Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@marwel (11.01.2021 14:23): Jo, stealth je rozbitý. Potýkám se třeba s tím, že nevím, jestli můžu použít quickhack, protože nelze nijak poznat, jestli dotyčného okamžitě sejme, pokud není ultimátní. Když se tak totiž nestane, tak se bez prodlení vyvolá alarm. Nevyužívám Cool, a tak nevím, jak přesně to funguje při jiném postupu, ale předpokládám, že to bude obdobné, že prostě nevíš, jestli ten výstřel, hod nožem, sek katanou, úder baseballkou nebo již zmiňovaný quickhack nepřítele odpraví a zachovají stealth, nebo to celé půjde do prdele. Mělo by tam být nějaké časové okno, než zalarmuje ostatní. A taky mi chybí možnost odpravit nepřítele zepředu, když ho překvapíš, klidně by na to mohl být perk. Přijde mi, že CDPR tu udělali v rámci žánru několik kroků zpět.
@BUMTARATA (11.01.2021 14:09): Z meho pohledu by hlavne meli poresit celou tu vec kolem stealth. V podstate jakmile vyvolate nejake pozdvizeni nikdy se uz situace nevrati do uplneho klidu. Memory Wipe tak v podstate funguje jako ztrata line of sight v jinych hrach a ne jako restart situace jak bych to osobne ocekaval. Nehlede na to, ze ten rozruch se casto vyvola tak nejak uplne sam od sebe. Omracite osobu, ktera je v mistnosti uplne sama. Na druhem konci celeho komplexu dostane dalsi strazny pocit, ze je neco spatne a zacne vas hledat. Asi sesty smysl nebo co. Jakmile vas nekdo hleda, tak ten cas na zaznamenani vasi pritomnosti je zkracen na tak setinu toho, co je bezne a ve stealth uz je dale prakticky nemozne pokracovat. Sonic Shock (nebo jak se ten quickhack nazvyva) take nefunguje jak by mel. Na epicke urovni hacku by meli nepratele zasazenou postavu uplne ignorovat, ale to se nedeje. Atd. atp.

Nejvetsi problem hry je AI ve vsech aspektech hry, kde hraje nejakou roli. Od chovani NPCcek na ulicich, policie, stealth atd. Kdyby si dali praci s timhle, tak vyresi tak 80 procent vsech hlavnich problemu hry. Jako policii uz asi nespravi, na to bych si nevsadil, ale nejake upravy AI by do hry dat rozhodne mohli.
Tak mě třeba nedávno přiletěla motorka, ale to jsou takové ty bugy, kdy se vlastně zasměju a ve finále mě to spíš "potěší" :D
@SilentWolf (11.01.2021 13:50): On, když člověk trochu sleduje okolí, tak nemůže říct, že v tom bugy a nejrůznější nedodělky nejsou. My, co trávíme moře času ve fotomódu, který je také notně zabugovaný, o tom víme své. Všechno to špatně vykreslující se oblečení, reklamy, apod. Kdyby opravili tohle, tak mi to udělá větší radost než nějaká policie, na kterou při normálním hraní nenarazíš.
Jako 95% bugů v mém případě bylo trojího typu.

1. Chybějící věc v ruce.
2. Nadbývající věc v ruce.
3. Špatná věc v ruce.

A jó, největší opruz - vše jsem musel skenovat 2x abych zjistil info o osobě. Napoprvé to nevyplivlo nic. A totéž obchod. 2x jsem musel požádat obchodníka, aby mi ukázal inventář.
Bug, který jsem zaregistroval až po desítkách hodin hraní, je, že mi nepadají quickhacky z access pointů. Teď už je to ale jedno, vše potřebné jsem si vycraftil. Ale těch eddies, o který jsem přišel!
Já mám cca 12 hodin a musím říct že pecka .... Hezky se to rozjelo, jsem rád, že jsem počkal na novou grafárnu a rozjel znova ( Původně jsem hrál přes google Stadia ).
Zatím jsem nenarazil snad na žádný bug, asi mám štěstí :D
Mě už pomalu začíná chybět i ten Johnny. Ale dal jsem si závazek počkat alespoň do vydání PS5 verze.

Ale-je-to-těžkééé. :D
40 hodin ve hře (podle savu, takže počítám +2-4 hodiny v rámci loadů) a fakt musím přiznat, že mě ta hra baví víc a víc. Konečně se totiž pořádně rozjely side questy, především ty příběhovější, což je přesně to, proč mám CDPR rád. Stěžoval jsem si tu na obtížnost, že hard a normal je velký rozdíl, no, kousl jsem se a hard mi teď přijde celkem easy, takže potvrzuji, že začátek je sice trochu náročnější, ale stačí trochu lepší zbraň, kde nemusíte vysolit celý zásobník a už to je najednou jiná písnička :)
Představte si, že u FPS RPG v Americe, kde mezi sebou na dením pořádku válčí gangy a vy hrajete za žoldáka, není střílení primární aspekt hry.
@pajmič (09.01.2021 23:40): Mám li soudit podle Halo 1, tam feeling ze zbraní byl hodně zoufalý, všechny působily jako dětské hračky.
A nepřátelé ještě horší, půlka z nich jsou takoví prťaví goblini.
@Paul (09.01.2021 23:12): Já Halo 4 nehrál, stejně tak CB77, takže vycházim jen z předpokladu, že animace přebíjení u 8 let starý hry budou krapet zaostalejší :D

No jo, fear nebyla konzolovka, tak se moc technickejch kopromisů dělat nemuselo, tam ta fyzika a destrukce dělá hodně, ale ty animace přebíjení tam byly děsný :)
Vtipný jak teď hraju Halo 4, lineární střílečku, tzn. hru zaměřenou na střílení, a její combat mi přijde po Cyberpunku, RPGčku, tzn. hře kde combat není v podstatě ani nutný provozovat, úplně chudej...jak jsem si zvykl na to uskakování, slow-mo, perfektní animace přebíjení a pocit ze střelby..a to jsem přitom v Cyberpunku hrál primárně stealth netrunnera.
Když už se tu bavite o teto méně podstatné části hry (míněno nikoliv menecenne precijen bavime se o hre zameree na detail v ramci velkeho celku) tak bych spíš jako Ps4 uživatel co nemá Ssd uprednostnil vice nacitacich obrazovek.
@Karasman (09.01.2021 15:36): Devil May Cry 3 myslím mělo během titulků "horde wave" a když jsi pokosil 100 nepřátel odemkl se tajný konec. Taky dobré řešení.

Každopádně já je vždy přeskakuju a když nejdou tak hru shodím alt+f4 a konec.
Hmm, tak fajn, zda sa, ze sa hra rozhodla ma zaseknut pri Randyho pocitaci, takze ten quest asi nespravim... Prvy bug, ktory mi brani cokolvek dokoncit. Fasa.
Nejlepší titulky pro mě měl Doom (2016), na ty bych koukal klidně několikrát. Chápu, že jsou titulky nutné zlo, ale právě proto snad není tak velký problém je udělat trochu poutavější. Já jsem zrovna ten typ, co jde z kina okamžitě, na titulky fakt koukat nehodlám, když tam nic kromě černé obrazovky se sloupcem jmen není. A jak říkám, dát tam alespoň fotky z vývoje není snad taková práce...
@Karasman (09.01.2021 13:51): V BG jsou u titulků koncept arty a to bylo pěkné, ale cokoli víc vytrhávajícího ze hry, jako záběry z jejího vývoje, by mi tam hodně vadilo a dost kazilo dojmy z jejího konce. To radši opravdu ať jen poslouchám hudbu a mám čas to vstřebat jako u filmů (nechápu lidi kteří utíkají ze sálu s poslední klapkou)... nebo ignorovat, protože ty titulky tady jsou nevyhnutelně prostě dlouhé. A nikdo nečeká že ty jména budou všichni číst, ale stejně tam samozřejmě patří.
Ono celkově ty titulky byly dost nedotažený. Vzkazy na první minutu až dvě byl super nápad, ale co dál? Pořád nechápu, že tvůrcům nedochází, že ten nudný seznam stovek jmen nikdy nikdo číst nebude (totéž platí samozřejmě např. i u filmů). Proč tam třeba dál nemohli nacpat nějaké záběry z vývoje? Fotky/videa, jak to Keanu a ostatní dabovali? Toho materiálu musejí mít tuny, ale né, my je necháme koukat čtvrt hodiny na seznam jmen, to si pošmáknou... :-/
Hra je silne nevybalancovana, ale to se da cekat od RPG systemu, ktery nesetri na nasobitelich zraneni. Takze kdo jich nevyuziva (ma spatne rozhazene perky, pouziva spatne zbrane, atd.), tak muze mit problem jako Karasman. Kdo jich vyuziva, tak hrou projde s prstem v nose i na vyssi obtiznosti.

@Karasman (08.01.2021 22:23): Ty vzkazy od NPCcek jsou skvely napad, ale jak rikas, bylo jich malo a samy o sobe nejsou schopne nahradit klasicky souhrn nasledku jaky zname treba z Falloutu.
@Karasman (08.01.2021 22:23): hezký jak máme s Adamem každej jiný zklamání, tebe štvala cutscéna protože ses s ním páral půl večera, mě zase zklamal že za minutu padl a bossfight byl velmi antiklimatický :) Ale hrál jsem jen na normal. Jinak stejnej konec jako já, taky Panam a půl roku života nešlo odolat. Ale jsem enormně zvědav na ty další závěry.
Mno, tak dohráno. Overall velká spokojenost, na žádné gamebreaking bugy jsem nenarazil, jen jeden miniquest mi nešel splnit, ale to jsem vyřešil nahráním půl minuty staré pozice a zvolením jiného postupu. Občas detaily typu že frajer kouří cigaretu/telefonuje, ale v ruce nic nemá a tak.

Co se týká finále, tak jsem odjel s Panam, opravdu mi přirostla k srdci. Na konci mě jen vyloženě štval souboj s Adamem Smasherem, který jsem dělal půl večera na spousty pokusů a pokaždý jsem musel shlédnou animaci, jak Smasher rozcákne Saulovi hlavu, to borci nevychytali, páč to bylo o nervy.

A ještě k těm titulkům - poslouchat ty vzkazy od NPC bylo paráda, ale bylo jich dost málo. Upřímně jsem myslel, že moje volby během hry budou mít na konec větší vliv.
Konečně jsem se přes tu hru prokousal a co jí musím nechat tak závěrečné titulky s proslovy NPC které mě provázeli celou hrou jsou opravdu top 3 co jsem zažil i s Baldurem a Falloutem, emoce prostě CDP jdou.
@AlieN (08.01.2021 18:01): Okay, nepopírám, tohle vypadá efektně, ale tolik čachrování kolem toho. Největší potíž vidím v tom, že nevíš, kam vlastně míříš. Zjevně si ale na to „mikro cukání“ můžeš vypěstovat jistou citlivost. V té jejich tisíc let staré ukázce (39:36) se lajna zbarvila domodra a nepřítel se zvýraznil. Nechápu, proč to změnili.
Anketu o nejméně užitečný kyberware vyhrává balistický koprocesor/generátor trajektorie. Ricochet platí za největší vtip. Za desítky hodin jsem netrefil zhola nic, když už, tak zcela omylem. Když vezmu v potaz, že je to na úkor smart weapons, nerozumím, proč to v tý hře vůbec je. V tom tech demu, co tehdá ukazovali, to vypadalo o moc líp.