@7c (11.08.2018 17:58): Těžká volba, když máš strom a deacony v jedný hře.
Diskuze
@7c (11.08.2018 17:58): zajimavy. Mockrat jsem slysel o problemech se Sulyvahnem, mel jsem z nej respekt diky tomu, ale za ty tri hrani DS3 jsme ho dal pokazde na poprve. mam dojem ze to je o zvolenem stylu hrani, dle meho se na klasicky stit a hrubou silu greatswordu nechyta. Ale jakmile tam nekdo zacne moc saskovat tak dostane:)
@raisen (11.08.2018 12:25): Mně zabral asi nejvíc pokusů Gael, Aldritch byl myslím na poprvé (hlavně díky tomu, že tam byl předtím quest na pomoc s tímhle bossem pro NPC, tak bylo možné si to vyzkoušet v lehčí variantě - a v podstatě jak píšete, jediný problém byla ta mechanika s šípy, ale zrovna na tohle jsem byl zvyklý z jiných her).
Asi jako potenciálně nejhorší boss by byl pro mě Sulyvahn, ale hned před dveřmi se nabízí 2 NPC, které boj kompletně trivializují.
Na druhou stranu, když vidím ty videa, kde Souls hry na jeden zátah sjíždí Faraaz Khan prakticky s jednou rukou za zády a ještě u toho večeří, tak moje hraní ve srovnání vypadá, jak když se dítě učí jezdit na prvním kole...
Paradoxně asi nejzásadnější věci u DS her jsou "invincibility frames" - myslím jejich osvojení v praxi (v teorii je to jasné).
Ještě - Ad Capra démon - ještě chápu, že pro někoho je asi trochu tužší (obzvlášť kombinace malého prostoru a psů), ale co nechápu, je to, že u trojky někteří hráči umisťují v žebříčku obtížnosti bossů Curse-Rotted Greatwood jinam, než na nejlehčí :)
Asi jako potenciálně nejhorší boss by byl pro mě Sulyvahn, ale hned před dveřmi se nabízí 2 NPC, které boj kompletně trivializují.
Na druhou stranu, když vidím ty videa, kde Souls hry na jeden zátah sjíždí Faraaz Khan prakticky s jednou rukou za zády a ještě u toho večeří, tak moje hraní ve srovnání vypadá, jak když se dítě učí jezdit na prvním kole...
Paradoxně asi nejzásadnější věci u DS her jsou "invincibility frames" - myslím jejich osvojení v praxi (v teorii je to jasné).
Ještě - Ad Capra démon - ještě chápu, že pro někoho je asi trochu tužší (obzvlášť kombinace malého prostoru a psů), ale co nechápu, je to, že u trojky někteří hráči umisťují v žebříčku obtížnosti bossů Curse-Rotted Greatwood jinam, než na nejlehčí :)
@raisen (11.08.2018 12:25): jop. Aldrich mi taky pekne dal zabrat. Bohuzel u trojky byl asi jedinej kdo me potrapil. I ta cesta k nemu znovu neni zrovna prijemna.
@Charllize (11.08.2018 12:06): Vzpomínám si, že u prvního dílu jsem si někdy četla nějaké tipy na bosse, ale spíše, co je na ně účinné - byl to můj první díl, tak jsem měla strach a respekt :), protože na to, jak se vyhnout útoku stejně člověk přijde sám a je to tak i nejlepší, u druhého to nějak nebylo třeba, protože to bylo pro mě lehké je zabít (ale také jsem ho hrála jako poslední díl ze série) a u třetího jsem se metodou pokus-omyl dopracovala až k zabití. Třeba Aldrich mi dělal pro mě dnes nepochopitelné problémy, ale jakmile jsem přišla na to, jak se vyhnout šípům v druhé fázi, že tentokrát nestačí se schovat za něho, tak už to šlo. U té jeho magie jsem si vzpomněla na Gwyndolin, jak jsem se vyhýbala tam, protože to bylo stejné.
Jinak já mám u téhle série strašně ráda to, že každému dělá problém někdo jiný. Ta hra je v tomhle hodně rozmanitá.
Jinak já mám u téhle série strašně ráda to, že každému dělá problém někdo jiný. Ta hra je v tomhle hodně rozmanitá.
@raisen (11.08.2018 11:45): me osobne delaji nejvic radost takzvane no tactics zabiti. Neco jako ze tam clovek prijde a toho bambulu zabije dle situace. Takova improvizace ale dle pravidel.
Nemam moc rad kdyz se nekdo nauci nejakou taktiku a vsichni to delaji pak po nem. Ds tyhle improvizacni killy umoznuje a to je fajn.
Nemam moc rad kdyz se nekdo nauci nejakou taktiku a vsichni to delaji pak po nem. Ds tyhle improvizacni killy umoznuje a to je fajn.
@Charllize (11.08.2018 11:35): Jasně, to chápu :) Ono ten pocit, když nějakého bosse zabiju čistě proto, že jsem se konečně naučila strategii, zlepšila v té hře, tak ten je nejlepší. Taková ta zabití "lehkým způsobem" beru spíše jako zábavu, vyzkoušet si něco nového, něco, s čím hra nepočítá a ten pocit, že to funguje, tak ten je vlastně také fajn :)
@raisen (11.08.2018 11:27): @Charllize (11.08.2018 11:22): Právě že v Dark Souls mi tohle využívání mezer vlastně nevadí, i když jsem tohle nikdy nezkoušel, lenost :) Je to tak trochu součást hry, ale asi je dobrý si hru nejdřív zahrát klasicky a pak zkusit nějakou jinou možnost podobně jako raisen.
@raisen (11.08.2018 11:27): v tom pripade asi jo. I kdyz porad moc nechapu proc to delat kdyz hra nabizi velke mnozstvi taktik normalnich vyuzitelnych treba pri tom opakovanem hrani. Ale asi to ma kazdy jinak, takze samo nic proti:)
@Charllize (11.08.2018 11:22): Tak záleží na přístupu. Já jsem tu hru dohrála několikrát a všechny jsem poctivě a sólo zabila, tak mi není proti srsti si tohle vyzkoušet, je to zábava a některé ty "cheese kill" nejsou na provedení moc jednoduché, až člověku přijde, že je snazší ho prostě zabít normálně. Takže i to lehké zabití může být výzva z hlediska šikovnosti a trpělivosti :)
@raisen (11.08.2018 11:16): nikdy bych se nesnizil k tomu abych je nejak exploitnul. Vzdyt to potom vlastne vyhrali oni:) Kill button :)
@Can (11.08.2018 11:05): To mi také není vždy jasné, jak na to ti lidé přicházejí :) Podobně existují způsoby, jak ustřílet šípy Sifa a Manuse mimo boss room, Centipede Demon se při dobrém postavení hráče dostane mimo herní plochu a prostě umře, Super Ornstein stejně tak (ale tam je to o dost těžší), Stray Demona lze zabít pomocí Dung Pies, kdy si tě nevšímá a třeba Queelag či Gwyn se dají ustřílet z míst, na které na hráče nemohou. A to je tak vše, na co si vzpomínám. Některé ty strategie vyžadují ovšem 30 FPS k provedení potřebných skoků.
Capra to je ten obycejnej mob co se vydava za bosse? Meh, posera..
@raisen (11.08.2018 10:56): Nechápu jak na tohle někdo přijde, ale jinak dost dobrý :)
@7c (11.08.2018 10:58): A taky toho trápení, ale vzpomínky jsou po čase jen pozitivní :)
@7c (11.08.2018 10:58): A taky toho trápení, ale vzpomínky jsou po čase jen pozitivní :)
@Can (11.08.2018 10:50): Nadarmo se neříká, že "láska je slepá" .-)
@Can (11.08.2018 10:50): Jo, já to objevila také teď při posledním hraní, zajímalo mě, jestli existuje nějaký lehčí způsob, jak se s ním vypořádat a je :) Jen bacha, až Capra umře, tak na hráče vyběhnou ti psi, protože zmizí fog gate.
@raisen (11.08.2018 08:38): Před fog gate, jako bez psů, to nějak jde? :) Proto tu hru miluju, pořád se najde něco co mě překvapí i po tolika letech...
@sxg (11.08.2018 03:59): Jak člověk dokáže zabít ty psy, tak už to jde. Když jsem to hrála naposledy, tak jsem ho zabila před fog gate, tedy mimo jeho místnost a asi mi to ušetřilo umírání na psech a nějaké ty nervy :D
03:58 - Kokos, 2x mrtvy tzn 3 pokus, psy mŕtvy Capra na 1/3 a steam si zmyslel, že urobí update na ktorý sa ma chce opýtať ... Ja ... Capra je moj začarovaný xicht, pením najviac tam ...
AD: 04:10 UFFF už to bude iba prechádzka ružovou krajinou.
AD: 04:10 UFFF už to bude iba prechádzka ružovou krajinou.
@Charllize (11.08.2018 00:06): To prave nechcem ale vraj https://www.youtube.com/watch?v=8N2KN5gIuoc
AD: Chce po mne 20 500 duší, tak as idem na Capru - cua do buje zase tečenie nervov.
AD: Chce po mne 20 500 duší, tak as idem na Capru - cua do buje zase tečenie nervov.
@sxg (11.08.2018 00:02): opravis to tak ze ho zabijes, pak uz utocit nebude:)
Sa mi podarilo nechtiac zaútočiť na kováča, teraz stále útočí, vraj sa to dá nejak opraviť, kde?
@sxg (01.08.2018 16:07): Je to OK, resp. bolo to tak aj v Prip-to-Die edition verzii hry.
Hrám remaster a nejakým činom sa mi podarilo prebehnúť popod, Hellkite, otvoriť bránu a zapáliť ohník a ta kua zmizla, je to normálne?
AD: Po loade sa vrátila ... takže as OK.
AD: Po loade sa vrátila ... takže as OK.
@7c (15.07.2018 20:11): Jo já taky, cca mesiac pred releasom Remasteru som dohral NG+ a nikde žiadny problém, tak je mi divné, že je to Japonská hra a nie Ruská.
@Can (15.07.2018 18:18): Taky mě to zarazilo - přitom asi měsíc před těmi problémy jsem DS naposledy dohrál bez sebemenšího problémů (s gamepadem, samozřejmě).
@7c (15.07.2018 14:56): Ne, že bych věřil na konspirace, ale FS vydají remaster a nějakou záhadou jsou problémy se starou verzí, kde jsem nahrál 200 hodin bez problémů :) Odpojení funguje, ale je to trochu demence. Nicméně díky...
@Can (15.07.2018 13:37): Jsou tam nějaké problémy a netuším, jak k tomu došlo (buď něco na straně Steamu nebo úprava ze strany FROM). Jak odkazuje Charllize, jde to vyřešit odpojením gamepedu (resp. mě to pomohlo). Na druhou stranu, příště už budu asi stejně hrát novou verzi.
Mohl bych se zeptat jestli vám funguje DS klasická verze na steamu? Pustí se mi jen černá obrazovka v okně a pak zamrzne. Už jsem to i přeinstaloval, dal pryč i staré savy a pořád stejný. Díky za případné info.
@mazar1234 (05.06.2018 18:32): Ten loading mě také zaujal. Ale předpokládám, že máš na mysli obnovení savu ze zálohy.
@mazar1234 (08.07.2018 21:05): to je fíčura, ne bug. :D
Meanwhile in Dark Souls Remastered, tunned and programmed many years.
@mazar1234 (05.06.2018 18:32): Loading? Jinak helma je 100% drop (minimálně z posledního mimika).
@7c (05.06.2018 17:56): Super, 5 loadingov v Archívoch mi droplo tú dementnú prilbu z mimica pri stave 10 humanity zombie status, len som chcel vedieť či si skrátim čas dropratov páč sa mi nechcelo stále behať od ohňa ako retard.
Občas nejaký ten technický cheat nie je na škodu.
Občas nejaký ten technický cheat nie je na škodu.
@mazar1234 (05.06.2018 16:29): 10 "liquid" Humanity na předměty. Víc už nepřidává bonus. Stav (human/hollowed) nehraje roli.
Vie niekto ako to je s bonusom na droprate s humanitou?
Otázka znie, je nutné na počítanie bonusu byť v Human statuse, alebo môžem byť aj zombie, ale keď mám na počítadle humanity 10 tak sa mi droprate bonus aj tak započítava (čiže ikonka je sivá nie biela).
@Phoenix (04.06.2018 07:49): Meh, keby to hral na nintendo volantíku..... tak by to bol ešte väčší frajer.
Ja som rád, že sa mi občas podarí backstab, parry ide úplne mimo môj skill.
Otázka znie, je nutné na počítanie bonusu byť v Human statuse, alebo môžem byť aj zombie, ale keď mám na počítadle humanity 10 tak sa mi droprate bonus aj tak započítava (čiže ikonka je sivá nie biela).
@Phoenix (04.06.2018 07:49): Meh, keby to hral na nintendo volantíku..... tak by to bol ešte väčší frajer.
Ja som rád, že sa mi občas podarí backstab, parry ide úplne mimo môj skill.
@mazar1234 (03.06.2018 22:38), @Milfhunter (03.06.2018 22:53): Jestli chcete vidět, jak vypadá pořádné parry ... :-)
Twin Pursuers fight
Twin Pursuers fight
@mazar1234 (03.06.2018 22:38): tak takovej bůh fakt nejsem no :D, za mě jedna z nejvíc satisfying mechanik ve hře.
@Milfhunter (03.06.2018 22:16): !alebo ako šikmooký magor!.
Jediné miesto v DS hrách kde som si užil parry bol súboj na streche s Havlom v DS3, to bolo ako naozaj ízy...
Ovšem k takejto demencii som sa nikdy nedostal/nenaskilloval, to ide úplne mimo moje schopnosti - Čistá kokotina LOL
Jediné miesto v DS hrách kde som si užil parry bol súboj na streche s Havlom v DS3, to bolo ako naozaj ízy...
Ovšem k takejto demencii som sa nikdy nedostal/nenaskilloval, to ide úplne mimo moje schopnosti - Čistá kokotina LOL
@mazar1234 (03.06.2018 21:55): Tak riposte dává větší dmg pokud se nepletu a připadáš si jako parry god :).
@Milfhunter (03.06.2018 20:45): tam ti velcí rytíři byli právě hodně easy - kotoul pod mečem a backstab.
@mazar1234 (03.06.2018 21:55): přesně
@mazar1234 (03.06.2018 21:55): přesně
@Milfhunter (03.06.2018 20:45): Ja som to presiel niekolko krat a nikdy som parry nepouzil, pac mi to pripadalo ako nerealny skill :-D
Backstab je ine kafe, take farmenie titanite slabov na darkwraithov je bez toho strasne zdlhave :-D
Backstab je instakill s dobrou zbranou.
@ad142 (03.06.2018 13:12): LOL ten steamovy pop-up, ze Mazar zacal hrat DSR, to nemas vypnute?
Ja som akurat sekal Lost Izalith.
Backstab je ine kafe, take farmenie titanite slabov na darkwraithov je bez toho strasne zdlhave :-D
Backstab je instakill s dobrou zbranou.
@ad142 (03.06.2018 13:12): LOL ten steamovy pop-up, ze Mazar zacal hrat DSR, to nemas vypnute?
Ja som akurat sekal Lost Izalith.
@Kunick (03.06.2018 14:21): Já si třeba nedokážu představit procházet anor londo bez parryování, při prvním hraní kdy jsem neuměl parryovat to byl pure pain a vod tý doby nesnášim tu lokaci :).
@Milfhunter (03.06.2018 14:07): ja od začátku hlavně backstaboval. A nic moc mě nedonutilo se učit další postupy. Kdybych jel PvP asi bych musel, ale jinak ... :)
@Kunick (03.06.2018 13:52): tak parryování v jedničce je nejlehčí ze všech dílů.
@ad142 (03.06.2018 13:12): pěkné, nikdy jsem se parryovat pořádně nenaučil, takže respekt. Jen si neumím představit hrát to s lockem - tím jsem si jen občas vypomáhal při úskocích.
https://www.youtube.com/watch?v=znuv_QfbazU&feature=youtu.be Moje vyčistenie jednej časti Darkroot Garden s Parrying Dagger v remastered verzii.
@Bodkin (31.05.2018 13:31): Mne pride Blightown len "prvozazitkovy problem", teraz pri hrani remasteru som tam v podstate presiel obidvomi cestami radovo za "par minut".
Akurat teda treba mat potom ten prsten z Azyla co eliminuje "water move penalty" pre kratkost casu.
Osobne level co je donekonecna iritujuci je skor ten debilny vertikalny strom, vobec obecne to najkokotskejsie vo vsetkych DS su vertikalne levely.
Akurat teda treba mat potom ten prsten z Azyla co eliminuje "water move penalty" pre kratkost casu.
Osobne level co je donekonecna iritujuci je skor ten debilny vertikalny strom, vobec obecne to najkokotskejsie vo vsetkych DS su vertikalne levely.
@Bodkin (31.05.2018 13:31): Jako, určitě souhlasím, že je nejlepší v nejhorším ovládání a největším počtu "tohle byl opravdu boss???" okamžiků .-) I když víc než DS mi často (pocitově) připomínala takové ty starší PC hry typu Severance, Kingpin nebo Wheel of Time (těžko to popisovat).