabe hero bude musieť kúpiť ďalší. Tak to funguje predsa s výrobkami od Apple a iných trendy firiem v reále už dávno. :)

Say: Čiže relevantnosť názora spočíva v tom, či som hre udelil nejaké percentá? A ružové bikini sú teda pre TPS či pre pohľad zhora? Nie, že by NWN 2 nemalo kamerový systém, ktorý sa neefektívne snažil napodobiť pohľad ala KOTOR. :)
Takéto ošklivé meče sú aj vo Fable, jeden má pozdĺžnu medzeru v strede čepele. To vymyslí iba nadrogovaný autista.
Uh... Adieu, před svými dětmi by ses měl lépe vyjadřovat.
Sayi, to ty jsi začal srovnávat nebe a dudy, tedy frafiku a design. To, že na sebe nějakým způsobem navazují je pravda, ale design vždy definuje výsledné grafické zpracování a možnosti grafického zpracování definují schopnost designového naplnění co se týče detailu a ne naopak.

Adieu, ty jdi do píči!
To snad ani neni možný. Sayi, seš ženská? Já jen, že máš asi ženskej mozek. O čem to kurva mluvíš?

Takže, abych tenhle absurdní bordel shrnul: vůbec jsem neporovnával grafickou kvalitu, natož nějakou kvantitu, ale typický sračkofantasy design v šíleném kontrastu s realistickým designem, kdy zbraně vypadají jako zbraně a ne jako pobřeží zasraný Albánie zářící zkurveným mrazem. AAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Ebbe, ten argument je relevantní maximálně tak v ohledu proporcí.

Ilustrace pro debily:
http://img240.imageshack.us/img240/7636/swordofgithml7.jpg
http://www.aceros-de-hispania.com/image/ ... and-gothic-sword.JPG

http://www-cache.daz3d.com/store/item_file/6979/image_medium.jpg
http://www.wassonartistry.com/images/armor/gothic/IMG_1537.JPG

Teď tu chybí ještě někdo, kdo by mi řekl, že nechápu fantasy...
Tiež by som neporovnával grafickú kvalitu a design zbraní medzi third person Witcherom 2 z 2010 kde hráč ovláda jednu postavu a NWN 2 MoB RPG pracujúce s enginom z 2006 kde hráč ovláda 4 postavy a väčšinou sa pozerá z hora.
@Tulareanus (03.01.2012 07:07): Ano, ovlivňuje to leveldesign. Navíc u TPS je potřeba dělat lypsinych, dramatičtější scény, jiný přístup k modelování výzbroj/zbraní/rekvizit etc... než u RPG, kde se převážně díváš shora a ovládáš více postav. Jen zase zaujatě neoponuj u hry o které nemáš ani tucha, ale to bys nebyl ty ;)

@Adieu (03.01.2012 02:15): Mám za to, že zrovna v P:T je těch designů zbraní a zbroje tak pětinově, co v NwN2. A očividně nevadilo, což?
Teda, z těch zbrojí a zbraní je mi fakt na blití, kéž by byl nějaký mod, co by je upravil do solidní podoby. Obzvlášť po druhým Zaklínačovi je tohle pořádná rána do koulí. A ty boje, už jsem zapomněl, jak nenávidím magii. Dabing příšerný, dialogové možnosti otřesně nenápaditý; přitom původní hra občas nabídla i něco zajímavějšího. Tohle má být jako srovnáváno s Planescapem, jo. No uvidím dál, alespoň hlavní příběh vypadá zajímavě.
Say - za engine by som vrazdil, ale nastastie zvysok hry za to stoji :)na obtiz to nebude, ak sa to naucis spravne kontrolovat :) Mne osobne to nerobilo ziadne problemy (aspon co si pamatam).

nj, Rashamen, rodna to Minscova zem :))
Hm, doufám, že obdržený titul Požírače duší nebude na obtíž. Myslím v hratelnosti, protože zatím se tenhle expansion tváří opravdu mysticky až exoticky.

K tomu engine. Modifikace to naštěstí jistí, jinak bych měl také slušné problémy s hraním.
a vztahy mezi postavama ?? v puvodnim byl dobry treba Sand nebo Bishop ale bylo malo situaci kdy se projevili .. Sand na soudu byl spickovy xD
SilentWolf - je skoro tak dobry (po textovej stranke) ako Planescape! Vsetko co bolo v normalnej hre obycajne, klasicke bez nejakeho napadu, je v datadisku privedene k dokonalosti. Ehm, az na engine, s tym uz asi ale nikto, nic nenarobi :)
Já o téhle sérii jen tak z dálky cosik slyšel, ale pomalu začínám uvažovat, že bych si nějak díl Neverwintru i zahrál.
zvazuju si zkratit cekani na dragon age nejakym RPG a jelikoz me fallout 3 celkem zklamal co se tyce RPG prvku (rozhodne to ale neni spatna hra) asi bych zkusil tohle , ale NWN2 dopadl tak ze jsem po presvedceni trpasliku jako spojence - skoro konec hry uz opravdu nemel silu hrat dal :/ tenhle datac je podle vsech mnohem lepsi, je to pravda ?? zajimaji me spis rozhovory mezi postavama .. a navic uz vysla CZ :)