Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (12.03.2019 14:11): Tak muzes zkusit 2B odpalit (sebedestrukce) pak teprve vynikne ten polygon count. Ale zase je pravda ze si pak moc neuzijes lezeni po zebriku kde muzes koukat pod sukni, pac pak zadnou nema:)

Hrani za kluka pro me byl takovy sok ze jsem se pres nej jeste nedokazal prenest, horsi nez prezervativ:)
@Bodkin (12.03.2019 13:21): Izolace Japonska skončila teprve nedávno. Dej jim čas. Už mají semtam necenzurované porno, možná to díky tomu přestanou cpát všude do her. :D pár set let to ještě vydrž. A ve druhé lokaci bude chvilku trochu hezčí (překlad: ne tak hnusné) prostředí.

Každopádně v tom druhém gameplayi za toho emo kluka budeš na zadek ještě rád vzpomínat. Uvidíš.
@pajmič (20.12.2018 16:02): Ale ona je to super hra. Nenech se odradit. Jedna lokace je tam navíc hezká, aneb když se chce tak to jde. Já jsem to tak nějak přijal jako aspekt té hry, prostě je to melancholický jednotvárný svět.. Hlavně to teda dohraj 3x. Podruhé to bude trochu opruz, na to se připrav.

Jedeš konzolovou verzi? Na PC je aspoň HD texture mod. Jako rozdíl to je.. https://staticdelivery.nexusmods.com/mod ... 875247-49563138.jpeg
@SilentWolf (20.12.2018 05:00): Nu, alespon víme, do jaké části platina vrazila svůj art/design budget. Honimírové, s úchylkou na dominatrix robotky v oděvu sluštičky, nemají důvod se dívat na rozplizlý textury :D
Pokud opominu, že je to ošklivý jak prdel starýho santusáka (u platiny bežný) a bez gamepadu to jende bez třetí ruky pohodlně hrát (u platiny běžný), tak je to akcí nadupaná. dobře designovaná, recyklace kovů. Hudba je super.
Já to před časem koupil a zjistil jsem, že jsem asi nějakej neschopnej...vzhledem k tomu, že na klávesnici a myši to moc nejde kvůli fakt divný kameře, jsem to rozjel na gamepadu (kterej mám jen kvůli závodním hrám) a stejně mi to ovládání přijde dost hektický. Ovládat klasickej melee combat v kombinaci se souběžným mířením a střílením podle mě vyžaduje tak tři ruce.

Nakonec jsem vyměknul, hodil to na easy a aplikoval ten autoshooting mod, díky kterýmu se o střílení nemusím starat. Nicméně ty ostatní automody jsou v základním easy nastavení strašnej overkill. Standardně jsou tam zapnutý mody na automatickej pohyb, automatickej útok, úhyb, prakticky pokud to nepovypínáš, hra se hraje úplně sama.:-D
@Bodkin (22.11.2018 11:12): Tak si stáhni demo. Já ho včera hrál. Sice nedohrál, ale vypadá to slibně.

@Charllize (22.11.2018 10:42): Jak se na PS měří FPS hry? Já si zapnul ten supersampling a vypadá to docela dobře. Nevím jak se to liší od PC. Jak teda psal SilentWolf tak na PC je možnost HD textur. Musim si porovnat něco co mám na PC a pak se mrknout na to samý na PSku.
Nechce mi to někdo pujčit? Pořád tomu nevěřím, abych za to dal sebemenší peníz.
@Cobot (22.11.2018 10:13): Ja ji na konzoli dohral a niceho zasadne spatneho jsem si nevsiml. Mozna snad jen ze nedrzela konstatnich 60 fps. Ale to jsem ji hral jeste na obycejne ps4, myslim ze na PRO to bude lepsi.
@Charllize (22.11.2018 10:02): Tuhle hru mám v hledáčku dýl a včera jsem zkoušel demo na playstationu a vzhledem k tomu, že pro mě je tohle typická konzolová hra, tak bych uvažoval právě o verzi pro PS4. Navíc když je i levnější než PC verze.
Jak je to s PC verzí? Někde jsme četl, že na ní autoři pečou a neopravují chyby. Je na tom něco pravdy? Je lepší koupit konzolovou verzi nebo na PC?
@kiwizak (21.03.2018 00:19): Tak tak :D po zkopírování toho textu na DH jsem si toho ve Wordu všimnul a TAM to opravil... pak ten soubor pokojně zavřel.. :D to je tak, když se člověk na noc do něčeho pouští.
@orromis (20.03.2018 13:09): Příklad argumentu co ignorují:

Jejich premisa: "(Některé) Hry potřebují mikrotransakce/lootboxy (*LB) jako další zdroj příjmů, protože vývoj her je riskantní a není jisté, že vygenerují profit."

Protiargument (který EC ignorují): "To je sice hezké, ale hry které mikrotransakce/LB používají jsou v naprosté většině případů hry, které jsou od svého základu garantují že vygenerují profit = hry jako Overwatch (který zaplatil svůj vývoj už v předprodejích a vytvořil si větší fanouškovskou základu než má naprostá většina her ještě předtím, než hra vůbec vyšla!), Destiny 2 (které během prvního týdne prodalo víc kopíi než první Destiny během měsice, a už to byl kasovní úspěch!), Call Of Duty WW2 (které bylo společně s Destiny 2 byly nejprodávanějšími hrami roku 2017! a to obě vyšly v třetím čtvrtletí!)... a samozřejmě Star Wars, u kterého nebylo pochyb, že to bude trhák... a které se v základě zaplatilo i přes loot box kontroverzi."


Jo, EC se ve svých videích vyjadřovali klidně a "rozumně", ale to nic nemění na tom, že jejich argumenty vyházely z vadných premis.
@Marcusss (20.03.2018 12:58): Právě že o lootboxech se vyjadřovali dost rozumně, nehistericky. Respektive se nevybavuju něco, co by bylo úplně mimo. Můžeš dát nějaký příklad co ti tam konkrétně vadí (nebo jaké argumenty proti ignorují), docela mě to zajímá... :)
@orromis (20.03.2018 12:39): Jejich poslední sérka o loot boxecha čím dokážou být dobré... která naprosto ignoruje některé zásadní argumenty proti. Navíc se před lety sami vyjadřovali o tom, jak závyslost na mikrotransakcích a lootboxech je skutečný problém a ukazovali případy lidí kterým to dokázalo hrubě posrat život... aby náhle otočili o 180 a začali mluvit o tom, jak je to neprokázané atd.
Celkově mi jejich videa v posledním roce přijdou mnohem míň promyšlené než co to bylo původně.
Tak vážně úžasná hra. Parádní konec (ten úplný) a rozhodně očekávám i budoucí počiny. OST mi zůstane v hlavě dlouho, příběh ještě déle a ony výtky během hry jsou ve výsledku vážně drobnosti. Jsem hodně rád, že jsem hru neminul, ačkoliv jsem po ní pokukoval dlouho a veškerá videa mě odrazovala. Díky tvůrcům za demo!