@kristmeister (03.01.2012 22:15): V recenzi na GameSpy píšou, že hra je úplně rozbitá, neustále padá, zabugovaná a nepřátelé úplně blbý, co je na tom pravdy?
Diskuze
jo a source engine tam vůbec nevadí...naopak =) a najdou se i skvělý zbraně zde =) třeba baseballka s hřebíkama anebo ten jezevec je boží =D
co se týče technický stránky tak grafika pěkná, zvuky lepší...detaily až moc detailní =) možnosti jsou jako ve dvojce například když máte granát pravym tlačítek ho položíte =) novinkou je třeba házení koček anebo když je položíte a někdo sek nim přiblíží tak se začnou točit jako káča a docela stínaj hlavy =) jinak co se týče míření, řekl bych že zbraně jsou přesnější než ve dvojce =) třeba pistolkou jde dát krásnej headshot na velkou dálku =) kočka jde opět použít jako tlumič =D spoustu věcí můžete sebrat a hodit s nima (i ufiklý hlavy =D) skoro hned na začátku je pak mise kde si vyberete jestli pomůžete povstalcům anebo policajtům =) takže si vyberete stranu =) a hudba parádní...jsou to takový ty buranský western songy na banjo atd =D
krist: Je to lepší než dvojka? Co se technické stránky a možností týče?
@Wolverine (03.01.2012 21:58): no uvidíme jaké názory budou mít lidi tady na DH =) i když tady asi taky možná koukaj na takovýhle detaily
@GodOfTheSick (03.01.2012 21:40): Něco na tom bude. Třeba jak dávám do "zajímavostí" ty ocenění od GameTrailers, tak třeba CoD: Modern Warfare 2 zvítězilo hned v několika kategorií, včetně absolutní hry roku. Docela by mě zajímalo, jak by se lidi dívali na hru (se stejným obsahem), kdyby neměla v názvu CoD a na hře dělalo a vydalo nějaké ukrajinské studio.
@GodOfTheSick (03.01.2012 21:40): přesně tak...kdyby to vydali třeba EA nebo Ubisoft tak to trhá žebříčky =) a to ještě když je do toho zakomponovanej Uwe Boll, tak si hned myslí
0? Vsadím se, že kdyby Postal 3 vydala nějaká velká firma, třeba z USA, tak by nulu nedostal ani kdyby byl stokrát horší než je. To by se vždycky důvody, jak (ne)kvalitu okecat, nějak našly.
jak už jsem říkal...je to hra na vyblbnutí =)
@kristmeister (03.01.2012 21:30): jj, minulý díl...
v re-play už to bylo??
V Re-play byla taky recenze, kde si to odneslo hodnocení 0/10.
Takže soudím, že hru musíte milovat nebo nesnášet - žádná střední cesta není :-)
Takže soudím, že hru musíte milovat nebo nesnášet - žádná střední cesta není :-)
@GodOfTheSick (03.01.2012 21:24): to nechápu proč....zatim jsem nenašel žádnou chybu...jen tu že Postal mluví rusky =D
@kristmeister (03.01.2012 21:17): Nechceš napsat komentář, když se ti to tak líbí? Našel jsem zatím jednu "profi" recenzi a tam tomu dali 20%.
ale je to pěkně brutální....běžela na mě nějaká tlustá ženská s cedulí tak sem jí fikl mačetou...přesekl jí vejpůl...jedna půlka se odkutálela pryč a ta druhý se postavila (ta s hlavou) a ta ženská normálně mávala rucema a ječela...pak jsem se šel podívat na tu druhou půlku a ta ležela převrácený a tekjly z ní vnitřnosti =D =D =D
@HolyMeatball (31.12.2011 00:40): otevřený svět tam je
@RNDr. Gunár Pavel (31.12.2011 16:44): Děkuju :)
Tak já samozřejmě jako děcko pálil, ke stahování jsem se nikdy nedostal, protože jsem se bál virů plus jsme na to neměli net. A když už jsme ho měli, tak jsem neměl pc na nové hry :)
Letos jsem za hry utratil nějaké 4000, možná ani ne, v tom je augmented edice Deus Ex a asi dalších 20 her, většinou starší kusy nebo ve slevě.
Myslím, že tohle dělá i Paul - z GOG sosá hry, který už kdysi hrál, ale teď na ně už má peníze :) To já dělám taky, zvlášť pokud mě ta hra kdysi bavila nebo jsem ji dohrál.
Samozřejmě negativum je skutečnost, že se k "novinkám" dostávám většinou až tak rok po vydání... ačkoli třeba díky Steamu někdy jen půl roku (viz Mafie 2 po půl roce od vydání za 10 Euro.
Abych to shrnul - když se chce, tak to jde. U kamarádů jsem za magora, ale zvykl jsem si.
Tak já samozřejmě jako děcko pálil, ke stahování jsem se nikdy nedostal, protože jsem se bál virů plus jsme na to neměli net. A když už jsme ho měli, tak jsem neměl pc na nové hry :)
Letos jsem za hry utratil nějaké 4000, možná ani ne, v tom je augmented edice Deus Ex a asi dalších 20 her, většinou starší kusy nebo ve slevě.
Myslím, že tohle dělá i Paul - z GOG sosá hry, který už kdysi hrál, ale teď na ně už má peníze :) To já dělám taky, zvlášť pokud mě ta hra kdysi bavila nebo jsem ji dohrál.
Samozřejmě negativum je skutečnost, že se k "novinkám" dostávám většinou až tak rok po vydání... ačkoli třeba díky Steamu někdy jen půl roku (viz Mafie 2 po půl roce od vydání za 10 Euro.
Abych to shrnul - když se chce, tak to jde. U kamarádů jsem za magora, ale zvykl jsem si.
@marwel (31.12.2011 17:35): Takhle jsem to taky myslel. Vyzkoušet a dohrát je proto v tomhle případě dost podstatný rozdíl. Ale asi jak pro koho. :-/
@Chuck (31.12.2011 17:14): Pokud tu hru skutecne pouze vyzkousis, pak v tom nevidim problem. Problem uz je, kdyz takovou hru stahnes, dohrajes a koupis za rok za tri stovky abys mel ciste svedomi.
Me jen strasne stve, ze uz nevychazi tolik demoverzi na PC. A stvalo by me to o to vic, kdybych mel HW, ktery by zvladal soucasne hry.:D
Me jen strasne stve, ze uz nevychazi tolik demoverzi na PC. A stvalo by me to o to vic, kdybych mel HW, ktery by zvladal soucasne hry.:D
Ono je stejně tak úsměvné stále se rozšiřující tvrzení "nejdřív si hru stáhnu, vyzkouším a když se mi líbí, tak si ji koupím". Bavíme se ovšem v tu chvíli o úplně nové hře, která v průměru stojí litr a za tuhle cenu si ji v případě úspěchu po stažení pořídím? Myslím, že ne. Pěkně s tou koupí počkáme, až bude stát okolo dvou až třech kil a pak se jako piráti v tu chvíli cítit nebudeme, v lepším případě se budeme cítit jako "minipiráti". :-/ Což je ovšem taky blbost.
Mě vždycky dostane argument, že pirátství není krádež, protože při krádeži poškozenému něco chybí, něco mu vezmete- a to u pirátství není, tam se přece vytváří kopie.
To je vážně argument jak noha... jenže ke svému zděšení zjišťuju, že ho někteří jedinci myslí vážně :-/
To je vážně argument jak noha... jenže ke svému zděšení zjišťuju, že ho někteří jedinci myslí vážně :-/
@RNDr. Gunár Pavel (31.12.2011 16:44): Souhlas.. Ale jinak bych si dovolil podotknout že škůdce by to byl i kdyby ty peníze neměl.. Jak velký škůdce pak rozhoduje to kolik těch her upirátí.. Když si upirátí jednu na kterou nemá, tak dobře, dá se přežít.. Ale když jich upirátí třeba 200 nebo 300 a ještě během relativně krátké doby tak to už je prostě prachsprostý zloděj a bohůžel to pak kazí i těm poctivějším hráčům co hry kupují..
Jak jsi psal, když nemá moc peněz pořád může kupovat ty méně aktuální (levnější) hry..
Jak jsi psal, když nemá moc peněz pořád může kupovat ty méně aktuální (levnější) hry..
Mě na pirátství tedy hlavně vadí opravdu to že počty pirátů se sčítají a sčítají, z těch pár desítek jsou tisíce a desetitisíce a než se člověk naděje, dopadne to tak že tu máme důvod kvůli kterému i velcí vývojaři (kteří dokonce třeba původně podporovali pc hraní, aŤ již třeba jen v prohlášeních nebo dokonce i pc only hrami) přestávají mít zájem vydávat hry na pc a pomalu přesouvají své zájmy směrem ke konzolím. Což je prostě škoda.. Vydavatele totiž nezajímá zda si to ten člověk co to uprátil třeba časem i zakoupil.. To vůbec ne.. Oni prostě vidí kolik lidí to upirátilo a víc je nezajímá..
@Walome (31.12.2011 16:20): Tak, tak zůstat čistý opravdu není nic těžkého. Žádná vyšší síla nikoho nenutí hrát neustále novinky za tisícikoruny. Prostě je to o schopnosti určitého sebeovládání. Já jsem si ji vypěstoval už před více jak 5 lety. A netrpím nedostatkem novinek, a už vůbec ne her. Jde to prostě i bez sosání. Walome +10
Podstatné pro mě ale je, jak se ten který člověk chová, když má peníze. Pokud ani potom nekupuje, tak je to škůdce.
Podstatné pro mě ale je, jak se ten který člověk chová, když má peníze. Pokud ani potom nekupuje, tak je to škůdce.
hele, já taky nejsem žádnej svatoušek... ale za poslední 2 tejdny jsem si 4 hry koupil... prostě když je za co tak jo... ale většinou si taky stáhnu, jestli to má vůbec cenu. A hodně těch her sem dohrál u kámošů (a nevlastního bráchy), který originálku maj. Třeba Mafii 1 jsem hrál už dávno a II jsem dohrál asi před rokem u bráchy.
dobře, hrál jsem všechny CODčka, ale nikdy jsem nechtěl MP a některý jenom jednou.(hele, MW3, za první den kolik? 9milionů prodanejch? to se asi uživí i s pirátama...) A komu by se dneska chtělo dávat za COD 1 za 15€?! Pak tam mám hry, který sem hrál před pár lety... to tahal domů táta. některý origo ale i pálený, od kámošů.
a moje srdcovky CS 1.6, Portaly a teď nově i L4D mám koupený.
a určitě až budu vydělávat, tak si hry budu hlavně kupovat, ale do teď to moc nejde...
dobře, hrál jsem všechny CODčka, ale nikdy jsem nechtěl MP a některý jenom jednou.(hele, MW3, za první den kolik? 9milionů prodanejch? to se asi uživí i s pirátama...) A komu by se dneska chtělo dávat za COD 1 za 15€?! Pak tam mám hry, který sem hrál před pár lety... to tahal domů táta. některý origo ale i pálený, od kámošů.
a moje srdcovky CS 1.6, Portaly a teď nově i L4D mám koupený.
a určitě až budu vydělávat, tak si hry budu hlavně kupovat, ale do teď to moc nejde...
kristmeisterem hrané hry bohužel "přežijí" i v případě, že si je nekoupí - a pokud by ne, byl by svět stejně lepším místem.
@JohnCZ (31.12.2011 16:16): Souhlasím s tebou.
Já jsem se hodněkrát zůčastnil různých diskuzí kde jsem psal to že pirátství je na pc zveličené přímo vývojaři (prostě se na něj mnohdy vymlouvají) a celkově se pc hraní zastával, potíž je v tom že hromada lidí dává těm co nadávají na pc hraní prostě za pravdu.. To se pak těžko debatuje když vidím kolik lidí opravdu pirátí a to jakými trapnými důvody to mnohdy obhajují..
Každopádně piráti by si měli uvědomit že vývojaři se "porazit" nenechají, možná jim dnes upirátí někdo nějakou hru a říká si že ušetřil, jenže jediné čeho tím pirát nakonec dosáhne je to že si vývojaři řeknou "vidíte, neváží si toho že jsme jim udělali hru i na pc" a další hry třeba už na pc nevydají..
Já jsem se hodněkrát zůčastnil různých diskuzí kde jsem psal to že pirátství je na pc zveličené přímo vývojaři (prostě se na něj mnohdy vymlouvají) a celkově se pc hraní zastával, potíž je v tom že hromada lidí dává těm co nadávají na pc hraní prostě za pravdu.. To se pak těžko debatuje když vidím kolik lidí opravdu pirátí a to jakými trapnými důvody to mnohdy obhajují..
Každopádně piráti by si měli uvědomit že vývojaři se "porazit" nenechají, možná jim dnes upirátí někdo nějakou hru a říká si že ušetřil, jenže jediné čeho tím pirát nakonec dosáhne je to že si vývojaři řeknou "vidíte, neváží si toho že jsme jim udělali hru i na pc" a další hry třeba už na pc nevydají..
Dneska pirátí kde kdo bohužel a nejhorší je na tom, že se tim i chlubí a to mě na tom asi sere nejvíc. Já sem nebyl dřív jinej, taky jsem hrál jenom pálenky... to víte dneska je to už jiný, prostě děcko :-). Neřikam že si nic nestájmu, ale nemám potřebu se tim někde chlubit, nejsem přece blbej :-D
adamroc: Pirátění jako takové tu neřeší nikdo. Sám jsem si kolikrát hru stáhl, protože jsem jí prostě nevěřil a demoverze nikde, chvíli jsem hrál, a když se mi líbila, zakoupil jsem, když ne, tak ne, ale taky jsem s ní neztrácel další čas a nehrál ji. Mě jenom přišlo komické, jak kristmeister nejdřív suverénně pronesl "chceš vědět, kolik z těch 300 hodnocených her mám originálek, hm, ha?!", načež se ukáže, že pouhých 13. That's....that's just sad.
Já si poslední dva roky hry jenom kupuju a teda musím říct, že jen v pár případech jsem toho fakt litoval. Nejvíc bych omlátil tvůrcům o hlavu Assassins Creed a pak bych si omlátil o hlavu já AC2, protože jsem se nepoučil z jedničky...
@JohnCZ (31.12.2011 15:54): Ano i ne. I kdyby byl kristmeister pocitvec, tolik her by si dovolit koupit stejne nemohl. Takze on ve skutecnosti neni takovy rozdil kdyz si to stahne a nekoupi, nebo nestahne a nekoupi stejne. Problemem ale je, ze vyvojari a vydavatele pouzivaji jako argument samotna cisla stahovani, ktera ale o skutecne skode, ktera z piratstvi vznikla nevypovidaji. Horsi jsou ti, kteri si mohou dovolit hry kupovat, ale radsi si je stahnout a prachy utrati za chlast, devky a podobne zbytecnosti.:-)
adamroc: Filmy jsou zas něco trochu jiného. Ty se jednak uživí pomocí kin a televizí a jednak proč kupovat film nepohodlně na disku za pár stovek, který se ti stejně dřív nebo později zničí, než když si ho stáhneš hezky v v avi, které nejenže má mnohem menší datové rozměry, ale navíc si ho můžeš obohatit o tebou vybrané titulky (pokud nekoukáš na filmy s dabingem). Vlastně doteď mi tak nějak nedochází, že se ještě něco tak zastaralého jako DVD formát filmů vyrábí a prodává za tak nekřesťanský prachy. Po stránce morální to už je pak něco jiného.
Hry, pokud je lidi nebudou kupovat, se prostě a jednoduše jinak neužíví a pirátěním si my hráči akorát jdeme sami proti sobě. Nikoho tím ale neodsuzuju, pokud jsi student a nemáš na to, tak to ještě tam chápu. Sice to neomlouvá, ale prakticky tím nikoho nepoškozuješ, protože by sis hru stejně nekoupil. Pokud si ale hru koupit můžes, ale radši si ji stáhneš, to už je věc jiná. Ale zase tu je ta morální stránka věcí s tím, že jsi zloděj a tak. Nehledě na ten příjemnej pocit, když hraješ hru, kterou si koupil za pracně vydělané (či získané) peníze. Nádhera.
Hry, pokud je lidi nebudou kupovat, se prostě a jednoduše jinak neužíví a pirátěním si my hráči akorát jdeme sami proti sobě. Nikoho tím ale neodsuzuju, pokud jsi student a nemáš na to, tak to ještě tam chápu. Sice to neomlouvá, ale prakticky tím nikoho nepoškozuješ, protože by sis hru stejně nekoupil. Pokud si ale hru koupit můžes, ale radši si ji stáhneš, to už je věc jiná. Ale zase tu je ta morální stránka věcí s tím, že jsi zloděj a tak. Nehledě na ten příjemnej pocit, když hraješ hru, kterou si koupil za pracně vydělané (či získané) peníze. Nádhera.
@adamroc (31.12.2011 16:08): přečti si to kousek dolů... možnost nákupu tu je... ikdyž taková... postalovská :D Steam klíč ti pošlu hned, pokud budu u počítače nebo nebudu spát :D (<- říká jedna stránka)
Co se pořád hádáte o stahování her? U Postal III se to dá pochopit protože se v Česku (a ani na Steamu) neprodává a možná ani nebude. Já si taky stáhnul Postal film kvůli tomu že v Česku neni a ne proto že bych byl zloděj.
netušim... ptal ses, tak vám to prej mám vzkázat, že už sem psát nebude
13? A to fakt chtěl použít jako protiargument? :D
No tak tím bych se fakt moc nechlubil. Kvůli takovejm vývojáři ruší PC verze.
kristmeister vám vzkazuje, že originálek má 13...
člověk už i na těch diskuzích funguje jako spojka...
člověk už i na těch diskuzích funguje jako spojka...
@H34D (31.12.2011 10:49): dostáváš +1 :D takovouhle diskuzi kvůli takový blbině, to se ti povedlo :D
@kristmeister (30.12.2011 22:24): Hehe, tak to je gól, já jen tak letmo přečetl tvůj post, že sis spletl písmenko a všiml jsem si tvého hodnocení 95%, tak jsem myslel, že sis spletl písmenko ve vyhledávání hry a chtěl si dát 95% Portalu, což by dávalo smysl. Proto jsem ti napsal, ať tady to hodnocení smažeš :)
Tak jsem neodolal a zkouknul prvních pár videí z číhosi LPíčka, a vypadá to oproti dvojky tuze nudně. A divně. A už to není open-world, which sucks. Aji to zvracení mi příjde horší. O.o
@Garret (30.12.2011 23:00): jo to je zajímavý... ale těch prodávajících stránek je víc..
@HolyMeatball (30.12.2011 22:57): Děkuju :)
tak to mě dostalo :-) "I have to manually give you this key, so if I am not awake or near my computer It will take a little while to get your key!"
jelikož se jedná asi o jediného sellera, tak gut luck with that
jelikož se jedná asi o jediného sellera, tak gut luck with that
Vzpomínám na časy, kdy prostě stačilo zajít do obchodu a bylo :)
Chudáka Karlose si tu nikdo nevšímá nebo co?! >:( Zeptal jsem se pár známých, kteří už rovněž paří, a potvrdili mi Karlosovu teorii.
Garret: Aha. Existuje ta hra - krom nějaké prapodivné ruské verze - vůbec? :-)
Edit: Ta cena tedy není zrovna skromná.
Edit: Ta cena tedy není zrovna skromná.
Je to tak jak jsem psal... http://www.runningwithscissors.com/postal-3-steam-keys opravdu si koupíš klíč a přes steam jenom aktivuješ
Kubulus: i když se podíváš na steampowered přes US proxy, tak tam není Postal vůbec naceněn