@
orromis (20.03.2018 13:09): Příklad argumentu co ignorují:
Jejich premisa: "(Některé) Hry potřebují mikrotransakce/lootboxy (*LB) jako další zdroj příjmů, protože vývoj her je riskantní a není jisté, že vygenerují profit."
Protiargument (který EC ignorují): "To je sice hezké, ale hry které mikrotransakce/LB používají jsou v naprosté většině případů hry, které jsou od svého základu garantují že vygenerují profit = hry jako Overwatch
(který zaplatil svůj vývoj už v předprodejích a vytvořil si větší fanouškovskou základu než má naprostá většina her ještě předtím, než hra vůbec vyšla!), Destiny 2
(které během prvního týdne prodalo víc kopíi než první Destiny během měsice, a už to byl kasovní úspěch!), Call Of Duty WW2
(které bylo společně s Destiny 2 byly nejprodávanějšími hrami roku 2017! a to obě vyšly v třetím čtvrtletí!)... a samozřejmě Star Wars, u kterého nebylo pochyb, že to bude trhák... a které se v základě zaplatilo i přes loot box kontroverzi."
Jo, EC se ve svých videích vyjadřovali klidně a "rozumně", ale to nic nemění na tom, že jejich argumenty vyházely z vadných premis.