Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Aktuálně na Steamu (kde je do 13.4. EA výprodej), za 5€ a i s rozšířením Vietnam za 10€. A podle PCGamingWiki jde prý klíče ze Steamu aktivovat i v Originu.

Kdo chce přidat do knihovny před stáhnutím tak nejvyšší čas.
Něco končí, něco začíná.

77h/Rank 27 v MP není mnoho, ale omlouvá mě, fakt, že v době kdy BBC2 vyšel jsem měl jen 1 core AMD Athlon 64 na PC (až do roku 2010), a hra pro spuštění vyžadovala min. 2 cores CPU. Po pořízení nového stroje jsem hrál více méně jen singl a posléze vyšel skvělý BF3.

Vlastně jsem nejvíce času v MP BBC2 strávil až v posledních létech. Single je super, ale to platí i pro BBC1. Naneštěstí zde máme stále výborný MP v BF3 a především BF4.  Sbohem BBC2.
Otázka je, jak to bude s multiplayerem mimo EA. Oficiální servery vypnou, ale komunitní podle mě pojedou dál. Samozřejmě bez ochrany proti cheaterům.
@PRIVATE MARTIN (22.03.2023 17:45): Koukal jsem, že na to ani nedali slevu teď, přitom většina EA her je teď v akci na Steamu díky jarním slevám. Nechápu, co jim zas šibe. :D Tak snad to ještě do toho dubna dají, kvůli singlu by si to ještě spousta lidí určitě koupila.
@Cobot: ti snipeři co Tě štvou, štvou i mě, to mi věr! :) Taky mám nižší K/D.
Teď sice hraji kvůli score za snipera s GOL sniperkou ale než mě došlo že tu funguje trajektorie střelby a čím dál cíl tím více musím mířit nahoru, no zkrátka moc jsem toho zpočátku sniperkou na dálku netrefil. To už i s G3 jako assault jsem měl výrazně lepší výsledky, Každopádně mi přijde že lidé hrající BBC2 kooperují více než lidé hrající BF4. Tolik mé zkušenosti z posledních týdnů.
@Dunemaster (13.02.2021 13:49): asi ano já ho nikde skladem neviděl. Na druhou stranu mám stále výkonné PC a vždy budu z důvodů leteckých simulátorů mít. Pro mé (rodinné) potřeby by asi stačil (nebýt té chybějící mechaniky) i Xbox Series S.
Co na tom hraji tzn. Forzu Motorsport/Horizon by to zvládl hravě i ve split screenu na 60fps min. a TES Oblivion stejně jako dalších desítek her má vylepšení textur apod. už pro méně výkonný Xbox One X.
Co jsem tak viděl tak reálně je Xbox Series S o dost výkonnější než Xbox One X, o které jsem kdysi uvažoval že bych to vyměnil.
Každopádně není to ani tak problém financí jako spíše nedostupnosti. Těch pár tisíc navíc za Xbox Series X není překážkou, spíš jde o to zdali jej potřebuji. :)
@Rapier (13.02.2021 13:46): Mam XOne X koupeny od minulych prazdnin. A upgradovat zatim nebudu. Ale urcite bych sel zase do nejlepsi dostupne varianty.

Dostupnost je pravda dost potiz, ale zrovna XSX se asi da sehnat, kdyz si torchu pockas, ne?
@Dunemaster (13.02.2021 11:25): stejně plánuji upgrade konzole z Xbox One S na Xbox Series S, no spíše X. Pak pokud jej udělám Gold/Gamepass koupím. Každopádně jsem rád že jim komunita hlasitě dala najevo že zdražení GOLD fakt NE! Dokonce i taková korporace jako MS si to rozmyslela, a bodejť by ne když jim v MS rostou brutálně zisky mimo jiné i díky Xbox divizi.
@Dunemaster (13.02.2021 10:55): vojín Martin má Xbox Gold, a Ty taky tak si to prostě stáhni a dej spíše vědět Ty mě. Já Gold nemám a moc se mi kupovat nechce upřímně. :) Vadí mě že MS už skoro rok neměl 12 měsíční GOLD v akci za 999Kč. Jako 1499 Kč (Ok někde je to trochu levněji) za Gold se moc dávat nechce.
No já si schválně koupím Xbox Live Gold na 12 měsíců ale cca před rokem kdy jsem BBC2 na Xbox One zkoušel tak tam skoro nikdo nehrál. Pochybuji že se to změnilo.

Mimochodem BBC2 na PC mimo problém s loginem má občas problém že se nelze připojit k EA serverům. Fakticky to znamená, že najednou jsem měl místo ranku 24 rank 1 :) Pomohlo až vypnutí hry a znovu spuštění. Nebuďte překvapeni když se to stane. Včera jsem začal hrát za snipera, u všech ostatních už mám odemčeno vše. A konečně se mi M24 podařil zásah cca na 300-500 m do hlavy. Zbývá odemknout tu ruskou sniperku s tlumičem, už jen pár bodíků a pak tu anti-material US sniperku. Každopádně mám GOL německou sniperku a ta je ultra přesná.
hele vy tam, az teda vymyslite najaky hromadny hrani tak tak to taky nainstaluju hraval sem BF 1942 a BF2 , pak sem hral jiny veci a k BF 3a 4 uz sem se nodostal a pak vypli servery u 1942 a 2 a u 2142 zrovna kdyz sem si jichtel uz poridit :) / porad chci az ji u nekoho uvidim za 50 nebo min krabicku na bazaru/ ted obcas premyslim nad trojkou nebo 4 , V nebo 1 urcite nechci to se mi nejak nelibilo uz je nz videii
@PRIVATE MARTIN (11.02.2021 15:40): na těch Battlefieldech jde hrozně poznat když je nějaký team sehraný. Chybí mě už jen odemknout M16A2 za assault a pořád nemám patřičné score po 2 hrách. Na mapě Heavy Metal kde rád hraji většinou nastane situace kdy jeden tým lepších hráčů, přesněji řečeno lépe kooperujících hráčů uzamkne druhou stranu na nějakém bodě a pak přes to nejede vlak. Pak stačí nějací borci co umějí dobře s heli a dobře kooperují a je to tam pane....přesně tam kde se nedá nic dělat. Nepříjemní jsou tradičně snipeři. Zavolají si 120 mm mortar přepad nebo prostě tě sejmou sniperkou....i když se člověk kryje v terénu je to složité. Bez zbytku teamu tvé strany to nedáš. A přitom kdyby lidi nebyli blbí tak do Mi-24 se mimo pilota a střelce dostane i dalších tuším 4-6 hráčů a kdyby ti hráči seskočili nad bodem tam jsou tam co by dup v počtu kdy už se dá něco kouteného vymyslet.

Co mě úplně na té mapě fascinuje jak všichni kempí s tankama a ostřelují z kopce kde prostě vyjedou, byť je to složité. Hrozně jde poznat když má jedna strana převahu v Helinách a navíc využívá UAV s Hellfires......to je masakr. Ten prevít 2 rakety a máš po tanku.

V ten moment mám chuť nebrat assault ale engineera ať jim mohu zatopit laserem naváděnými raketama, nebo snipera který si zavolá ten mortar attack. V kombinaci s tím jak někdo načne tank se dá oddělat cokoliv na bojišti hladce a z dálky.
Jsem se nějak rozjel, vše odemčeno u engineera a u medika, u assaultu už zbývá jen jedna zbraň myslím M-16 a pak u snipera za kterého jsem v MP hrál zbývají 3 odstřelovací pušky, respektive jedna už je blízko.
Level 22 za týden hraní, holt zkušenosti z BF3/BF4 :)
Zajímalo by mě kdy získám ten super nůž co na mě občas někdo použije, ten bych chtěl také, asi jen s vyšším levelem. :)
Baví mě střídat povolání ale momentálně mám problém něco trefit sniperkou a to jsem dříve býval sniper. Stejný problém mám i v BF4. Budu se to muset znovu naučit.
Za současný assault jsem už 4 nebo více tanků pomocí C4 poslal vzhůru do nebes. :) A vůbec G3 je skvělá útočná puška, skoro sniperka na 20 nábojů.

Nevím proč ale na tom odkazu co @Cobot poslal nemohu najít svůj nick Rapier_Ostrava, takže statistiky vidím omezeně jen ve hře.
@Cobot (08.02.2021 21:23): rozumím, naneštěstí když vyšel BBC2 tak já měl staré ale dobré 1 core AMD Athlon 64 a ATI X1950 GT, kdyby to bylo 2 cores CPU tak jsem pokračoval s kamarády z Battlefield 2 a hrál MP a měl tak pochopitelně více nahráno v MP BBC2 celkově i vyšší rank. Jenže já jej neměl, a až v roce 2011 jsem si koupil Intel Core i5-2400 díky práci v IT, a poprvé mohl hrát BBC2. :)

Moje statistiky z BF2 odkaz, tam jsem s MP střílečkami reálně začínal, ze začátku jsem strašně dostával na prdel, až později jsem se vypracoval ve slušného hráče.

Vietnam mě samozřejmě lákal ale když já objevil naplno sérii BF, tak kluci hráli tenkrát nesmírně populární Battlefield 2, ten byl opravdu pecka. Později na něj vyšel EAX 5.0 patch a na X-Fi jsi slyšel přesně směr ze kterého někdo mluvil nebo střílel nebo běžel...ta hra mě v ten moment přišla jak úplně nová. To byl neskutečný zážitek.
Pak jsem hrál sci-fi Battlefield 2142, ten byl také skvělý.

Je fakt, že datadisky k BF4 frčely méně než datadisky k BF3. Na druhou stranu mapy z BF3 jako Operation Fire Storm a Caspian Border se hrají dodnes. Ty mapy z BF3 byly neuvěřitelně dobré. BTW v BF3 má regulérní zásah, viz statistiky, na skoro 1 km sniperkou do hlavy! Pamatuji si to jako dnes. Než jsem se naučil něco trefit sniperkou to byl masark. Těch 400-500 m jsem později dával opakovaně na mapě Operation Fire Storm, občas jsme tam měli sniperské duely jako u Staligradu, jednou mě dokonce protivník po zásahu okolo 400-500 m headshot uznale napsal do chatu. :) Jó to byly časy.

Dámě nějakou hru v BBC2 nebo BF4? BF3 instalovaný nemám ale ty dva ano. :) Min. jsi tu ty + vojín Martin a v případě BF4 i jeden Čech z DH co je trvale v Kanadě. Jako já nejsem moc dobrý, zvlášť po dlouhé pauze ale něco zvládnu. Ostudu snad neudělám. Speciálně v BF4 to umím hodně dobře s helikopotvorami.
@PRIVATE MARTIN (08.02.2021 19:36): Máš pravdu kecám, už jsem holt sklerotik. Ale co si pamatuju tak přechod z BF3 byl dost těžkej, právě, že střelba byla nějak jiná. Ale podbně jsem to měl s přechodem zpět z BF4 ba BF3.

Myslim samozřejmě datáč k Bad Company 2. Ten mě bavil fakt dost. Hlavně tou atmosférou.

@Rapier (08.02.2021 19:55): Máš kliku :)

Za mě 621 hodin BF:BC2, BF3 a BF4 tvl to byly časy. Jedničkou mě to prostě přestalo bavit. Ale už i ty poslední DLLC do čtyřky jsem moc nehrál. Možná to už byla únava než, že by to bylo špatné.

Hele mimochodem nešlo by si zahrát nějak spolu nebo proti sobě? že by se tu možná pár lidí našlo...
@Cobot (08.02.2021 16:29): Battlefield veterán jsem od BF2 (zpětně jsem hrál i BF1 - ten úplně první jakým série začala). V BC2 mám dohranou kampaň, v MP jsem hrál jako sniper nějakou dobu, jenže když já se dostal k BC2 zanedlouho vyšel BF3 a tam jsem strávil času pane.... viz. odkaz Porovnej s BF4 viz. odkaz

Vietnam jsem si nikdy nekoupil, netuším. Mimochodem v BBC2 samozřejmě lze mířit přes mířidla. :) Dokud jsem nezískal jako engineer optiku 4x, tak jsem střílel zásadně s M1 Garand přes mířidla. Momentálně mám revolver jako záložní zbraň a téměř vždy pokud chci mít zásah střílím přes mířidla, to se týče i optiky (zoom).


@Malcolm (02.02.2021 09:08): bez ohledu na vzpomínky z SP kampaně BC2, teď po xx hodinách v MP po létech pauzy jsem narazil na nějaké bugy na mapách jako např. mapa Heavy Metal za Rusy, relativně kousek od nástupní základy jsou (obrovské) šutry které visí při pohledu ze spodu jakoby ve vzduchu, respektive je přes ně vidět dál, a přijde mi jako by šlo i pod ně vlézt. Vidět to lze jen z určitých stran. Takže ano chyby tam jsou ale nic hrozného. :)

@PRIVATE MARTIN (08.02.2021 19:36): původní BF Vietnam byl jediný co mě úplně minul ale BF2 byl více než dobrý nástupce, tam jsem ztratil hodin v MP...
@Rapier (08.02.2021 15:02): já myslel jakej jsi veterán jak tu furt píšeš a tys měl rank 5?

Jinak BBC2 se podle mě liší hlavně tím, že nejde mířit přes mířdla. Gunplay je hlavně kvuki tomu úplně jinej.

Co Vietnam? Hraje se? Na PC...
@Rapier (08.02.2021 15:02): Tak to si sa do toho riadne zakusol, pouvažujem nad tým. :D
Už som to spomínal, ale gunplay v BC2 mi príde lepší ako v trojke a štvorke.
A na akom serveri hrávaš?

Btw, ten Gold si aktivuj aspoň tento mesiac, dávajú remake prvého Dead Rising a piaty Gears
@PRIVATE MARTIN (08.02.2021 14:35): v pátek když jsem s BC2 začal byl můj rank v MP jen 5. Včera v noci již 17. :)
Střídám povolání a snažím se odemknout vše basic a později i ty lepší pušky. Ovšem hrát třeba na mapě Heavy Metal medika je dost o držku. Medik nemá nic na ničení těžké techniky, štěstí že po zabitých spoluhráčích a protivnících lze vzít jejich kit.
Heli zde létají výrazně jinak než v BF3 a speciálně BF4, takže to chtělo si trochu zvyknout. Na joysticku by byl let asi plynulejší ale létám K+M, v Battlefieldech zásadně bez joysticku. :)

A co lidi trefí brokovnicí na dálku (ano vím mají speciální náboje na dlouhou a přesnou střelbu) to mi hlava nebere.
Přidej se. Můj nic na BC2 je Rapier_Ostrava. :) V Battlefield 3 a 4 mám RapierCZ ale trojku už nehraji vůbec, spíš tu čtyřku. Na PC samozřejmě, GOLD na Xboxu nemám. Když jsem měl hrál jsem BF4 i tam.
@Rapier (08.02.2021 13:24): Na Xboxe dead, ale na PS3 sa to vraj ešte dá ako tak hrať. Aj keď oproti PC je to nič.
Safra, nedávno som to odinštaloval, lebo som to už dlhšie nehral a teraz mám kvôli tvojmu postu chuť vrátiť sa. Do šľaka. :D
Tak jsem po letech pauzy začal znovu s MP. Líbí se mi mapy, odlišné od toho co je v Battlefield 3/4. Fyzika prostředí, respektive destrukce je neuvěřitelná i na dnešní poměry. Dokonce mi ani nevadí, že nelze zalehnout, jde pouze jít do pokleku.

Fyzika vozidel a heli je slušná, ne tak jako v Battlefield 4. Jezdí a litá se zde trochu jinak než jsem zvyklý. Hlavně zde nejsou ty proklaté stíhačky. :)

Zajímavost: zatímco na PC jede spousty serveru a hru hraje stále řada hráčů na Xboxu chcípl pes. Škoda no.
@JohnCZ (01.02.2021 22:58): Úplně v pořádku však jak jsem psal každý má jiné chutě. Tak jako ty nesouhlasíš s mým názorem já nesouhlasím s hodnocením 95% z tvé strany a je to v pořádku. Proto má každý možnost hodnotit sám za sebe jak to cítí. Já to bohužel cítím takhle. Já nehodnotím multák no jelikož ten jsem nehrál. Tam moje znalosti jsou omezené přiznávám a je možný, že kdybych ho hrál, tak to zlepší můj názor.

@Rapier (01.02.2021 22:40): Co se týče zničitelnosti prostředí to je jedna věc ve které COD pokulhává dodnes. Chlapci na to nějak zapomněli, že ta zeď jde skutečně rozbít. Něco tam zničit jde, ale upřímně celkově BF mají v tomhle ohledu širší možnosti.
Každopádně doporučím COD MW 1 - Cpt.Price a celkově story mě skutečně bavilo a nebo studená válka v podobě staré Black Ops jedničky taky slušný díl.
@AlieN (02.02.2021 08:30): tak bavíme se tu primárně o MP akci ne? HL je primárně SP akce a už vůbec ne z vojenského prostředí. Srování s COD je na místě, ARMA je vojenský simulátor spíš než 3D akce alá Battlefiled BC2.

Zbytek chápu. Bohužel jsem COD MW nehrál. Napravím. :)
@Rapier (01.02.2021 22:40): Tak s Half Life nesrovnávat, Armu taky nepočítáš, tak s čím to tedy srovnávat chceš? :D

Osobně tedy mezi SP u COD MW a u tohoto mám dost velký problém poznat rozdíl ve stylu hry, jen to COD (MW konkrétně) je sice stejně tupé, ale má zábavnější prezentaci a sralo mě míň.
@Malcolm (01.02.2021 22:28): Imo většina lidí, která BFBC2 hodnotila kladně, hrála především mulťák. Singl je tam, stejně jako v každé Battlefield hře, spíše do počtu. Pitomý příběh s macho charaktery má prakticky každá válečná akce, to bys musel odpadem hodnotit i ty (ano, i CoD série, i když ta už je spíše interaktivním filmem, než ryzí válečnou akcí). Jinak technicky byl BFBC2 ve své době hodně na výši - hlavně teda co se audia týče, ale ani graficky se rozhodně neměl za co stydět a a to i navzdory faktu, že to byl primárně konzolový spin-off. CoD byl tehdá v tomto ohledu pozadu o mílové kroky (byť měl kvality zase pochopitelně jinde).

Tvé argumenty respektuju, ale nesouhlasím s nimi, neboť mi nepřijdou fér.
@Malcolm (01.02.2021 22:28): dobrá tedy, beru to jako validní argumenty. Dík za vysvětlení.

COD MW jsem dosud nehrál, nemám srovnání s jinou moderní válečnou střílečkou (SP) - sérii Arma nepočítám.
Já se k BC2 dostal až s (2011) novým PC, do té doby jsem jej hrát nemohl protože hra nešla spustit na 1 core CPU a ano, primárně jsem hru bral jako další MP titul z rodiny BF (předtím jsem hrával BF2/BF 2142). SP kampaň byla pro mě příjemným překvapením se spoustou úžasných momentů, i přes ty neduhy v FPS logic níže.

Jasně že příběh neaspiruje na cenu za příběh roku (v době vydání), o tom žádná. Stále je BC2 primárně MP titul. No já si schválně zahraji jeho konkurenta COD MW. Třeba poté změní na BC2 názor. Za mě je zde neskutečná fyzika a možnost zničit takřka cokoliv, což významně ovlivňuje hřiště na kterém pobíhám....nevím jak v COD MW.
@Rapier (01.02.2021 22:06): Na začátek napíšu jen to, že vnímání příběhu, humoru a kvalit je čistě subjektivní věc. To co někomu přijde jako klenot jiný může považovat za totální odpad. Proč to píšu? Aby bylo jasno, že nehlásám do světa, že je to odpad, ale že pro mě to je odpad. Jen abych tu případně nebyl osočen z nějakýho fanatismu.

Každopádně k věci. Upřímně nevzpomenu si na všechny bugy co se mi ve hře stali. Je to už přecejenom nějakou chvíli a narovinu po dohrání hry jsem na to radši zapomněl. Jak jsem říkal chtěl bych udělat celý sestřih, protože u některých jsem se i docela zasmál (například když jsem střílel hlavy a postava pokaždý vyletěla 2 metry do vzduchu). Co se týče hratelnosti ok ta na tu dobu není tak špatná. Přecejenom už je to relativně dědeček a nemůžu od té hry očekávat moveset jak u nové hry. Co u mě ale byl totální propadák byl skutečně příběh. Je absolutně o ničem a vůbec ničím mě nezaujal. Přímočarý a brutálně předvídatelný bez jakéhokoliv impulsu pokračovat (nemít hru do výzvy skutečně bych jí ani nedohrál).
Za tebe co čtu tak skvělé postavy. Za mě banda nezajímavých joudů co si hrajou na vojáčky. Takovou bandu najdeš snad v každé válečné FPS hře.
Když si vezmu, že existuje tolik zajímavých charakterů kteří tě skutečně zaujmou a zůstanou ti v paměti, tak tahle banda mi opravdu chybět nebude. Z paměti když jsi zmiňoval COD tak Cpt. Price z COD MW absolutní legenda a postava se skutečným charakterem. Nebo třeba Ghost u jehož smrti poposkočilo srdce snad každýmu kdo není jak ledová královna. Ano tohle jsou koridorové hry na tom je COD založený, ale příběh aspoň většinou je daleko poutavější a postavy daleko zajímavější než co mi nabídlo BF BC 2.

Hlavním důvodem proč jsem hru neměl chuť ani dohrávat byl, že to pro mě skutečně byla brutální nuda. Nic zajímavého. Nic pěkného. Nic co by mě nutilo pustit si další misi (kromě výzvy).
Na konec jen dodám stejně tak jako ty nechápeš proč já tu hru považuju za odpad, tak já nechápu jak takové hře dokážeš dát 90%. Upřímně klučina z chatu co je BF fanboy tak BC2 dal 65%.
Hádám že tady skutečně bude platit pravidlo 100 lidí 100 chutí a já jsem zkrátka všema 10ti zastáncem spíše COD než BF.
@Malcolm (31.01.2021 23:33): takže si to shrňme: dáváš 10% povedené 3D akci z vojenského prostředí, která je ze série Battlefield známá (postavy si nehrají na tvrďáky co se tváří drsně za každé situace) na poměry stříleček povedeným humorem a vlastně docela (překvapivě) solidním (a tajemným) příběhem. Nebo snad čekáš od vojenské střílečky příběh plný hloubky a emocí alá Cyberpunk 2077?!

Ve videu vyčítáš hře pár chyb kde se textura zobrazí ve vzduchu, nebo fakt, že nemůžeš otevřít dveře k majáku, nebo fakt, že před palbou utečeš do lodi kde se spustí příběhová sekvence (a tudíž je ihned po nebezpečí) nebo fakt že nemůžeš najít cestu dál v lodi a tak to pereš granáty kde to jde, nebo snad to že nechápeš že si máš vzít na BMP bazooku (se zhozených zásob) a že zbraně mají nějakou balistickou dráhu, a že když střílíš na BMP ze předu kde má nejsilnější pancíř, že něco vydrží?! Nebo že sejmout létající "obrněný tank" Mil Mi-28 v Africe na vrcholu kopce není tak snadné? (ano zrovna tahle pasáž mě dala hodně zabrat a málem jsem to vzdal). Nebo vyčítáš relativně vážně míněné vojenské hře, že zbraně mají zpětný ráz, a že když si vezmeš anti-material odstřelovací pušku a nemáš ji na podnožce, že kope při střelbě?! Vyčítáš hře poklop na HMMWV? Vážně? To jsou tak velké chyby že hra nejde dohrát?

Jako chápal bych výhrady k tomu že palba se zaměřuje jen na hráče, respektive umírá jen hráč ne ostatní (AI) společníci ačkoliv se do nic šije ostošest viz FPS Logic , což není překvapení když hru má odehrát hráč a ne AI. Ale vyčítat hře ten zbytek je mimo mísu.

A přitom ten single player je tam solidní (na poměry 3D akcí pokud vynecháme Half-Life, což je jiná liga) ale tahle hra je primárně multiplayer titul kde mapy v SP a rozmístění zbraní, apod. vychází ze stejných MP map.
Kolik znáš lepší vojenských single player 3D akcí z té doby? COD Modern Warfare? Možná ale rozhodně striktní koridor, proti tomu jsou mapy v BC2 luxusně otevřené.

PS: než jsem začal hrát v Bad Company 2 MP dojel jsem nejprve celý SP.

Grafika je, stejně jako v každém Battlefieldu ve své době, jedna z těch výrazně lépe vypadajících 3D akcí. Ačkoliv by textury mohly být ostřejší.
@Rapier (31.01.2021 21:54): Ano hrál. Hru jsem celou streamoval a i lidi v chatu divily jak moc je zabugovaná. Dokonce kluk co ke mě chodí a je BF fanboy mi sám řekl, že si tu hru pamatuje daleko lepší. Mám v plánu z toho udělat nějaký menší sestřih, takže až bude hotový klidně pošlu. Graficky je to upřímně hrůza. Ano na tu dobu dejme tomu jakžtakž, ale i v té době byli hry co vypadali lépe.
No a příběh? Zcela upřímně je to absolutní hloupost. Dobrý příběh má hráče vtáhnout do děje a držet ovšem u téhle hry jsem jen doufal kdy naskočí finální scéna a titulky abych to mohl odškrtnout a jít dál.
Je samozřejmé že budou lidé co nebudou souhlasit, ale já protrpěl každou vteřinu té hry a řadí se u mě do skupiny nejhorších her co jsem kdy hrál.
Jinak hrál jsem jen single. Multiplayer BF her mě moc nebere. Občas si zahraju max trojky s klukama a možná 4 ale to je záležitost hodiny dvou a jdu pryč.
@Malcolm (27.12.2020 16:11): nedá mi to aby se Tě nezeptal. Hrál jsi tu hru vůbec?! Nebo jsi se spletl a komentář patřil jiné hře? Rád si poslechnu co je na ní tak zabugovaného. Já ji dohrál a žádného bugu jsem si nevšiml.
Grafika o ničem? To jako vážně?! Ta hra vypadá dobře i dnes v roce 2021, což se zdaleka nedá říct o spoustě jiných, často i novějších, her. S rovnáváš s čím?
Co Tě tak štvalo na příběhu a hratelnosti? Hrál jsi SP nebo MP nebo oboje? 10% je odpad ale tahle hra vážně odpad není ani omylem.
Pro tuhle hru mám slabost, jednak se mi i po těch létech líbí single player kampaň ale nyní jsme zjistil, že jde hrát i MP ačkoliv EA už tak docela s Bad Company 2 nepočítá. Zjistil jsem, že se nelze do MP přihlásit pokud člověk zadá email a heslo a dá uložit / zapamatovat si přihlašovací údaje. Stačí ovšem neukládat heslo a přihlásit se do hry lze. Poté sice jeden nevidí žádný MP server a tlačítko Search to (překvapivě) spolehlivě vyřeší. :)

Ta hra je stará a docela dost se stále hraje MP! Na rozdíl od Battlefield 3/4 zde je opravdu totálně zničitelné prostředí a žádná budova neodolá.
[přesunuto z komentářů]

Zcela upřímně za tuhle hru by měli vývojáři platit odškodné každému hráči co si tohle zahraje. Něco tak špatnýho, nudnýho, ošklivýho a zabugovanýho jsem opravdu dlouho neviděl. Za mě jedna z nejhorších FPS her co sem v životě hrál.

Pro: Upřímně nic mě nenapadá

Proti: Všechno, Bugy, Grafika na bodu ničeho i na tu dobu, Příběh o ničem, Hratelnost hrůza
@Sasakr (06.04.2019 02:47): tak ja nikdy zadnou konzoli nemel, pokud nepocitam vlk a zajic , takze pro me je gamepad nadavka, nehlede na to ze s gamepadem se 3 osy letajici stroje ovladaj ponekud hure nez s joystickem, plynovkou a pedalama, i kdyz to zas neni pripad fps her :)
Proč AAA hra z roku 2010 neodporuje gamepad?? FOV je šíleně úzkej. Jinak to jde.
Pred dvomi hodinami som si povedal, že si skúsim tak jednu, max. dve mapy. :D
Ten mulťák má neskutočné gule. Škoda, že novšie diely už nie sú také arkádové.
Hráva sa ešte multiplayer? Mám chuť na nejakú FPS tak či sa to oplatí kúpiť...
Ono ne že by to bylo kdovíjaký veledílo, ale ta zničitelnost prostředí a občasnej náznak humoru z toho udělaly přece jenom zajímavější zážitek než z tý ukrutně sterilní čtyřky.

Ačkoli teda příběh byl dost podivnej. Skákání ze země do země bylo ještě zmatenější než v CoD a nikdo se neobtěžoval vysvětlit, jak je možný, že jezdím po Jižní Americe s americkým tankovým praporem a střílím tuny Rusů. Pravděpodobně součást nějakýho BF univerza, ale i tak dost meh.
@USER47 (26.05.2016 13:40): JJ kampaň bola dobrá, ale pokiaľ viem, tak o Bad Company minisérii sa hovorilo aj hovorí ako o dieloch, kde ten singleplayer v rámci BF naozaj stál za to a nebola to iba zlátanina ako to, čo s tým spravili neskôr.