@USER47 (22.01.2024 22:04): Tak ano, peníze zde ani tak neřeším, protože i tu jedničku jsme si doma vcelku zahráli a nějaké dva měsíce ještě hrát můžeme. Je mi jen prostě líto práce vývojářů a všech dalších budoucích hráčů, kteří si už o oné hře budou moci nechat pouze vyprávět. Toto by se prostě stávat nemělo. A člověk se občas rád vrátí i k něčemu, co už hrál a dohrál, ať už ze sentimentu, nebo jen z obyčejné chuti si danou hru po letech zopakovat. Běžně hraji i mnoho let staré tituly a vyloženě by mě štvalo, kdybych tu možnost neměl. Navíc konkrétně u The Crew mě bavil i ten samotný příběh, toto se příliš často u závodních her nevyskytuje. Jako nebylo to nic extra originálního, ale bylo alespoň něco, dvojka v tomto ohledu nemá vůbec co nabídnout.
Diskuze
V principu souhlasím, nicméně Crew 1 je devět let stará hra, kterou v poslední době hrálo naprostý minimum lidí, protože ji v podstatě nahradila Crew 2 (stejná mapa, lepší ovládání, lepší grafika, kvanta obsahu navíc plus lodě plus letadla plus vznášedla atd...).
Navíc samotná podpora dvojky byla vcelku příkladná, po dobu pěti let přidávali každejch pár měsíců novej obsah. Jasně, třeba to za dalších pět let vypnou, je to blbý, ale nejspíš v tý době budou mít zas na trhu nějakýho nástupce, kterýho stejně bude hrát 95% původních hráčů Crew 2. Já peněz ani za jednu hru nelituju, svou porci zábavy jsem z toho extrahoval, i pokud by obojí vypnuli zejtra.
Navíc samotná podpora dvojky byla vcelku příkladná, po dobu pěti let přidávali každejch pár měsíců novej obsah. Jasně, třeba to za dalších pět let vypnou, je to blbý, ale nejspíš v tý době budou mít zas na trhu nějakýho nástupce, kterýho stejně bude hrát 95% původních hráčů Crew 2. Já peněz ani za jednu hru nelituju, svou porci zábavy jsem z toho extrahoval, i pokud by obojí vypnuli zejtra.
@RNDr. Gunár Pavel (22.01.2024 20:43): Upřímně mě dnešní svět videoher z mnoha důvodů vytáčí do maxima. Osobně ke hrám přistupuji jako ke knihám, muzice a dalším oborům lidské činnosti a i ty hry tak vnímám jako nedílnou součást světového kulturního dědictví. Z tohoto důvodu pořád nějak nemohu skousnout, že mnoha herním společnostem jde evidentně pouze o zisk, jinak jim na věhlasu a jisté „nesmrtelnosti” své vlastní tvorby vůbec nezáleží. Samozřejmě to má i onu finanční rovinu, kdy zákazník utratí své peníze za produkt, u kterého očekává, že jej má ve své sbírce tak nějak napořád a oni mu jej zcela bez skrupulí po nějakém čase znefunkční. Prasárna nejhrubšího zrna!
Co se týče toho Driveclubu, tam jim nemám za zlé, že vypli servery. S tím se konečně musí počítat, žádná hra samozřejmě nemůže běžet desítky let, ten provoz by nikdo nezaplatil a udržovat vše jen pro pár jedinců by už nedávalo smysl. Na této kauze mě spíše nadzvedl fakt, že dle informací hru hrálo ještě poměrně hodně lidí, nebyla až tak stará a především, že zařízli její prodej! Jistě, krabička se dá stále ještě sehnat, ať už v nějakých zapadlejších obchodech, či z druhé ruky. Problém je ovšem v tom, že zákadní Driveclub vyšel notně ořezaný a prakticky veškerý zásadní vozový park se nacházel v season passu, případně šel pořídit formou DLC a tyto balíčky už nikde koupit nelze. Já tedy ještě onen season pass mám, i nějaká další DLC, ovšem mnoho lidí to štěstí už nemělo. Mně zase pro změnu chybí některá DLC k přidruženému Driveclub Bikes a ta už také neseženu. A podobné způsoby chování začínají být zcela běžnou praxí. Vyjde nová FIFA, NHL, NBA, F1, Forza atd., starší ročník je automaticky stažen z prodeje. Nestihl sis hru koupit? Máš smůlu. Jako kdo má tolik pěněz, aby skoupil veškeré hry v den vydání a tolik času a přehledu, aby to vše uhlídal? A nakonec, když už tedy onu hru slavnostně má, tak mu ji, jako v případě právě řešené The Crew, vydávající společnost odstaví mimo provoz. Nehoráznost! Nezbude tedy nejspíš nic jiného, než „hlasovat peněženkou” a vždy si sakra rozmyslet, co koupit. Již teď vím, že třetí Crew už to zcela určitě nebude (dvojku už bohužel mám a mladšího syna pekelně baví) a celkově jsem u Ubisoftu nesmírně ostražitý. Stačí mi ta jejich slavná podpora, kdy mi nejsou schopni změnit neplatný e-mail už asi dva roky. :c( Jak jsi psal o té hromadné žalobě, tato firma by si ji za svůj postoj k zákazníkům sakra zasloužila, protože to je z jejich strany arogance, že už to snad více ani není možné. Těm už snad konkuruje jen EA.
@Charllize (22.01.2024 21:05): Série nedávno dostala třetí solidní pokračování, problém je ale evidentně v tom, tyto hry udržet dlouhodobě při životě.
Co se týče toho Driveclubu, tam jim nemám za zlé, že vypli servery. S tím se konečně musí počítat, žádná hra samozřejmě nemůže běžet desítky let, ten provoz by nikdo nezaplatil a udržovat vše jen pro pár jedinců by už nedávalo smysl. Na této kauze mě spíše nadzvedl fakt, že dle informací hru hrálo ještě poměrně hodně lidí, nebyla až tak stará a především, že zařízli její prodej! Jistě, krabička se dá stále ještě sehnat, ať už v nějakých zapadlejších obchodech, či z druhé ruky. Problém je ovšem v tom, že zákadní Driveclub vyšel notně ořezaný a prakticky veškerý zásadní vozový park se nacházel v season passu, případně šel pořídit formou DLC a tyto balíčky už nikde koupit nelze. Já tedy ještě onen season pass mám, i nějaká další DLC, ovšem mnoho lidí to štěstí už nemělo. Mně zase pro změnu chybí některá DLC k přidruženému Driveclub Bikes a ta už také neseženu. A podobné způsoby chování začínají být zcela běžnou praxí. Vyjde nová FIFA, NHL, NBA, F1, Forza atd., starší ročník je automaticky stažen z prodeje. Nestihl sis hru koupit? Máš smůlu. Jako kdo má tolik pěněz, aby skoupil veškeré hry v den vydání a tolik času a přehledu, aby to vše uhlídal? A nakonec, když už tedy onu hru slavnostně má, tak mu ji, jako v případě právě řešené The Crew, vydávající společnost odstaví mimo provoz. Nehoráznost! Nezbude tedy nejspíš nic jiného, než „hlasovat peněženkou” a vždy si sakra rozmyslet, co koupit. Již teď vím, že třetí Crew už to zcela určitě nebude (dvojku už bohužel mám a mladšího syna pekelně baví) a celkově jsem u Ubisoftu nesmírně ostražitý. Stačí mi ta jejich slavná podpora, kdy mi nejsou schopni změnit neplatný e-mail už asi dva roky. :c( Jak jsi psal o té hromadné žalobě, tato firma by si ji za svůj postoj k zákazníkům sakra zasloužila, protože to je z jejich strany arogance, že už to snad více ani není možné. Těm už snad konkuruje jen EA.
@Charllize (22.01.2024 21:05): Série nedávno dostala třetí solidní pokračování, problém je ale evidentně v tom, tyto hry udržet dlouhodobě při životě.
Souhlasím s příběhem, ale mapa je v jedničce lepší spíš na papíře pokud se člověk zaměřuje na pár specifickejch míst, který ve dvojce nemaj tolik detailů. Reálně mapa dvojky vypadá o dost líp, jsou tam kvanta závodů všeho druhu a celkově coby dlouhodobej hráč jedničky a následně dlouhodobej hráč dvojky moc nevidím důvod, proč by měl někdo volit jedničku místo dvojky.
Vypnutí serverů je opruz spíš z principu, jinak to nějaká monumentální herní ztráta není.
Vypnutí serverů je opruz spíš z principu, jinak to nějaká monumentální herní ztráta není.
To jste blbě pochopili :) Šlo mi jen o to ze to nezarizli celý. Proste hry s on-line funkčnosti mají jepičí životnost a bylo by dobrý je nepodporovat od počátku. Sám se ovšem ale bojím až on-line prvky zariznou u Dragons Dogmy kterou jsem podpořil asi 6x. Ale tam to naštěstí hrát půjde offline v pohode.
@Red (22.01.2024 21:13): No určitě přijde doba kdy si nikdo FF11 a 14 nezahraje. Naštěstí ostatní díly na on-line závislé nejsou .
@Red (22.01.2024 21:13): No určitě přijde doba kdy si nikdo FF11 a 14 nezahraje. Naštěstí ostatní díly na on-line závislé nejsou .
@Charllize (22.01.2024 21:05): Jak píše Red + první díl je jediný s pořádným příběhem a nejlepší mapou Spojených států. I z řady dalších důvodů zůstává nepřekonaný.
@Charllize (22.01.2024 21:05): To je jako kdyby ti někdo navždy znemožnil hrát starší Final Fantasy a řekl, že máš pořád FF XVI :)
Asi půl roku nazpět vyšla Crew Motorfest. Co jsem tak pochytil, je to prý docela dobrý. Mně to nejede, nejspíš kvůli nějaký nekompatibilitě s prastarým CPU, ale zasazení na Hawaj mě stejně moc neláká.
https://www.youtube.com/watch?v=9y4aXBYy2s8
https://www.youtube.com/watch?v=9y4aXBYy2s8
Vyšlo nějaké nové Crew ne? Je blbý? Jakoze série pokračuje ..
@samorost (22.01.2024 19:48): Offline mód v nějaké formě v kódu hry přitom existuje, the Crew mám na PC, ale dvojku už na PS5 a na konzolích takovou hru nikdo zachránit nemůže.
Driveclub jsem si koupil až po zavření serverů a skvělé i bez mulťáku. Spolu s Forzou Horizon a Test Drive Unlimited přesně ten typ autoher, které mají díky zajímavým mapám co nabídnout.
Ale zpátky ke Crew, v pár dní starém videu youtuber níže zmíněný youtuber R. Scott rozebírá možnost hromadné žaloby na Ubisoft.
Driveclub jsem si koupil až po zavření serverů a skvělé i bez mulťáku. Spolu s Forzou Horizon a Test Drive Unlimited přesně ten typ autoher, které mají díky zajímavým mapám co nabídnout.
Ale zpátky ke Crew, v pár dní starém videu youtuber níže zmíněný youtuber R. Scott rozebírá možnost hromadné žaloby na Ubisoft.
Toto je už fakt vrchol současné demence vydavatelů her (zde konkrétně Ubisoftu), za mě je to tedy tímto naposledy, kdy jsem si koupil hru tohoto typu, která je čistě online. :c( PS4 krabičku si tak už můžu pouze vystavit na poličku pro okrasu... :c( Zatím největší poděl jsem dosud zažil při ukončení prodeje Driveclubu, ten je ovšem stále hratelný alespoň v offline režimu. Tady však jde definitivně k čertu komplet celá hra, to jsou nevídaní mamlasi.
@RNDr. Gunár Pavel (21.12.2023 09:38): Podepsáno...
@RNDr. Gunár Pavel (21.12.2023 09:38): Podepsáno...
Na Steamu už se formují modeři chtějící zfunkčnit offline mód alespoň na PC.
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
Mezitím zvažte podpis této petice, protože to nemění nic na tom, že by si měl tento svinčík po sobě uklidit sám Ubisoft + postarat se o konzolové verze.
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
Mezitím zvažte podpis této petice, protože to nemění nic na tom, že by si měl tento svinčík po sobě uklidit sám Ubisoft + postarat se o konzolové verze.
@Sasakr (19.12.2023 17:17): jo to bylo utra debilní. Klasický jsem hru začal, pak přestal hrát a po návratu jsem absolutně netušil co dělat a začal hledat novou hru. Marně...
@Sasakr (19.12.2023 17:17): Podle mě máš pravdu, stejně tak je to u obou dvou pokračování. Nová hra se nedá rozehrát, je to vázané k účtu a savy jsou online…
Tak hlavně mě vyveďte z omylu, ale jak ta hra byla online a váš stav se ukládal u nich, tak reálně ji nešlo hrát znova. Prostě kam jste se dostali, tam jste byli. Nic jako nová kariéra tam dát nešlo. Nebo to tak nebylo?
Co k tomu říct, prostě lesk a bída always online a her jako služba... Vždycky si vzpomenu na video Rosse Scotta "Games as a service" is fraud a sérii Dead Game News.
@MarezCZE (18.12.2023 00:32): Našel jsem článek na Zingu. Souhlasím s komentáři na Zingu.
Představ si, že vytvoříš hru a pak ji uděláš nehratelnou...
Ale v tomto případě za mě žádná škoda, ta hra je prostě špatná.
Ale v tomto případě za mě žádná škoda, ta hra je prostě špatná.
@MarezCZE (18.12.2023 00:32): Jo, taky to mám v knihovničce už nějakou dobu, že to někdy zkusím. Ten koncept závodění po celých USA zní zajímavě, že si tu kampaň asi nakonec budu snažit dohrát před koncem března :-)
Jinak k tomu warezu - jestli jsem dobře pochopil, tak i čistě singleplayerové hraní je vázané na neustálé online připojování (PC / Xbox One / PS4). Co jsem se díval, tak jediná pirátská verze asi existuje jen u Xbox 360 verze, tam to asi nebylo nutné se připojovat online, ale kdo ví jak je to tam pořešený...
Jinak k tomu warezu - jestli jsem dobře pochopil, tak i čistě singleplayerové hraní je vázané na neustálé online připojování (PC / Xbox One / PS4). Co jsem se díval, tak jediná pirátská verze asi existuje jen u Xbox 360 verze, tam to asi nebylo nutné se připojovat online, ale kdo ví jak je to tam pořešený...
Ty vole, to je ale docela poser. Proč to neosekaji tedy o online část a nenechají naživu? Mám koupeno, ale rozhodně to teď na rychlo nebudu stahovat a honem dohravat.
Dá se někde upiratit? Za normálních okolností bych sosnul z ulozto.
Mohu poprosit o nějaký zdroj ? Klidně prosím SZ, pokud by bylo proti pravidlům.
A vůbec, má někdo rozumný zdroj na hry, které nejsou již dostupné online?
Dá se někde upiratit? Za normálních okolností bych sosnul z ulozto.
Mohu poprosit o nějaký zdroj ? Klidně prosím SZ, pokud by bylo proti pravidlům.
A vůbec, má někdo rozumný zdroj na hry, které nejsou již dostupné online?
@Wolverine (15.12.2023 20:01): To mě bolí, asi se přes Vánoce projedu.
Ubisoft 31. 3. 2024 vypne servery hry. Pak už nebude možné bohužel hru zapnout... takže kdo ještě nehrál, má poslední šanci na vyzkoušení.
@Sasakr (06.07.2021 00:06): Mně teda všechno fungovalo jak má. Teda až na navigaci, ta mi v některých maratonech dělala psí kusy. Moje nejoblíbenější auto je Nissan Skyline, myslím že tady bylo taky hned na začátku. I jsem hledal, kde ho reálně koupit. Ale je pravda, že na takový to ježdění na chaty a na nákupy je nepraktický:) Jinak to ostatní uznávám, já to všechno povypínal a prostě jsem závodil nebo jen tak jezdil. I ty nejslabší tratě a závody byly lepší než ty nejlepší v TDU, takže jsem byl spokojen. Ale vracet se k tomu asi nebudu.
Dojel jsem příběhové mise a odinstaloval. U vedlejších misí zaboha nevím jak poznat, co už jsem jel a co ještě ne. Jízdní model se mi nelíbí, je příliš arkádový a vše je zbytečně rychlé. Na to, že to působí jak reskin Drivera SF mohli ten jízdní model nechat. Něco reálnějšího a pomalejšího by hře slušelo mnohem víc. Je to škoda, svět je fajn. Mohl to být třeba nástupce TDU. Že auta stojí co stojí a že z celého menu, dvou měn, debilních RPG prvků, nanicovatých upgradů aut a tisíce pičovinek mám stejnej pocit jako z nějakýho mobilního free2play titulu, to už je jen taková třešinka na dortu. Fajn je vizuál, rádio s klasickou hudbou a fakt, že od začátku má člověk best car ever (Dodge Challenger), takže ho nemá potřebu měnit.
Tak aktuálně mě na tý hře sere asi tisíc věcí, ale nejpodstatnější zatím je: odejdu misi, zvítězím, listí kolem ikonky na mapě nezmění barvu na zlatou, stříbrnou či bronzovou a já nemám jak poznat, kterou misi jsem už odjel. Vypadá to, že se progres vůbec neukládá či co.
@Crash (13.06.2018 18:09): nic nestahuji a pripojeni mam 60 Mbit/s,ping 8 ms (optika).Zkousel jsem i reinstal celych win na jinou verzi,ale furt to samy.
@Kwoky (13.06.2018 17:24): Intel i5 3,6 Ghz,16GB ram,Geforce GTX 950.Zkousel jsem na win10 a pozdeji na win 8,1.Podle me to hardwarem nebude.Drive mi to slapalo v pohode.To blikani jsem myslel jak je ve hre vyber mapy.To neni zadna chyba.Jen jsem chtel priblizit kdy nejcasteji se to deje
@Pipak (13.06.2018 17:11): Bohužel už to mám dlouho odinstalované, tak nemůžu nic vyzkoušet. Ale vygooglil jsem podobný problém tady a tam jeden maník píše, že mu to podobně padalo, když měl zapnutý torrent. Nestahuješ tedy něco na pozadí, nebo nemáš nějaké problémy s připojením?
@Pipak (13.06.2018 17:11): Byl bys schopný to třeba nahrát mobilem? Protože "přeblikávání" může být třeba problém s grafickou kartou, ale záleží, jak přesně to vypadá.
Co máš za hardware?
Co máš za hardware?
The Crew 1.Znicehonic mi hra zacal padat.Drive vse v pohode.Vse mam aktualni.Zkousel jsem reinstal hry,i overeni souboruA pada jen kdyz hraju v lobby.Vetsinou kdyz se vybira mapa jak to preblikava.Ale ne uplne pokazdy.Nejaka rada pls?Dela to tak posledni pul rok.Drive jsem asi 2 roky hral uplne v pohode.Dik za jakykoliv napad
@USER47 (06.10.2017 23:46): Teplotami ne. Mám sotva 60. To tahání taky zmizí, když zastínění vypnu. Celkově mi přijde tady zbytečný. Teď už jsem to konečně jakš takš vychytal, aby při vjezdu do vegetace nebyly dropy a drželo se to stabilně kolem 60. Celkově jsem čekal, že mi teda Crew na novým pc půjde líp. A to vyhlazování u Ubi her, to je taky příšernost na hw. Chystám se na druhý Watch Dogs a úplně se bojím, když jsem četl některé reakce na netu. Že prý jen samotný vyhlazování dokáže schramstnout 3gb na kartě, to je šílený.
Tak je jasný, že v oblastech s bujnou vegetací bude mikrostínování žrát víc výkonu než na poušti...Moc nechápu popis těch tahajících se okrajů, pokud jsou tam nějaký narušení obrazu, může to bejt třeba teplotama GPU.
@Korbitch (06.10.2017 04:50): Mě tohle přesně dělalo na jedné mapě v Battlefieldu 4, ale to bylo na GTX 560, nevím jestli to bylo nedostatkem výkonu, či cím, ale bylo to pouze na mapě s bujnou vegetací.
@USER47 (05.10.2017 21:49): Jasně, ale snad ještě nikdy se to neprojevilo tak moc. A je divný, že to blbne jen v oblasti se stromy, a nejsou to jen dropy fps. Spíš nechápu, proč v tý oblasti se tak divně tahají ty okraje. Jako by se na milisekundu zastavily a zase rozjely v intervalu každý dvě vteřiny. Sestavu mám přitom adekvátní.
Nevím, co je přeložený jako zastínění okolím, ale tuším, že to bude SSAO nebo něco podobnýho. To je vždycky masivní žrout výkonu.
Je možný, že Zastínění okolím má takový vliv hlavně v oblastech se stromy? jakmile je vypnuto, je to naprosto plynulý bez jediného záškubu. Zkoušel jsem dát vyhlazování na méně, hloubku ostrosti, stíny. Furt v té jedné oblasti dropy. A kolikrát ani nepadlo fps a okraje jakoby se tahaly, neběžely plynule. Když jsem to vypnul, pohoda a vše ostatní na max. Vyhlazování teda na druhé nejvyšší...
Už se trochu chytám. Projel jsme si znovu mise co jsme už udělal a pustil filmečky. Jsem koukám úplně na začátkuˇ, splněno 0%. Ve městě mi trochu padá FPS bez ohledu na nastavení detailů.
Mě by zajímalo jak udělat crew a něco dělat. Už přes rok jezdím sólo:D
Tohle je Calling all Units tutorial, projdi tim a pak tě to pustí do normální mapy. Bude tam pár novejch typů misí, jinak nic až tak zásadního. Taky ti tam budou vyskakovat pozvánky k honičkám, to jde podle mě vypnout v nastavení, pokud to chceš ignorovat.
Tak jsme si řekl, že dám hře druhou šanci. koupil jsme si za dvě kila Calling All Units zapnu to a.... Jsem totálně přehlcenej a vůbec nevim co mám ve hře dělat. Všude to bliká svítí. Načetla se mi pozice. Nevim kde jsem proč tam jsem. Mám jet najít nějakou policajtku což je asi mise z Calling All Units. No zkrátka nevíte někdo čeho se chytnout? Předtím jsme v tom odehrál tak dvě hodky max. Ale je to rok zpátky a "nová hra" tu není.
Hmm tak mě dneska mě po mapě dovedností pronásledoval borec s monstruckem a cíleně do mě narážel a kazil mi to...
Dyžtak se přihlášte kdo to byl:D
Dyžtak se přihlášte kdo to byl:D
@Red (22.08.2017 15:59): no vidíš a to ještě přidávaj auta a motorky do jedničky jako program ke dvojce :)
@Red (22.08.2017 15:59): A k čemu? Na silnici mi stačí Koenigseg Agera a Kawa Ninja, do terénu zase kroska a ten původní Nissan předělaný na teréňák. Beztak tahle hra zaujala jen tou obrovskou svobodou pohybu. Největší epic fail je pak, když se chceš potkat s kolegou na koop. Povedlo se nám to jednou asi na sto kilometrů a zase to vypadlo. Crew miluju, ale je to v mnoha ohledech zmetek první kategorie. Snad bude dvojka v tomhle dotažená. Ale za ten obrovský a pěkně zpracovaný svět to miluju, to jo.
Já ještě nemám ani všechny auta v jedničce:)
Tak dvojka má předpokládané datum vydání 16. března.
@USER47 (13.06.2017 23:32): Přesně tak MMOčkem to smrdí na sto honů, přitom by to skutečně offline být mohlo. Navíc moc potěší, když se snažíš o plnění nějakých těch těžších úkolů na čas a narazíš na nějakého vola, co má potřebu to do tebe napálit. I když teda, ne že bych to sám nikdy se škodolibou radostí neudělal. :D Ale naštěstí se to stávalo jen výjimečně.
Ono to podle mě původně mělo bejt MMO, který pak zkrouhli z technickejch důvodů na instance pro pár lidí. Koneckonců i starý trailery to hypujou jako MMO...
@David_Cravford (13.06.2017 23:23): asi jo, jenže tam původně byly i obdody ubisofťáckejch věží a chtěli abys mapu objevoval postupně a při tom potkával ostatní. Pak jsou tam ty skoky a výzvy a tam tě totiž odměňuje server, podobně jako v Division ti loot taky vybírá server.
Já samozřejmě jezdím i ty policajty a tam jsou další hráči výhoda, stejně tak u těch festivalů a soutěží, takže mně to nevadí.
Já samozřejmě jezdím i ty policajty a tam jsou další hráči výhoda, stejně tak u těch festivalů a soutěží, takže mně to nevadí.
@Nikdykde (13.06.2017 23:18): ale pořád to nemění nic na tom, že tam ten offline mohl bejt. Přijde mi to logické pro každou hru ;-)
to není DRM, ta hra je prostě určená na hraní on-line a dokonce se jmenuje Crew, nikoliv forever alone :D