Rozhodl jsem se to konečně dohrát a už mi zbývají jen poslední dva scénáře. A teda před patnácti lety mi to přišlo o dost těžší, to jsem se plácal už v Dynamite Dunes v červených číslech a nemoh se z toho vyhrabat.... teďka úplně všechno na první pokus a požadavky většinou úspěšně splněny v půlce vyměřeného času, rating na 999 a pak člověk nemá do čeho píchnout...
Vyplatila se mi změna strategie. Všechny atrakce zadarmo, stánky za normálně. A vstupný rovnou od začátku napálit na 50 dolarů/euro. Jasně, že lidi nebudou ze začátku vůbec chodit, ale je škoda se u těch prvních o ty prachy připravit a pak je nemáte z čeho sebrat. Navíc člověk nemá honičku s tím pořád ty atrakce zlevňovat, když už to ty lidi nebaví. Takhle chodí na všechno furt. Z pučených peněz na začátku postavit základní levné atrakce, krom horských drah. Dostat se na park value aspoň 8000, pak začnou chodit lidi. Se stavěním novinek pak nespěchat, klidně stačí jedna dvě za měsíc. A pak co 1000 dolarů na park value, to zhruba o 100 návštěvníků víc. Na ty lepší dát reklamu a lidi se valí. Když je nad 20000 park value, tak klidně ještě trochu zvednout vstupný parku, ale opatrně, protože některý zákazníci u sebe už tolik ani nemaj. Člověk jenom na vstupným vydělává 4-10 tisíc měsíčně plus stánky. Po jednom roce postavím 2-3 horský dráhy a pak poslední rok většinou jen znuděně čekám až konečně zase něco vynaleznou.
Fakt nějak podezřele jednoduchý. Jakoby tu verzi z Gogu udělali nějakou jednodušší.