Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hmm díky za uvedení do světa modu.. ten nightmare house 2 se vyrovná kdejaké normální hře,, o to víc mě mrzí že valve na HL asi sere a zajímá ho jen TF2 a L4D
Ale já se nijak nezlobím, nejsem ani znechucen nebo tak podobně. I na toto se dalo koukat, pěkné :)
Jaké jsou vlastně jiné dobře zpracované krátkometrážní filmy podle her? Kromě tohodle, Escape from City 17, Duke: Fate of Humanity a Outer Heaven...?
Tady nejspíš u přehnaných očekávání na délku filmu působí lidská psychologie... Všude to označují za "Film" a přitom jde o "Krátkometrážní film". Jistě, film jako film, ale stejně...
jako kombinace emo asijskeho tloustika, to je teda moc! Hned nazacatku sem mu pral aby skapal...a skoro se to stalo :)
Já vím, asi jsem žil v omylu, když jsem sledoval ty trailery předtím, tak jsem myslel, že to bude film.
ohledně toho filmu, co má 12 minut .. to je všo ? Já čekal, že to bude třeba nějaká ta 90 minutovka :) :(
Vypadá to že ne... viděl bych to spíš na "Amnesia" styl nebo něco podobného...
Marcusss: Tak tomu se říká precizní práce. Hodně dobré. Jenomže střílet v takových jeskyních? Inu, proti gustu...
Strider Mountain přešlý. Hodně propracovaná modifikace s řadou výborných prvků, které dobře obohacovaly hratelnost a hra mě proto nepřestávala bavit, a neměl jsem tak problém ji hrát třeba tři hodiny v kuse, aniž bych věděl jak dlouho hraji. Zkrátka pohlcující střílečka se vším, co je pro klasicky pojmuté FPS typické. To znamená, že krom většiny myslitelných prostředí, kde se mod odehrával, nechyběly časté souboje s bossy, ani nepočítám, kolik jsem těch Striderů zde zneškodnil, nápadité úkoly, používání řady strojů nebo dopravních prostředků, bezpočet rozsáhlých úrovní, mimochodem skvěle nadesignovaných, třebaže zhruba první dvě, tři úrovně mě dokázaly lehce znechutit a kopa dalších věcí, jež nemá smysl tu vypisovat. Zahrajte si sami a uvidíte. Pro mě osobně nejlepší počin od Leona Brinkmanna a jeden z těch nejdelších modů vůbec.
Garret: Však ono je tam i dost věcí, co ti ublížit můžou:). Navíc je to dost krátký, takže to neupadne do stereotypu. Včera jsem to dohrál a dojmy víceméně spíše pozitivní.
Nightmare House 2 je něco strašného... kývající se obraz, neustále se někam propadávám, neustále mi něco bliká nad hlavou. kromě to mi nemůže nahnat strach nic, co vím, že mi neublíží...
Dohráno Call of Cthulhu: Dark Edges – The House (Ep1). Prakticky totéž co Dawn, ale z úplně opačného soudku, přestože hororový byl mod také. Vůbec nejhorší byl level design, ale štěstím je, že jsem si užil řadu situací pro tento žánr typických, rovněž prostředí se často měnila. No, a krom nepřátel mi často zatápěly i logické hádanky, které jsem bez návodu nedal jen na samém začátku a úplném konci modu. Celkově mě hra přišla jako pokračování Cthulhu pro HL1, jen v dost odbytém podání. Neboť nápady a herní doba nezklamaly. Např. rozostřený obraz, spatření ducha, hledání klíčů a čtení vzkazů. Nicméně i tak suverénně nejhorší mod do HL2, co jsem zatím hrál, byť překypoval slušnou originalitou, ale už ne výtečnou zábavou a již zmíněným designem. Navíc verze stažená z PlanetPhillipu mi nešla dohrát (padání hry na začátku předposlední mapy), až tato se, díky sejvům z té předešlé, chytla a já mohl mod úspěšně dohrát.
Já teď hraju toto, taky hodně drsný:
http://www.moddb.com/mods/nightmare-house-2

Dost podobný FEARu, akorát to není přehlcený těma přestřelkama rozmělňujícíma atmosféru. Ačkoli si to občas vypomáhá spoustou klišé lekaček a některejma podivnejma designerskejma berličkama, celkem si to zatím drží solidní hladinu děsivosti...
Jo, ten. Hodnocení má slušný, jak na PlanetPhillipu nebo ModDB.com a psali o něm kdysi i v Levelu.
Dohrán Half Life 2: Dawn. Parádní hororový mod s výbornou atmosférou a designem. Začátek a konec je asi nejzajímavější. Zbytek v obvyklém duchu, ale výtečně servírován a jdoucí ve šlépějích obou Ravenholmů. Zamrzí jen absence možnosti si zvolit vyšší obtížnost.
Právě ty čtyři Leona mapy byly o dost lepší, než první úrovně ve Strider Mountain, jak na tom je zbytek, nevím. Jelikož mám rozehráno asi v páté mapě. Já cestování v čase a alternativní reality můžu (Fringe, Lost Sliders) a proto se mi CE líbil. Minerva mi před lety také příliš nesedla, ale neměl jsem tehdy odehránu celou verzi a teď, co si potrpím na pořádný design levelů, mě naopak zaujala hodně. Calamity a Powerstation 17 zkusím, jelikož už není moc z čeho vybírat. V noci jsem zkoušel Union s tím, že si dám další Riot Act, ale po otevření mříže, tou pákou, mi nešlo pokračovat na chodbu. Nějaká chyba, jakoby neviditelná překážka či co.
vidím, že mám každý opačný vkus :-)

Das Roboss jsem hrál už dávno, ale z nějakého důvodu jsem se na něj vykašlal. Před chvílí jsem smázl Strider Mountain, což opravdu není nic pro mě. Stejně jako FCtA se jedná o old-school non-logical level-design, vůbec mi to nesedí. Leonovým mapám se raději vyhnu ;-)

Na mod Causality Effect jsem si kdysi poznačil toto: "Dost rozporuplný mod, hlavně po stránce příběhu. Alternativní vyprávění, posuny času a podobně věci jsem nikdy neměl nijak v lásce. Tady navíc některé věci ani nedávají smysl (proč by v alt. budoucnosti Alyx zabíjela svého otce a Gordona?). Samotný mod nepřináší nic nového, hratelnost je tak za 50%, jednou jsem narazil na nepříjemný bug znemožňující postup dále. Hrací doba cca 2 hodiny. Spíše ztráta času..."

Na Minervu toto: "Tento vysoce hodnocený mod jsem si neužil tak, jak bych si představoval. Začátek je hodně slibný (i když se autoři nevyvarovali propadávání mrtvol), střed mírně nudný a konec až moc hektický. Na druhou stranu, příběh má hlavu a patu, hudba má říz a level-design si drží po celou dobu hraní velmi vysokou laťku. Délka je tak akorát, mezi 3-4 hodinami. "

Včera jsme dohrál Calamity a Powerstation 17, v obou případech jsem byl relativně spokojený. Každopádně se mi nepodařilo rozchodit Human Error (klasický error "array..cosi").

No a konečně Research and Development byl sice profesionálně provedený, ale vůbec mě to nebaví, takže deleted.

Jdu znovu na Mission Improbable, miluju ty venkovní prostranství :-)
Das Roboss. Skvělej mod. První dvě mapy byly koncipovány pomalu jak v HL1 a dost se mi líbily. I když ten puzzle sem málem nedal, až po opětovném přečtení Peteho recky mi to došlo. Závěr originální, ale dost těžký, než jsem přišel na jeho pointu a zorientoval se v ovládání, nějakých patnáct minut uběhlo. A zbraně jsem našel všechny asi, kuši, raketomet i gravity gun, včetně těch slabších.

Causality Effect byl opravdu super. Pěkný děj, mapy, zpracování a dojem stejný, jak z plnohodnotné HL2 epizody, nikoli modu. V současné verzi HL2 mod vypadal výtečně, akorát byla nutná tato úprava v gameinfo.txt SteamAppID 215. Jinak mod nefungoval na začátku dobře, po teleportaci mě to vracelo zpět do teleportu a neproběhl loading další mapy.

Minerva: Metastatis je právem považována za vůbec nejlepší mod, co kdy k HL2 vyšel. Neboť s takovýmto designem úrovní jsem se zatím nikde nesetkal. Všechny epizody do sebe dobře pasují, oplývají pěkným dějem a nepostrádají ani adekvátní herní dobu A samotný závěr je docela epický a nezapomenutelný.

Project 25. Lehký nadprůměr, a i přes svou krátkost se mod hrál fajnově. Nejlepší byla bezesporu závěrečná část, ať už obyčejné přestřelky nebo boss. Mapy na úrovni, ale bylo vidět, že jsou jen přejmuté z původní hry a trochu upravené.

Leon's SP Map pack. Dohráno před třemi dny a v celku fajnová střílečka. Designem asi to nejlepší, co zatím Leon Brinkmann vytvořil, byť to byly jen čtyři mapy a v té poslední na mě čekal pocit deja vu. Protože její závěr se hodně podobal tomu z FCtA.
na normal to takový FPS guru jako ty zvládne ;-) ale z mého pohledu ten mod není zase tak skvělý, aby ho člověk musel hrát znovu. no nic, jdu na další kousky...
Jo, no. ale tohle bylo snad poprvé, kdy jsem kvůli obtížnosti nějaký mod smazal. Pokud někdy rozehraji tento mod znovu, dám nejlehčí obtížnost, protože za to nervování mi to znovu nestojí.
...a ty mod raději smažeš, než abys snížil obtížnost?

btw: v Casuality Effect jsem měl zase problém jen v poslední přestřelce, kde jsem musel snížit obtížnost. někdy to kucí nemaj moc dobře vyvážené :)
Ona obtížnost hard je mod od modu vždy jinak zvládnutelná, takže někdy to dám a jindy ne. Proto si na normal neměl v EotS problémy, mě v tom modu vůbec na třetí obtížnost ten úsek na člunu, krátce po začátku hry, nesedl. Než jsem se rozkoukal, byl jsem pod palbou a dostal se sotva do poloviny jízdy, za asi dvě zatáčky a pak to vzdal. U MI jsem měl problémy jen v závěru druhé mapy, to jsem nakonec na hard dal. Ale byl to s těmi Huntery dost těžkej boj. Teď jsem asi po dvou a půl hodinách dohrál Causality Effect, rovněž na třetí obtížnost a problémy jsem měl jen v první přestřelce na začátku, pak už to bylo v pohodě.
PavelU: Eye of the Storm: Episode 1 pokořena na Normal. nepřišlo mi to nijak extrémně těžké, rozhodně lehčí než Mission Improbable ;-)
Dangerou World dohrán. Techniky asi neproblémovější a nejzabugovanější mod, působí jako slepenec map, které jsou ale velmi kvalitní. Hlavně pak zakončení na mě zapůsobilo více než v původní hře a spolu s originálními credits dotváří příjemnou tečku. Už aby tady byl Dangerous World 2.
no mě už právě fičí i ta 1.13 verze, jen bylo potřeba stáhnout Steam fix a restartovat jej...
Ok, DW 1.11 s tím Steamfixem funguje. Ale musel sem updatovat Source SDK Base, i tak díky. Pak zkusím zas verzi 1.13.
tak už to funguje. stačilo restartovat Steam. nemusíš nic přepisovat, jen si stáhni Steamfix, který si tady postoval...
tak tahle verze mi taky nejde spustit, dokonce ani po updatu ini. zkusím ještě stáhnout 1.11 a patchnout ji.

ad Strider Mountain - uvidím, Offshore byla taky nekončící rubačka a tak nějak jsem ho doklepal. člověk na to musí mít náladu :-)
čoveče já to nemůžu najít a mod už jsem jako napotvoru smazal. ale jak koukám, tak je verze 1.13, která opravuje onen kritický bug, takže to stahuju znova a rozehraju to ještě jednou. dám vědět hned jak to spustím. doporučuju to sosnout přímo z ofic. stránek (i když to jede asi 50kb/s), je to tam v poslední verzi (na PP je verze 1.11).

mimochodem, tady je ukázka z druhého dílu. lovely, isn´t it? :-)

http://dwmod.half-life2.sk/
Garret: ini soubor jsem needitoval, když tak uveď jak na to. Jj, Strider Mountain je prakticky totéž co FCtA. Začátek mě moc nechytl, ale postupně se můj dojem z modu zlepšil, byť designově nic extra, a tak jej hodlám dohrát. Abych měl i srovnání s předešlým počinem od Leona Brinkmanna.
Jo, hrál jsem vždycky bez titulků, přitom je zapnutý mám...Teď už jsem to delší dobu nezkoušel, jen mě tak napadlo, že by to tu někdo mohl vědět, kdybych zase rozehrál něco od Valve:).
Jsi nikdy neměl titulky? Zapnuté je asi máš...promiň musel jsem se zeptat, protože jiný důvod proč by nešly před update mě nenapadá.
Mně to nefunguje odjakživa, takže nějakejma updatama to asi nebude...
Je to rozjebané po tom posledním updatu, ale pořešil jsem to a mám titule ve všem.České.
Savage: Jj, Steam v aj. V HL2 jsem nikdy češtinu neměl. Je to prostě takový záhadný.:D
Řekl bych, že když se mu nezobrazují anglické, s největší pravděpodobností se mu nezobrazí ani ty české.
A Steam máš v AJ? Jinak je totiž problém a zvlášť pokud jsi tam už české titulky měl.
Mně nejde o češtinu, na tu sere pes. Ony se odmítaj zobrazovat i ty anglický, a to v jakýkoli source hře:).