Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Uvažuju, že si po dlouhé době dám Skyrim.... doporučí někdo nějaké mody (nebo mám hrát bez nich)? Víceméně mě zajímá vylepšení grafiky a opravy bugů, ale asi se nechci s něčím moc patlat (naposledy když jsem se patlal s mody tak mi ta hra neběžela ani 30 FPS...).

Jaké to je vůbec se stavem hry dnes? Se Skyrimem jsem tak nějak skončil co se mi zabugovala nějaká linie questů, což mě tehdy dost nasralo...
@Walome (12.06.2018 15:07): Já třeba vidím scénář, že se na základě vzpomínek na Oblivion budu na 6 hodně těšit. Předobjednávka samozřejmostí a možná i sběratelka, protože ve výsledku: co může být srdcovka víc, než pokračování hry, kde jsem strávil nejvíc času. Bylo by to příjemné, kdyby fakt vše dotáhli do konce. Má to obří potenciál. Z toho pramení ten strach, když se člověk podívá na jejich současnou tvorbu.

Mezi trojici nejočekávanějších her roku by se TES asi vždy vešlo. Pokud to nějak vyloženě nezdupou. Ale asi nemám takovou odvahu zvěstovat, že za 15 let budu vyhlížet nový TES. Takže asi tak.. :D žádné odplouvání se snad ještě konat nebude.
@Crash (12.06.2018 15:03): Jak si na tom btw s touhle diskuzí. Už si to pročetl a si připraven přiznat, že si se zmýlil? Já jsem pak samozřejmě vždy připraven nad tvým omylem mávnout rukou s tím, že se nic nestalo a vše dobré. ;)
@SilentWolf (12.06.2018 15:03): já s tím nebojuju, já už prohrál :D PC se zbavuju a zůstává mi konzole, ke který sednu jednou začas (ke KCD jsem usedl za poslední měsíc jednou) - ale myslím, že se to někdy vrátí, jako Arnie.
[neexistující příspěvek]: Ve svých bojůvkách s Jabem si mě prosím neber za štít, vy dva si nemáte moc co vyčítat. Děkuji.
Achjo.. přitom je v mém nejlepším zájmu, aby se nový TES povedl, protože má potenciál být nejlepším RPG ever. A nerad uvidím spláchnutou šanci.

Zas Bethesdu považuju za schopnou to někdy dotáhnout do konce, a teď mají kotel času. Takže je na místě natěšenost a zároveň i velké obavy, protože jejich laxnost známe. Pokud to má být poslední TES, který si zahraju.. tak mi trochu víc záleží na výsledku, protože na Oblivionu jsem tzv. vyrůstal. A bohužel nevěřím, že by podobnou open world 3D hru s tvorbou postavy (výběr rasy apod) někdo v brzkém čase udělal někdo jiný.
[neexistující příspěvek]: Jaká kritika obrázky kočiček? Nemotá se ti zase víc věcí dohromady? :)
[neexistující příspěvek]: Nevím co myslíš kočičkami.
A nechceš doufám chodit do úplně všech diskuzí, kde nemáš podobný problém jako lidi, kterým tam něco vadí, že ne?

A hejt je relevantní pojem u her, které nemám rád a chodím do těch diskuzí - což já nedělám. Hry od Bethesdy rád mám (alespoň TESy).

Promiň, že máš pokažený den proto, že lidé vidí potenciál pro zlepšení ve tvé oblíbené hře. Moc to prožíváš. Hry jsou produkt - teď víc, než kdy jindy. A i ve své nejoblíbenější hře mám při plížení hlavu v textuře a původně se nedala snad ani dohrát a combat je tam hrozný. Ale určitě nebudu nadávat do kreténů lidem, co na to poukážou. A psát něco o tom "až dojde na násilí.." apod..

Skyrim je dobrá hra, sám si ho asi plánuju koupit v té nové edici. Co ti na tom přijde jako hejt, nad tím mi zůstává rozum stát. Možná by stálo za to neposuzovat všechny lidi s konstruktivní kritikou jako nějaký dav. Chápu, že se tak možná líp reaguje, ale tvoří to tyhle situace a kazí ti to dny. A ideálně u hry zkusit posuzovat třeba... hru.
@Charllize (12.06.2018 14:05): kritika není hejt. To, že se mi líbí hromada her, neznamená, že k nim budu nekritický.

Prostor pro zlepšení v TES hrách je a není malý. To, že tu naklušeš ty a plantáš tu něco o zjednodušování a mileniálech, přičemž by tu vesměs každý chtěl naopak herní systémy víc do hloubky a během toho tu ryješ do lidí osobně, to už je tvůj úděl zdechlosti nad věcmi přemýšlet.
@Gordon (12.06.2018 13:53): Jinak o tohle bych přijít určitě nechtěl. Já měl na mysli junk jako nádobí, proutěné koše apod..

Jenže zas na druhou stranu.. v jednom díle šlo kohosi otrávit tím, že jste mu dali do koše otrávené jablko. Myslím Oblivion. Bylo to docela cool - ale víc s tím ta hra moc nepracuje. Což je taky škoda.
Si vzpomínám jak jsem poprvé dohrál Morrowind, Měl jsem jeden dům v Balmoře (hned vedle toho agenta čepelí), a do něj jsem nosil všechny cennosti a loot co jsem kdy nasbíral, prodával jsem jen bezcenné, ošklivé věci nebo ty které jsem už několikrát měl.

Ten dům vypadal jak pokladnice v osamělé hoře, všude zlatky, skřín plná výstavních mečů a svitků, rohy nastakované knihami které sloužily také jako výstavní poličky. V prvním patře jsem měl stůl který jsem zkrášlil tak že vypadal jak na královské hostině.

odkaz

Od Oblivionu mě silně sere fyzikální model který nedovoluje ty itemy ukotvit a udělat si vlastní výkladní místo kde bych mohl rekapitulovat své dobrodrůžo...
@SilentWolf (12.06.2018 13:38): uz mlc. Meles blbosti z nevedomosti. Me se nechce s tebou ztracet uz cas. Jestli chces zlepsovat hry bud hermi vyvojar a me s tim nezatezuj. Zatim to jsou jen takova prani pod stromecek a zvatlani blnosti.
@Charllize (12.06.2018 13:35): Vtip je v tom, že vše tebou zmíněné může být srovnatelně relevantní gameplay. Vhodnost toho či onoho závisí na kontextu vymezeného konkrétní hrou. I proto jsem odignoroval tu tvou reakci na můj koment k Numeneře. To je prostě dialogová hra a vše důležité se děje právě jejich prostřednictvím.

Neberu TES hrám ten open world. Morrowind mě bavil. Ale když už jsem jednou viděl (třebas ve F:NV), že i ten jde spojit se silnější dějovou linií a celkovým propracováním světa a jeho vztahů, tak proč to nechtít od Bethesda her vždy? Evoluce konceptu TES her je možná v řadě oblastí. "Uvěřitelnost" světa je určitě jednou z nich.
@Charllize (12.06.2018 13:09): dát každému skript v závislosti na denním čase a jednu postel zas tak náročné nebude. Když ony no-name NPC nemají vliv na konání hráče.

Chápeš. Pokud někde dáš 20 lidí tak si to třeba napíšeš na papír a pak prostě jak budeš dělat postele, tak do toho papírku nakoukneš. To není raketová věda.

Nevím, proč se chytáš konkrétních čísel. :-D města od Bethesdy dobře nepůsobí. Ať už tím jak jsou neživá, tak loadingy, nebo fyzickými dispozicemi interiérů. Množstvím postav jsem myslel spíš Oblivion, ale ve Skyrimu to bylo jen o chlup lepší.

Zde je jednoznačně ohromný prostor pro zlepšení.
Chcete jen kulisy misto sveta. To se vam libi? Ja verim ze jo protoze tam neni treba nic resit. Jen se nechat unaset pribehem a atmosferou.
Nejste hraci ale nafinteny primadony ktere frflaji pri prvni znamce neceho slozitejsiho nez je drepet a cist dialogy. Nechcete chodit, bojovat, sbirat a vlastne nic co dela hru hrou.
@Crash (12.06.2018 12:59): Taky se mi v jednu chvíli ta sbírka klenotů rozstřelila po místnosti. :D Ten engine to umožňuje, ale nezvládal větší experimentování. Myslím, že až teď ta nová edice trochu upravila výkonnost co se množství postav a itemů na obrazovce týká.

Místo talířů s fyzikou by se mohli soustředit, aby mohlo být ve městě víc než 5 obyvatel , nebo aby nevypadali jak brambory apod.. protože teď na to mají docela extrémní časový úsek. Tak jsem zvědav, co to bude.

Ale stavbu "osad" prostě lze asi očekávat.. bohužel.
@SilentWolf (12.06.2018 12:43): Já bych s tím problém neměl, když už mě v TES někdy chytla sběratelská mánie, tak to byly buď artefakty, zbraně nebo kompletní sety brnění. Košíky, příbory a nádobí jsem fakt nikdy nesbíral. I v tom Hearthfire to dělalo akorát bordel, když si do něčeho nechtěně drcnul, tak už si to nikdy nedal zpátky na místo. A když náhodou jo,a přišel si pak za dva dny zpátky do domu, tak se to zase válelo v jiným koutě. Takže tohle by mi rozhodně nechybělo.
Tak absence lootu například lžiček a vidliček by sérii prospěla. Je totiž na místě obava, že hra bude obsahovat podobné věci jako stavbu osad ve F4, takže lootu asi ještě přibude. A pak budeme jedním klikem recyklovat zříceninu hradu a pak v editoru stavět nový.

Rád bych se pletl a stále doufám, že za tu dobu co na to mají udělají něco použitelného. Řešil jsem zde jen otázku, kolik lidí by to naštvalo, protože hru hrají jak The Sims - mody, tooly na dělání screenů apod.. za dob Oblivionu jich totiž nebylo málo, Různá obydlí, nude mody, společníci..

O to by asi přišli, kdyby udělali loot jen relevantní pro gameplay základní hry. Ale zas myslím, že by z toho pravěkého enginu alespoň šlo vytřískat trošku víc výkonu a gameplay mechanik. kdyby každý bezvýznamný předmět nešlo tahat kurzorem po obrazovce.
@Jab (12.06.2018 11:33): Nevím za co bych se ti měl omlouvat. Jen jsem se zeptal, koho myslíš tím fanatikem, protože podle mě se celá ta prkotina řeší kvůli tobě. To že nejsi schopen pochopit význam napsané otázky, tak jak je skutečně napsaná, a asi v ní hledáš něco víc, možná nějaký útok na svou osobu, za to já nemůžu. Možná by stačilo příště jenom normálně odpovědět na položenou otázku, a ne místo odpovědi, ostatní z něčeho osočovat, tak jak si hned v úvodu místo normální odpovědi osočil Charrlizeho a themacse z toho, že nikdy žádnou TES hru nehráli a teď zase mě z toho, že tě asi urážím a mám se ti omluvit.
Jéé, žabomyší války a hned je blíž k obědu :-)... Jako nezávislý pozorovatel musím říct, že oba chcete provokovat toho druhého (druhou stranu), ale samozřejmě se tváříte, jak jste oba hrozně nad věcí, ale je to sranda
@Jab (12.06.2018 11:33): hele. Tady byla poklidna diskuze a novych tes. Pak jsi jsem dorazil ty s wolfem a zacli rejpat. Tak se nediv ze to je tak jak to je. Ostatne jako u kazde bethesda hry kde se kvuli lidem jako ty neda mormalne diskutovat. Tak nedelej ublizenyho ze ti nekdo oponuje.Prestan to svadet na ostatni a chovat se jako kripl, dost lidem se tady pak ulevi.
Omylné ukradnutí košíku na vejce není chyba hry ale featura, se vám nikdy u čongů nestalo že jste šli zaplatit k pokladně a omylem tam šáhli po zapalovači a omylem si ho odnesli?