Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Gordon (14.01.2019 14:56): Mě to přišlo dost užitečný. Dost nepraktické mi přišel orlí pohled Senu. Tak především Senu se neumí zastavit na jednom místě proto musím dělat několikrát přelety, místo aby si třeba sedla na střechu a odtamtud skenovala okolí.
Trochu mi ve hře chybí jako bylo v Assassins Creed I, II a III v orlím pohledu rozlišení barevně obyvatel červeně nepřátelé,žlutě byl tuším cíl a zeleně ostatní civilisté.
@player (13.01.2019 15:47): Jak říká M.a.t.t. Vůbec si s tím nelámej hlavu, jsou to jen souboje s bossy pro nejvyšší úrovně, za které získáš legendární brnění. Opakují se pořád dokolečka.
@Zoltan (13.01.2019 12:50): Ty questy by se dali stihnout snad jen kdyby jsi pařil od rána do večera. Když jse mi tam objevili tak tam bylo 5 dnů a já jsem byl na 8 levelu. Takže 32-35 levelů za pět dní to je opravdu jen pro někoho kdo to hraje nonstop.
@player (13.01.2019 12:46): Do dvou reálných dnů. To jsou nějaké spešl úkoly, kde musíš porazit bosse v podobě egyptského boha. Nemají vliv na trofeje/achievementy a myslím že se nějak opakují. Klidně je můžeš ignorovat a hrát dál a až budeš na odpovídající úrovni tak je zkusit.
@player (08.01.2019 16:26): Byla to pak prostě rychlá rubačka - výzva byla pořád, protože jsem často chodil proti nepřátelům na vyšších úrovních (aspoň trochu omezit peklo v podobě nuceného plnění debilních subquestů, bez kterých hráč prostě nevyleveluje a nemůže postupovat dál). A s těmi na stejném levelu jsem si prostě hrál, používal jsem těžké zbraně a to je pak hezky tvrdá řezničina, člověk si vybije frustraci z těch debilních částí hry. A kašlat na stealth, já chci ať tam všichni ti paňáci s mizernou AI prostě umřou.

A to většinou naopak hraji na obtížnosti vyšší. Speciálně ten Witcher, u kterého jsem tu nejtěžší ještě vytunil mody.
@SilentWolf (07.01.2019 12:37): @AlieN (07.01.2019 15:07): Mě se v Zaklínačovi 3 podařilo zabít stráže, které byli zhruba o 15 levelů výš než já a bez Quenu. V Origins jsem na začátku narazil na rozbořený chrám kde byli banditi. A ti mě vykuchali během chvilky.

@AlieN (07.01.2019 15:07): Nebyla to na nejlehčí obtížnost pak příliš velká nuda? Já většinou hraji na nízkou obtížnost, ale Assassins Creed Origins jsem si dal na normální obtížnost abych si hru alespoň vychutnal.

@M.a.t.t. (07.01.2019 13:44): Jaký je vůbec nejvyšší maximální level který lze v Origins dosáhnout?
@SilentWolf (07.01.2019 12:37): Šlo to často, díky všemocnému Quenu. Ale trvalo to dlouho, W3 totiž má tu hloupou vlastnost, že když je nepřítel hodně levelů nad tebou (= když má na sobě lebku), tak je ještě navíc posílený, než jak by normálně měl být. Strašně otravná věc když chceš svobodně zkoumat ten open world, při druhém průchodu jsem tento level scalling silně modoval.

AS:O toto kopíruje, ale ještě brutálně retardovanějším způsobem - tam je totiž k neporazitelnosti přesíleno všechno co je jen o nějaké dva levely nad tebou. Jak poskočíš o level tak pohoda, jsou z papíru, ale před tím je to pižlání na hodinu, a když tě trefí, tak game over. Řešil jsem to tam jednoduše jak píše Paul, snížil jsem obtížnost na nejmenší, a hrou se prorubal co nejrychleji, ono to aspoň hezky vypadá, i když ty animace soubojů se opakují pořád dokola, variabilita malá
@M.a.t.t. (07.01.2019 12:47): nevím jak jinak než jako designérskej fail si mám vysvětlil systém levelování, kterej eliminuje svůj vlastní důvod existence :) Tady ani nemám radost když najdu novou cool výbavu, protože vím, že mi žádnou výhodu nepřinese, jen srovná podmínky. Ten pocit když ve Falloutu člověk poprvé našel kevlar nebo dokonce Power Armor...nebo když v Gothicu získá první solidní brnění....to tu prostě neexistuje.
@Paul (07.01.2019 12:43): Viď čo som napísal nižšie, v tomto prípade viac-menej reagovali na hráčsku odozvu a ani mne osobne to nepríde ako vyložený dizajnérsky fail. No akceptujem, že nie každému to môže vyhovovať. Pokiaľ to v ďalšom dieli zase zmenia, nebudem s tým mať žiadny problém.
@SilentWolf (07.01.2019 12:37): Já takhle pár nepřátel umlátil. Třeba quest pro Hattoriho jsem dělal ikdyž byl mnohem výš. Ale samozřejmě, zabralo to čas a je to extrém, lepší je počkat. Problém je že v AC Odyssey i nepřítel o level výš je podobnej opruz umlátit jako nepřítel o 10 výš ve Witcherovi. Je to mnohem rigidnější.

@M.a.t.t. (07.01.2019 12:43): nj to je taková berlička. Hrát na easy, protože designéři ubisoftu neví jak designovat hry.
@Paul (07.01.2019 12:32): No to je vec názoru a tieto veci budú vždy vnímané subjektívne. :) Inak ak ti vadí priveľa HP u nepriateľov, proste si zníž obtiažnosť, načo sa zbytočne frustrovať. No za mňa to skutočne nie je až tak strašné, no to je dané tým, že som hral podobne ladené hry, ktoré na tom boli podstatne horšie :D. Ale jo, stealth je vydarený a v zásade funkčný, takže sa dá súbojom často vyhýbať.
@Paul (07.01.2019 11:52): jsi si jistý s tím, že ve W3 jde zabít něco 10 lvl nad tebou? Já mám totiž vzpomínku na upíra ve městě, který mě zabil na jednu ránu a já ho nemohl umlátit. Ale sotva jsem poskočil o jeden level, tak to šlo nějak udělat, i když jsem neměnil výbavu ani žádný významný skill.
@M.a.t.t. (07.01.2019 12:21): aneb jak vyhodit s vaničkou i dítě. Kdyby prostě zkopírovali i toho nedokonalýho Witchera, udělali by líp. Stejně zkopírovali všechno ostatní (ikdyž hůř) :)
Ty skilly to aspoň trošku oživujou, ale už teď na lvl 16 mám téměř celej warrior tree odemčenej a nepřijde mi to jako kdovíjaká výhra. Hlavní oser je, že tu je nulová variabilita v nepřítelích, ale zároveň maj hrozně moc HP, takže ty souboje už teď začínaj bejt trochu otravný. Na druhou stranu, stealth jakž takž funguje a baví mě, takže aspoň tak.
@Paul (07.01.2019 11:52): V Origins level scaling neexistoval a hráči sa na to podľa všetkého sťažovali, že im hra príde v neskorších fázach pomerne ľahká. Samozrejme, že ani toto riešenie nemusí sadnúť každému, nakoniec ani v tom Zaklínačovi to nebolo podľa niektorých vyriešené optimálne, čo sa dá robiť. S tým levelovaním k ničomu v Odyssey však zásadne nesúhlasím, postupom času sa totiž dostávaš k novým a lepším schopnostiam a pokiaľ ich správne využívaš, stáva sa z teba čoraz silnejšia mašina na zabíjanie.
@Charllize (07.01.2019 09:52): V Zaklínači prakticky žádnej level scaling není (dá se zapnout u enemáků v menu, ale je vypnutej defaultně). Questy i lokace mají pevně danej level a ten se nemění. Takže když je něco příliš tuhý, dá se jít jinam, nabrat výbavu a skilly a vrátit se. Navíc nejsou levely tak rigidní, takže se s trochou umu daj udělat i questy/nepřátelé o 10 levelů výše. A při boji se slabými nepřáteli je znát ten rozdíl. Je tam ten pocit progrese.

V Odyssey (Origins jsem vydržel 90 minut) celý lokace škálují podle mýho levelu. Takže např. teď mám jít na ostrov Andros. Má level 13. Tak jsem si říkal, hmm udělám si tu ve Fókidě pár sidequestů, abych si nabral zkušenosti a byl silnější.
Jenže hovno. Kdykoliv naberu novej level, úroveň Androsu (a všech ostatních) se zvýší na ten můj. Takže celý levelování je k ničemu, jen na efekt - busywork. Pocit progrese nula, všichni nepřátelé jsou pořád stejně silní celou hru.
A už by tě mohlo přestat překvapovat, že v příběhových hrách je důležitej příběh..
@AlieN (07.01.2019 11:07): Ja ho hral 130 a dodnes jsem se nedokopal k dohrani DLC, ackoliv by me zajimalo co se tam bude dit tak se mi to hrat nechce. Ale jelikoz jsem si ty DLC jeste nikde nevyspoileroval tak to vypada ze to mam porad v umyslu hrat..nekdy.

Ono vzhledem k tomu ze v ve W3 je jen jeden druh prisery, topivec, tak je to skalovani trochu jedno. Topivec sem, topivec tam :))
@Charllize (07.01.2019 09:52): Neumíš číst? Píšu že level scalling je v Zaklnači pitomý, ale logicky v něm funguje aspoň to že těsně vedle sebe necpe oblasti s diametrálně odlišnou obtížností (na pár místech ano, ale vždy pro to má logické vysvětlení a nestane se že by pod ruku nějakého vylevelovaného bouchače hráč zabloudil omylem, což je v AS:O běžné)

O otravnosti by jsme se mohli hádat dlouho, já v něm loni strávil velmi spokojených 250+ hodin a ten příběh jsem prošel dvakrát :)
@AlieN (06.01.2019 19:54): Zaklinac a logicky level scaling? ..lol
Obvzlast skalovani ukolu dle levelu stoji za to, u toho jsem se malem rozbrecel:)

Zrovna treti vedmak je poslednim dvoum asasinum v hodne vecech podobny, po nejakem case to byla stejne otravna hra jako jsou po case ubisofti nadhery, jen to pravda trvalo dyl, preci jen pribeh a ukoly ma vedmak na uplne jine urovni, ale hratelnost samotna je skoro to same. Holt plno lidem staci ze se jim to dobre cte a posloucha, pak litaj stovky :)
@StriderCZ (07.01.2019 08:20): Aha, ehm, tak v Egyptě mouchy nejsou, horko mimo léto také ne, smrad jak kde, a místní jsou taky otravní jen někde - na místech s největší koncentrací turistů... a kávu mají dobrou, 65 palcové televize taky (většinou koukají na fotbal, ideálně hromadně), a v leže tam dovolenou tráví většina lidí, tak tam můžeš vyrazit :D
@player (06.01.2019 23:49): Právě že jsem v Egyptě nebyl. Ale pamatuji si , tak se vrátila z dovolené na safari v Keni Jana (manželka mého vzdáleného bratrance, co začal podnikat hned po revoluci) a její největší "zážitek" byly mouchy, smrad a nesnesitelné horko. Od té doby si velice vážím všech autorů dokumentů o Africké přírodě.
@player (06.01.2019 23:49): To je normální všude kde jezdí hodně turistů a místní jsou chudí. Obzvlášť v arabském světě. Petra je v tomto také otravná, i když Jordánci ve zbytku země jsou v pohodě.
@StriderCZ (06.01.2019 20:04): Koukám že jsi asi byl taky v Egyptě. To o otravných domorodcích sedí. Zvlášť v chrámu Luxor byl na každým rohu domorodec, co ukazoval zajímavosti za bakšiš. To byla opravdu hrůza.
@AlieN (06.01.2019 19:54): Ve hře už mám nahráno 60 hodin a hlavní důvod, proč mne hra stále baví je Egypt tak jak jej člověk normálně nemá šanci zažít (v poloze vležmo, na 65 palcové televizi, s kávičkou, bez otravných domorodců, much a horka). To, že je stran herních mechanismů plochá a blbá... neřeším ...
@player (06.01.2019 18:50): Třeba to, abych si z hlouposti dialogů neměl chuť podřezat žíly. Nebo questy nebyly jen o tom "jdi někoho zabít, nebo někoho někam odnést" (srsly, co to je za úchylku, třetina úkolů je o tahání lidí na zádech). Nebo aby rpg vylepšovní postavy z půlky neprobíhalo lovem stovek zvířat na jejich kůži. Možná by prospělo i to aby celá hra nebyla jen o opakování schématu přijď do oblasti - splň povinně pár subquestů - zabij bosse - přesuň se do další oblasti. Nedejbože nelinearita, aspoň náznakem. A nějaká hloubka příběhu. Ale to bych chtěl od Ubisoftu fakt moc, já vím, nu pokračovat by se dalo dlouho.

A ostatně když už tam je ten level scalling, i ve vanilla Zaklínači dost pitomý, tak aby jako v něm fungoval aspoň trochu logicky, a nemíchal do oblastí hned vedle sebe beze smyslu nepřátele na úplně rozdílných úrovních.
@player (05.01.2019 23:26): Oni sa tym vpodstate ani velmi netajili, pokial si dobre pamatam tak niektory z vyvojarov v nejakom rozhovore povedal ze witcher 3 ich velmi inspiroval a ze v office mali vyveseny plagat s napisom v zmysle "Ceep calm and be like Witcher 3"