Poul: Nesouhlasil bych ani s tím "stejné". Často procházíš stejnou lokací kvůli různým úkolům. Často jdeš do jiné lokaci kvůli v podstatě stejnému (Pit, Wall of Mist). Questy v hlavní linii samozřejmě tu míru "stejnosti" vykazují asi nejvíce (Altar Piece of Ligth, Altar Piece of Dark, Potopení se do lodi Lincoln), nicméně liší se alespoň ty cíle, proč to děláš.
Do některých lokací se tuším třebas za dobráky ani nedostaneš (skrytá hrobka v Erathii, Clanker's laboratory, vnitřek školy mágů v Bracadě atp.). Do jiných se zase nedostaneš za záporné hrdiny (napadá mě třebas ta strážní věž v Deyji a teoreticky i právě ta hrozná Arena atp.).
Dokonce ještě před výběrem mezi dobrem a zlem si vybíráš, zda se ve válce přidáš na stranu elfů či královny (vícekrát). Těch možností mi tam prostě přišlo dost, abych hrál dvakrát.
U KotOR II byly jedinými světlými stránkami druhé hry za temnou stranu lákání společníků, aby se stali Sithy (hlavně Atton a Handmaiden) a pak částečně i boje s mistry jedi. V tom je M&M VII celkově stále o dost hodnotnější. Ani nemluvě o tom, že druhé hraní (za padouchy) mě bavilo více než to první. :-)