@Paul (24.12.2023 12:00): To tedy, kvůli pampeliškám jsem si poprskal i monitor :D
Diskuze
@Popcorn (komentář): skvěle napsanej komentář, pobavil :)
@Jack_Dark (08.11.2023 16:39): Vždycky si říkám, že když už to někde čtu a zaujme mě to, tak proč to sem nedát. Kolikrát tu vidím příspěvky typu "Ani nevím, že to vyšlo" apod, tak třeba to je někomu k užitku. :D Občas to rozproudí diskuzi alespoň.
@Fritol (08.11.2023 16:34): By jsi tady měl udělat nějaký novinkový sloupek kam bys mohl nacpat vše z toho týdne aby si to člověk pak mohl číst pohromadě :D
Bude hraný film. Noname režisér jedné shit série, Sony produkce... to bude trága.
@S4TW (03.08.2023 14:34): Asi míň než třeba Sony AAA hry. Tuhle někde vylezlo ze třeba Horizon 2 se vším všudy vyšel asi na 250 milonů dolarů.
U te Zeldy to je ale jedno kolik stála s takovými prodeji ani ne za čtvrt roku :)
U te Zeldy to je ale jedno kolik stála s takovými prodeji ani ne za čtvrt roku :)
@Charllize (03.08.2023 12:03): kolik tak může stát vývoj takové hry? 100 - 150 miliónů USD? Zase si říkám, že když proti předchozímu dílu těch změn opravdu moc nebylo, tak třeba i trochu míň :D
Ačkoliv to trochu působí že ta hra zapadla tak prodali už 18.5 milionu kusů. To je zas síla :)
[neexistující příspěvek]: appreciated! ♡
@Rapier (04.07.2023 23:48): Jak jsem psal v komentáři - bez hraní BoTW získává ToTK rozhodně body navíc, protože tam není to velký mínus, že 90% (pozemního) světa je fakt copypasta.
S tim Oblivionem se prostě neshodnu - graficky/technologicky to bomba skutečně byla, ale pro mě tu hru fakt zabil zběsilej level scaling (včetně artefaktů a viz ten příklad s Glass Armor), Morrowind je pro mě z pohledu herního designu jednoznačně nad Oblivionem (taky pamatuju že ty "gates" byly šíleně reptitivní).
S tim Oblivionem se prostě neshodnu - graficky/technologicky to bomba skutečně byla, ale pro mě tu hru fakt zabil zběsilej level scaling (včetně artefaktů a viz ten příklad s Glass Armor), Morrowind je pro mě z pohledu herního designu jednoznačně nad Oblivionem (taky pamatuju že ty "gates" byly šíleně reptitivní).
@stromz (komentář): já kvůli Zeldě (nejen, ale především) koupil Switch. :) Hru bude nejspíš jinak hodnotit veterán Nintendo a causal hráč jako já.
PS: TES Oblivion je skvělá hra, dodnes má oblíbená. Min. z technologického hlediska to tenkrát bylo čiré zjevení, snad první RPG na PC které mohlo směle konkurovat tehdejším AAA nadupaným 3D hrám.
PS: TES Oblivion je skvělá hra, dodnes má oblíbená. Min. z technologického hlediska to tenkrát bylo čiré zjevení, snad první RPG na PC které mohlo směle konkurovat tehdejším AAA nadupaným 3D hrám.
@Paul (04.07.2023 22:38): Dík kámo :) Strašně rád bych tomu dal 100% a doporučoval to kudy chodim, ale za mě fakt :-/ a musim říct, že na tomhle subredditu to už vůbec neni nepopulární názor https://www.reddit.com/r/zelda/
@stromz (komentář): Tomu říkám komentář do pranice, přelouskal jsem ho celej :)
Tak co, hrajete ještě někdo? :)
Moje dojmy naštěstí v posledních 10-15 hodinách šly převážně nahoru, byť na jedničku podtrženou to určitě nebude (pořád mám pocit, že ToTK je něco mezi novou hrou a obrovskym DLC k BoTW).
Ale pokud někdo nehrál Breath of the Wild a váhá jestli zkusit Tears - moc bych neváhal, protože moje největší výtka je recyklace celýho pozemního Hyrule včetně měst, nepřátel, atd. A plus podzemí je fakt mnohdy neúnosně prázdný a jednotvárný.
Naopak když jsem konečně dorazil do Tarrey Town, který je jako jediný způlky nový, dojmy hned letěly nahoru - konečně zpátky ten feeling objevování nový lokace (a je tu velmi pěkně zpracovaný jak obyvatelé zkoumaj Zonai vynálezy), kterej je v ToTK při znalosti BoTW mnohdy takřka absentující.
Moje dojmy naštěstí v posledních 10-15 hodinách šly převážně nahoru, byť na jedničku podtrženou to určitě nebude (pořád mám pocit, že ToTK je něco mezi novou hrou a obrovskym DLC k BoTW).
Ale pokud někdo nehrál Breath of the Wild a váhá jestli zkusit Tears - moc bych neváhal, protože moje největší výtka je recyklace celýho pozemního Hyrule včetně měst, nepřátel, atd. A plus podzemí je fakt mnohdy neúnosně prázdný a jednotvárný.
Naopak když jsem konečně dorazil do Tarrey Town, který je jako jediný způlky nový, dojmy hned letěly nahoru - konečně zpátky ten feeling objevování nový lokace (a je tu velmi pěkně zpracovaný jak obyvatelé zkoumaj Zonai vynálezy), kterej je v ToTK při znalosti BoTW mnohdy takřka absentující.
@Charllize (15.06.2023 23:54): ok, kryse udeluju milost :) ale ten zbytek byl pro me des, v Morrowindu jsem stravil az nehezkou cast puberty a Oblivion jsem tak v pulce znechucene odlozil
@Charllize (15.06.2023 22:42): Takže tam toho generujícího se contentu je nakonec více než dost. :) A přesně proto mě to moc nebaví. Ale mě teda leze na nervy jak bethesdí engine, tak mě u TES děsně nudí i lore. Ta série to má u mě holt těžké.
@stromz (15.06.2023 23:51): Jo, to byl u mě taky takový ten facepalm moment, kdy jsem už fakt zoufale googlil. A byl to taky zlomový moment, kdy jsem se na tyhle questy už v drtivé většině vykvákl.
@stromz (15.06.2023 23:51): Jo, to byl u mě taky takový ten facepalm moment, kdy jsem už fakt zoufale googlil. A byl to taky zlomový moment, kdy jsem se na tyhle questy už v drtivé většině vykvákl.
@stromz (15.06.2023 23:46): Tak v Oblivionu je loot totálně dosranej, tam je bohužel potřeba fakt modovat.
A ne, krysa ani skeleton s tebou neleveluje. V Oblivionu spolu s hráčem leveluje cca asi osm nepřátel všichni až někdy v end game části. Krysa i skeleton má staticky level od začátku do konce. Skeletoni se zaměňují za silnější verze. Třeba Skeketon Lord, vypada i trochu jinak. Levelujici krysy v Oblivionu je jeden z nejvíc rozšířených internetových mýtu kterému plno lidi věří. Damage způsobeny hloupou komunitou u TES série je nezměrný :D
A ne, krysa ani skeleton s tebou neleveluje. V Oblivionu spolu s hráčem leveluje cca asi osm nepřátel všichni až někdy v end game části. Krysa i skeleton má staticky level od začátku do konce. Skeletoni se zaměňují za silnější verze. Třeba Skeketon Lord, vypada i trochu jinak. Levelujici krysy v Oblivionu je jeden z nejvíc rozšířených internetových mýtu kterému plno lidi věří. Damage způsobeny hloupou komunitou u TES série je nezměrný :D
@JohnCZ (15.06.2023 21:55): ten quest se ztracenou manzelkou byl DES!! A jako snad celou hru jsem se nepodival do navodu, ale tohle uz fakt ne - snad nejblbejc vydesignovanej quest ve hre (naopak jinej kde jsem plul po proudu s dopisem v lahvi nebocotobylo me celkem bavil). A najdi 10 hub jj to je taky hell :)
@Charllize (15.06.2023 22:42): no jenze mezi Morrowindem a Oblivionem je dost zasadni rozdil - v Mwindu mas spoustu (ne-li drtivou vetsinu) artefaktu/vzacnyho lootu statickou a kdyz najdes i na Lv1 jeskyni se supersilnym mecem, tak je zkratka tvuj. Oblivion je pravej opak - vsechno vcetne lootu a artefaktu je brutalne 'scaled', je vicemene uplne jedno kam kdy jdes, protoze krysa nebo skeleton jsou vuci tobe furt podobne silni a loot se sype rovnez extremne v zavislosti na levelu.
Poskladat v Morrowindu komplet daedricky brneni dalo sakra praci a bylo zaroven sakra fajn pocitem kdyz se to povedlo - zatimco v Oblivionu jsem v jeden moment nasel par kusu vzacnyho Glass Armor a po chvili zjistil, ze ho ma najednou na sobe kazdej bandita. Scaling totalni hell uplne
A plus ten pocit 'nikdy nevim, co bude zrovna v tyhle jeskyni' byl pro me silnejsi nez u Zeldy, kde k tomu samozrejme prispiva i rozbitnost zbrani - takze artefakty mimo Master Swordu co se zbrani tyce neexistujou.
Zkratka takovej ten pocit 'nikdy nevim na co vzacnyho a necekanyho narazim zrovna tady' je pro me u kvalitniho RPG-cka/RPG-ckoidni hry uplne klicovej (a jj, Gothic byl v tomhle taky na spravny strane barikady :) )
Poskladat v Morrowindu komplet daedricky brneni dalo sakra praci a bylo zaroven sakra fajn pocitem kdyz se to povedlo - zatimco v Oblivionu jsem v jeden moment nasel par kusu vzacnyho Glass Armor a po chvili zjistil, ze ho ma najednou na sobe kazdej bandita. Scaling totalni hell uplne
A plus ten pocit 'nikdy nevim, co bude zrovna v tyhle jeskyni' byl pro me silnejsi nez u Zeldy, kde k tomu samozrejme prispiva i rozbitnost zbrani - takze artefakty mimo Master Swordu co se zbrani tyce neexistujou.
Zkratka takovej ten pocit 'nikdy nevim na co vzacnyho a necekanyho narazim zrovna tady' je pro me u kvalitniho RPG-cka/RPG-ckoidni hry uplne klicovej (a jj, Gothic byl v tomhle taky na spravny strane barikady :) )
@JohnCZ (15.06.2023 21:55): TES hry od Morrowindu jsou všechny dělané ručně :)
Ono je potřeba si uvědomit při tom srovnávání z čeho co původně vychází. TES vychází ze starého konceptu dungeonu, což první dva díly potvrzuji nejvíc. A série se toho drží jako svoji legacy. Proto je ve všech TES hrách tolik dungeonu. A díky tomu je nutný nějaký způsob jak je tvořit a nestrávit tim 20 let vývoje. Gothic má oproti tomu těch dungeonu pár a udělat je každý jiný nedá tolik práce. TES využívá uoravitelnych prefabrikátů které jsou dopředu ručně vytvořeny a potom ručně sestavovány do sebe. S tím ze každá taková buňka konkrétního dungeonu projde další ruční úpravou. Proto často působí některé dungeony podobně. Ten proces zdokonalují a třeba ve Falloutu 4 už to prakticky nepoznáš ačkoliv je to dělané úplně stejně jako třeba v Oblivionu, jen to tam ještě neměli tak dokonalý. Generování TES používá minimalně. Generuje trávu třeba podle nějakého seedu aby to působilo konzistentně, generuje landscape ale i ten se pak ručně upravuje. Každý větší šutr v TES tam někdo položil. Generuje radiant úkoly. Oblivion částečně generoval ksichty npc. TES provází jiná herní filozofie a dědictví než třeba ten Gothic a podle toho se postupuje.
Ono je potřeba si uvědomit při tom srovnávání z čeho co původně vychází. TES vychází ze starého konceptu dungeonu, což první dva díly potvrzuji nejvíc. A série se toho drží jako svoji legacy. Proto je ve všech TES hrách tolik dungeonu. A díky tomu je nutný nějaký způsob jak je tvořit a nestrávit tim 20 let vývoje. Gothic má oproti tomu těch dungeonu pár a udělat je každý jiný nedá tolik práce. TES využívá uoravitelnych prefabrikátů které jsou dopředu ručně vytvořeny a potom ručně sestavovány do sebe. S tím ze každá taková buňka konkrétního dungeonu projde další ruční úpravou. Proto často působí některé dungeony podobně. Ten proces zdokonalují a třeba ve Falloutu 4 už to prakticky nepoznáš ačkoliv je to dělané úplně stejně jako třeba v Oblivionu, jen to tam ještě neměli tak dokonalý. Generování TES používá minimalně. Generuje trávu třeba podle nějakého seedu aby to působilo konzistentně, generuje landscape ale i ten se pak ručně upravuje. Každý větší šutr v TES tam někdo položil. Generuje radiant úkoly. Oblivion částečně generoval ksichty npc. TES provází jiná herní filozofie a dědictví než třeba ten Gothic a podle toho se postupuje.
@stromz (15.06.2023 20:27): Chápu, generované světy taky nemusím. Proto nemám rád procedurálně generované hry a proto u mě např. vítězí Gothic nad TES. Radši kvalitu než kvantitu. Není nad poctivě ručně udělanou hru.
Jo, na ten quest pamatuju, to bylo fajn. Ale když jsem třeba dostal za úkol najít ztracenou manželku, kterou odnesla voda a ani po hodině hledání ji v povodí řeky nikde nenašel a nakonec zjistil, že se nachází na úplně druhé straně mapy, kde by mě v životě nenapadlo ji hledat, to jsem fakt rostl.
Ale nejhorší jsou questy typu najdi 10 hub nebo chytni 20 cvrčků apod. Zrovna hraju Dragon Age: Inquisition a tam je to to samé. Zatím mi to teda tolik nevadí, protože většinu věcí plním plynule s tím, jak postupuju hrou, objevuju a luxuju od lootu jednotlivé lokace, ale trochu se děsím toho, že to v pozdější fázi hry bude jak v Mass Effect: Andromeda a budu běhat jak debil do zblbnutí sem a tam jen proto, že tvůrci neznají rozumnou míru (snad se mýlím). Každopádně tohle je něco, co fakt nemám rád.
Jo, na ten quest pamatuju, to bylo fajn. Ale když jsem třeba dostal za úkol najít ztracenou manželku, kterou odnesla voda a ani po hodině hledání ji v povodí řeky nikde nenašel a nakonec zjistil, že se nachází na úplně druhé straně mapy, kde by mě v životě nenapadlo ji hledat, to jsem fakt rostl.
Ale nejhorší jsou questy typu najdi 10 hub nebo chytni 20 cvrčků apod. Zrovna hraju Dragon Age: Inquisition a tam je to to samé. Zatím mi to teda tolik nevadí, protože většinu věcí plním plynule s tím, jak postupuju hrou, objevuju a luxuju od lootu jednotlivé lokace, ale trochu se děsím toho, že to v pozdější fázi hry bude jak v Mass Effect: Andromeda a budu běhat jak debil do zblbnutí sem a tam jen proto, že tvůrci neznají rozumnou míru (snad se mýlím). Každopádně tohle je něco, co fakt nemám rád.
@JohnCZ (15.06.2023 19:47): jj souhlasim prakticky do puntiku se vsim co pises. Mel jsem to s BotW uplne stejne, velmi me bavilo vsechno ve hre objevovat a az ke konci na me zacala dolehat negativa - mezi nima i minimalni unikatni loot - doslo mi zkratka, ze v nepratelskym campu nikdy neobjevim treba artefakt, vsechno je genericky (v tom mimochodem ze starsich obstal Morrowind a selhal Oblivion - miluju ten pocit kdy nahodne bez napovedy objevim treba zapadlou podvodni jeskyni a hle - unikatni quest, item, atd. Jakmile je moc veci nahodne generovanejch nebo prehnane scalovanejch, tak zacnu nadavat jak spacek, chci peclive navrzenej svet a ne AI-generated svet, co jen vytvari iluzi peclive navrzenyho sveta).
A jasny, spis asi akcni adventura s RPG prvky nebo hybrid.
Ps: jo akorat bych jeste dodal - treba v BotW prece jen byl obcas peknej a originalni quest, casto jeste ve forme hadanky, kterou hrac musel rozlustit (vzpominam treba na osedlani jelena, na kterym bylo treba dojet na konkretni misto, vic me pak uz stvalo, ze odmenou byla prakticky pokazdy jen Shrine, tj. kousek HP/staminy.
A jasny, spis asi akcni adventura s RPG prvky nebo hybrid.
Ps: jo akorat bych jeste dodal - treba v BotW prece jen byl obcas peknej a originalni quest, casto jeste ve forme hadanky, kterou hrac musel rozlustit (vzpominam treba na osedlani jelena, na kterym bylo treba dojet na konkretni misto, vic me pak uz stvalo, ze odmenou byla prakticky pokazdy jen Shrine, tj. kousek HP/staminy.
@Paul (15.06.2023 15:08): Jdeš kupovat Switch jo? ( promiň, nemohl jsem odolat :)
@JohnCZ (15.06.2023 19:47): Tak dohady o tom jestli je Zelda rpg jsou často k vidění ale taky to v tom nevidím a spis bych to vrazil k akčním adventurám, na druhou stranu dneska nese označení akční rpg kde co. Ale i ofiko tomu rikají action adventure.
@JohnCZ (15.06.2023 19:47): Tak dohady o tom jestli je Zelda rpg jsou často k vidění ale taky to v tom nevidím a spis bych to vrazil k akčním adventurám, na druhou stranu dneska nese označení akční rpg kde co. Ale i ofiko tomu rikají action adventure.
@Paul (15.06.2023 16:52): BotW nemá moc příběh. Je to hlavně obrovské puzzle hřiště - zábavné, chytlavé, komplexní, v mnoha ohledech originální, ale prostě jen hřiště. Příběhové questy tam v podstatě nejsou - kromě těch tutoriálových je tam jen pár styčných bodů, co tě protáhnou celým světem - divine beasts puzzly a memories collectibly. Vedlejší questy jsou jenom dones/přines fetch questy, nic dějového. Bavilo mě to, je to radost hrát a objevovat, má to velké množství na sobě nabalených mechanik a hádanky se opakují jen minimálně, ale přesto mě to ke konci, právě kvůli absenci něčeho příběhového (mimo těch pár roztomilých vzpomínek se Zeldou rozhozených napříč světem), co by mě táhlo dál (+ ještě ten otravný pravidelný respawn nepřátel), už začalo svou délkou unavovat. Na druhou stranu výhoda, že ukončit to můžeš v podstatě kdykoli. Záleží asi, co od toho čekáš. Pokud máš rád puzzle hry, tak v tomhle ohledu co do rozmanitosti a nápaditosti nemá BotW moc velkou konkurenci.
@stromz (15.06.2023 19:17): Já bych to hlavně neoznačil za RPGčko. Nějaké drobné RPG prvky to má (loot, crafting, zlepšování zdraví/staminy, jakože questy), ale je to imo opravdu spíše puzzle akční adventura v otevřeném světě.
@stromz (15.06.2023 19:17): Já bych to hlavně neoznačil za RPGčko. Nějaké drobné RPG prvky to má (loot, crafting, zlepšování zdraví/staminy, jakože questy), ale je to imo opravdu spíše puzzle akční adventura v otevřeném světě.
@Paul (15.06.2023 16:52): no rekl bych, ze fetchquestu a filleru je tam dost :P nemam uplne srovnani s dalsima RPGckama poslednich let, ale ze bych z vetsiny tech questu skakal nadsenim se rict neda...
@stromz (15.06.2023 15:18): tak pokud je obsah kvalitní tak mi nevadí když je ho hodně/víc, pokud jsou to bezpříběhový fetchquesty a filler, tak čím méně tím lépe :)
@Paul (15.06.2023 15:08): Tyjo... moc nevim popravdě. Asi až to dohraju. Viděl jsem i spoustu komentářů ve stylu "BoTW mě nebavilo a ToTK jo" - ale osobně se s tim dost neshoduju. BoTW už samozřejmě taky trochu zestárlo - ale některý věci zas podle mě dělá i líp než ToTK (třeba to, jak se dá odkudkoli seskočit z oblohy je dvousečný - na jednu stranu fun, ale je tím i strašně snadný spoustu věcí vo***at), kolem kterýho je imo pořád dost nekritickej hype. Každopádně bych doporučil vybrat si jednu z těch dvou her - a pokud tě po 10-20-ti hodinách nechytne, nehrotil bych to :-)
PS: obsahu je v ToTK jednoznačně x-krát víc než v BoTW (protože velkou část BoTW jednoduše kopíruje a další věci přidává). Ale je otázkou, jestli je to to, co od hry chceš.
PS: obsahu je v ToTK jednoznačně x-krát víc než v BoTW (protože velkou část BoTW jednoduše kopíruje a další věci přidává). Ale je otázkou, jestli je to to, co od hry chceš.
@stromz (15.06.2023 14:45): a pokud člověk nehrál ani jedno a chtěl zahrát jednu, doporučil bys BotW nebo spíš TotK?
@Paul (15.06.2023 11:31): Já se do toho teď zase trochu opřel a už jsem zase chytil 'slinu' - vnitřně jsem trochu akceptoval, že je to fakt chvílema 'glofiried DLC' k Breath of the Wild... podzemí mě teď slušně baví ( jedna facility, kde mám sestavovat jakýhosi robota, konečně působí trochu dungeonovitě a ty nový hrátky s dopravníma prostředkama jsou tu zkrátka dobře udělaný - když jsem sjel raftem vodní koryto, byl to zas jeden z těch 'wheee' momentů :) )
Ale že mě ToTK v jednu chvíli fakt ubilo zkopírovanou mapou z BoTW a reálně jsem to na tejden přestal i přes opakovaný pokusy hrát je bohužel fakt a na výslednym hodnocení (průběžně ho upravuju) se to 100% projeví. Kdo nehrál BoTW tohle nepocejtí, ale osobně ty hodnocení 10/10 vzhledem k míře recyklace fakt nechápu. Pro mě je v tuhle chvíli BoTW rozhodně lepší standalone hra a ToTK se mnohdy až sprostě veze na jejím úspěchu.
A celkově - vrazil jsem do toho už přes 50+ hodin a oproti jinejm hrám (to jsou ty za 9/10, 10/10) pořád nemůžu říct, že jsem za to 100% rád, protože velmi nezanedbatelnej kus věcí, co v ToTK dělám, působěj jako něco co už jsem jen trochu jinak (a nebo i stejně - zdravím všechny Hinoxe) dělal v BoTW. A to fakt neni něco, co jsem od hry s 6-letym vývojem čekal/chtěl.
Quantity vs. quality (resp. hutnost, pestrost a originalita obsahu na herní metr čtvereční) je u týhle hry podle mě hodně velký téma a nemám k tomu zdaleka tak oslavnej postoj jako většina recenzí.
PS: příběh už je touhle dobou podle mě furt ta lepší část oproti BoTW, ale to nebrat jako velkej kompliment, protože u BoTW to byla asi ta poslední věc, kterou bych chválil :)
Ale že mě ToTK v jednu chvíli fakt ubilo zkopírovanou mapou z BoTW a reálně jsem to na tejden přestal i přes opakovaný pokusy hrát je bohužel fakt a na výslednym hodnocení (průběžně ho upravuju) se to 100% projeví. Kdo nehrál BoTW tohle nepocejtí, ale osobně ty hodnocení 10/10 vzhledem k míře recyklace fakt nechápu. Pro mě je v tuhle chvíli BoTW rozhodně lepší standalone hra a ToTK se mnohdy až sprostě veze na jejím úspěchu.
A celkově - vrazil jsem do toho už přes 50+ hodin a oproti jinejm hrám (to jsou ty za 9/10, 10/10) pořád nemůžu říct, že jsem za to 100% rád, protože velmi nezanedbatelnej kus věcí, co v ToTK dělám, působěj jako něco co už jsem jen trochu jinak (a nebo i stejně - zdravím všechny Hinoxe) dělal v BoTW. A to fakt neni něco, co jsem od hry s 6-letym vývojem čekal/chtěl.
Quantity vs. quality (resp. hutnost, pestrost a originalita obsahu na herní metr čtvereční) je u týhle hry podle mě hodně velký téma a nemám k tomu zdaleka tak oslavnej postoj jako většina recenzí.
PS: příběh už je touhle dobou podle mě furt ta lepší část oproti BoTW, ale to nebrat jako velkej kompliment, protože u BoTW to byla asi ta poslední věc, kterou bych chválil :)
@stromz (07.06.2023 18:02): už nejsi jedinej heretik, šéfredaktor IGN se s tebou sejde na kříži :)
@Paul (07.06.2023 16:35): Jako nemám odehráno zdaleka všechno, co vyšlo, ale tohle je první RPG-čko co jsem zažil, co fakt absolutně copy/past-uje základní hlavní mapu - a bohužel je to pro mě, zdá se, mnohem větší problém než jsem si zpočátku myslel. Jasněže tu hru jako celek nejde označit jako DLC, ale... v tomhle to fakt jako DLC bohužel působí.
@stromz (07.06.2023 14:57): no sequely ubisoftích her taky často hodně recyklujou, ikdyž u týhle zeldy je (dle tvého komentáře) recyklace možná ještě větší, ubisoft aspoň většinou nabídne novou mapu (kromě Crew 2, který převzalo mapu US a FarCry Primal, který převzalo - byť změněnou k nepoznání - mapu FC4).
@SilentWolf (07.06.2023 15:33): Ta rána co ti Elden způsobil je hluboká :)
K tématu: je to jedno, hra roku to bude tak jako tak :)
K tématu: je to jedno, hra roku to bude tak jako tak :)
@stromz (07.06.2023 13:31): podobně jsem se cítil u Elden Ringu, a kdykoliv jsem našel na redditu komentář s kterým jsem se ztotožnil, tak byl vymínuskovaný až běda. :D
@Paul (07.06.2023 14:39): Zase kdyby AC nebo FC byly tak zábavný hry jako (údajně) tady Zelda…
@Paul (07.06.2023 14:39): Já neodehrál jedinej díl AC ani FC, tak tady jsem trochu mimo - ale nezní to jako kompliment :P
@stromz (07.06.2023 13:31): v tom threadu
"This is the kind of sequel Id expect with Assassin's Creed or FarCry, not Zelda."
ouch :))
"This is the kind of sequel Id expect with Assassin's Creed or FarCry, not Zelda."
ouch :))
PS: i v zeldím subredditu, kde je normálně docela těžký najít kritický komentáře, jsem našel na vlákno, který bohužel dost rezonuje s mýma aktuálníma pocitama.
https://www.reddit.com/r/zelda/comments/ ... ed_im_somehow_bored/
'I got bored because so much of the world is the same. Towns are mostly the same, lots of landmarks the same, same enemies, etc. Sure, there's different things in them, but it's a lot of been there, done that feeling.'
https://www.reddit.com/r/zelda/comments/ ... ed_im_somehow_bored/
'I got bored because so much of the world is the same. Towns are mostly the same, lots of landmarks the same, same enemies, etc. Sure, there's different things in them, but it's a lot of been there, done that feeling.'
Mám coming out:
ToTK jsem už asi pět dní po sobě několikrát zapnul a pak zase znuděně odložil.
Fakt, že Hyrule je z 95% shodný s tím z BoTW se pro mě ukazuje jako těžkej bummer. V BoTW byl pocit z objevování neznámýho zcela zásadní faktor - výbornej tutorial na Great Plateau a pak vzrušení pokaždý, když jsem objevil Zora rasu, sopečný město, pouštní Gerudo a ptačí Rito, ve všech případech to u mě mělo wow efekt. Taky scény, kdy jsem poprvé uviděl draka nebo když na mě v písečný bouři začalo (včetně působivý cutscény) cosi střílet blesky (Divine Beast) - to si živě pamatuju doteď. Krásná tropická Lurelin village. Spousta nádhernejch panoramat. První setkání s Lynelem - jak z hororu. Tuhý souboje s pavoučíma Guardians. Jízda na písečnejch tuleních. Veškerej paragliding (no jo, to přece opravdu tehdy bylo wow!).
Hrátky s fyzikou byly zcela nový. Efekty počasí byly nový. Koroci byli noví. Shrines byly nový. Divine Beasts byly hodně působivý novátorský dungeony (jasně, ke konci trochu repetivní, ale i tak). Obsadit každou novou věž a získat novej kousek mapy - super pocit zadostiučinění.
A takhle bych mohl pokračovat hodně dlouho. BoTW mě přestalo bavit až ke konci, kdy mi došlo, že už nic zajímavýho kromě pár shrines a koroků na mapě neobjevim. Ale do tý doby mě bavilo prakticky konstantně.
Tady obrovskou část hry znám dopředu. Mapu. Slabiny nepřátel. Efekty velký části brnění. 90% věží jsem obsadil zcela banálníma seskokama z oblohy. Hraní s fyzikou je next level, ale místy až moc gimmickoidní/repetivní a hlavně fakt nevytrhne absenci víceméně všeho, co jsem vyjmenoval nahoře. Příběhově to začalo o dost slibnějc než BoTW, ale pak to naprosto vyšumělo. Mustr "4 regiony", "rozházený dílky příběhu po mapě"... STRAŠNĚ moc se toho opakuje. Ano, questů jsou mraky, ale uvědomil jsem si, že mě aktuálně žádnej z nich extra neláká.
Jeskyně jsou jeden z mála prvků, kterej mi opravdu chyběl v BoTW a některý jsou fajn, některý meh. Doufal jsem v potápění - nic. Vzdušný ostrovy jsou vizuálně krásný a první seskok byl jeden z těch "wow" momentů jako v BoTW, ale napočtvrtý napopátý už se neopakuje. A ty ostrovy jsou MNOHEM prázdnější než jsem doufal. Podzemí mám stále neprozkoumaný, první seskok do něj byl opět "wow", ale začínám mít pocit, že i podzemí bude o dost prázdnější obrovská díra (tuhle domněnku musím ještě ověřit - blbý je, že se mi do toho moc nechce).
Jako třeba ještě dojde k posunu. Ale byť jsem si hru předobjednal, BoTW stále hodnotím jako zážitek na 90% a ToTK byla pro mě jedna z nejočekávanějších her za dlouhý roky.... u BoTW až na úplnou endgame vůbec nepamatuju na pocit, že by se mi přestalo chtít hrát - a u ToTK mi to nastalo po 20-30 hodinách. Oh shit.
(Myslím, že fakt, že mám v BoTW objevenou fakt prakticky celou mapu, téměř max srdíček a zkompletovaný i datadisky je samozřejmě faktorem - ale v žádnym případě omluvou.)
ToTK jsem už asi pět dní po sobě několikrát zapnul a pak zase znuděně odložil.
Fakt, že Hyrule je z 95% shodný s tím z BoTW se pro mě ukazuje jako těžkej bummer. V BoTW byl pocit z objevování neznámýho zcela zásadní faktor - výbornej tutorial na Great Plateau a pak vzrušení pokaždý, když jsem objevil Zora rasu, sopečný město, pouštní Gerudo a ptačí Rito, ve všech případech to u mě mělo wow efekt. Taky scény, kdy jsem poprvé uviděl draka nebo když na mě v písečný bouři začalo (včetně působivý cutscény) cosi střílet blesky (Divine Beast) - to si živě pamatuju doteď. Krásná tropická Lurelin village. Spousta nádhernejch panoramat. První setkání s Lynelem - jak z hororu. Tuhý souboje s pavoučíma Guardians. Jízda na písečnejch tuleních. Veškerej paragliding (no jo, to přece opravdu tehdy bylo wow!).
Hrátky s fyzikou byly zcela nový. Efekty počasí byly nový. Koroci byli noví. Shrines byly nový. Divine Beasts byly hodně působivý novátorský dungeony (jasně, ke konci trochu repetivní, ale i tak). Obsadit každou novou věž a získat novej kousek mapy - super pocit zadostiučinění.
A takhle bych mohl pokračovat hodně dlouho. BoTW mě přestalo bavit až ke konci, kdy mi došlo, že už nic zajímavýho kromě pár shrines a koroků na mapě neobjevim. Ale do tý doby mě bavilo prakticky konstantně.
Tady obrovskou část hry znám dopředu. Mapu. Slabiny nepřátel. Efekty velký části brnění. 90% věží jsem obsadil zcela banálníma seskokama z oblohy. Hraní s fyzikou je next level, ale místy až moc gimmickoidní/repetivní a hlavně fakt nevytrhne absenci víceméně všeho, co jsem vyjmenoval nahoře. Příběhově to začalo o dost slibnějc než BoTW, ale pak to naprosto vyšumělo. Mustr "4 regiony", "rozházený dílky příběhu po mapě"... STRAŠNĚ moc se toho opakuje. Ano, questů jsou mraky, ale uvědomil jsem si, že mě aktuálně žádnej z nich extra neláká.
Jeskyně jsou jeden z mála prvků, kterej mi opravdu chyběl v BoTW a některý jsou fajn, některý meh. Doufal jsem v potápění - nic. Vzdušný ostrovy jsou vizuálně krásný a první seskok byl jeden z těch "wow" momentů jako v BoTW, ale napočtvrtý napopátý už se neopakuje. A ty ostrovy jsou MNOHEM prázdnější než jsem doufal. Podzemí mám stále neprozkoumaný, první seskok do něj byl opět "wow", ale začínám mít pocit, že i podzemí bude o dost prázdnější obrovská díra (tuhle domněnku musím ještě ověřit - blbý je, že se mi do toho moc nechce).
Jako třeba ještě dojde k posunu. Ale byť jsem si hru předobjednal, BoTW stále hodnotím jako zážitek na 90% a ToTK byla pro mě jedna z nejočekávanějších her za dlouhý roky.... u BoTW až na úplnou endgame vůbec nepamatuju na pocit, že by se mi přestalo chtít hrát - a u ToTK mi to nastalo po 20-30 hodinách. Oh shit.
(Myslím, že fakt, že mám v BoTW objevenou fakt prakticky celou mapu, téměř max srdíček a zkompletovaný i datadisky je samozřejmě faktorem - ale v žádnym případě omluvou.)
@Tulareanus (03.06.2023 23:01): :)
Aha, díky za radu. Já si stejně nechám zobrazovat všechno, protože někdy je to zajímavé čtení i tam, kde bych to nečekal.
Aha, díky za radu. Já si stejně nechám zobrazovat všechno, protože někdy je to zajímavé čtení i tam, kde bych to nečekal.
Asi staré, ale pobavilo. :)
@Tainaru (03.06.2023 14:58): Na svojom profile v menu (na pc) úplne vpravo, keď klikneš na button "platformy", si vieš nastaviť, hry, komentáre a diskusné príspevky na homepage z ktorých platforiem chceš vidieť. Ja som si niektoré, na ktorých som hry nikdy nehral odfiltroval.
@Tainaru (03.06.2023 14:58): Na svojom profile v menu (na pc) úplne vpravo, keď klikneš na button "platformy", si vieš nastaviť, hry, komentáre a diskusné príspevky na homepage z ktorých platforiem chceš vidieť. Ja som si niektoré, na ktorých som hry nikdy nehral odfiltroval.
@Charllize (03.06.2023 18:07): Hodně jsem toho nahrál po nocích. Kolikrát jsem si říkal: "ještě tohle, ještě tohle..." a pak koukám, že už je třeba půl 4 v noci a sice jsem byl uzívanej, ale pořád u toho :) To se mi stalo naposledy u... ehm, XCX, takže hned nedávno :D
@DosRatas (03.06.2023 18:42): Tak ať tě to baví :)
@DosRatas (03.06.2023 18:42): Tak ať tě to baví :)
@Tainaru (03.06.2023 12:45): vsetko bude, teraz ma len majoras mask caka
@Tainaru (komentář): Vychází ti to od vydání na 10 hodin denně, což je solidní práce a gratuluji :)
@Tulareanus (03.06.2023 14:05): To ani nevím, že to jde nějak filtrovat :)
Ta časová investice je u Nintendích her poměrně náročná, ale zase se u toho člověk docela vyblbne. Tak uvidíš, jak to půjde. Zkusit BOTW je fajn, ale taky tam hrozí nebezpečí, že když hráč na začátku nemá ani ánunk o tom, co tam má vlastně dělat, tak to odloží s tím, že je to nudná hra, což by byla podle mě škoda, ale diskuze jsou plné těchto tvrzení :)
Ta časová investice je u Nintendích her poměrně náročná, ale zase se u toho člověk docela vyblbne. Tak uvidíš, jak to půjde. Zkusit BOTW je fajn, ale taky tam hrozí nebezpečí, že když hráč na začátku nemá ani ánunk o tom, co tam má vlastně dělat, tak to odloží s tím, že je to nudná hra, což by byla podle mě škoda, ale diskuze jsou plné těchto tvrzení :)
@Tainaru (03.06.2023 12:45): tvoj komentár ako vedľajší produkt ukáže, koľko aktívnych používateľov dh má zapnuté zobrazovanie switch platformy. :)
Ja inak optimisticky dúfam, že niekedy koncom jesene sa už dostanem aspoň k Breath of the wild. V poslednej dobe mám tak málo času na hranie, že do niečoho takého väčšieho, by som sa ani nechcel púšťať, hoci mám tú hru doma. Navyše ani fire emblem three houses som ešte nedohral. Hlavne musím zistiť, či ma reálne koncept zeldy bude baviť.
Ja inak optimisticky dúfam, že niekedy koncom jesene sa už dostanem aspoň k Breath of the wild. V poslednej dobe mám tak málo času na hranie, že do niečoho takého väčšieho, by som sa ani nechcel púšťať, hoci mám tú hru doma. Navyše ani fire emblem three houses som ešte nedohral. Hlavne musím zistiť, či ma reálne koncept zeldy bude baviť.
@DosRatas (03.06.2023 09:05): Tak nejlepší by bylo, kdyby sis hru sám zahrál :)
@Tainaru (komentář): nejdem to ani skusat, urcite je to pekny komentar :D
Já jsem zatim pocitově tak na 85-90%.
Je to hodně dobrý. Ale zároveň to pozemní Hyrule je fakt jako hodně stejný. Takovej ten pocit z Breath of the Wild, kdy člověk poprvé viděl draka, byl okouzlenej novym městečkem nebo pracně zdolal jednu z věží - to už se přece jen neopakuje. Svatyně mě bavěj, ale lepší než v BoTW mi nepřipadaj (často jsou i kratší). Opakujou se i koncepty jako mainquest rozhozenej do 4 hlavních regionů (Zora, Eldin...), korokové, atd.
A tím, že mám v BoTW nahráno přes 100 hodin už jsou pro mě některý mechanismy až moc easy a předvídatelný, zatímco v BoTW byla radost je poprvé objevovat. A díky všemožnejm způsobům dostat se vysoko na oblohu jsem fakt strašně rychle obsadil většinu věží, v BoTW mi to trvalo mnohem delší část hry (a to je kompliment směrem k BoTW). Na jednu stranu je fajn a cool neustále provádět skydiving nebo letadlem zdolat velkej kus Hyrule, ale zároveň to trochu kazí pocit výzvy.
Baví mě to? Ale jo, celkem hodně. Čeká na mě průzkum prakticky celýho podzemí (to určitě ovlivní výsledný hodnocení), příběhově je to už teď lepší než fádní BoTW (akorát ta Zelda furt strašně kňourá), všudypřítomný jeskyně jsou rozhodně vítanej upgrade (nicméně na epickej, pečlivě vystavěnej dungeon, kterej by se vyrovnal těm ze starších Zeld jako Ancient Cistern/Sandship ve Skyward Sword, jsem pořád nenarazil), hraní s fyzikou je zase o kousek zábavnější...
Ale ten rehash pozemního Hyrule jsem možná přece jen čekal ještě trochu větší? Bohužel jsem už měl i cca půlhodinovou fázi, kdy jsem coural divočinou a nenarazil na prakticky nic vyloženě zajímavýho. Hyrule je furt strašně velký a hluchý místa tam prostě jsou - prázdný ruiny (ty mě štvaly už v BoTW), atd. Korokové maj dost novejch způsobů získání, ale stejně se občas objeví něco jako kruh z šutrů, což už jsem stokrát absolvova v BoTW).
Ale zas jindy na nějaký fajn překvapení narazim a protože se mi celkem dařilo vyhýbat se spoilerům je pro mě pořád nemalá část hry zahalena tajemstvím, tak doufám, že odhalim ještě nějaký skrytý trumfy.
Je to každopádně zvláštní zkušenost - asi nikdy jsem nehrál hru, která by vyloženě kopírovala obrovskou část mapy předchozího dílu a zkrátka to působí jako Breath of the Wild 1.5. Což mi ale v principu nevadí! Nicméně - musí tam bejt hutnej novej obsah a přece jen to pro mě zatim v tomhle ohledu neni na jedničku podtrženou. (Byť to samozřejmě neni DLC... co se pozemního Hyrule týče to přece jen trošku DLC nádech má.)
(Taky mě dost mrzí, že asi nebylo - ale nespoilujte mi to pls - přidáno potápění, feature mnoha starších Zeld - přišlo mi, že by to byl zcela logickej krok. Tak snad mi tuhle absenci vynahradí podzemí, který jsme asi málokdo čekali).
Je to hodně dobrý. Ale zároveň to pozemní Hyrule je fakt jako hodně stejný. Takovej ten pocit z Breath of the Wild, kdy člověk poprvé viděl draka, byl okouzlenej novym městečkem nebo pracně zdolal jednu z věží - to už se přece jen neopakuje. Svatyně mě bavěj, ale lepší než v BoTW mi nepřipadaj (často jsou i kratší). Opakujou se i koncepty jako mainquest rozhozenej do 4 hlavních regionů (Zora, Eldin...), korokové, atd.
A tím, že mám v BoTW nahráno přes 100 hodin už jsou pro mě některý mechanismy až moc easy a předvídatelný, zatímco v BoTW byla radost je poprvé objevovat. A díky všemožnejm způsobům dostat se vysoko na oblohu jsem fakt strašně rychle obsadil většinu věží, v BoTW mi to trvalo mnohem delší část hry (a to je kompliment směrem k BoTW). Na jednu stranu je fajn a cool neustále provádět skydiving nebo letadlem zdolat velkej kus Hyrule, ale zároveň to trochu kazí pocit výzvy.
Baví mě to? Ale jo, celkem hodně. Čeká na mě průzkum prakticky celýho podzemí (to určitě ovlivní výsledný hodnocení), příběhově je to už teď lepší než fádní BoTW (akorát ta Zelda furt strašně kňourá), všudypřítomný jeskyně jsou rozhodně vítanej upgrade (nicméně na epickej, pečlivě vystavěnej dungeon, kterej by se vyrovnal těm ze starších Zeld jako Ancient Cistern/Sandship ve Skyward Sword, jsem pořád nenarazil), hraní s fyzikou je zase o kousek zábavnější...
Ale ten rehash pozemního Hyrule jsem možná přece jen čekal ještě trochu větší? Bohužel jsem už měl i cca půlhodinovou fázi, kdy jsem coural divočinou a nenarazil na prakticky nic vyloženě zajímavýho. Hyrule je furt strašně velký a hluchý místa tam prostě jsou - prázdný ruiny (ty mě štvaly už v BoTW), atd. Korokové maj dost novejch způsobů získání, ale stejně se občas objeví něco jako kruh z šutrů, což už jsem stokrát absolvova v BoTW).
Ale zas jindy na nějaký fajn překvapení narazim a protože se mi celkem dařilo vyhýbat se spoilerům je pro mě pořád nemalá část hry zahalena tajemstvím, tak doufám, že odhalim ještě nějaký skrytý trumfy.
Je to každopádně zvláštní zkušenost - asi nikdy jsem nehrál hru, která by vyloženě kopírovala obrovskou část mapy předchozího dílu a zkrátka to působí jako Breath of the Wild 1.5. Což mi ale v principu nevadí! Nicméně - musí tam bejt hutnej novej obsah a přece jen to pro mě zatim v tomhle ohledu neni na jedničku podtrženou. (Byť to samozřejmě neni DLC... co se pozemního Hyrule týče to přece jen trošku DLC nádech má.)
(Taky mě dost mrzí, že asi nebylo - ale nespoilujte mi to pls - přidáno potápění, feature mnoha starších Zeld - přišlo mi, že by to byl zcela logickej krok. Tak snad mi tuhle absenci vynahradí podzemí, který jsme asi málokdo čekali).
Musim taky rict, ze je to hodne dobry. Je to strasne moc challenging a zaroven satisfying, kdyz prijdete na reseni nejaky situace! uzasny :)
@Charllize (17.05.2023 17:23): To mi zas neprijde uplne fer srivnani, protoze Switch je zkratka obojzivenej - jako polovicni handheld ma logicky horsi vykon.
Jasneze za nejlepsi konkurenci uz graficky i vykonove dost zaostava a novej Switch uz by to nejpozdejc do 2 let chtelo - ale oproti priserne optimalizovany, nedustojne vypadajici hre jako Pokemon Scarlet/Violet je ToTK blizko hranice maxima, co lze ze Switche vytahnout - takze v tomhle pripade bych fakt smeroval kritiku spis na Switch.
Jasneze za nejlepsi konkurenci uz graficky i vykonove dost zaostava a novej Switch uz by to nejpozdejc do 2 let chtelo - ale oproti priserne optimalizovany, nedustojne vypadajici hre jako Pokemon Scarlet/Violet je ToTK blizko hranice maxima, co lze ze Switche vytahnout - takze v tomhle pripade bych fakt smeroval kritiku spis na Switch.
@Fritol (17.05.2023 17:16): Jo. 720p, propady fps a 10 mega za tejden. Já fakt nevím co ostatní blbnou s tím RT, 4K/120 a podobně :)
Jsem si tak říkal jak by lidi reagovali kdyby UBI vydal Asasina kde by zkopíroval mapu z Valhally, přidal gimmickovani, mělo to propady fps …4/10?? :)
Jsem si tak říkal jak by lidi reagovali kdyby UBI vydal Asasina kde by zkopíroval mapu z Valhally, přidal gimmickovani, mělo to propady fps …4/10?? :)
To je pěkné. Která nintendí hra měla naposled 10 mega za první tři dny...? Scarlet/Violet, tuším?
@Charllize (17.05.2023 17:04): 50+ by znamenalo, že to dotáhne Mario Kart. To se nestane. :D Ale Animal Crossing to asi na paty šlapat bude. Tipuju těch 30-40, pak se to zastaví.
Nejvíc fascinující na tom je, že jak teď koukam na ty prodeje Switch her, tak AC má už 42 mega. Za plnou cenu. S minimálními náklady oproti konkurenci. Nechápu. Furt čekám, kdy to začne nějaký další vydavatel kopírovat a zatím akorát čtu o tom, jak je vývoj AAA her neudržitelný. :D
Teď jsem zvědavý jak vystřelí prodeje Switche zas. Pokud teda v létě nepředstaví novou konzoli.
Nejvíc fascinující na tom je, že jak teď koukam na ty prodeje Switch her, tak AC má už 42 mega. Za plnou cenu. S minimálními náklady oproti konkurenci. Nechápu. Furt čekám, kdy to začne nějaký další vydavatel kopírovat a zatím akorát čtu o tom, jak je vývoj AAA her neudržitelný. :D
Teď jsem zvědavý jak vystřelí prodeje Switche zas. Pokud teda v létě nepředstaví novou konzoli.
@Fritol (17.05.2023 17:03): Já to věděl :) Tipnul jsem to úplně přesně :) Do roka to bude tak 50-60.
Tak už 10 mega, za týden to bude 20 určitě. :)
@Charllize (13.05.2023 16:30): Tak tyhle mulletí styly šly v posledních letech skrytě zas trochu do módy :) aspoň teda v gay komunitě co sleduju ;))
Mně fascinuje jak má Link takový devadesatkový vlasy. Vypadá jak fotbalisti nebo pop hvězdy z devadesatek :) Jako nevím jestli to jde ve hře upravovat ty vlasy, ale často ho vidím s tím co píšu. Ze by se vracela po plesatejch neckbeardech stará móda. Ta hra na to má, to ovlivnit :)
Viktorova recenze je bezkonkurenčně nejlepší recenze co jsem četl a viděl za poslední roky! https://www.vortex.cz/recenze-the-legend-of-zelda-tears-of-the-kingdom/
Viktor Bocan opravdu umí! Recenze která u mě rozhodla, Nintendo Switch OLED už míří domů! Myslím, že nejen děcka budou u nás nadšené.
Viktor Bocan opravdu umí! Recenze která u mě rozhodla, Nintendo Switch OLED už míří domů! Myslím, že nejen děcka budou u nás nadšené.
@stromz (12.05.2023 19:35): A stihl jsi zastavit, nebo jsi sletěl? :)
Já si chci postavit mecha oblek na lítání :D Ale podle některých gameplayů k tomu možná nebude zas tak daleko.
Já si chci postavit mecha oblek na lítání :D Ale podle některých gameplayů k tomu možná nebude zas tak daleko.
@Tainaru (12.05.2023 19:31): jj co zminujes se schodama se mi stalo taky, annoying. Samozrejme mi par konstrukci naopak slitlo dolu na pozemstany, takze nejakej respawn se hodi, ale nekdy bych ulozeni vytvoru ocenil.
Uprimnr jsem se zasmal v momente, kdy jsem znudene vytvoril dalsi vozicek na haku pohanenej vetrakem a v pulce trasy zjistil, ze tahle kolejnice ale konci ve vzduchu :)
Uprimnr jsem se zasmal v momente, kdy jsem znudene vytvoril dalsi vozicek na haku pohanenej vetrakem a v pulce trasy zjistil, ze tahle kolejnice ale konci ve vzduchu :)
@Charllize (12.05.2023 19:18): hej a mam odehrany asi 2 hodiny a ty gimmicky jsou chvilema husty a chvilema me uz taky stvou :) doufam, ze prijdou nejaky opravdu dobry dungeony, v tom je stara zelda lepsi nez nova. A ne zrovna nadsenej jsem z toho, ze loot v truhlach je furt hrozne whatever a clovek zase muze nasbirat silenyho jidla a vo***t tak prakticky jakejkoli souboj - zatimco prave treba ve Skyward Sword je pocet lahvicek omezenej a Link je musi vychlastat primo v boji.
Jako za me ten rozjezd neni az tak wow jako BotW, ale rozhodne jedu dal, dobry to je :)
Jako za me ten rozjezd neni az tak wow jako BotW, ale rozhodne jedu dal, dobry to je :)
Já se teda zatím šmrdolím jenom v úvodní tutoriálové lokaci a baví mě to. Líbí se mi, že k překonávání překážek nejspíš povede víc možností než jen ta, co člověka napadne jako první a nejjednodušší.
Uvidíme, jestli mě to časem chytne víc. Jednička mě bavila taky, ale ne, že bych si z toho sedl na zadek.
Nicméně mě tady nemile překvapila jedna věc - poskládal jsem si přes propast gigantické schody a uložil jsem si hru, aby mi to tak zůstalo. Po načtení pozice bylo všechno rozházené úplně stejně jako před úpravou, čili celá snaha přišla vniveč. Zkusil jsem to i na další objekty a je to stejné, takže se bojím, že takhle ztratím hodně postupu. Ale platí teda, že pořád ukládat.
Uvidíme, jestli mě to časem chytne víc. Jednička mě bavila taky, ale ne, že bych si z toho sedl na zadek.
Nicméně mě tady nemile překvapila jedna věc - poskládal jsem si přes propast gigantické schody a uložil jsem si hru, aby mi to tak zůstalo. Po načtení pozice bylo všechno rozházené úplně stejně jako před úpravou, čili celá snaha přišla vniveč. Zkusil jsem to i na další objekty a je to stejné, takže se bojím, že takhle ztratím hodně postupu. Ale platí teda, že pořád ukládat.
Jako clovek, co v poslednich letech odehral hodne dilu Zeldy - myslim, ze trochu prehajpovany ty hry nekdy jsou, ale urcite zas ne nejak kolosalne. Breath of the Wild imo urcite neni hra na 10/10, ale 9/10? To uz zase jo. A povedl se treba i nedavnej remaster Skyward Swordu.
(Akorat me mrzi, ze nemam odehranyho Witchera 3, coz je podle mnohejch lidi lepsi hra nez prave BotW.)
A hajpy vznikaj i u mnoha dalsich her, pamatuju jak vsichni hazeli desitky TES: Oblivionu, aby se po vystrizliveni ukazalo, ze je to neskutecne problematicka hra.
(Akorat me mrzi, ze nemam odehranyho Witchera 3, coz je podle mnohejch lidi lepsi hra nez prave BotW.)
A hajpy vznikaj i u mnoha dalsich her, pamatuju jak vsichni hazeli desitky TES: Oblivionu, aby se po vystrizliveni ukazalo, ze je to neskutecne problematicka hra.
@Red (12.05.2023 18:47): Ja mám se Zeldou dlouhý a neproduktivní vztah. Poprvé Majora Mask někdy na přelomu milénia. Dal sem za ten cartridge na N64 3500 korun v Kotvě, páč Nintendo se tenkrát prodávalo hlavně v hračkarstvi a herní obchody ho moc neřešili. A nic, hrál sem to asi 10 hodin a vůbec mně to nebavilo. Pak to byl Wind Waker na gamecubu, ten jsem hrál dýl ale taky odložil. Potom Twilight Princess na WiiU, taky nic, nedohral. Pak samo Breath of The Wild, cca 15 hodin a už jsem to pak nikdy nezapnul. Takže tuhle novou Zeldu už neřeším protože je jistý ze by to nikam nevedlo.
Mně moc nebavi ta gimmick hratelnost a svět co je na ni udělaný. Tuhle jsem koukal jak někdo postupuje v dungeonu tak ze postupně lepí k sobě dřevěný desky a ty pokládá přes díry aby prošel. Díry jsou čím dal větší a za každou narazí na další desku která jde prilepit a udělat delší most. Vůbec mně to nezaujalo. Ale bez subjektivity to určitě je famózní hra a každému přeju ať si ji užije, v tomhle případě jsem asi ten exot já :)
Mně moc nebavi ta gimmick hratelnost a svět co je na ni udělaný. Tuhle jsem koukal jak někdo postupuje v dungeonu tak ze postupně lepí k sobě dřevěný desky a ty pokládá přes díry aby prošel. Díry jsou čím dal větší a za každou narazí na další desku která jde prilepit a udělat delší most. Vůbec mně to nezaujalo. Ale bez subjektivity to určitě je famózní hra a každému přeju ať si ji užije, v tomhle případě jsem asi ten exot já :)
@Red (12.05.2023 18:47): Jako jediný v čem tahle hra má navrch nad ostatníma (to platí i o BotW) je ta interaktivita světa. Která dovoluje provádět solidní vylomeniny, jinak kombat je naprosto průměrný.
No já žádnou Zeldu nehrál. Ale po dnešním streamu právě s Makalem je mi to celkem jasný, že gameplayově nemá konkurenci. Škoda toho technického omezení.
@Charllize (12.05.2023 14:08): Nostalgie solidně mrdá všechny ty profesionální, zcela nezaujaté novináře, kteří jsou z tý hry vlhký jak vchod do jeskyně. To se ro pak pěkně jezdí a desítky padaj.
Ale vážně, Zelda je a vždy byla nadhodnocovaná jako prase, snad kromě BotW mě nikdy žádná Zelda nebavila, vlastně ne, Link to the past taky byla na tu dobu fajn.
Ale vážně, Zelda je a vždy byla nadhodnocovaná jako prase, snad kromě BotW mě nikdy žádná Zelda nebavila, vlastně ne, Link to the past taky byla na tu dobu fajn.
@Red (12.05.2023 16:09): Mně to přijde jak kdyby to predčítala Ai, emoce nula a působí to znuděně, vyhořele :) Ale netvrdím ze to neposlouží, ono o nic vzasade nejde když se chceš něco o hře dozvědět je to nepodstatný jak přednáší a informační hodnota tam je.
Mně přijde zmíněná recenze Bočana skvělá. Přednes Prince je fajn. A Makala mám taky rád.
@Strady (12.05.2023 10:04): Trapný je ten Princův přednes, text samotný je v pohode :)
Mne ten systém predcitani psané recenze doslova do videa vždycky přišel pitomej ..
Mne ten systém predcitani psané recenze doslova do videa vždycky přišel pitomej ..
@S4TW (12.05.2023 14:16): Taky je legrační jak DH působi ze se nic neděje, vlastně jako by nová Zelda neexistovala. Pak tu někdo píše jak tu máme nejserioznejší žebříčky a názory na hry co nejvíc odpovídají realitě a podobně, to určitě :)
@Charllize (12.05.2023 14:08): mě to třeba pro ten hype hrozně láká a nejspíš to bude i důvod, proč
si pořídím Switch, jen mám pocit, že tu stovku v tom asi neuvidím… mě třeba vůbec nevadí přehnaná adorace, však to je fajn, ale vadí mi, když někdo neumí přijmout, že někoho jeho modla fakt nemusí bavit a nemusí mu přijít tak fantastická…
si pořídím Switch, jen mám pocit, že tu stovku v tom asi neuvidím… mě třeba vůbec nevadí přehnaná adorace, však to je fajn, ale vadí mi, když někdo neumí přijmout, že někoho jeho modla fakt nemusí bavit a nemusí mu přijít tak fantastická…
@S4TW (12.05.2023 14:06): Zelda je nedoknutelná. Ten web co dal 6/10 má po ptákách na 29 let dopředu :D
Ale abys mně nechápal špatně, mně Zelda vůbec nebavi, jen si užívám to nezřízené chválení a přidávám sarkastické připomínky. Snažím se tím zastřít že nejsem schopen to hrát a naplno se účastnit toho šílenství :)
Ale abys mně nechápal špatně, mně Zelda vůbec nebavi, jen si užívám to nezřízené chválení a přidávám sarkastické připomínky. Snažím se tím zastřít že nejsem schopen to hrát a naplno se účastnit toho šílenství :)
@Charllize (11.05.2023 19:50): a co je na tom špatně? Však žádná nesedne 100% každému a recenze je vždy subjektivní názor… mě spíš přijde vtipný, jak nintendo fans se mohou zbláznit, když dá někdo Zeldě méně než 95%… na metacritic je jedna žlutá recenze a jaký shitstorm to dokáže spustit :)
Dnes jsem si pustil video recenzi na Zeldu na Vortexu a takhle trapnou recenzi jsem neslyšel roky.
Ale očividně jsem sám, komu to přijde trapny, pod videm je jsou oslavné texty na Viktora.
Ale očividně jsem sám, komu to přijde trapny, pod videm je jsou oslavné texty na Viktora.
@Hitsuran (11.05.2023 19:42): Jak u čeho. U Souls žánru třeba má celkem vhled. Ale hry jako Zelda a podobne by měl možná nechat být. Na druhou stranu on na games nikdo moc lepší není :) Mne spis jen pobavilo jak to neuznal za 10 a jak jsem to přesně tušil. On si na ty fps a super grafiku dost potrpi :)
@Charllize (11.05.2023 14:18): Ted se vyjádřim jako hulvát ale Makal je strašnej trotl, absolutně hrám nerozumí. Když sem na Games ještě chodil tak sem vždycky nad jeho recenzema kroutil hlavou.
@BUMTARATA (11.05.2023 14:15): Občas se říká ze nějaká hra dostává desítky, tady to platí doslova. Ale dalo se to čekat, Zelda prostě.
Zběsilá šermovacka v aréně mezi PS a Xboxem ustala a oba bojovníci zaraženě koukají na tribunu kde jim mává Link :)
Jsem si otevřel recenzi na games a dopředu věděl ze Makal tomu tu desítku nedá, a nedal :)
Zběsilá šermovacka v aréně mezi PS a Xboxem ustala a oba bojovníci zaraženě koukají na tribunu kde jim mává Link :)
Jsem si otevřel recenzi na games a dopředu věděl ze Makal tomu tu desítku nedá, a nedal :)
@Śygauras (04.05.2023 19:00): Super!! A rovnou radši opouštím diškuzi a nechci vědět ani kousek navíc, the hype is real + preload is ready ;))
Teď jsem měla možnost si kousek zahrát (cca hodinu). Takže čerstvé pocity. Je to tam. Je to perfektní a je to nádhra jako Breath of the Wild.
A já to chci a hned teď a budu dupat nožkama, válet se po zemi, brečet a citově vydírat. Ale chci to ....
Mmmm ... bavím se samozřejmě o hře. Nemusím ani psát recenzi a ihned pálím plný počet. Takto se mají dělat hry.
Jsem úplně rozechvělá a budu každý den na kolegu házet škaredé pohledy kdy už to dohraje abych si to mohla drze ukrást pro sebe.
A já to chci a hned teď a budu dupat nožkama, válet se po zemi, brečet a citově vydírat. Ale chci to ....
Mmmm ... bavím se samozřejmě o hře. Nemusím ani psát recenzi a ihned pálím plný počet. Takto se mají dělat hry.
Jsem úplně rozechvělá a budu každý den na kolegu házet škaredé pohledy kdy už to dohraje abych si to mohla drze ukrást pro sebe.
@Kejtee (01.05.2023 15:57): Monolith má dvě hlavní studia, jedno v Tokiu (Xenoblade hry) a jedno v Kjótu (ostatní IP), aspoň podle toho, co říká internet. Jak píšeš, tak pomáhal i na prvním díle, a i na dalších hrách Nintenda jako AC nebo Splatoon.
@Tainaru (01.05.2023 15:26): mne sa zda,ze uz aj s prvym dielom Monolith pomahal
@Tainaru (01.05.2023 15:31): To se asi nedozvíme, tady je vyloženě nutné aby to mělo hlavičku Nintendo :)
@Charllize (01.05.2023 15:28): Nikde jsem se nedočetl, jak moc se na tom podílel, zato jsem si všiml už několika zmínek, že Monolith "pomáhal." Třeba fakt pomáhal tak, že to hlavně dělal Monolith :)
@Tainaru (01.05.2023 15:26): Ja měl za to že to hlavně dělal Monolith??
Prý s vývojem vypomáhal Monolith Soft. S tímhle esem v rukávu nemůžou tvůrci neuspět :)
Příchod Krista a mediální masáž minimálně na rok dopředu se blíží. Budoucí hra roku, pokořitel rekordních prodejů a etalon herní zábavy na cestě :)
Tipuji 10 milionu prodeje za prvni týden :)
Tipuji 10 milionu prodeje za prvni týden :)