Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Aha, takže shadow distance na medium. Všechno ostatní klidně na max, ale tohle shazuje fps jako blázen. To je fakt smutný :D
Dobrý, tak hra padala kvůli weapon debris. Na ultra pád po pár vteřinách, na high zámrzy. Zajímavý. Nicméně se mi to podařilo zprovoznit a to i na 2560x1080, tedy ultrawide monitoru. Ale abych s dnešním kompem řešil, jaký efekty snížit, protože to v určitých částech města padá pod 50 fps, tak to je fakt solidní epic fail. Technický stav té hry je více než tristní.
Už jsem fakt zoufalej. V minulosti jsem hru příšerně přemódoval tak, že nefungovaly některé qesty pro Bratrstvo, až nakonec začala padat i hra. Ok, moje blbost. Takže jsem začal odstraňovat nejprve poslední přidadané. Když už byly pryč všechny a stejně hra furt padala, vymazal jsem profil hry z disku C i složku ze Steamu a založil novou hru. Stejně to padalo. Nedávno jsem tu měl herní notes. Takže úplně nový komp, čistá instalace - stejně to padá tvl. Co mám udělat, neví někdo?
@Charllize (14.06.2021 17:07): takto nějak jsem to z dosavadních informací pochopil a doufám v to též. Jen ten teaser vypadal hodně ve stylu "moje malá základna a pioneer Starship#. Snad tam bude i nějaká pořádná civilizace.
@Feidias (14.06.2021 16:10): Já bych si tipnul ze se generovat něco určitě bude. Pokud tam bude nějaký velký vesmír s hodně planetami tak se tomu asi ani vyhnout nejde. Ale počítám ze část toho bude dělaná ručně, zásadní pribehove planety a podobne. 
Ono si jde dost těžko představit aby tam bylo třeba 20 planet a na každé ručně dělaný obsah o velikosti Skyrimu nebo Falloutu 4, na to asi ani Bethesda nebo MS nemají kapacity. I když by to bylo fajn a rad bych věřil ze to tak bude.
Ale tři nebo čtyři planety s obsahem jako měli jejich předchozí hry by zvládnout možná mohli.
I když samozřejmě kdo ví jak to cele bude koncipované, ale věřím ze to bude megalomanska hra, jak mívají ve zvyku :)
@Charllize (14.06.2021 12:02): vypadá to zatím dobře z toho malá co víme. Jsem jen zvědav jak zamýšlí ten mix RPG a Space Engineers. Osobně to vítám, protože RPG část mi ve Space Engineers chybí a naopak jen to chce i nějaký fajn základ v podobě měst apod. Snad to nebude tak, že je většina vesmíru náhodně generována pro objevování a výstavbu zakladen.

Osobně se těším i na Outer Worlds 2. Větší a promakanejší pokračování by mohlo být fajn.
Nějaké info o Starfieldu.

Děj hry se odehrává zhruba 300 let v naší budoucnosti. A Constellation je taková poslední skupina vesmírných průzkumníků. Něco jako je dnes NASA, která by se střetla s Indiana Jonesem. Jde o skupinu lidí, která stále hledá odpovědi. Ve hře je spousta frakcí, ale hlavní je ta, jejíž se stanete součástí. Strukturou je Starfield jako Skyrim ve vesmíru, kde se stanete tím, kým chcete, a pak jsou různé frakce, ke kterým se můžete přidat a skutečně si razit svoji vlastní cestu,“ řekl Todd Howard v rozhovoru pro magazín The Telegraph
@Rapier (12.05.2021 13:41): to jo. Já bych zas uvítal New Vegas, ale když ty hry vycházely, tak se mody na konzolích ještě nenosily.

Líbí se mi The Frontier ale z nějakého důvodu mt na tom herním notebooku chodí chvílemi dost hrozně, tak to moc nehraju.
@Rapier (12.05.2021 09:56): u PS4 čekáš déle. Koupil jsem zhruba rok po vydání hry.

Celkem jsem prohloupil nejen z tohoto důvodu, ale i proto, že PS omezuje modding. Netušil jsem tenkrát, že mě mody budou tak zajímat, tedy jsem si nezjisťoval. Později jsme kupovali základní herní notebook. Tím jsem modding nakonec vyřešil:). Kvůli Starfieldu asi koupím series s. Vypadá to, že ho brzy oznámí na letošní vánoce.
@Feidias (12.05.2021 09:33): nerad bych mu křivdil, ale s výjimkou načítání lokace kdy se postavíš na Vault a jede to s Tebou dolů si moc nevzpomínám že bych, tady snad až na nějaké opravdu rozlehlé domy ve městě, viděl načítací obrazovky často.
Na to že má Xbox One S jen běžný (čti pomalý) HDD mě to přišlo v pohodě, možná jsem čekal 10-15(?!) vteřin. Hrál jsem to půl roku zpět.
@Rapier (11.05.2021 15:47): Možno mu krivdím. Ale keď som teraz čítal tie komentáre, okamžite som si spomenul na jednu svoju skúsenosť. Raz som potreboval preložiť krátky text napísaný po španielsky. Pretože moja španielčina začína a končí pri "Dos cervezas" a "Buenos tardes, señorita", vyskúšal som internetový prekladač na preklad do slovenčiny. Výsledkom boli podobné slovné perly ako v týchto komentároch.
@Tulareanus (11.05.2021 15:27): všiml jsem si, viz. reakce ke komentáři Cyberpunk 2077 .

@Bragi (11.05.2021 15:36): tak, že by ty texty prostě přepisoval z cizího jazyka pomocí translatoru, tak to mě vážně nenapadlo! Už se nedivím že tady lovil lidi co by šli psát review, preview, apod. pro ten jeho web.

EDIT: a to nemluvím o tom, že ten komentář je pravděpodobně z nějaké ranné verze na Xbox One S. Strávil jsem na esku cca 10-15 hod, a i přes obyčejný HDD, jsem nemusel čekat na nějaké načítání mezi venkovními a vnitřními lokace. Hra běží na One S excelentně dobře.
@SimcaCZE (komentář): vážně, doporučuji poprosit spolužáka o doučování z češtiny.

"To, že je hlavní postavou normální člověk a je apokalypsa, člověk stěží přežije, tak i zbraně nejsou výrobky firem.
@Charllize (16.03.2020 15:55):

@Korbitch (16.03.2020 10:53): tohle mě právě fakt štve kluci. Rád si přidávám rozšíření do savu který už hraju hodně dlouho. Místo nudných rozšíření v creation clubu bych uvítal updaty pro kompatibilitu modů, tak aby si člověk nesprasil save. Klidně kdyby to bylo třeba za 5 dolarů, tak za to i zaplatím. Aby mu to při instalaci, pozor tento mod s tímto fungovat nebude. Je třeba mít buď jeden nebo druhý a už vůbec aby se dělo to co popisuje corbitch a spousta lidí na discordech co se moddingu věnují už dlouho. Jako je hezký že jsou hodní lidi co ti i ochotně "vyléčí" tvůj save ale.
@Feidias (15.03.2020 08:20): Vsak ono se tomu ani neda rikat hrani. Ja vubec nevim o co tam uz jde, od doby kdy jsem to hral trochu vic aktivne uplynulo spoustu casu a ted uz fakt nevim. Vlastne posledni asi tri tydny se vracim z mise pro Railroad k nim do zakladny. Rekl jsem si, ze nepouziju fast travel, zase tak daleko to nebylo... :D
@Paul (14.03.2020 21:45): spolecnyho to ma to ze kdyz si ten Vsync vypnes a hra jede pres sedesat tak se to muze posrat. Jak ten frame limit i vsync jde vypnout bud modem nebo v ini hry. Vubec bych se nedivil kdyby ten mod co mas na ten loading oboji prenastavil. Ale tak tohle by snad vadit nemuselo. Uvidis:)



@marwel (14.03.2020 21:59): ta hra ma vynucenej Vsync ktery standartne nejde vypnout, takze kdyz ams 60hz monitor tak to proste vic jak 60 nepojede a je ejdno v jakym rezimu. Zjistilo se to prave tak ze lidi co meli 144hz monitory a jelo to pres sedesat zacli mit se hrou potize, treba se uplne rozesrala fyzika.
@Charllize (14.03.2020 19:22): Ta hra má interní framerate limit kterej s vsyncem nemá nic společnýho, právě kvůli fyzice. Ale to, že vsync zpomaluje loadingy je prostě demence. Hrát bez něj je zase samozřejmě tearing city. Naštěstí ten mod to řeší, prostě vypíná vsync jen na loading screenu a při hraní ho nechá zaplej.
@Paul (14.03.2020 19:15): co je vsync samozrejme vubec netusim, ale je to zabugovany jako prase o tom zadna diskuze. Jen me napadlo, ze by to klidne mohlo byt i nejakym win update. Me aktualne stve, ze mam nejakych 25 modu a uz mi to casteji pada. Vetsina neni nejak rozsahla. Nevim treba gyrojet gun, ale project valkyrie uz jsem treba nerozjel. Jesteze to pres vortex jde odinstalovat.
@Paul (14.03.2020 19:15): Mozna to ma nejakej duvod. Co vim tak F4 ani nesnese vic fps jak 60, cim vic tim vic veci se tam muze rozesrat. A zas tak neobvykle to neni, na konzolich, obvzlast u starsich generaci bylo na fps vazano plno veci.
Starej engine, ale mam dojem ze kdyby nasadily novej engine tak by to ve 100 lidech neudelali.

Jo, nejsou. U Skyrimu na PS4 taky nejsou schopny dat moznost dynamickyho rozliseni aby to nebezelo v nativnim 4k , kde to PRO nezvlada a miva propady ke 20 fps. A to maji na foru desitky vlaken kde je o to lidi zadaji, vcetne mne. A nic. Proste klasickej korporat, bohuzel.