Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@M.a.t.t. (26.02.2019 13:28): Pár těch misí jsem hrál víckrát (hlavně tu druhou a crack in the slab), chtěl jsem vidět co všechno jde dělat a co nabízí, ale jo, rád se kochám. Takhle atmosférickejch her s unikátním stylem zas moc není.
@M.a.t.t. (26.02.2019 13:18): já v Dishonored 2 strávil krásných 50 hodin, užíval si tu atmosféru, hledal všechny runy a bonecharmy, dělal všechny questy, a všechno bez zabíjení. Dohrát to za 10 hodin, sacrilege :)
@M.a.t.t. (26.02.2019 13:18): A zkusíš někdy i Thiefy? (tedy první a druhý díl :)

A je, ovšem ta akční složka je až příliš zábavná na to, abych se snažil projít mapou pouze ve skrytu (plus ta krátká teleportace je také hrozně silná věc :). Nicméně mám pocit, že jsem si vyzkoušel různé styly během hraní.
@Drolin (26.02.2019 13:15): Mne to nemusíš vysvetľovať, ja som to hral :) No ako viacerí ďalší som sa snažil skúmať levely o niečo dôkladnejšie a viac si ich vychutnávať. To, že je postava potenciálne príliš silná nie je žiadne negatívum - naopak je skvelé, že fungujú oba prístupy, ako ten akčný, tak aj stealth. Aj keď si osobne myslím, že stealth prístup je omnoho uspokojivejší.
@M.a.t.t. (26.02.2019 13:07): První, vlastně i druhý level, je krátký. Pak už to tak nějak člověk v pohodovém tempu projde do deseti hodin na normal a s občasnou snahou stealthu. Mapy jsou spíš malé. Na druhé hraní tam ale obsah je, takže proč si to nezopakovat.

Nicméně Thief II v tomto exploringu motivuje podle mě daleko lépe. Zde mají Arkane ještě velké rezervy v odladění (postava je až příliš silná v combatu).
@Drolin (26.02.2019 12:30): Completionist je podľa HLTB 44 hodín, takže má ešte rezervu. No prebehnúť všetky misie za 9 hodín je naozaj príliš rýchly priechod hrou, kde nemáš šancu preskúmať všetky zákutia a adekvátne doceniť skvelý leveldizajn.
@GodOfTheSick (26.02.2019 10:20): Tak samozřejmě Drolin jede stylem "vše podle návodu a dohrát to co nejrychleji, abych toho stihl co nejvíc", takže výbornou stealth hru hrál stylem Doom. Nepřekvapilo by mě, kdyby na easy obtížnost, jak to často dělá. Ale tak je to jeho volba.
@Tarhiel (26.02.2019 11:45): Ahá!

Ano, jde vše vypnout! Tedy pak se člověk trochu ztrácí, kam jít nebo jak střílet šipky, ale jinak to vypadá skvěle vzhledem k vizuálním kvalitám hry.

You can long-press F (interaction key) to seath your blade and set the Health/Mana/Powers icons to timed faced out. That leaves you with a crosshair which you can turn off, if you can manage playng without it.
@rikuhahl (16.10.2018 13:01): Fajn, odteď to radši budu bedlivě sledovat. Jinak se mi zdá, že se o trochu zvýšila obtížnost, ale to spíš vítám, jelikož se potřebuji utvrdit, že na stealth hry jsem expert. ;-)
@Chuck (16.10.2018 12:28): vyplatí se jednou za čas (15 minut třeba) mrknout na statistiku. Občas se nějaká zbloudilá smrt prostě objeví :) Tohle je oproti jedničce posun, protože tam nebyla statistika během hry dostupná a člověk se tak dozvěděl třeba po 2 hodinách, že to 1 protivník nepřežil, to mě tehdy fakt naštvalo :)
Musíš kontrolovat, zda žijí i po dopadu. :D

Mě se to podařilo na ghosta a bez zabití. Hodně tomu pomáhá možnost ukázat si tu statistiku během hry. Třeba jsem vůbec nevěděl, že psi (teda.. snad teď nekecám) se nezapočítávají do mrtvol. Jsem to hrál zbytečně složitě občas.
Teda ne, že by mě to nějak vytáčelo, ale trochu mě mrzí, že ačkoliv zásadně nikoho nezabíjím (výjimku zatím tvořil jen Vrah koruny), na konci každé kapitoly mám v její statistice jednoho zabitého společně s jedním vyzrazením. A to nechám nepřítele v nejhorším případě v bíle zbarveném podezření a nikdy ne v červeném.
jj, i kdyz je z toho teda citit, ze se gamedesigneri chteli za kazdou cenu predvest :), tahle hra je v kontextu doby herne naprostym zjevenim a asi jedina, kterou bych byl ochoten rozjet znova (alien isolation jsem sice hodnotil vyse, ale na moje gusto byl prilis nervy opotrebovavajici), akorat pod podminkou unlocklych skillu (opravdu bych podruhe zas nehledal vsechny runy a bonecharmy)
Hmm, teda musím říct, že to vypadá graficky opravdu dobře (a to jsem kdysi četl o vysokých nárocích) a hraje se to špičkově. Dokonce i ta čeština, která prý způsobovala pády, je úplně v pohodě.
Dohráno! Bylo to dojemný! Idu zvýšit hodnocení... :)

Vynikající dílko akorát to chce čas od času zakládat nové savesloty a/nebo je zálohovat na HDD a zároveň si v misích pohlídat dropování klíčových předmětů z utýraných mrtvol, hra není na svou neuvěřitelnou komplexnost dostatečně technicky připravena.

V poslední misi jsem si všiml že starý dalekohled Emily docela věrně simuluje chromatickou aberaci silných zdrojů světla ve staré optice, Arkane jsou opradu ředitelé přes detaily a pičoviny.

Je doporučitelný datadisk?
Tak ja tu hadanku rozlustil a do dveri jsem nevstoupil, jsem v pohode :) Toto neni zrovna hra kterou bych potreboval jen tak probehnout... Pouze bych se divil kdyby ve dnesni dobe publisher (kor potapana Bethesda) umoznil, aby postup hrou odvisel od takoveho head-scratcheru... Uz vidim ty zastupy WTF-faced decek co nevi jak dal :) ...
Vyřešením hádanky by člověk přišel o jednu z nejlepších pasáži hry, souboj 2 frakcí, takže je lepší ji ignorovat a dostat se k otevření dveří jinak, případně nejdřív všechno prošmejdit a pak jen tak nepovinně pro radost luštit hádanku. Moc to řešíš Ještere :)
@AlieN (24.08.2018 11:08): Nevim, co je prilis snadneho na tom, ze jsem musel na nekolik hod hru zaescapovat a resit vlastni bugy v propoctech kombinaci :) (zaklady matiky jsem ve skole uspesne proignoroval, proto dnes vse musim resit selskym rozumem)... Takhle se dnes umele nahani zapocet delky gameplaye na Steamu :) ... To je jak adventury z 1990... Dnes uz si mnoho devs nelajzne necim takovym podminit dalsi postup ve hre (pokud je tedy riddle nutny k postupu do dalsiho lvlu, nevim, ja si sel potom jeste zabehat/zafragovat do mesta, ale predpokladam, ze ano)

Myslel jsem si ze to mnoho hracu proste opsalo z netu, ale ted, kdyz vidim, ze se jmena a atributy generuji nahodne, tak predpokladam, ze toto devs zamerne neumoznili

Ale jinak hra je to fakt super, neveril jsem ze by to mohlo byt tak kvalitni, nerikam nic, drzim pysk...
Navic nyni zjistuji ze kazdy hrac mel tu hadanku s obmenou jmen :) Take mne z textu nebylo zcela jasne, zdali ta co vylila osobe uprostred chlast, musela nutne sedet vedle ni nebo ne, s timto ne-faktem jsem radeji take nepracoval.
@Starletka (24.08.2018 09:26): Ve vete "When one of the dinner guests bragged about her Ring, the woman next to her said they were finer in Fraeport, where she lived." jsem si hned zkraje blbe vylozil, komu priradit Fraeport.

Vagni je podle mne az veta "Someone else carried a valuable Bird Pendant and when she saw it, the visitor from Dunwall next to her almost spilled her neighbor's absinthe." kde mi z prekladu nebylo uplne jasne, komu byl ten absinth vylit (sousedce po ktere strane). Pracoval jsem se dvema verzemi ze to mohly byt teoreticky obe osoby sedici vedle zeny z Dunwallu. Proto jsem nejiste "propocty" vypisoval na papir tuzkou a metodou pokus-omyl to zkousel dodelat, dokud jsem nenarazil na nejaky dead-end vestici chybny usudek vyse.
https://ibb.co/gnSA8U
https://ibb.co/mqvK2p
https://ibb.co/c7YiTU

Mozna jsem ale chuj.
Porad ctu o tehle Jindosh riddle a jsem na to skutecne zvedavy, az Dishonored rozehraju. Samozrejme neocekavam, ze bych ji plnil, jen jsem zvedavy, o co ze vlastne jde. :)
Tyvole pres 2 hod jsem lamal Jindosh Riddle. Temer 2 hod jsem pracoval se spatnym mezivypoctem kdyz jsem si blbe prelozil vetu tykajici se toho kdo nosi prsten.
Zatim se mi ta hra dost libi. Podle mne byla zlepsena snad ve vsech podstatnych aspektech. Tak to ma v poctivych sequelech byt.