Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Uncharted vidím jako uzavřené a jsem rád, že ho nechtějí dojit dál. The Last of Us stále mám ale stále v představách jako trilogii, kde první díl byl o lásce (nebo něčem takovém), druhý o nenávisti a případný třetí by mohl být o naději a vykoupení. Ale cením, že nechtějí nic lámat přes koleno a buď ten příběh přijde sám nebo ne. Novou IP od nich ale uvidím tuze rád - zbývá jen doufat, že mi případné nové téma a setting padne do noty. Hlavně, ať to není moc akční a stylizované.
Třetí díl je blbost. Nechci ho. Je to uzavřený a není kam dál.
@Tolister (26.01.2023 17:00): Jo. Neříkám, že bych od nich chtěl přímo tohle, ale kdyby dělali např. něco jak Uncharted, tak bych chtěl spíš něco jako In the Valley of Gods nebo alespoň to, co jsem si od toho sliboval, než to skončilo v šuplíku – silný postavy, explorace, puzzly, akce nemusí bejt jenom o tom, že po někom střílíš.
@BUMTARATA (26.01.2023 16:41): Už je na čase. Něco úplně nového. Jiný žánr. Něco klidně o hodně méně akčního. To by bylo zajímavé. Naughty Dog by přece jen mohli udávat se svojí reputací trendy, takže by mohli třeba jinak přistupovat ke hrám. Třeba z hlediska té akce.
BuzzFeed

Part III

I know there's a bunch of people wondering about [Part III] and whether that will be a thing or not. All I could say is, at Naughty Dog we're very, very privileged that our publisher is Sony — which means Sony funds our games, supports us, and we're owned by Sony. They have supported us every step of the way to follow our passions — meaning that just because something is successful, people think there's all this pressure and we have to make a sequel. That's not the case. For us, Uncharted was insanely successful — Uncharted 4 was one of our best selling games — and we're able to put our final brushstroke on that story and say that we're done. We're moving on. Likewise, with The Last of Us, it's up to us whether we want to continue it or not. Our process is the same thing we did when we did Part II, which is if we can come up with a compelling story that has this universal message and statement about love — just like the first and second game did — then we will tell that story. If we can't come up with something, we have a very strong ending with Part II and that will be the end.

Ale stejně si myslim, že trojka ještě bude, jinak jo, ukažte nám něco novýho!
@kuler91 (14.09.2022 21:18): Obě hry jsou fantastické!! RDR2 jsem tedy ohodnotil jen 65%, protože nudné pasáže jsou silně ubíjející (narozdíl od takového Kingdom Come) a opravdu kazily celkový dojem, ale i tak je to super hra (nejlepší hra, kterou mě nebavilo hrát :D :D) a W3 je srdcovka. Věřím, že i TLoUP2 má velký potenciál, tak doufám, že se tam ještě ukáže.
@Fritol (14.09.2022 21:23):  Joel byl fajn, takový bručoun správnej, který neotravoval nějakými zbytečnými výlevy jak ženský, které jsou až moc přecitlivělé občas, nonstop jimi cloumají hormony a řeší ptákoviny, zvlášť když jsou venku zombíci...toš nepochopíš. Ale nevadí mi, vůbec ne, jen tam nemám žádného favorita mezi těma postavama a doufám jen v zajímavou konfrontaci. To je jak když se díváš na zápas boxu... nemám na nikoho vsazeno, je mi jedno jestli vyhraje Colin McGregor nebo Muhamad Ali, ale těším se na super mač s pěknými údery a nějakým zvratem v 5. kole. Opravdu jsem dost na začátku, tak uvidím jak se to rozjede. Konec mám dávno vyspoilovaný, ale to ničemu nevadí.
Je pravda, že z jedničky jsem zas tak unešený nebyl, dal jsem tomu tehdy 80% a to jsem už zaokrouhloval nahoru, prostě fajn hra, ale pak jsem si ji rozhrál znovu za kovidu a chytla mě na podruhé víc k mému překvapení. tak jsem skore poupravil, ale u dvojky jsem věděl, že to není můj šálek čaje, tak jsem hru koupil až ve větší slevě a stejně mi stojí v pořadí už nějaký ten měsíc.
@SíDžej (14.09.2022 19:06): Hele ta hra stojí hlavně na postavách. Pokud ti jsou ukradené, tak nemá smysl to hrát. :D A ne, nerozjede se to, ten gameplay se nijak zásadně nemění. Rozjede se to akorát příběhově, tedy zvratově vůči postavám. Takže za mě se boj a nehraj to.

Moc nerozumím tomu, proč si dal 85% jedničce, když ti na postavách nezáleží. Ten gameplay je teda dobrý, abych nebyl špatně pochopen, ale kvůli střílení to snad nikdo nehraje. Na to jsou lepší hry.
Začátek je trochu nuda, souhlas ... Pak se to rozjede, neboj :). Za mě pravděpodobně nejlepší hra hned vedle W3 a RDR2.
Zlatý spiderman, tahle hra mi leží v backlogu a ne se dokopat ji rozehrát, jak si vzpomenu na první hodiny nudy. Možná ta pasáž za tu novou postavu byla fajn, a jelikož jsou mi postavy celkem ukradený, klidně ať se pozabíjej navzájem, jen aby to bylo zábavný, snad bude nakonec!
@Ria Kon (10.06.2022 08:35): Vycházím jen z toho, že Spidey má 2 roky náskok a prodal "jen" o 3 miliony víc, přičemž má neustále nějaké filmy co by na to mohly lákat a dávno nižší cenovku. Pokud se bude opakovat s HBO seriálem scénář s Witcherem, tak ho mohlo tlou dostihnout.
@Charllize (10.06.2022 00:21): Na druhou stranu ale jedna z nejrychleji prodávaných Sony her, tzn za plnou cenu. Ve výsledku možná lepší, než prodat 15M ve slevách.

A mimochodem Sony má jen 3 PS4 hry, které se historicky prodávaly líp - GoW, Uncharted 4 a Spiderman. Nic víc. Přičemž dvě zmíněné jsou dlouho v Hits, což prodejům nepochybně pomohlo. Dlouhodobě to má nejspíš větší potenciál, než Spiderman třeba.

A až vyjde seriál, tak to prodá nějaký ten milion navíc zas, stejně jako se to stalo u Witchera.
Tak jen 10 milionu prodanych kusu. Na to ze mělo jít o největší blockbuster v dějinách Playstationu celkem propadák. BTW Sony údajně zarizla Days Gone 2 pac jednička prodala jen 7 nebo 8 milionu. Pokud tomu tak je, tak fakt těch 10 je spis menší pruser. No a teď s tím remakem jednicky slávě značky taky moc nepomohli.
@HELLER (03.01.2022 11:00): Já dohrál před půl rokem. Od tý doby mi to leží v hlavě a soundtrack poslouchám skoro každý den. Těším se, až to zase trochu pozapomenu a zahraju znova. Je to výjimečný zážitek. :)
@Cobot (03.01.2022 13:00): Já to rozehrál, mám tam asi 6 hodin a zatím jsem to uložil k ledu. Gameplay je o chlup lepší jak v jedničce, ale není to tak catchy jak jednička. Ghost of Tsushima mě momentálně zaujalo mnohem víc, přitom je to definice repetetivnosti :D
Já si ted druhej díl taky koupil. Dost de bojím tě rozvleklosti. Už jedničku jsem nedohrál právě kvůli tomu jak to bylo utáhané. Nicméně to, že je to dobrá hra z toho cítit je a mám právě v plánu teď přes zimu dojet oba díly najednou.
Hurá, konečně jsem se dostal k pořádnému hraní přes Silvestr a Nový rok :D místo chlastání a párty jsem drtil TLOU2 :)
A jsem unešen a nemohu jinak, než za plný počet.
@Charllize (04.06.2021 10:43): asi nejde moc porovnávat 400h+ a 20h+ hru. Ale nemyslím si, že by z toho šel udělat 15minutový quest, jak psal Marwel. Když hodně taky udělá, že musíš polovinu hry trávit v kůži Abby.

A i když to stojí a padá na postavách, tak jsem si vlastně krom Abby ani nikoho moc neoblíbil. A navzdory tomu je vnímám pozitivně. Byly tam prostě situace, kdy naháníš snipera a nenávidíš ho, protože je to pain in the ass sekvence a hraje si s tebou, jenže najednou se dozvíš, že je to Joelův brácha. A v té samé scéně zabije kamaráda postavy za kterou zrovna hraješ. Tak ten koktejl nejasných emocí je naprosto skvělý. Najednou se ti to všechno převrátí, pak na okamžik zase zpět a pak to pomalu doznívá v takové podivné prázdno. To ta hra umí no. Až na mě nějaká hra zapůsobí zase podobně, budu jen rád.

Po těch Trails jsem pokukoval hodně. Ale asi budu rád, když dojedu ty Persony. Další takové kolosy asi zatím nedám. :D
To je typická defenziva kterou používá každý fanboy, když se mu to nelíbí tak buď to nepochopil nebo nedokáže ocenit génia laciného shock faktoru, který má prý bourat očekávání :D
@SilentWolf (04.06.2021 10:27): Já mám dojem ze zpochybňuje, jsou tam scény kdy třeba Ann vyjádří pochybnosti o tom co dělají i když samo pak jede dal a moc se to nerozvine. Navic sám hráč celou dobu moc neví jestli to je správně, přeci jen hlavní postava je u výslechu a spis to působí jako pruser, něco co dělat neměli. I když v pozadí je tak trochu jasne ze to tak nebude :)

Ja chápu proč ten příběh v TLOU 2 se líbí mnoha lidem. Ale když si vezmu třeba ty Trails tak tam je taková neskutečné nálož naprosto všeho co muže příběh nabídnout, včetně toho horšího, ze proste nedokážu v tom TLOU 2 vidět něco zásadně ohromujícího. Ohromující pro mě spis je 400 hodin příběhu, zápletek, stovek zvratu a postav v celku který funguje a baví celou dobu.
Možná jde o to ze to působí min reálne, a TLOU 2 je uveritelnejsi jelikoz to vypadá jako reálný svět, ale to moc neberu, jsou to spis jen preference.
@Charllize (04.06.2021 09:41): TLOU2 není zas tak komplexní. Právě to jak neuspokojivý a jak vyšumí do prázdna hodně lidí sere, přitom to je ta pointa. Je to realistické a uvěřitelné. Je to vztyčený prostředníček všem těm klišé. To je jak s koncem Temné Věže, taky hejtované, přitom ideální zakončení.

A sami věděli, že lidi budou nasraní, ale šli do toho. To by se mělo oslavovat. Že zkoušejí nové věci a neposlouchají dav na internetu. Vždyť jsou retardi, kteří jsou schopni kritizovat že úmrtí některých postav nebylo dostatečně teatrální a že si to ta postava NEZASLOUŽILA. WTF?

Persona 5 je super. Ale až moc černobílá. Nikde se nezpochybňuje, jestli to co hlavní parta dělá je vlastně správné. A aby se to zpochybňovat nemuselo, tak každý z těch případů udělá vždycky něco hrozně cartoonishly evil, i když už je dávno vinen něčím jiným.

A občas je prostě fajn, když své myšlenky ta postava neřekne v monologu o 5 větách, ale jen mlčí.. To taky přidává na realističnosti. Ale to si zase nemůžou dovolit hry co nemají mocap.
Já věřím ze příběh plno lidi zaujmul, problém je ze těch par hodin co jsem to hrál mě nebavil gameplay. Většinou hraju rpg a proste schovávani v trávě (taková AC hovadina:) a kydleni nepratel mi jaksi už nestačí.
A nevím, jsou hry jako třeba Persona 5 nebo Trails of Cold Steel kde je příběhu, postav a děje asi 30x tolik než v TLOU 2, a je to taky kvalitní, sice o něčem jinem ale zaber to má mnohem, mnohem větší, tam mi zase přijde ze ti lidé co honoruji příběh v TLOU 2 asi nikdy komplexnejsi pribehovou hru nehráli a tak jim přijde ze hráli cosi výjimečného. Jako já chápu ze v TLOU 2 jsou zásadní situace co jednoho třeba posadi na zadek a podobne a ze se dá o příběhu různe uvažovat a obsahuje taková ta lidsky známa témata, ale stejne na tom pořad nic zásadně výjimečného nevidím. Po všech těch odehraných rpg jsem možná už otupely.
Tak jako já rozumím, že ne každý má kapacitu všechny ty lidské motivy, které hra komplexně rozpracovavá u videoher ve formě dosud neviděné, pobrat a docenit a vidí v tom jen fádní klišé honbu za pomstou, kterou TLoU 2 fakt není, ale zase není třeba se tím takhle veřejně chlubit, ne? ;)
@IceCreamYouScream (03.06.2021 21:34): Takze TLOU2 pro tebe neni pribehova hra? Ok.

@M.a.t.t. (03.06.2021 21:25): Tak Mafie ma dobry pribeh, neco se tam alespon deje. TLOU2 je ale typicky Hollywood, kde je forma vyrazne nad obsahem. Prijde mi naprosto debilni resit v zajimavem svete zombie apokalypsy naprosto nesmyslnou honbu za pomstou. V nejakem RPGcku bys cely dej TLOU2 dokazal nacpat do do ctvrthodinoveho questu. Mozna bez fancy animacek a kdesi cosi, pribehove bys tam ale nacpal v klidu vsechno.
A pak berte komunitu na DH vazne, kdyz maji tak "vysoky" standard co se tyce hernich pribehu...
Tak tohle si zatím mooooc užívám. Konečně hra, co není naprosto dementní co se příběhu týče (alespoň zatím). A to ovládání... mmm, po Red Deadu fakt muy bueno.
@RXQ79rudax (30.05.2021 15:04): ten 3x zásah - moc pěkný, ale nemám a asi nikdy nebudu to mít takhle v ruce :-)

@Rapier (30.05.2021 14:33): sice to Sony trvalo 5 generací se dostat do tohohle stavu, ale lepší pozdě než nikdy. jsou hry, které si raději zahraju na gauči u TV na gamepadu, než u PC. ale pořád by chyběly mody a FPS, ty jsou pro mě na gamepadu nehratelné.

@Paul (30.05.2021 13:27): na 100Hz to televizi to ve 30fps nastavení nevypadalo úplně špatně, televize se to asi snažila nějak fejkovat. problém byl v automatických animacích, když jsem například přeskakoval překážku, tak ta animace přeskoku byla ve 30fps, přičemž další pohyb byl zase plynulejší. zaměřovač byl rozmazaný a hodně dělala problém tráva, která při pohybu zanechávala hrozné šmouhy. teď je to vyřešený a přijde mi vtipný, že jim trvalo tak dlouho ten patch vydat...