Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já se na tuhle hru těšil a stále těším, jen si ji nekoupím(pokud vůbec) v nejbližší době. Počkám si, až opadne prvotní nadšení, popřípadě kritika.
Ale já zase ano, každý má rád něco jiného, problém u mě je, že je to skoro většina her a žánrů:-). Hmmm to je hodně možné, že to dlouho potrvá a mezi tím vyjde další a další atd...:-D Pravidlo Activisionu ždímejme dokud to jde.

Edit: Osobně horší koupě byl nový Medal v Tier Edition a spousta dalších za větší částky.
Jo, ale já se bavím o masách lidí, ne o tobě :) Také se může stát, že než vyjdou ty patche o kterých mluvíš, bude ta hra za zenitem. Neznamená, že to nikdo nebude hrát, ale komunita lidí bude kolem tohoto dílu velmi malá.
A vidím, že máš odehráno MW2, což osobně za dobrou koupi nepovažuji. Max. tak stáhnout warez na single :)
Tak to prrr, já buď vím do čeho jdu nebo alespoň tuším a jsem ochoten tu cenu za to dát, přesně jak napsal DoomCZE. Teď je možná MP nehratelný, ale časem vyjdou patche, které to opraví a pak to budou tisíce hodin luxusní zábavy. Ale také rozumím tomu, že ti kteří hrají jen SP je to špatný poměr cena/zábava a asi bych do toho také nešel za plnou cenu nebýt MP.
Chudáci proto, že pak brečí na fórech, kvůli spoustě věcem, které zde rozebírat nebudu
Podstatné je, že tato hra je opět "ryhlokvaška", stejně jako BC2, jenž je momentálně po stránce MP téměř nehratelná. Singl neřeší nic, protože dle mě, vyhodit přes 1k za single je zhovadilost vzhledem k hrací době. A co teprv prognózy na příští(přespříští) rok, kdy maji vyjít během jednoho roku tři díly :)
Chudáci ti, co stále předobjednávají
RedDwarf: Tak vzhledem k číslům, ve kterých se pohybujeme, je "Daleko delší" vlastně docela trefné. Vždyť je ta hra delší cca o 100%:). Každopádně s tím multi-playerem souhlasím, ačkoliv mě nikdy příliš nechytl a CoD (1,2) jsem si tak obstaral hlavně kvůli single-playeru.
Staré střílečky vycházely také krátce za sebou (Blood, Hexen, Quake) a komplexní byly dost. Byly tenkrát samozřejmě i ty, které spolkly několik let vývoje (Unreal, HL, Daikatana) a o to propracovanější hry to byly. Dnes se jednoduše nikomu nechce vymýšlet level design a na něm postavená hratelnost, tak se jen naskriptuje hafec událostí v lineární úrovni, hráč se nechá unášet zběsilým tempem a po pěti hodinách je po všem. Také se mi tento trend nijak nelíbí, ale občas se naštěstí ještě nějaká tradiční střílečka najde, i když většinou v budgetovém segmentu.

Scar: Plně souhlasím s tím, co píšeš ve včerejším příspěvku ze 22:25:26 hod. Mrkni do mého profilu a co se dlouhých stříleček týče, zabrus do modifikací a zahraj si Vile Flesh a Projext Xenome z března 2009, dá se ještě, myslím, stáhnout na Fileplanetu.
V pohodě, delší ty hry byly, zvlášť, když vypustíš dnešní scripty, ale " o hodně" zní trochu megalomansky. Ty hry stejně těží z MP. SP je pouze formalita. To dokazuje i statistika Steamu
Zhruba ještě jednou tolik? Těch cca 10 hodin to zabrat mohlo, ale nevím, přesně jsem to nepočítal.
Je mi jasný že každý dům, lampa či auto nejsou unikáty, ale těch věcí co je na nich potřeba udělat je rozhodně víc než třeba před pěti lety a určitě se to pak na výsledný délce hry trochu podepíše. Určitě je tu i spoustu dalších faktorů které za to můžou (třeba ony distribuční společnosti)
Scar: Jak rikam, o grafice se da v nekterych pripadech uvazovat, zalezi na tom, o co presne se jedna (zase si nemysli, ze treba dvere v rozborenym meste mas vsechny unikatni - rucne namodelovane atd - dle rozlohy urovne je jich treba 10 a maji nastavene treba jine alfa kanaly, pripadne na nektere jsou nahodne naplacany sramy).
Dobrá s fyzikou to asi není vhodný příklad, ale myslim to obecně třeba s grafikou, to že si musí grafici vyhrát s detaily a už nestačí na barák namalovat okno, balkón a dveře, všechno musí být vymodelovaný. A největší vinu na tom asi stejně maj distribuční společnosti, který to chtěj mít rychle a neustále na vývojáře tlačí
Scar: Prijde mi, ze v dnesni dobe si fyzikalni engine uz pise malokdo. Spis se licencuji existujici a potom se jen nastavi parametry tak, aby to vyhovovalo vyvojarum (kuprikladu gravitace apod) a potom je samozrejme potreba propojit ten engine s ostatnimi komponentami, ale se samotnym enginem uz si prakticky nikdo nehraje (pokud s tim nema zkusenosti, spis by ho rozbil).
myslel jsem tim spíš že když si musí vývojáři vyhrát se skvělou fyzikou, tak to zabere čas ve kterým by mohli dělat další lokace atd...(nebo spíš kdyby nebylo potřeba tolik lidí k dělání fyziky, mohlo by být víc lidí k dělání úrovní atd...) Tím neřikám ža by se mělo ubrat na fyzice s grafikou, to vůbec ne
Jo chápu ža dřív šlo dělat ty hry delší, protože to asi nebylo tak náročný (kvůli všem těm dnešním vymoženostem, fyzice, grafice atd...) ale kdyby ty hry nevydávaly jak na běžícím páse a místo toho aby vydaly dva CoDy by vydali jeden delší a lepší tak bych byl radši. To je ovšem asi zas nemožný z finanční stránky. A CoD2 jsem si náramě užil, dvakrát.
sten: S tím se plně ztotožňuji, u posledních FPS her se mně zdá, že kdykoliv se začne rozjíždět akce už je konec.
tak teda nevim ale délka hry je to poslední co bych v dnešních (především velečnejch) FPS obhajoval. Ať si kdo chce, co chce říká ale když se vytvoří perfektní hra na novejch principech nebo technologii tak hráče bude bavit aspoň deset hodin a nejde už o to jestli je válečná(Bioshock, Crysis atd...). Klidně ať si vývojáři vemou víc času a přes stříbrnej kotouč nebo přes "parní obchod" nám daj něco pořádnýho a né fastcash kokotiny v podobě posledního MoH či MW2. Všem milovníkům se omlouvam
Třeba dvojka byla stereotypní a z hlediska dynamiky dost mizerně nadesignovaná, poprvý jsem ji hrál nedávno a musel jsem se celkem přemáhat k jejímu dohrání. Navíc ta herní doba byla občas natahovaná pobíháním tam a zpět na jedné větší mapě, něco ve stylu zachraňování Burger Kingu v MW2.
Takový MW2 mělo maximálně kolem pěti hodin, dalo se stihnout i za míň. Imho je to ale pro tenhle typ hry poměrně ideální dýlka, pokud by to bylo natáhnutý do patnácti hodin, tak už by to pravděpodobně bylo dost stereotypní. Navíc by to neskutečně prodražilo vývoj. Musíš si uvědomit, jaký množství lokací za těch pět hodin proběhneš. Tohle není RPG, kde strávíš půl hodiny v jednom domečku lootováním truhel. Tady za půl hodiny procestuješ celej kontinent a přidání každejch několika desítek minut herní doby se rovná nutnosti nadesignovat několik velkejch lokací.
Tak já na nový hry nemám moc železo tak se tolik neorientuju. Ale přijde mi to nechutný, hlavně když si vzpomenu jak někteří lidé reptaly na HL epizody s tim že stojí jako plnohodnotná hra a maj kolem těch 5-ti hodin. Zlatý časy kdy FPSky měly kolem 20.
jen takový dotaz na Pipboye a ostatní co to už dohráli. To s těmi 5 a půl hodinama byl jenom špatný vtip že jo??
osobně zatim moc nechápu tak vysoké hodnocení, po dvou hodinách mi to přijde jako standartní FPS s podprůměrnou AI... no uvidíme;-)
Dejte vývojářům amatérům (co se týká optimalizační stránky věci) poměrně krátký limit na vývoj a upřednostněte vývoj konzolových verzí, a ve výsledku vznikne na PC takový paskvil, že se to mnohdy nedá hrát. Treyarch a Ubi Shanghai jsou toho příkladem.
Docela prekvapeni. Vypada to velmi dobre a zda se, ze obsahem to uz Treyarch konecne zvladl. Bohuzel se znovu ukazuje, ze co se tyce programovani jsou to neuveritelni amateri. Na stejne nastaveni kde jsem mel v MW2 100fps mam tady sotva 25. Neveril jsem, ze muze byt COD optimalizovane jeste hur nez MOH, ale je tomu tak. Dekuji, nechci.
Jo takhle. Nechceš mi něco naprogramovat k Vánocům (takový Deus Ex 2.5 by se hodil)?
Ale blbost, jednoduše si je programuju doma sám a pak to dávám vývojářům k narozeninám.
pipboy - Ty ty hry snad stahuješ, to jinak neni možný :)

OT - Bodkin: Čteš? Já Žambocha můžu, ale JFK mě minul, nemám rád scifi...
daji se nekde objednat ty bryle??? jsou hodne luxusni! :)
trailer vypada fajn...ale to co predvedli v CoD3? fuj! jsem zvedav na konecny vysledek
Předchozí dva CODy jsem ignoroval (zatím), ale na tento se docela těším. Mulťák bude asi docela šílenost, ale některé herní módy jsou zajímavé.
Fg: Jj taky ho mám jako tapetu ve win, do té doby než to vyjde:-)