Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ebb (komentář): Nevím, jestli jsi sis všiml, ale Bioware od doby, co vznikl poslední Dragon Age opustila celá spousta lidí. Je tedy otázkou, zda studio už není jen studio podle jména, prázdná skořápka. Moje očekávání příštích her jsou značně skeptická.
@Ebb (komentář): Stále nevěřím, možná jen už nejsi tak kritický :)). Jade Empire, NWN nebo ME jsou nejhorší RPG široko daleko, a poslední hry BioWare vypadají snad ještě hůře.
Teď řešíme, jestli naši rodiče hrají nebo ne. Naše děti budou řešit, jestli hrajem pecky nebo srajdy (podle nich samozřejmě) :D
@Charllize (17.04.2019 14:49): No já googlil a narazil jenom na tuhle nehotovou no. Tohle mámě poslat nemůžu:) Naštěstí jede Divinity Original Sin a už se těší na dvojku, tam to snad dotáhnou.
@pajmič (15.04.2019 13:06): S DSfixem to šlo, uvidím, jak je na tom remaster.
Pravý průser na klávesnici jsou některé PSkové emulace a z oficiálních portů byla asi nejpříšernější Castlevania: Lords of Shadows. Tam jsem kapitulovala a vzala gamepad (nerada, nutí mě to mít ruce v poloze, které mi nevyhovuje). Na(ne)štěstí ne na dlouho, ta hra mě asi dvou hodinách vytočila tak, že jsem ji odinstalovala.
@pajmič (15.04.2019 13:04): jasně, pak jsem v tom byl docela mistr, teď mi ten ovladač u té hry docela vadí, fakt jsem si na to dost zvykl. Bylo to správně cool. :D Nedám na to dopustit.

@pajmič (15.04.2019 13:06): Dark Souls na klávesnici? Taky se hlásím! Ta citlivost myši... :D

@M.a.t.t. (15.04.2019 13:09): Ty kombinace pro různé úskoky tam naštěstí byly jen dvě. Oba shifty, nebo ctrl+enter, pokud si dobře pamatuji. Ale byly tam i v cutscénách.

A největší extrém pro mě bylo zjistit, jak něco potvrzovat v Tony Hawk 3. Dělalo se to tam dvojkou na numpadu, kterou se dělalo ollie (skok). Než jsem na to přišel, tak jsem se hru hodně navypínal přes alt+F4. :D Začátek mise se zapnul, ale po dohrání těch dvou minut jsi už musel odklepnout checklist úkolů. Takže alt+f4. :D
@pajmič (15.04.2019 13:04): Ja tiež a ani nechcem komentovať o koľko je lepší ten remaster s normálnym ovládaním, po ktorom som hru konečne docenil, tak ako si to zaslúžila. A dohral som to, aj napriek tomu, že v QTE sekvenciách som musel náhodne tipovať, aké klávesy predstavujú tie náhodné tlačidlá na gamepade. :)
Tak nevím, co na tom máte. Několikrát odehrané na Nightmare a s ovládáním klávesnice+myš nemám problém :)
@Sadako (15.04.2019 11:52): tak tak, já nesnáším když je obtížnost řešena jen škálováním HP/DMG - což zde očividně je. Já to na tu nejtěžší hrál jak to vyšlo. A přišlo mi to "jen" zdlouhavější. A to až extrémně.
@Jab (15.04.2019 11:06): To ale museli opravit dost rychle - poprvé jsem to hrála před těmi čtyřmi lety a bylo to v pořádku.

@SilentWolf (15.04.2019 11:10): OK, jak vypadá tactical screen nemám tušení, totálně ho ignoruju už od Origins, stejně, jako vyšší obtížnosti (OMG, tady vyšší obtížnost? na co?). Možná jsem masochista, ale ne takový, abych primárně příběhové cRPG hrála na nějakou insane obtížnost.
Mě se zdá, že se problémy týkaly převážně taktického módu a vyšších obtížností (kde byl samozřejmé ten taktický mód potřeba).
@Sadako (15.04.2019 10:53): +1

Jako, eh...? Mňa by úprimne v žiadnom mysliteľnom vesmíre ani nenapadlo, že tam vôbec môže vzniknúť problém s klávesnicou a myšou, a úprimne ani neviem, kde presne by tam vznikol. Navyše ešte keď je tam klasická biowarovská pauza. Môžeš to trochu osvetliť, jak a prečo to bolo nehrateľné?
@Red (15.04.2019 07:48): Tvl, WSAD, myš, kus horní číselné řady a pár dalších kláves - co je na tom za nehratelný masochismus? Vždyť je to naprostý standard u her z pohledu třetí osoby.
@Red (14.04.2019 23:01): Ja som to hral taktiež pomerne skoro po vydaní a tak ako viacerí v tejto diskusii nemám dojem, že by som na klávesnici a myši pociťoval výraznejšie problémy. :)
@Red (14.04.2019 23:01): Hrála jsem DA:I normálně na klávesnici a myši (první hra byla snad 2015, druhá 2018, žádný rozdíl jsem nepocítila) naprosto bez problémů. Nebyl to spíš nějaký bug?
@S4TW (14.04.2019 22:39): To to asi nedávno zlepšili, já to hrál 2016 a bylo to s myší a klávesnicí nehratelný. Vznikaly na to i různý neoficiální patche tvůrci slibovali že to budou ještě spravovat. DAO byl naopak standardní, tam stačilo kliknout a postava šla.
No já myslím, že musí být nějaký rozpor v ovladači. DOI se klávesnicí s myší moc rozumně hrát nedá, a ovládat gamepadem KOTOR může být teoreticky taky nepříjemné.
@Ria Kon (14.04.2019 12:56): Hmm vzdať sa tak dobrých postáv, prostredia a deja kvôli kamere je škoda. Skúšala si si znížiť aj citlivosť? Myslím, že sú tam aj dva módy, v jednom ťa kamera sleduje a v druhom je voľná.

btw: podľa mňa bola kamera v DA:O mnohonásobné horšia.
@Tulareanus (14.04.2019 12:42): Zkoušela jsem před pár měsíci. Stejně tak jako Jade Empire. Na grafiku by se dalo zvyknout, byť je to pro mě takhle zpětně docela tvrdým oříškem, ale mám problém s gameplayem. Pocítila jsem to už u remasterované verze prvního Uncharted - a že tam to ještě šlo. Tuhé, neintuitivní, příliš citlivé, děsivé akrobacie kamer... ničí to pro mě imerzi a samotnou mě to štve, že u toho nevydržím :(
@Charllize (13.04.2019 14:19): Přiznám se, že teď budu na vše zahořklá a skeptická než dostanu v budoucnu nějakou dobrou velkou SP hru (od kohokoliv). Moje pozitivita byla vyčerpána s DA: Inquisition, ME: Andromeda a Anthem už mě jen utvrdilo.

Ráda budu mile překvapená třeba novým Star Wars: Jedi Fallen Order, ale prostě jim nevěřím jediný slovo :)
@pajmič (13.04.2019 14:09): Jo, to jasne prokazuje ze to neni ciste jejich prace, osobne v tom vidim duvod toho problemu co s F76 je. Bohuzel je pod tim podepsana BGS a to je Todd takze ta odpovednost je na nem. Na hre delao plno lidi co najali z venku, ruzny odbornici na MMO a multak a tak podobne. F76 neni cista Todova prace jako treba Skyrim nebo F4. Mam dojem ze hlavni cast BGS v te dobe uz delali Starfield a zrejme Blades.

Starfield i TES VI budou ciste single player hry z plnou silou BGS. :)
@Ria Kon (13.04.2019 14:02): Je treba brat v potaz ze Howard a jeho hlavni skupina lidi se na F76 moc nepodilely, delal to nekdo jinej, a za vsechny ty prusvihy on a jeho lidi taky nemuzou. Samo nevim jak to tam maji v tom studiu, ale mam za to ze Todd tam ma dost velky slovo, pac to je clovek co Bethesdu zdvihnul z bahna po te co paberkovali po vydani Daggerfallu a Redguardu. Takze realna moznost ze mu do TES VI a Starfieldu nikdo nebude kecat tu je, a proste pochybuju ze by je udelal blbe. Tedy pokud patris mezi hracky kterym se predchozi jeho hry libily.
@Charllize (13.04.2019 13:55): Dobře, jediná katastrofální hra byla opravdu F76, ale toho BS kolem... (Nuka Cola, bunda, předměty ze zběratelky, přidané P2WIN mikrotransakce, i přes zatvrdilé opakování, že ve hře nikdy nebudou, snaha o monetizování mod komunity, TES Blades - dobře, to je asi nejpozitivnější z těch průserů). Kdy naposled z nich vylezlo něco dobrého krom slibů? :)