MCZ: Kliď se s "neustále provolávané". Že mi falloutí mapy sednou víc je pravda, ale že je infinity špatný vyloženě kvůli loadingům jsem nikdy netvrdil. To fakt není něco, před čím bych si při hraní zakrýval oči a mít oblíbenější model snad můžu. Na tyhle technické stránky, interface, atp. jsi z nás dvou koneckonců vysazenější ty, takže zkus brát v potaz, že pokud o něčem takovém mluvím, tak mi to hru nebourá a není to pro mne nijak podstatné kritérium.
V moc hrách takové zpracování není, ale pro co to má být argument mi jasné není. To je naopak to co mne mrzí.
Infinity mi především vadí právě kvůli těm pravidlům a jejich zpracování (pak je tu AI, pathfinding a pár dalších pod nohy lezoucích drobností, ale hlavně tohle). Pokud je toto s enginem spjaté, tak já fakt nevím, jak to mám rozdělovat, páč doslova v každé infinity hře se s tím setkám.
Say: Jaký má ale tahle otázka smysl? Pokud by v 2001 právě Arcanum vyšlo na Infinity a já by řekl že se mi nelíbí, tak bys mi mohl vpálit to samé (který enigne by byl lepší?) a já bych ti na to odpovědět nedokázal, páč bych nežil v alternativním vesmíru, kde Troika místo Infinity udělala pro Arcanum engine vlastní. To se ale imo naštěstí nestalo, (ačkoliv engine lepší být mohl), ale alternativní vesmír, kde PST má vlastní engine, přizpůsobený záměru autorů, bych uvítal.