@Paul (07.05.2019 11:42): Podle mě je ale čas, abychom si jakožto hráči neidealiozvali jednotlivce. Dobrá hra která posouvá médium může vzniknout i bez lidí jako Roberts. Vývoj her není práce jednoho člověka, ta hra by nevznikla bez zaměstnanců RSI (a možná nevznikne kvůli Robertsovi).
Jinak SC rozhodně neposouvá médium kreativně. Dát dohromady FPS, space sim a open world napadlo pravděpodobně každého hráče, který nějaký space sim někdy hrál, já o takové hře snil už někdy ve 13 letech. SC posouvá médium technologicky a s vývojem technologie fakt Roberts nemá nic moc společného.
Vývoj SC právě selhává na tom, že kreativec je zároveň i producent. Vávra má ve Warhorse Klímu a CEO (nevím jak se jmenuje..), kteří ten vývoj drží pohromadě a v nějakých mantinelech, tohle v RSI evidentně chybí a problém je prostě v Robertsovi. Zmanagovat takový projekt rozhodně není jednoduché a měl by to dělat někdo kompetentní.
Jinak SC rozhodně neposouvá médium kreativně. Dát dohromady FPS, space sim a open world napadlo pravděpodobně každého hráče, který nějaký space sim někdy hrál, já o takové hře snil už někdy ve 13 letech. SC posouvá médium technologicky a s vývojem technologie fakt Roberts nemá nic moc společného.
Vývoj SC právě selhává na tom, že kreativec je zároveň i producent. Vávra má ve Warhorse Klímu a CEO (nevím jak se jmenuje..), kteří ten vývoj drží pohromadě a v nějakých mantinelech, tohle v RSI evidentně chybí a problém je prostě v Robertsovi. Zmanagovat takový projekt rozhodně není jednoduché a měl by to dělat někdo kompetentní.