Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Widl (15.12.2023 07:51): Je to úplně neuvěřitelný, že to v tomhle stavu vůbec vydali. I když, dneska už je možný úplně všechno.

Reloaded vynechávám. Škoda, těšil jsem se hodně.
@DEU (16.12.2023 07:54): tohle sem jiz zminoval nize v diskuzi, zajimalo by me jestli nektery z tech modu se da naroubovat na ten Reloaded, jestli je to kompatibilni. Az vydaji patch na Reloaded a rozehraju to tak to zkusim :)
@DEU (15.12.2023 03:15): mozna je tam spatne vsechno ale nakonec se mi to stejne libi vic, proste uz prvni dojem mi rekl to je presn to co ocekavam... ja necucim na nejaky detaily kdyz hraju ale spis vnimani kolem a atmosfera je pro me stezejni jako pro nocniho dravce. Ale chapu ze kdybych byl denni tvor tak bych sahl asi po originale ktery je svetly. Navic tohle to prepalene nasviceni a temnota vyresi to ze ta hra proste vypada mladsi- zakryje tim prave ty detaily ktere pak pri hrani nemas tendenci sledovat, takze ve vysledku to prece splnilo to co ma- abys nemel pocit pixelovatosti a rozplzlych pravekych textur na ktere śe potom tolik nesoustredis pri hrani
@Bravewolf (15.12.2023 02:10): Mám stejný názor. Reloaded mi přijde dále špatně nasvícený. Někde málo a někde příliš. Hlavní menu vypadá jak z nějakého komiksu a HUD se jim také nepovedl co se týče zvoleného fontu a velikosti postavy. Chválím ale přesun ikonu stavu konta do levého horního rohu z pravého horního. Remaster si zaznamenávám a jednou jej zkusím, když už originál mám na Steamu.
tady je porovnani s originalem ocividne a ja si nemuzu pomoct ale me se teda libi daleko vice ten remastr. A to hlavne ta atmosfera diky tomu nasviceni a temnu, tohle je idealni pro ty co hraji v noci nebo ve tme jako ja- pro OLED displeje je tohle idealni remastr. Uz se na to tesim. Jasne je tam plno chyb a glitchu ale celkove su prijemne prekvapeny. Je to proste jiny nez treba ten namodovany Kingpin. Tento ma proste tu aspon pro me daleko lepsi temnejsi atmosferu ktera je pro tento typ hry zadouci. Asi byste taky ve Vampire Bloodlines nechteli mit vyblitou atmosferu vzhledem k tomu ze se do obou her temna atmosfera hodi. Da se tady i vypnout bloom aby ty svetla a lampy nebyli tak prepalene. Pro me jako majitele OLED displeje a hrace ktery hraje jen a pouze ve tme je tohle presne to co sem od remastru ocekaval :)

jen nechapu proc ta zeme/chodniky a podlahy sou vyhlazene oproti originalu a nebe neupravene (puvodni), to pak pusobi jako stary Wolf 3D, kde stropy a zeme prakticky neexistovaly XD

https://www.youtube.com/watch?v=b-C0nsCcPdM
@special_plan (10.12.2023 03:02): to posledni video neni zadny mod ale on hraje ten Reloaed a prepina tam mezi original vzhledem a tim Remastrem. Rozdil to je, souhlasim s tim co to hraje, sou zde lepsi remastry ale neni to nejhorsi, ucel to splnilo a hru to omladilo.Co je negativum i podle ohlasu je ze je to zabugovane, hlavne co se stutteringu tyce a potrebuje to patche, coz autor remastru slibil.
@Bravewolf (10.12.2023 01:43): To není originál, to je mód, který se snaží emulovat vzhled původní hry. Originál vypadá líp.

Změny tam určitě jsou. Otázkou je, jestli to jsou změny k lepšímu. Upscale textur pomocí AI? Přepálená světla? Nesmyslné stíny a černá aura kolem věcí? Ne, díky.

Pak tu máme rozbitou AI a hudbu, horší HUD a kdoví, co ještě. Takový "remaster" by byl i zadarmo příliš drahý.
Smutný, tohle bych si hodně rád zahrál, ale ten remaster vypadá vážně divně, hlavně ty světla.
@special_plan (07.12.2023 11:42): nevim, me se ten remastr libi, kazdy ceka asi remake. Ja budu spokojeny pokud se me na to podari naroubovat ostrejsi modely zbrani a odstranit zemerovaci kriz, i kdyz to neslo uz u originalu co sem se vcera dival.Stejne ve hre necucis na detaily ale na deni ve hre, aspon ja teda ne. Vsimam si spis atmosfery a tohle aspon z toho videa odvedlo to co ocekavam- vice tmy a lepsi osvetleni. Proto treba nechapu co lidi vidi na nejakem Raytracingu, kdyz ve hre hrajes a nechodis a necumis na to ze je na zemi nejaky odraz.... pro me je to neprosto useless
@Paul (06.12.2023 21:43): nevim je tam celkem dost rozdilu, textury, nasviceni, atmosfera... vse je na prvni pohled jine :D asi sledujes jinou verzi nebo nevim, nechapu ale proc treba tu cestu/silnici uplne vyhladili tak ze tam zmizeli ty detailty co byli v puvodni hre

nekde se ty naroky na HW a pozadovane misto na disku oproti puvodni hre projevit musi :) tam kdosi v diskuzi psal ze to zabira 13 GB oproti ani ne 1GB co mel puvodni Kingpin

https://www.youtube.com/watch?v=j7WxCYk_3uo

, jen premyslim jak odstranit ten otravny crosshair, slo to u puvodniho Kingpina?
@Bravewolf (06.12.2023 02:22): porovnává to s první trailerem asi před rokem, kdy jsem oproti originálu neviděl rozdíl. Včera jsem pár minut koukal na jeden livestream a jo textury jsou ostřejší. A asi i to nasvícení vypadá lépe. Feeling že hry je stejnej, což je velký plus.
Z těch gameplay videi je ta grafika opravdu ostřejší. Je tedy s podivem, že to vylstně udělali znovu.

btw když máte na steamu originál tak je startovací cena za 10,49€ oproti 14,99€.
@Paul (05.12.2023 14:01): je tam i přepínání mezi novou a starou verzí, jako v Halo. koukám na gameplay a pamatuju, jaxem to poprvé v 99 pustil a jaxem z toho byl v prdeli. kdybych nešel na noční, asi by to byl hodně melancholický večer :)
Za pár hodin vychází ten remaster, zpráva od šéfa studia:

After years of hard work, we’re finally releasing Kingpin: Reloaded today. It’s been quite a journey to get this thing done, and it’s been a passion project from the Lead Dev. Robert. The source code for KP had been lost, which meant that Robert, essentially wrote a new engine, sandwiched between Unity and the original game, in order to reverse engineer and interpret the entire original game. It’s been a monumental effort, and incredibly challenging, but I’m proud to see the game finally release. IMO, this is something deserving a GDC talk. I’m super proud of Rob. Furthermore, we began working on the re-mastered textures for the game, 3 years ago. Almost every texture was hand-made and painted from scratch, using the original textures and artwork as reference. The result is a game which plays nearly identical to the original, with quality of life improvements, and a visual overhaul which doesn’t stray too far from the original in terms of style. KP Reloaded is a passion project, and something I’m proud to finally see released. Enjoy!
Remaster řeší jen lepší nasvícení, popř. rozlišení detailů na zdi. Zde neoficiální patch v.9.
@Tommywise (08.09.2020 16:14):

Modderi to často preženú s efektami jak píšeš, až to pôsobí jak cirkus. To ani mna neláka, ale neskúšal som žiadny Kingpin mod,...len skúsenosti z iných hier/modov.

Čo sa týka postáv/animácií, moc neverím, že do toho budú zasahovať a prerábať. Nechajú to 1:1 aby zachovali povodný zážitok. Mne to tak vyhovuje. Čo mi tam ale v pôvodnej hre dosť vadilo, boli tie samotné modely postáv/zbraní, ktoré pôsobily, ako by boli zo želatiny. To mali hry robené na Q2 engine, aj ten Sin to mal, ale v Kingpinovi to bolo úplne najviac badatelné jak sa všetko vlnilo. To by mohli vyriešiť, uvidíme no.
@Tarhiel (08.09.2020 23:04): Ve verzi z Levelu to nutné nebylo. Requiem: Avenging Angel bylo jen potřeba opatchovat. Pak jel celej v DirectX. Ale být v OpenGL, nebyly by s ním takové problémy. A souhlasím s tím, že jen tato FPS (RAA) si remaster zaslouží. Ostatní novější verze kultovních stříleček jsou mi dodnes absolutně putna.
@Tommywise (08.09.2020 16:27): Na GOG písali (teraz to ale už v popise hry nevidím), že aj v ich verzii je v DirectX verzi chyba, kedy jednu pasáž musíš prepnúť na OpenGl, inak ju neprejdeš, a následne ju opäť môže prepnúť do DirectX.

Už len kvôli tomuto by som remaster privítal.
@Paliason (08.09.2020 10:58): tak oproti modum jsou tady viditelne textury ve vyssim rozliseni a vic osvetleni, ale celkove ty mody delaji vetsi rozdil, i kdyz na muj vkus uz je to moc preplacane.. k teto hre vic sedi temnejsi stylizace a postavy sou to na cem by meli zapracovat, protoze ty modely a animace uz v te dobe byli dost divne, i kdyz na druhou stranu to ze vypadali vsichni jako kulturisti me k teto hre sedi. Doufam ze neco podobneho bude i na Requiem: Avenging Angel
@Garret (22.01.2020 14:37): podle obrazku je vysledek podobnej jako mod s kterym sem to hral naposled- vice barev,textur az to pusobilo moc preplacane jako bych byl spis v cirkuse nez v sedem zapadlem podsveti. Takze nakonec nastane otazka jestli je to krok dopredu nebo spis dozadu. Spis bych bral Kingpina predelanyho napr. do Source enginu asi jako byl rozdil mezi HL1 a Black mesou. Divim se ze se o to nikdo jeste nepokusil za tech 20 let
Je k dispozici neoficiální patch v nové verzi.

Monkey Harris Kingpin Patch - Version 5 - Vydáno 6. Března 2019.

Hra stále funguje a vypadá pěkně. Zaměřovací křížek umožňuje nastavit jiné barvy, ale to je víceméně k ničemu. Mám jednu další možnost, jak to změnit a docílit lepšího zaměřovače. To už pak vypadá rozhodně o dost líp.

A hra jede i v 2560x1440 a 143 FPS. IdTech Engine je prostě nesmrtelnej.
@Tommywise (02.04.2018 14:23): Zkus to jinak: Otevři si poznámkový blok a do něj napiš následující (bez těch uvozovek) "kingpin.exe +developer 1 +game meth" (tak jak je to napsaný, i s mezerami!) a ten textový soubor ulož do složky, kde je ten spouštěcí soubor kingpin.exe a ulož to jako formát .bat (ne .txt). Pak ten .bat spustíš a mělo by ti to jet.
@PavelU (01.04.2018 23:36): jo uz sem na to desel, ze ten parametr musim pripsat do ceiloveho radku ve vlastnotech,jenze kdyz vytvoreny zastupce pustim,porad bezi puvodni hra s puvodnim pribehem a hrou,tedy Kingpin bez modu...

tedy presne jako on pise tady: "C:Program FilesKingpinkingpin.exe" +developer 1 +game meth

ale kdyz to napisu bez mezer tedy: "C:Program FilesKingpinkingpin.exe"+developer1+game meth tak to pise ze Cil zadany v poli Cile je neplatny, zkontrolujte spravnost zadani nazvu a cesty k souboru

ale ten cil se vyhledal utomaticky...tedy umisteni slozky se hrou a '+developer1+game meth' je uz to co tam mam prece napsat k tomu
@Tommywise (01.04.2018 20:15): Je to Quake II engine, takže parametr by měl být identický. Pro add-on Night Work at the Factory. I ofiko QII datáče to takto mají, mody též. Final Crime by měl být totožný.

kingpin.exe" +set game factory

Parametr patří do zástupce hry, klikni pravým, Vlastnosti, cílová cesta kingpin.exe.

Mimochodem, hra jede na dnešním kompu perfektně.
poradi nekdo znalejsi jak nainstalovat mod Final Crime podle techto instrukci? Vubec nevim co tim chtel autor rict a jak postupovat... https://www.youtube.com/watch?v=VbrGj9x4 ... 10c.1522591182560045

Unzip the files to your Kingpin folder. Make a shortcut to
kingpin.exe and add this to the Target line:

+developer 1 +game meth

example:
"C:Program FilesKingpinkingpin.exe" +developer 1 +game meth



--------------on mi to napsal jeste konkretneji ale stejne nechapu vubec co mam delat...

Open the folder with the game, right click "kingpin.exe" and hold the right mouse button.

Move the mouse anywhere and release the right mouse button.

In the menu that appears, choose "Create Shortcut". Then right click the shortcut you've just created and select "Properties".

Then you will see a window with the "Target" field mentioned in the readme. Add command-line parameters to the "Target" field the way readme tells you, click ok.

The window closes. Now double click the shortcut you've created and the game will launch with the mod.


@Najlvin (20.02.2013 15:17): ted to hraju ten mod Nightwish facory ale na můj vkus je to až příliš Adventura,strašně moc puzzlu u kterých se vzdy ztratim a končím tak že chodím ode dveří ke dveřím,jesi nejsou náhodou nějaké otevrene.az moc hardcore v tomhle směru,což mě odrazovalo podobné jako u resident evil.ale co musím pochválit tak grafickém engine na tu dobu,naopak animace postav zůstala nezměněna,takže propadák. To už o rok starší half life na tom byl lip
Nová verze neoficiálního patche. wsock32.dll nekoliduje s Kaspersky. Zkoušeno. Funguje perfektně. Snad nebude do budoucna dělat potíže. Předešlá verze má s mým antivirem problémy furt. Naštěstí někdo tu dll knihovnu změnil na jinou, ale bez ní patch nemůže fungovat. Vypadá to krásně, zapnul jsem v nastavení antialiasing 8x.
@Tarhiel (05.03.2017 23:27): Mělo by to jet na veškerých 1.21 verzích, včetně Steam. O GOG se tam nepíše, ale asi v tom nebude rozdíl.

Patch ani defaultně nijak nemění strukturu souborů v adresáři, aktivním se stane, až jak uživatel uloží změny. Je to patchcfg.exe a dll knihovna. Spustíš exe, uložíš změny, čímž se vytvoří klasický textový config patch.cfg.
Nějakej novej patch, kterej toho řeší hodně. Nicméně automatický FoV způsobí docela markantní zakřivení obrazu, takže jsem to přepl na default, kde mám mých 110.

V poho pracuje i s tím kingpin.exe ze září 2015. A mimo jiné řeší mizení zbraní. Kompatibilní se Steam verzí.
@Phoenix (22.02.2017 09:19): Jo, přesně. Zvlášť u hry, která slibovala propracovaný vliv zasažení to působí celý jako blbý vtip. Nebo frajer dostane mega dávku z plamenomentu a pak ještě z naprosté blízkosti brokovnicí a on si tam v klidu v plamenech běhá dál.
@mvp23 (22.02.2017 09:03): Navíc zrovna tady to díky zasazení totálně nedává smysl. Není to žádný horror, fantasy ani sci-fi s energetickými štíty a přesto normálně vypadající borec v kalhotách, košili a kravatě vydrží 5-10 headshotů (a díky tomu, že není možné je sejmout nijak rychle, tak člověk dostává a dostává). Tohle byla i moje principiální výtka.
@Shoggot (22.02.2017 08:29): Já si nevybavuji žádnou jinou 1st person akci, kde by nepřátelé vydrželi tolik. Tohle bylo fakt dost za čáru. Kingpin mohl být dobrá pařba, ale byl prostě udělán špatně.
@mvp23 (komentář): Je fakt, že ta ohromná vydrž protivníků mě na začátku skoro vždy odradila od toho jít dál a celé mě to na hře štvalo vlastně nejvíc.
Jsem líný napsat komentář, tak něco málo napíšu tady...
Pamatuji, jak jsem byl před vydáním Kingpina natěšený. Sliboval pravou gangsterskou řežbu, kde je možnost si najímat komplice, hudba od Cypress hill, vliv, kam soupeře zasáhnete... Demo tenkrát bylo docela zklamání, multiplayer se hrál celkem dobře, ale pro více hráčů se našly tenkrát zábavnější i starší i kousky. Udělil jsem teda jen 65%. Po čase na to koukám, čtu místní komentáře a drbu si hlavu, zda jsem to dost nepodhodnotil, tak jsem hru rozehrál s tím, že jí zdárně dotáhnu do konce.
To se nakonec povedlo rychleji, než jsem čekal. Od Cypress hill pár slabých prdů, nepřátelé nijak zajímaví, navíc nesmyslně vydrží a přežijí i několik headshotů za sebou. Jejich inteligence celkem dobrá. Najímání kompliců se taky povedlo, ke všemu jsou opravdu platní. Ovšem tohle vše nestačí na to, abych hodnocení zvedl, takže zůstávám u 65%.
Teď jsem zrovna dotočil nostalgický let's play na Kingpina. První díl se na YouTube objeví asi v sobotu. Každopádně škoda, že jsem o tom módu nevěděl dříve. Nicméně ve formátu 4:3 je to alespoň retro a já mám jistotu, že nikde nebude nic zdeformované.

Musím ale říci, že hra má minimálně na Win 7 64bit dost technických problémů, a to jak verze z Level CD, tak i ta aktuální ze Steamu. Nejdřív mi bezdůvodně hra padala během hraní, což nakonec vyřešilo spouštění v režimu kompatibility Windows XP. Druhý problém se mi ale vyřešit nepovedlo, a to bylo mizení zbraní ve chvíli, kdy jste si v baru někoho najali. Zbraně jste sice stále měli, ale nemohli jste je vytáhnout. Stalo se mi to dvakrát a pokaždé jsem musel celou tu část projít znovu. Zdá se, že pomáha před vstupem do baru neschovávat zbraň.
@PavelU (22.11.2015 18:56): Jen aby to fungovalo korektně. Dost často ws mody fungují tak, že všechno strašně roztáhnou do stran, postavy jsou obtloustlé a modely nevypadají pěkně. Nejlíp se to pozná na dveřích, které místo jako stojící obdélník vypadají spíš jako čtverec. Naposledy se mi to stalo u Sin, takže jsem to radši hrál v okně 4:3.
Tady dva měsíce stará funkční záplata ke hře. Funguje spolehlivě i na Level verzi. 1920x1080 se normálně zobrazuje v nastavení, k výběru několik variant rozlišení. Jako vyhovující FoV mi přijde hodnota 110, při větší už docházelo k zakřivení obrazu.
pěknej komentář, cítím to stejně, ještě bych doplnil, že se tam dali brokovnicí vyvrnout psi - to jinde taky moc k vidění není!!