@
hanak_v_exilu (30.03.2021 19:01): Není to tak vždy, všiml jsem si párkrát, že kolem je jakási zřetejnější čára, ale že by skrze ně bylo vidět, to se mi nestalo. V podstatě jsem to bral jako to, že jsem si přirozeně všiml. Přeci jen jsou to dveře. Jinak do mapy se ti takové dveře zakreslují po zlepšování vlastnosti search, což je naprosto v pořádku, je to RPG a jako ve správném RPGčku se ti naučené schopnosti odrážejí do toho, co tvá postava umí.
BTW v komentáři píšeš, že hra simuluje podivně skoky - no vůbec ne podivně, když vytrénuješ akrobat, tak zmizí pocit stavu bez tíže a postava bude doskakovat přesněji, nebude balancovat na okrajích, z kterých by jinak občas spadla a podobně. Prostě vše závisí na těch skillech. Pokud jsi nějaké zanedbal, mohl jsi se opravdu zbytečně trápit, ale to není chyba hry ani jejího engine či členitosti. Ta členitost byla právě parádní.
Hele, nechci být zlý, ale já mám pocit, že jsi strašně ubrblaný, zatímco já jsem si hry užíval plnými doušky, každý zákys jsem bral jako výzvu, tak ty prostě ubrblaně hledáš hnidy a případné složitosti hry (které tobě vadily a mě třeba ani nad nimi nenapadlo se takto vůbec zamýšlet) označíš jako starobní chyby. Takže docela někdy přemýšlím, co tě vlastně vede k tomu ty staré hry hrát, když bys je chtěl v zpracování dnešním, ale na to máš přeci spousty moderních titulů :-)