Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (25.03.2019 23:57): jasně, občas jsem narazil na prvky tohoto ražení, ale to je pak spíš o tom, jak moc žereš TES a ten lore, ne? Kdybych měl zkoumat všechno, tak se z té hry nehnu :D ...Ale třeba ten hmyz ve sklenicích mi jednu dobu vrtal hlavou :)
@Tainaru (25.03.2019 23:44): Znas Ysoldu ne? takova docela pekna zenska z Whiterunu, posle te pro mamuti kel, ze te pak nauci neco o obchodovani, mila holka. ve skutecnosti z tech mamutich klu dela drogy a na cerno je prodava kocicakum. Mela taky pomocnika, kteryho muzes najit mrtvyho skdyz se snazil obrum ukrast mamuti kly a vzasade pak muzes delat jejiho dodavatele drog. Dal se to pak s ni jeste tahne v dalsim ukolu o ztracenym prstenu a tak dal. Vzsade to ale pro vetsinu lidi skoncilo trapnym donaskovym ukolem mamutiho klu a dal uz se nedostaly, a o tom to cely je, celej Skyrim A takovych veci jsou tam tuny:)
@Charllize (25.03.2019 23:25): Aha, aha... inu, určitě mě to jednou zase zláká k dalšímu zahrání a už během prvního jsem si říkal, co bych tak mohl udělat jinak, takže proč ne. Jinak díky za rady.
@Tainaru (25.03.2019 23:19): Ale tak nemusis to editovat, ona spousta lidi tady to oceni tak jak to je :) Jen spis te hre nekdy v budoucnu dej dalsi zahrani, uvidis sam kolik veci udelas jinak a lip a treba ti pak i prijdou lepsi. :)

U sperhaku by s vetsim skillem a spravnymi perky mel byt vetsi ,,sweet spot,,. Ale je pravda ze i ty nejtezsi zamky jdou s trochou trpelivosti a cviku odemknout i bez toho, jen proste hur. Vic jich zlomis.
@Charllize (25.03.2019 22:45): ach tak, už chápu. Ano, je pravda, že moje preference a poznané souvztažnosti se odvíjejí od jiných zdrojů a to vůči Skyrimu nebylo zcela fér, zvláště pak, když se v Bethesdě snažili co mohli, aby tuto vlastnost hry dovedli k jasně pozitivnímu výsledku; proto po zvážení tento "zápor" odstraním z mého hodnocení (jinak, nenapsal jsem to tam, ale ano, díky perkům v obchodu jsem také hodně zbohatl a třeba lukostřelbu jsem resetoval dvakrát a znovu ji naskilloval. Ale u takového lockpicku jsem nepobral, jaký je doopravdy rozdíl mezi 1 a 100 - tedy kromě toho, že se nezlomí šperhák - kdybych ten perk nevzal, tak by se asi taky nic moc nestalo a přišlo mi, že je tato jen o šikovnosti hráče?). Jasně, uznávám, že některé jsou důležitější než ostatní (kór na tu největší obtížnost, to jo, ale já fakt nejsem hard-core hráč a pokud hra nabídla i menší obtížnost, mohu se jedině omluvit, ale necítím kvůli tomu žádné provinění). Navíc mám dojem, že jsem v komentáři nemíchal dohromady skilly a perky, to jen aby to bylo opravdu nabíledni. Jo a skilly jsem také kupoval, šlo to 5x za level, jestli si dobře vzpomínám. Ale každopádně pardon, oprávněně edituji a pokud jsem něčím ještě někoho namíchnul, klidně na mě houkněte :)

Edit: Možná ještě něco časem doplním, ale přes techniku já jinak moc nejsem :)
@Tainaru (25.03.2019 22:32): Proste jsi tu hru hral, ale plno veci nevis a povazujes to za zapor. Nebo vis a nevyuzival.
Lze treba investovat do obchodu, maji pak vic penez a vse prodas. za penize si kupujes skilly. Skilly jdou resetovat na hodnote 100. Nejvyssi obtiznost dela ze skillu dulezitou vec, ne ze jsou k nicemu. Muzes byt arcimag bez kouzel ale taky arcimag se vsemi kouzly, o tom to je, o tobe, jak se rozhodnes. Pises si vlastni pribeh, ta hra to za tebe neudela.

A taky je skoda ze jsi se vic nerozepsal o technicke kvalite Switch verze, me by to treba docela zajimalo.
A kdyz se podivas napravo, tak uvidis jak jsi zhyzdil jinak pekne zeleny semafor :D
@Charllize (25.03.2019 21:37): aspoň vím, že to někdo čte celé :D inu, tipl a editnul jsem jednu věc, která mě trkla, ale kvůli velkému množství různých prvků si nemohu být jist, anžto mi jich mnoho splývá, či si je zcela nejasně vybavím... kdyžtak poradíš? :)
Právě jedu vlakem , vracím se od Rudy z Pařanského ráje. Vyzkoušel jsem Skyrim VR a je to zážitek. Ten pocit z mé fyzické přítomnosti ve hře je fenomenální. Zejména pohyb v uzavřeném prostoru je úžasný. Vše je ohromně velké, vysoké stropy, klenuté propasti. Paráda. Přímo mně to nutilo si povídat s NPC postavami, jakoby mně mohly slyšet. Navíc jsem vyzkoušel HTC vive i PS VR. Jistě graficky jsou limitace, zejména exteriéry. Na ovládání bych musel mít více času , a pocit že soubojů mám trochu rozporuplný ( uvítal bych vibrace ovladače pro úspěšném zásahu, na druhou stranu krytí štítem nemá chybu). Ale každopádně jsem byl mile překvapen jak dobře se mi hrálo na PS VR, a tak je jistě, že si koupím PS5 pokud VR plus Skyrim.... Rudolf, tímto ti na dálku mnohokrát děkuji.
Na počítač s Win 10 jsem nainstaloval Skyrim. Nějakým "záhadným" způsobem se mi podařilo nainstalovat základní mody. Ale nyní, když se chci znovu přihlásit k modům, tak po mně Bethesda chce email. A mám problém - nedaří se mi napsat zavináč (ani když jsem změnil klávesnici, nefunguje zkratka CTRL,ALT,V)- nějaký tip:

Jinak na tohle nové PC jsem nainstaloval a odzkoušel asi dvacet her, až jsem nakonec (po dvou měsících) skončil u Skyrimu... (dva měsíce= tolik ztraceného času) :D

@marwel (10.02.2019 02:41): Z druhé strany - já bych to bez modů nehrála. Ne že by Skyrim byl nejhorší hra na světě, ale pro mě tkví jeho přidaná hodnota právě v tom, že si můžu mně ne úplně vyhovující původní produkt překopat tak, aby se mi opravdu hodně líbil. Protože ten základní děj mě moc nezajímal, ale tady mám pískoviště, kam se dá krásně narvat třeba Lovecraft. A porno.
Rekl bych, ze kdyby nebylo modu tak si to tak tretina PC hracu nekoupi, ale ostatni by si to koupili stejne. Ja osobne tedy patrim k tem, kteri pouzili ve hre jediny mod - na upravu UI a inventare - a presto jsem ve hre stravil asi 300 hodin. Graficke mody neprichazely v uvahu vzhledem k tomu, ze jsem se sotva vesel do hratelnych hodnot snimku za sekundu (tj. 40-60, ale byly tam i propady na mene), mody pridavajici do hry zbrane, zbroje, ukoly ci spolecniky me neberou pokud nejde o samostatne rozsireni typu DLC s vlastni oblasti apod., mody, ktere upravuji hratelnost jakoze pridavajici treba survival prvky take nejsou pro me vzhledem k tomu, ze survival zanr jde mimo me. Takze asi tak. Dle meho jsou mody tak trochu nadsazene, resp. jejich dulezitosti se priklada prilis velky dil zasluh na prodejich.
@AlieN (09.02.2019 01:53): tady zcela nepochybne. :)



@SilentWolf (09.02.2019 08:02): zapomel jsi jeste memik kde Todd rika ze to je featura :)




@Garret (09.02.2019 07:50): Ja hlavne zminoval to ze jejich hry se na konzolich prodavaji dodnes a mody nejsou podstatne, protoze tam bud nejsou nebo v pripade novych konzoli jen omezene. S tim maji spojitost ty prodeje. Plno lidi si tu hru koupi aniz by mody vyuzivaly. A vyvraci to pomyleny dojem ze bez moderu a modu by jejich hry nebyli popularni.
@SilentWolf (09.02.2019 08:02): Hůůů! Stovka atom peněz za dolar. To znamená, že natřít si rádio stojí třebas 4 dolary. In game pyžamo stojí koukám šest dolarů. A ten modrožlutý "potěr" na power armor pak jen mrzkých osmnáct dolarů. Úžasné. :)
@Charllize (08.02.2019 22:49): samozřejmě mám za to, že se bavíme o PC verzi, když se jedná o mody. nikde jsem nezpochybňoval prodeje na jiných platformách tak nevím, proč je zmiňuješ.

ostatně i tvůj velký fýrer Todd uvedl, že hra na PC stále žije a prodává se díky mod komunitě...
@Charllize (09.02.2019 01:01): Já bych skoro chtěl aby to tady všichni lidi hodnotili výhradně podle těch vanilla her a možnost modů při tom vůbec nebrali v potaz. To bys prskal, jak by to spadlo :))
Jo, Charllize má pravdu. To jen modeři můžou za to že Bethesda dělá debilní hry. Bez nich by to bylo úplně super.