Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Všivák (30.12.2023 17:22): tak ty nemas co resit, proste misto V-sync pouzivej Scanline sync a mas totez jen s bonusem mensiho inputlagu... teda pokud vis ze hra nebude padat pod 60 fps. Na netu mas spoustu navodu jak se to pouziva, musis zkouset davat takove hodnoty dokud ti nezmizi tearing- zkratka aby ten sken pokryl celou plochu displeje. Pri 1920x1080 zacni treba na -180 a zkousej jit k nule a pak nahoru a prepenej do hry abs pozoroval jestli tearing zmizel

Riva tuner statistic server si stahni- to je RTSS a tam mas policko pod framerate limit nazvane scanline sync. Takze pokud chces pouzivat misto V-sync scanline sync tak povypinej FPS limitery at uz v RTSS,enginu hry nebo Driveru GPU
@Sasakr (30.12.2023 17:15): samozrejme ze mam VRR ale prave proto ze pouzivam CRU kde zkousim ruzne overclock tak potom uz negunguje VRR jak ma a tak treba musim pouzivat V-sync protoze to vyresi tearing. Stuterring nemam pri OC, takze sem happy. Jenze sem prave narazil na tenhle ten opevoveny vytvor scanline sync a absolutne nefunguje ani se zaplym VRR- trhany obraz extremne tak ze sem si rikal: takovyto stuttering sem dlouho nemel- hned sem to prestal pouzivat......... a to stacilo pokud se jen FPS vychililo byt jen par framu pod limit Frekvence monitoru. Tento scanline sync funguje jen a pouze pokud se FPS a Refresh rate shoduji (znovu opakuju ze to nesychronizuje praci monitoru pri adaptaci skrze VRR. Umi to pracovat jen s fixnim Refresh rate vuci cemuz se musi shodovat FPS), Kdyby ano bylo by to super, protoze nejaky ten snizeny inputlag se vzdyhodi
@Bravewolf (30.12.2023 15:05): Tak za prvé nepředpokládám, že Všivák pohání tou Intel HD 4000 monitor, co má 240 Hz. Za druhé si nemyslím, že existuje monitor, co má 240 Hz a nemá VRR, se kterým tohle nemá vůbec smysl řešit. A za třetí v CRU si vždycky můžeš vytvořit refresh rate, který ti grafika utáhne, abys mohl použít scanline sync.
@Sasakr (30.12.2023 12:13): na na 60hz monitoru jo, ale na 240hz urcite ne kdyz samotny engine hry zpusobuje kolikrat stasbilni propady kolem 100 fps. Ja mam 240hz a kolikrat se me to nevyplati hrat na plny potencial prave kvuli tomu ze hra neda vic nez treba 200 fps, takze si radsi v CRU jako treba u Far Cry 4 nastavim 180 hz ale s frekvenci pixelu na urovni 240 hz, takze mam hladsi prubeh treba pri frameratu 140 fps nez kdybych to nechal v defaultu.
@Všivák (27.12.2023 15:16): Podle PCGW je Vsync zapnutý defaultně a vypnout jde jen v config file.
Nicméně pokud ti skutečně nejde, pak použij Scanline sync v RTTS. Předpokladem je, že máš FPS trvale vyšší než refresh rate monitoru. Na služebním notebooku mám taky jen integrovanou Intel grafiku a hrál jsem Painkillera. Nešel Vsync a přes Scanline sync v RTTS jsem dosáhl krásných synchronizovaných 60 FPS. Pogoogli, je to skvělé řešení, navíc na rozdíl od Vsyncu bez input lagu.
@Phoenix (05.03.2020 15:12): Obtížnost zmiňuji, protože ji u většiny věcí dávám na nejvyšší. Ten mod řeší jiné věci. Já o něm vím spoustu let, ale až nyní mi nezpůsobuje žádné problémy a hra jde. Taky dosud hráno jen jednou, ale určo si chci hru zase zahrát.
@PavelU (05.03.2020 14:52): Zrovna Alpha Prime ztížit úplně nepotřebovala (jestli jsi to tedy myslel tak, že mod krom jiného zvyšuje obtížnost).

Je to jedna z věcí, které jsem si někdy chtěl dát znovu ... ale není čas, je to sice zajímavá věc, ale úplná bomba to zase není.
Hru jsem instaloval loni. Dal tam 1.3 patch. Dnes tento mod, ta verze v.7.8. Funguje to, ale předešlá verze modu mi způsobovala pády hry. Kousek jsem hrál. Obtížnost těžká, a je to znát. Dodnes si pamatuji závěrečného bosse, byl na něj nutný trik.
Ty jo, tak špatný to zas není. Misi dej prostě od znovu co na to říct. Takový věci se stávají. Mě teď např. v kompletně opatchovaném World at War.
Tak tohle za ty 2,5€ nestálo...navíc je tam bug v 5. levelu, nejde zastřelit jednoho bastarda ve dveřích. Vyházel jsem na něj všechny granáty a vystřílel všechny náboje, restartoval jsem několikrát celou misi a nic, ve videích na youtube ho normálně zastřelí. Nedoporučuju toto vůbec kupovat, zbytečně vyhozené peníze.

EDIT: I když ho oběhnu, tak nejde už nikoho dál zastřelit, úplně na nic. Jde nějak reklamovat hru na Steamu?
Ono se dá všechno překousnout a jak říkám, obtížnost je jen otázkou času - styl F6 - F9 je možné aplikovat donekonečna, ale u téhle hry mě chyběla motivace, kterou je např. v Doomovi 3 ta atmosféra. Tohle je jako jít na pouť, střílet terčíky a nedostat za to odměnu. Navíc, když si člověk uvědomí, že kolem je celá řada lepších stříleček, pak to beru jako ztrátu cenného herního času.
Mě ta tuhost nepřátel spolu s jejich přesností připoměla staré dobré FPS z let devadesátých. Každopádně podle mě to není na škodu, akorát se zde nedá aplikovat současný styl hraní (naběhnou a střílet) a brokovnice kvůli své pomalosti a vysokému rozptylu je nepoužitelná. Jinak jsou ale lékárny na každém kroku a při opatrném postupu to je celkem pohodová hra (já si vždy zahraji pár desítek minut, když se potřebuji uklidnit :D).
Z hlediska přestřelek asi jo, ale prý jsou dost frustrující ty extra přesné zásahy protivníků, které jsou skoro až nepřirozené. V demu to bylo docela v pohodě, ale pak se to asi stupňuje, takže docela adrenalin.
Já teda nevim, ale mě AP bavilo fakt hodně. Pár neduhů se našlo, ale určitě bych to neviděl tak tragicky :-)
Vodny: To by mě snad ani nenapadlo, že bys Doom 3 chtěl poškodit nebo ho snad dokonce dávat za odstrašující případ. Možná autoři AP chtěli určitou podobnost s D3 vytvořit (alespoň mi to tak po odehrání dema připadalo) a navíc z toho udělat tvrdší akci, ale holt v něčem klíčovém ubrali. A tím zřejmě bude právě ta atmosféra. Nejsi sám, koho tahle hra odradila.
Chuck: Doom 3 je frustrující třeba kvůli respawnu nepřátel, což není případ Alpha Prime. Zde to bylo částečně kvůli nepřátelům, kdy mi to přišlo těžké i na easy obtížnost a také kvůli level designu - samé chodby, jedna jako druhá, nebo otravné úkoly s nakladačem beden. Nemám problém s tím, když mi něco nejde nebo je něco těžké, ale zde je to uděláno naschvál kvůli prodloužení herní doby za každou cenu. Jak říkám, Doom 3 je v tomto ohledu mnohem inteligentnější, protože sází na slušnou atmosféru, takže člověk tak trochu zapomene, že dělá pořád to samé (támhle zmáčknout čudlík, jinde nahodit generátor atd.). Jak Doom 3 tak Alpha Prime jsou interiérové koridorovky ze staré školy, ale Doom 3 dokázal z těch možností, co tento typ střílečky nabízí, vytěžit maximum. Některé hry si zkrátka slušnou hratelnost zakládají jen na výborné atmosféře (díky bohu) a to je to, co Alpha Prime chybí především. Dooma 3 jsem tím rozhodně nechtěl poškodit.
Vodny: Tobě připadal Doom 3 frustrující? Myslel jsi v těch bojích, kdy se proti Tobě vyhrne hromada nepřátel?
Jo tak to co píše Omega přesně sedí.Nikdy jsem se u hraní nerozčiloval, až teď.
Edit: dohráno a výška mého hodnocení je založená zejména na dialozích. Jsou celkem vtipné a neotřelé, jen kovbojské kecy na konci bych oželel.
Zajímavý příspěvek. Můj názor na hru, hned po dohrání. (příspěvek ze 03. 01. 2007). Myslím si, že tím, co Omega zmiňuje, je docíleno skvělé umělé inteligence nepřátel. Ve hře jsem měl klasické zákysy logického charakteru a narazil jsem na pár bugů.

Ti co ještě nehráli nebo nedohráli: V uvedeném linku a mém příspěvku jsou na konci spoilery!
Jak říkáš, musel jsem se trochu přeorientovat, jsem rozmazlenej z HL2.Je třeba využívat jiné cesty a brát v potaz HODNĚ podivnou fyziku. Sice je na té planetě snížená gravitace, ale pád z 5-ti metrů je insta death.Vystoupíš z vláčku mimo stanici a nelze do něj zpět naskočit bez toho že z bůhvíjaké dálky táhnu bednu.
Alpha Prime je opravdu docela těžké, pokud je někdo až příliš zvyklý na moderní střílečky. Tohle je hra ze staré školy, kde rambo styl moc nefunguje. Minimálně pro mě je to docela příjemná výzva, i když méně odolné nepřátele bych taky bral, takhle je třeba brokovnice celkem nepoužitelná.
No hele neskutečný, oni střílí skrz schody a já nemohu,aim maji jak...no jak roboti, výdrž jak...taky jak roboti, rychle uhýbají jak kdyby jejich pohyby vypočítával procesor. Aha... tak že by hra s reálným chováním protivníků? Jestli ano tak je to nuda když 20 metrů zdolávám hodinu.
Jak mne hra v počátečních levelech příjemně překvapila,designem, fyzikou, tak teď se mi malinko protahuje ksicht.Bitky jsou tak tuhé, že nemohu dál.No to jsem ještě nezažil. Už jste to někdo dohrál?
Já to ze steamu vzal za 5 euro, zkoušel jsem jenom naprostej začátek (prvních 10 minut) a minimálně graficky se mi to líbilo moc.
DoomCZE: Vzhledem k tomu, že u nás se ta cena pohybuje okolo 200 Kč, tak asi určitě. Hrál jsem demo a přišlo mi to prostředí podobné jako má Doom 3, samozřejmě že grafika Dooma je nesrovnatelně lepší, nicméně hra na mě jinak působí poměrně dobře.