Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Konvice: tvůj komentář svědčí o ničem jiném, než o tvojí neznalosti celé série a omezenosti. Might and Magic je prostě sci-fi, které se tváří jako fantasy. Je to takový opak Star Wars :-)
Jojo Jenom na konci se tam objeví sci-fi prvky, na závěrečných 5-10% hraní. Ale myslím že hra jako taková je velice dobře gradovaná, začátek kdy sice můžete všude, ale ve většině zemí vás zabijí.
Konvice: Sci-fi prvky v závěru zcela v tradici celé série. Smiř se s tím;)
Dát MM7 25 procent.. no co k tomu dodat. Hodnocení konvice nedávají smysl a těžko se v nich orientuji. Na jedné straně Albion, Planescape T. či Operaton Flashpoint, které konvice hodnotí dobře(s čímž souhlasím) a na druhé straně takové pecky jako Gothic 1&3, Fallout:New Vegas nebo právě MM7 dostávají od konvice těžce na zadek.
@Say (21.05.2012 00:24): Vypadá do tak, jelikož:

"parta pak vyzbrojená blaserkami, laserovými puškami kosila zabijacké roboty a DALŠÍ CYBER PAKÁŽ" --> Ve skutečnosti tam nikdo takový kromě robotů není.
Skoro bych řekl, že tohle konvice hodnotí spíš z doslechu. Ve skutečnosti k tomu ani nepřičuchl, mám pravdu?
Konvice: Po šedesáti hodinách zábavného hraní přijde horší závěr. Žádná tragédie a ty blastery používat nemusíš (já jsem s nimi například ještě nikdy nehrál).

P.S. Rozlomení CDček je asi nejlepší řešení pro všechny...
Předkládám část záznamu v deníku, která se týká nového království Harmondale.

"In an historic development, the treaty provided for the creation of the Kingdom of Harmondale, naming my lords as the rulers and leaving to them the entire responsibility of administering the kingdom. Since invasion is not imminent, as it was in the case of the ill-fated King Vespin, hopes are high that the Kingdom of Harmondale will last a very long time."

Hezky se to čte, co? :)
Aha, tak to se omlouvám za dezinformaci... já ho kdysi jednou zkoušel a už si to moc nepamatuju, jsem myslel, že vylepšuje grafiku původní hry.
PvT: Ale ten mód nezlepšuje grafickou originálu, ale modifikace Rev4modR1. Ta sice za zahrání stojí, ale pokud chce někdo hrát původní hru, tak si nepomůže.
Paul von Talaczek: Jestli se mi to rozlišení podaří zvětšit (píšou, že by mělo), budeš mít u mě malé plus=)
PvT: Ten mod vypadá celkem špatně. :) Ještě tak ty nové rasy možná ujdou. Ale rozhodně ne kvůli jejich grafickému zpracování.
Say: Tak to už pak asi záleží vkus od vkusu, já hrál naposled všechny M&M na 23" displeji, aniž by mi to přišlo, kdoví jak, ohyzdné.
Paul von Talaczek: Mě nejde o ,,lepší" grafiku (ono je to ve prostorovém 2D docela relativní záležitost), ale o to, aby se roztáhlo náhledové okno na vyšší rozlišení. Roztahovat nízké rozlišení na vyšší je hnus velebnosti, to bych nikdy nespáchal.
Say: na widescreen se to dá roztáhnout v pohodě, netřeba žádný patch a tady je jeden z lepších modu, co zlepšuje i grafiku, ale větší rozlišení nenabízí M&M mody
TombSpirit: Nějaký widescreen patch či podporu vyššího rozlišení než 600x800 k tomu asi nemají, co?
Skrytou kampaňou myslíš tú, ktorá sa odokryje až po prejdení hry včetne záverečnej animačky?
Tulareanus: Ta propojenost je celkově velmi zajímavá. Dokonce i za Harmondale hraješ v té skryté kampani v HoMaM III.

90210: Tohle zůstává stejné. De facto vše je stejné, jen máš v hradu místo vlajky Avlee či Erathie vlajku svou. Za "dobro" je válka ukončena okamžitě a ze sporného území je vytvořeno nezávislé království Harmondale. Zlo je to samé, jen vytvoření království následuje až po válce.
4Jab - To jsem vubec nevedel. Ja je to pak s pristupem k light/dark magic a zmenou interface? Btw ja se samozdrejme taky pridal na stranu dobra, jinak to nejde.
Dobre vedieť, ja som sa vždy nejak priklonil ku kráľovne Katarínke, po vzájomných sympatiách z HOMAM III. :)
Mělo by stačit dát Gryphonheartovu trubku soudci Greyovi. Pro jistotu je možná lepší přivést pravého špeha i pravé plány pevnosti. Pak máš ve hradě "vlastní" vlajku (s logem NWC) a Harmondale je prohlášené za nezávislé království jehož si absolutním vládcem.
Stejně je fajn, že tam je vedle možnosti přidat se ve válce k Avlee či Erathii i možnost vytvořit nezávislé království Harmondale. V kterém jiném RPG to můžete dopracovat až na krále své vlastní země. :)
tak ja som chodil až na vyšších leveloch do arény (30+) ale nejak som nemal problémy, dokonca ma to aj bavilo a dalo sa tam v pohode liečiť, ale asi zo dvakrát sa mi stalo, že som dostal blbú zostavu (raz som dostal stroje z Lincolnu) a keď už som bol nejaký level cca 90, tak mi to dalo iba samých červených drakov (ale prežil som). Rozhodne mi tá lokácia nepríde zlá, v podstate až na jeden pomerne ľahký quest je voliteľná, ale súhlasím, že by to chcelo lepšiu motiváciu na účastnenie.
Eru: Vím, vím. Nicméně i s tím vším (tedy de facto s maximální využitím spíše chyb v systému než strategie) jsem musel několikrát loadovat a jednoduché mi to nepřišlo. Ty (poměrně nízké) úrovně 30-40, kdy tam chodíš, mi též cca vyhovovaly nejvíce. Resp. šance na přijatelnou skupinu nepřátel nebyly malé.
Nicméně Aréna je asi nejhorší a nejdementnější lokací v MM7. A jeden z důvodů, proč mě hra za Dark Side přišla lepší (minimálně s méně otravnými lokacemi). V posledku ovšem ne ani kvůli obtížnosti jako spíš kvůli nudě. Mlátit desítky minut tucty nepřátel k kolovém souboji není zrovna má představa o zábavě. Koneckonců i tou (celkovou) mírně nižší frekvencí nepřátel oproti minulému dílu je MM7 lepší. Už se nestává, že by na mě někdo útočil za každým kopcem. Nicméně hloupá aréna zůstala a to mě štve. Minimálně jí mohli nějak vylepšit, zvýšit motivaci pro dohrání (např. formou artefaktů jako v arcomage).
Jab: Nejsem, pouze vím, co která jednotka v umí a co od ní můžu očekávat. Nemám dovedností body ve zbytečnostech. Pohyblivé "části" v Aréně se dají používat jako štít proti nepřátelským střelám a kouzlům. Část Arény, kde se zadává obtížnost se dá použít na "zaseknutí" monster. Velká rozloha umožňuje léčení v běhu s minimálním zraněním.
Jab: Na nižší úrovni do Arény nechodím. Naopak mi vyhovuje vyšší (cca 30-40 level), kdy pomocí správné strategie dosáhnu pěti vítězství bez jediného loadu.
Eru: Když jdeš do té arény na nižší úrovni, tak to, s trochou štěstí, celkem jde. Nicméně náročné to určitě je. Minimálně pokud se systémem save/load nepropracuješ k přijatelné skupině nepřátel...
Co máte proti Aréně? Povýšení na Rytíře za dobro je jen zdlouhavé, nikoli náročné.
Javor: Jako největší devizu označují právě tu možnost výběru mezi dvěma stranami. Hru to zcela určitě nezmění zcela, ale pro mě dost na to, aby mě to bavilo hrát 2x. Ale jak říkám, ta "největší deviza" je výběr soudce, což další hraní nepochybně citelně (i viditelně) ovlivní. Lepší to asi i mohlo být, ale tak je to vždy...
Jab: Ty rozdíly tam samozřejmě jsou, to nepopírám, jen bych nevrdil, že jde o "největší devizu sedmého dílu." Vím, že když jsem dohrál hru za opačnou stranu barikády, nemohl jsem se zbavit pocitu, že to všechno mohlo být udělané ještě o něco lépe.
Poul: Nesouhlasil bych ani s tím "stejné". Často procházíš stejnou lokací kvůli různým úkolům. Často jdeš do jiné lokaci kvůli v podstatě stejnému (Pit, Wall of Mist). Questy v hlavní linii samozřejmě tu míru "stejnosti" vykazují asi nejvíce (Altar Piece of Ligth, Altar Piece of Dark, Potopení se do lodi Lincoln), nicméně liší se alespoň ty cíle, proč to děláš.
Do některých lokací se tuším třebas za dobráky ani nedostaneš (skrytá hrobka v Erathii, Clanker's laboratory, vnitřek školy mágů v Bracadě atp.). Do jiných se zase nedostaneš za záporné hrdiny (napadá mě třebas ta strážní věž v Deyji a teoreticky i právě ta hrozná Arena atp.).
Dokonce ještě před výběrem mezi dobrem a zlem si vybíráš, zda se ve válce přidáš na stranu elfů či královny (vícekrát). Těch možností mi tam prostě přišlo dost, abych hrál dvakrát.
U KotOR II byly jedinými světlými stránkami druhé hry za temnou stranu lákání společníků, aby se stali Sithy (hlavně Atton a Handmaiden) a pak částečně i boje s mistry jedi. V tom je M&M VII celkově stále o dost hodnotnější. Ani nemluvě o tom, že druhé hraní (za padouchy) mě bavilo více než to první. :-)
Úkoly z příběhové linie byly z poloviny stejné. Hlavní rozdíl byl v povyšovacích úkolech (shad krom klerika). A některé povyšovací úkoly za dobro byly setsakramensky zapeklité záležitosti (rytíř).
Javor: To tak nějak píšu. A pak... Nejsou zase ani tak malé. Rozhodně mi to stálo za dvě zahrání. Kdežto takový KotOR II za druhou stranu už nenabízel de facto žádná překvapení, jelikož možnosti pro "zlé" už jsem měl z velké části prospoilované z hraní za dobráka.
Jab: Nevím, ale rozdíly mezi Dobrem a Zlem mi nepřišly až zas tak velké, z těch šesti úkolů v hlavní linii jsou tuším až na jeden všechny jen obrácené naopak.
Ale třeba takové povýšení pro paladina je radost vyzkoušet za obě strany.
Malignus: Musíš v MM7Setup vybrat položku "Software 3D".
Malignus: Tohle barevné "odlišení" se určitě dalo nějak vypnout. Možná to šlo jen s vypnutím 3d grafiky, nejsem si úplně jist.
Me se treba nelibi, ze priserky na tretim levelu jsou uplne cele fialove a to mi pripada trochu ujete mimo. :-(