Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (09.03.2019 07:48): to je rozumný. Když se to má udělat pořádně, tak to určitě je sakra hodně práce. Všem v tomhle ohledu jdou příkladem v Rockstaru. Snad jedině L. A. Noire je takové, ne úplně doladěné, ale přesto je to dobrá hra.
@Gordon (09.03.2019 01:00): jojo "neurcito" je posunuto na "vzdalenejsi neurcito". Kdyz jsem to videl ani mi nedoslo ze je to Geralt.

Nicmene fanousci jsou vycepovani a pod videem na fb nikdo neprskal, naopak chvalili, ze si s tim davaji nacas.
@Paul (23.01.2019 18:41): Já vím .. mě by spíš zajímalo, jestli to fakt letos vyjde ....
Ten 2Q/2019 to asi těžko stíhá :( ... Mohli by mi udělat radost a vydat to přesně 4 roky po W3 :(
Nedávno jsem opět četl, že snad veškeré interiéry domů/bytů mají již hotové a že opravdu jsou všechny ručně poskládané. Ale jo, od té doby co bylo v létě zveřejněno hratelné demo, tak nic. Asi nemají momentálně co nového zveřejnit.
Občas se stává, že ačkoliv člověk dělá super práci, tak stejně po delším čase tzv. "vyhoří" - přestane mít už motivaci tu práci dělat. Tak potom lidi odchází do jiných firem dělat podobnou práci. Změna prostředí tomu dost pomáhá.
Tak nás opustil jeden z dřevních developerů CDP, Sebastian Stepien (lead writer TW2 a creative director CP77) a odešel do naštěstí ne věčných lovišť kam vývojáři chodí kreativně umírat (Blizzard), uctěme jeho památku a těšme se na jeho nevyhnutelný návrat ve stylu Leona Boyarskyho po dekádě kreativní smrti..
Vzali mouku, mlíčko a vajíčko a míchali to dohromady. "Dort musí být sladký," řekla kočička a nasypala do toho cukr. "A trochu slaný taky," řekl pejsek a dal tam sůl. "A teď tam dáme máslo a zavařeninu," řekla kočička. "Zavařeninu tu ne, tu já nerad," povídal pejsek, "dáme tam místo zavařeniny syreček, ten já tuze rád." Tak tam dali několik syrečků. "Mně se zdá, že je málo mastný," řekla kočička, "musíme tam dát několik špekových kůží." - "A oříšky, abychom nezapomněli," řekl pejsek a nasypal tam kornout oříšků. "0říšky jsou dobré,'' schválila to kočička, "ale měla by tam jistě také přijít okurka," a dala tam okurku. "A kosti," Svolal pejsek, "musíme tam přece dát nějaké kosti!" Tak do toho dortu dali hodně kostí. "A přece nějakou myš, myši já tak tuze ráda!" vzpomněla si kočička a dala do dortu čtyři myši. "Tak, a teď několik buřtů hodně pepřovatých, to je něco pro mne," řekl pejsek a dal tam několik buřtů. "A teď to hlavní!" povídala kočička, "přece šlehanou smetanu tam musíme dát!" Dali tam plný hrnec smetany. "A trochu cibule," řekl pejsek a dal tam cibuli. "A čokoládu," řekla kočička a přidala do toho čokoládu. "A omáčku!" napadlo pejskovi, i dali tam omáčku.
Tak do toho svého dortu, dávali a míchali všechno možné, dali tam i česnek a pepř a namíchali tam sádlo i bonbóny, škvarky a skořici, krupičnou kaši a tvaroh, perník a ocet, kakao a zelí, jedlou hlavu z husy a hrozinky, inu všechno možné do toho dortu dali, jen chleba tam nedali, protože pejskové a kočičky chleba zrovna tuze moc rádi nejedí.
Když to všechno smíchali a rozmíchali, byl z toho dort tak veliký jako kolo u vozu. "Panečku, to bude veliký dort, to se nějak najíme!" chválili si to, "a teď to dáme péci."


snad nas nebudou z CP moc bolet briska (u prstu samozrejme ...)
Tak jako z těch videí to dobře nepůsobí, kdyby zatím nestál CD project a něco o tom nevěděl, tak mě to nechá úplně chladným. Jak píše pajmič, vizuálně nezajimavý.
@kuler91 (01.01.2019 19:14): Hlavně aby zachovali ten Idsofťácký gunplay.

@pajmič (01.01.2019 22:24): Tím jsem myslel moderně na dnešní poměry, protože lepší cyperpunk prostředí uvidíš jen ve formě CGI ve filmech. GTA se mi nikdy grafiky nějak zvlášť nelíbila, pětká hezká je, vo tom žádná, ale že bych si z toho měl posadit na prdel, když je ta hra na efekt působícíí jako jedna obří nevyužita kulisa, to asi ne.
¯_(ツ)_/¯
@Gordon (01.01.2019 02:49): Neřikám, že si fanboy a říkám, že nejsem hejter.

Ještě aby si tak viděl nějaký přehmaty v designu, který existuje již celá desetiletí. Estetika je to, co mě tak trochu vadí. Dle té ukázky, kdyby si mi neřekl z jaké hry to je, tak bych si myslel, že je to z dlcčka na futuristicky GTA V. Schválně si pust debut trailer z té hry a CB2077. Gta v je barevnější, zajímavější i vzhedem k tomu, že se odehravá v době dněšní, již mnohokrít viděnou, což je pro CDPR super vizitka.
Deus ex human revolution třeba vypadá jako cyberpunk, ale zároven se i trochu odlišuje od takovýho bladerunnera. Kdežto u 2077 prostě nevidim nic vizuálně unikátního.
A vysvětli mi prosím termín "moderní" v kontextu cyberpunkového prostředí, protože něco takovýho slyším prvně.
Proč řešíte grafiku ... na trhu je takových her, který občas vypadají opravdu super, ale člověk by o ně neopřel ani kolo :) ... Z grafiky 2077 si nikdo asi nesedne na prdel, při pohledu na demo bych to bral jako dnešní průměr. Důležitější bude příběh, větvení, volby, které CD projekt umí jako nikdo jiný ... pokud to bude alespoň evoluce W3, tak no problem ... nic menšího bych neočekával. Hratelnost bude asi taky v pohodě .. řekl bych "průměrná střílečka" se zajímavými nápady. Pokud se tohle zabalí do jednoho funkční balíku, tak beru všema deseti ...
Stačí se podívat na RDR 2, které má ovládání, combat poněkud archaický a vadí to ? Na databázi moměntálně 2 nej hra, lze předpokládat, že to klesne, ale pod 90 % se to určitě nedostane :)
@pajmič (31.12.2018 19:53): Ne nepletu, fanboy nejsem a nemusíš psát jako šalamoun. Jen prostě nemám křišťálovou kouli a tak nevím jak bude hra vypadat, když jsme viděli alpha ukázku. Co na té grafice je špatně taky nevím, já tam nevidím žádné designérské přehmaty ani chyby a dokonce ani nevím, co by na tom mohlo jít udělat ještě lépe, holt do tvé hlavy nevidím. Dokonce jsem neviděl žádnou hru, která by měla tak moderní cyberpunkové prostředí.
@Gordon (31.12.2018 19:36): Pleteš si pojmy s dojmy, Gordy. Hejt vypadá úplně jinak, ale jak už je ve svatém písmu nerda psáno "Jméno jejich pošpiníš, pokud jednou nepohoníš, běda tobě chlípný kacíři, ty co jejich produkt haníš. CDPR je náš pán. Chvalte pána, bijte kmána." Tak nějak to jest? Neboj Gordy, do gatí si sice z toho necinkám, ale jsem rozhodně zaujat :)
@pajmič (31.12.2018 17:10): Tenhle hejt trochu nechápu, když jsme viděli zatím jen jeden gameplay v naskriptované alpha verzi.

@SimonEndt (31.12.2018 16:58): Si dodnes pamatuji jak jsem byl nešťasntnej z toho, že mi nejde dát mód na otevřené interiery v Mafii 1 a jen hltal ty skvostné obrázkové ukázky z toho módu, lidi jsou dnes děsně rozmlsaní.
Sami tvůrci tvrdí, že sestava, na které dlouhé demo odehráli není bůh ví jak výkonná, sčímž souhlasíme, CDPR to zdůvodňuje tím, že na optimalizaci hry pracují od samého začátku vývoje, nikoliv až na konci. Teď už se ale pojďme podívat na to hlavní.

Procesor: Intel i7-8700K - 3.70 GHz
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti
RAM: 2x 16 GB
Deska: ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING
SSD: Samsung 960 Pro 512 GB M.2 PCIe

Nic moc sestava :D tak jo no. Je pravda, že grafika stojí "jenom" 13 000 :)



@Gordon (31.12.2018 14:30): To, že tvurci tvrdí, že hra muze v záveru vypadat jeste lepe.

Malá poznámka prijde mi ta hra strasne lehka. Byl tam nějaký boss a behem chvilky tuhy :) to se mi moc nelíbí.
@SimonEndt (31.12.2018 17:20): Tak to jo :)
Podle mě byl Witcher 3 next gen. Vizuálně mě zaujal hned od prvního traileru. Okamžitě jsem se chtěl v tom světě prohánět. CP2077 na mě zatím vůbec tak nepůsobí, možná proto, že to na příští generaci konzolí vůbec původně neplánovali.
@pajmič (31.12.2018 17:10): Jen jsem reprodukoval věty CD Projektu :) Rád bych tomu věřil, ale vim, jak to v herním byznysu bývá. Co ale hraje ve prospěch teorii úžasného Cyberpunku je fakt, že CD Projekt Red mají s Open Worldem zkušenosti a i Witcher 3 možná nebyl next gen, ale na svou dobu skvělej a taky mi to nepřišlo nikterak generický. Uvidíme, uvidíme.
Na to, že se děj odehrává v přelidněném městě kde budou tisíce aut a NPCček, kde se bude moct vcházet do domů a každý dům bude mít vlastnoručně poskládané všechny byty do kterých lze nahlédnout a na to, že to nejspíš bude open world, který nebude generický a bude obsahovat desetitisíce různých modelů a textur ... na mě to teda graficky působí taky famózně. Musíš hold brát v potaz hardwarovou limitaci. Hry jsou vyvíjeny tak, aby to rozchodila i nejslabší dostupná mašina na trhu. A kromě GTA5 mě nenapadá snad jediná hra, která by se tomu blížila. Možná ještě Mafia III a Watch Dogs 2? (nehrál jsem)
Bavíme mě, jak se obhajují tím, že jak se to lidem nelíbilo, tak řekli, že to není u finálního konce a všichni dobře vímě, že to tak bohužel zůstane, co se týče hlavně grafiky.
@Guardian (17.11.2018 14:08): tak pokud někdo chválil ty otazníčky, tak to chápu. Ale já takové lidi naštěstí neznám. Chyby jsou ve W3 a chyby jsou v RDR2, chyby jsou v mém oblíbeném Bloodborne, kvůli kterému jsem strhával combat ve W3 a věřím, že jich nemálo bude i v Cyberpunku. Podstatné je ale, že se ty věci na kterých záleží s každou touto hrou trochu posouvají. Jedna hra udělá dobře to, druhá zas ono a třeba někdy vyjde naprosto dokonalý titul. :D

Proto ale bude jen dobře, pokud Cyberpunk obšlehne něco málo z RDR2.
Já nevím proč to vůbec řešit ... W3 byla skvělá hry, RDR2 dopadlo nad moje očekávání, takže za mě spokojenost. Je mi celkem fuk co si o těchto hrách myslí ostatní lidé, můj názor to na ně nezmění ...
Já nemám potřebu Witchera po dohrání RDR vůbec hanit, ale jen budu rád, pokud si ostatní vývojáři z obou her vemou to nejlepší a pokus se udělat ještě lepší hry.


@Guardian (17.11.2018 14:08): A že to tak řešíš ... tak ať si každý haní co chce ... :) Já na takové věci naladu ani energii nemám :)