Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Makky (21.10.2018 10:19): Docela jo. Ona je to ve výsledku lehká platina, ale časově náročná. Některé otazníky se na mapě zobrazí jen když jedeš kolem nich, takže je nutné tu mapu projet křížem krážem :)
Já to taky shodou okolností právě dnes dohrál. Odyssey je prakticky to samé + dialogové volby, nebo se pletu ? Každopádně si dám pauzu, Odyssey je prej ještě větší než tohle a to jsem tomu dal okolo 60 hodin...Ale bavilo mě to víc než Far Cry 5, tam jsem se ke konci musel k průzkumu nutit, zato v Egyptě jsem se cítil jako doma. A ano souhlasím, pyramidy v Gíze jsou baječný.
@Gordon (20.10.2018 20:19): Takže se zlepšení nekoná, škoda :) Právě, já mám tyhle starověké světy rád, takže do Řecka se určitě taky vydám. Ale asi až někdy během příštího roku, ať mám rozestup.
Uf, konečně dohráno (dokonce na platinu). Není to dokonalá hra, to absolutně ne, ale hrála se tak nějak sama a ten Egypt, to byla pecka prostě :) Snad jediné co bych výrazněji vytkl a co často kazilo dojem je, že kvalita textů je dost kolísavá. Místy byly dokonce docela mizerné a snad na tom je Odyssey lépe.

Celkově dost velké překvapení, hry ze série Assassin's Creed jsem vždy znechuceně odhodil po pár hodinách, ale tohle mi fakt sedlo (díky Egyptu). Nějak se mi nechce věřit, že jsem ve hře strávil 80 hodin času (to bude asi tím Egyptem, Alexandrie a Memphis a Gíza ftw).
AC jsem nehrál tři roky od doby, co jsem pokořil Syndicate a původně jsem si chtěl pořídit rovnou Odyssey, no ale nelituju, Origins je fajnová hra. Není to úplná špička, ale je celkem slušná. Možná to už není ten AC, který si pamatuju ze dřívějška, ale přiklon čistě akční adventury k RPG open-worldu alá Witcher 3 se podle mě docela povedl. Main story jsem zatím po vymetení každého otazníku (zajímavé místo na mapě, funguje stejně jako v Zaklínačovi) a splněním všech side questů v daném regionu masivně přelevoval, ale to se dá vyřešit zapnutím level scalingu (automaticky dorovná nižší levely na ten váš, neplatí naopak) nebo zvednutím obtížnosti na Hard/Nightmare. Odehráno cca 30 hodin.
@HELLER (07.09.2018 19:40): Som na tom podobne, Origins má neskutočný svet. Škoda slabučkej story, okrem linky okolo ženskej hrdinky ma to vôbec nebralo. Egypt však u mňa musel zabodovať, keď moje posledné AC bolo Revelations :)
Měl jsem si od začátku dělat čárky za každé mrtvé nebo zraněné NPCčko kterého musím v rámci questů někam odnést. List A4 by mi na to nestačil.

Ten Assassins Creed, to už není parkourová hra - teď už je to trenažer přenášení mrtvejch negrů.
Omfg zas ten debilní level scaling.
Existuje na Ass Creed Origins podobný mod jako na Witchera, který by toto odstraňoval (a tedy víceleveloví nepřátelé měli normální zdraví a poškození)?

I v tom W3 to bylo pitomé, ale aspoň to byly celé oblasti u kterých bylo jasné že jsou prozatím no-go, a tolik to neotravovalo, protože hlavní linie příběhu byla vyvážená - kdežto tady ty levely v lokacích skáčou pomalu random. Vyloženě jen k tomu donutit hráče plnit stupidní a repetivní vedlejší úkoly.
Jako já osobně si nestěžuji.
Včera jsem po dokončení RotTR začal hrát tuto hru a jsem velmi mile překvapen a až nadšen. Moje zkušenosti s ACčkama jsou jen u I. a II. dílu a pak jsem hrál Brotherhood a Black Flag.
Uvidím, jak moc mi to nadšení vydrží, ale zatím hodně palec nahoru :) miluju explorativní hry a toto je přesně podle mého gusta.
@Gordon (15.08.2018 20:04): Hlavní příběh je poslabší, ale ne že by nějak vadil. Uvidím jestli se ještě trochu rozjede, nepřijde mi že bych v něm byl až tak daleko. Gameplay je příjemný, dokonce jsem nenašel nic co by mi na něm vadilo. Otázka je, jestli mě hra bude bavit až do konce, protože některé věci se dost opakují, hlavně vybíjení různých pevností a táborů, tak uvidíme.
Dneska jsem došel do Gízy a stále jsem šokovaný z toho, že mě to dost baví. První díl AC série, který mě fakt baví. Hodně to asi dělá ten Egypt, protože to prostředí je prostě bomba, navíc starověk mám raději než středověk. Ale i tak...líbí se mi hra ze série AC. Nechápu :D
Bayek je taký semitský bôžik, meno má Jehova, uznáva oko za oko, ale menej ako jeho semitská priateľka ...
Prostredie a to že, sa aj afroameričan dozvie niečo z histórie je veľké +, ale to je znak kríža a tyglíku ...
Ján Krstiteľ tam nie je ...
Môj obľúbený quest je Lasička.
No každopádně se hroutí celé univerzum AC, které více méně fungovalo na jednotném timelinu. Ale chápu, že hodně hráčům je tohle fuk. Jedině, že by tvůrci nějak dali po vydání vědět, která z cest je kanonická.

No ale furt se nemůžu zbavit dojmu, že radši udělat jednu lineární cestu a pořádně, než jich udělat víc a už to v tom případě nebude tak dobré.
Na ubi storu jsou exkluzivni sberatelky a jde uplatnit 20% sleva za 100 minci/kreditu z uplay klienta (ze hrani her). Ja mam objednano :)
Jak je ted najednou plno gameplay ukazek tak musim konstatovat ze ta podobnost s origins je obrovska. Dokonce jsem zahledl uplne stejne domy a mistnosti.
No podle mého je třeba výběr mezi pohlavím hlavní postavy celkem zbytečný, když jde vlastně o stejnou postavu, se stejným chováním a stejným backstory.
Vypadá to fakt hezky!

Ale jednu věc nechápu. Proč to má v názvu to "Assassin's Creed"? Dyk je to RPGčko ze starýho Řecka:).
Budou tu i nenásilný mise, Ubi tu inspirace bere vážně .)

https://www.resetera.com/threads/assassi ... -origins-more.48834/

Dělá na tom 10 studií.
Deset. Studií. :D

Huh:
They're going all in on modern day content, though based on another interview, it sounds like it's optional this time.

There will be battles with up to 300 combatants. Get it? Get it???

The game has multiple endings.

Nejzajímavější AC hra to date. Konečně se rozhodli to trochu posunout a já se oprávněně začínám těšit :)
Mne se libi ze jde hrat i za zenskou, a prostredi me zajima, a jestli to tedy bude vic rpg, tim lip. Takze to koupim. Rozhod jsem se ze budu trosicku UBI podporovat, preci jen by nekdy mohli udelat dobrou hru, maji na to :)
Mně teda spíš vadí, že je te současnosti tak málo a ještě v takove nablblé podobě. Je to fajn oživení, ale jak říká Paul, od uzavření Desmondovy linky se to nikam neposouvá a je to uplne zbytečné. Přitom ta mystika okolo První civilizace je hrozně zajímavá. V Origins ale veškeré dění okolo nich vyloženě omezili na rádoby chytré/záhadné náhodně generované blábolení. No a jsme u writingu zas. Nicméně je to škoda. Za mě současnost klidně, ale představoval bych si to asi v trochu odlišné podobě.
Za jeho odstránenie síce môžete byť a viem, že vadí viacerým hráčom, ale ide o jednotiaci prvok v rámci série a tak skoro k tomu jednoducho nedôjde :) Ale už boli aj hry, kde prítomnosť nehrala takmer žiadnu rolu a chodenie s tabletom po kancelárii sa už podľa mňa konať nebude (hoci mne táto časť nijak nevadila :D )
@M.a.t.t. (13.06.2018 10:22): Taky jsem pro, aby animus dali do háje. Nebo ať dělaj nový IPiny kde prostě Animus vůbec nebude. Vždycky to bylo otravný a od AC3, kde se vyřešila Desmondovo linka, i úplně zbytečný. Si pamatuju Black Flag, chození s tabletem po kanclu. Fakt super.
@M.a.t.t. (13.06.2018 10:22): Mně hlavně vadí to násilné vytažení z animu v daných částech hry. Hrál jsem naposled Black Flag, tak nevim jak je to dál, ale tam to bylo asi 2x, což bylo samozřejmě lepší než v Eziově trilogii třeba. I tak to bylo otravné ale. Kdyby to vracení se do přítomnosti bylo dobrovolné prostě, tak cajk.
@Fritol (13.06.2018 09:52): Aby sa séria dobrovoľne zbavila prvku, ktorý patrí k tým najviac definujúcim a výrazne ju odlišuje od akejkoľvek konkurencie? V niektorých dieloch líniu z prítomnosti takmer úplne potlačili, no nemyslím, že niekedy dôjde k jej úplnému odstráneniu.
Ještě ani nevíte, zda tam animus vůbec bude a už tu řešíte takové kraviny. :D Navíc třeba to jsou sourozenci nebo tak něco, tím padem by nebyl problém. A nebo v případě vybrani každe z nich se bude měnit i člověk, který do animu usedne.

Vůbec nejlepší by bylo, kdyby tu dementní linku z přítomnosti/budoucnosti už škrtli uplně a věnovali se pouze historii. Pak by se takové věci nemusely řešit vůbec.

A já jsem rád, že můžu hrát za holku. Kdyby tam byla jen ona, tak zas všichni brečí že SJW toto a SJW tamto, klasika. Takže tam ten chlap prostě být musí no, co naděláme.
@Tolister (12.06.2018 22:20): Taky mě to krapet štve. AC byl vždycky o přehrávání vzpomínek - kdy si ve vzpomínce vybereš, jak bude předek vypadat a co řekne (podle lore tě snad ani Animus nepustil dál, pokud řekl člověk něco blbě).
K tomu nově představenému Odyssey - opravdu se musí herní scéna podřizovat tomu, že jsou hlavní postava a příběh založeni na volbě hráče? Ježiš proč?
Ale jsem zvědavý, jak tam budou fungovat ty mýtické postavy. Že by členové Order of the Ancients, kteří využívají pověr k ovládání lidí?
Vypadá to že to s RPGvitostí myslí vážně, paráda. Snad se zadaří i se scénářem a designem questů.

I completed every mission in the demo and was then at a level equal to Podarkes, so the final battle against him therefore went fairly smoothly, with him robbed of much of his defensive garrison. I've lowered public opinion to him, too, so when I find him he's actually been set upon by a passing NPC. And then it's over, and it's back to my rebel friends Kyra and Thaletas for a victory party. Except, it's not - those choices I've been making throughout three hours of quests on these islands have finally kicked in, and those same friends are paying the price. The information on Podarkes I shared with Kyra, my decision to hide our romance from Thaletas, and the subsequent conversations these resulted in have cascaded into an unexpected conclusion which left me sailing away haunted by how things wound up. "I lived through the same experience," Côté relates to me, later. "I thought I was really good, but that happened... I went to see the writers! They told me, 'do you realise what you did, twice, during your answers? You double confirmed that through the dialogue tree. You told her to..." I'm genuinely a little upset to hear how things could have played differently - but am relieved to find out Odyssey is getting a proper RPG-style save system so I will be able to dip back in and explore alternative outcomes. "A lot of those islands have those self-contained stories," Côté adds. "Every island has its own self-contained adventure with its own town and story." As for romanceable characters, you can expect them to work throughout as in other traditional RPGs, too. "Sometimes you've got that ability [to go back and visit], sometimes you can bring them on your boat as a lieutenant."
Teda... ten trailer... Jak je možné někoho napíchnout na trojzubec tak že vidlička vyjede z druhé strany? :D
vypadá to překvapivě dobře, nějak se jim tam vytratil stealth. ale to je mi celkem fuk a taky mi hned vyvstalo v mysli že Kass působí jako fajn herní postava...