Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garret (27.07.2018 22:53): No... horší než to k wolfovi není. :-D

@pajmič (28.07.2018 00:05): U Mass Effectu byl ten cover ke konci ůžasný a nádherně prodloužil rozuzlení z příběhu... :)

@MarezCZE (28.07.2018 00:13): Přesně, nechápu co se s nimy stalo, na E3 působily ti dva co představovali to z paříže jak duo psychoušů, asi jim to nějak vlezlo na hlavu. "Killing fucking nazis! fuckyeah!..." Achjo... :-D

@Paul (28.07.2018 00:54): Taky se mi strašně líbil.
@pajmič (28.07.2018 00:05): No, pokud to většině lidí vadí, tak je lepší vyhovět a těžko říct do jaké míry tu hraje roli ego Vávry, ale třeba mně nikdy nějak hudba u titulků nevadila. Více si jí všímám při samotném hraní, či se jako doprovod hodí k samotné situaci apod.
@Gordon (27.07.2018 22:51): Jo, chápu. Každý to máme jinak. Ale mně třeba právě kvůli mému přístupu by metal nevadil, pokud by to bylo dobrá skladba. Ono třeba podle mě i záleží na žánru a typu hry. Ale je to o vkusu.
No vida, už se těším na titulky Kingdom Come. Mafie 1 taky šla naprosto proti proudu s parádním lake of fire od lords of brooklyn, tak jsem zvědav. Díky za doporučení.
nehci prudit, ale myši maj samozřejmě ten autoaim taky, ale dokonce třeba já mám herní myši a ty umí i regulovat zpětný ráz zbraně. Ty pro esporty maj různejch regulací plnou prdel.

Autoaim pro gamepady jsou ve hrách řešený různě. Nejblbější jsou prostě větší zóny na zásah, kdy se počítá i střela co prolítla metr od moba. To je prostě odbytá hra a ty řešit nebudeme.
Nejchytřejší jsou ty, kdy se pomocník v míření odvozuje od zbraně a třeba do ni vložených modů (případně level) ve hře (což se dělá, příkladem budiž Destiny, jinou formou ale podobně je to pak řešený i ve dvojce, pak jsou zajímavě řešený i v Division nebo WIldlands, či Borderlands). A tady je ta výhoda, gamepady se daj dobře zapracovat do hry, když vývojáři jsou šikovní, tak pak skutečně platí že gamepad je hraní a myš je klikání na hlavy.
Výbava ve hře prostě ovlivňuje vlastnosti jednodušího/těžšího míření s gampadem. Nejlíp je to poznat u FPS s RPG systémy nebo výbavou.

Hloupě zapracovaný auto aim ve hrách je k ničemu a lidi ho často vypínají, protože potom vás násilně zaměřuje hra třeba na výbušný sud před váma a nikoliv na těžkýho nepřítele o kus dál. To je trochu problém v RDR, jinak vynikající hry, že je lepší se tam prostě naučit gamepad používat bez jejich autoaimu, protože je debilní.

V Doom je zapracovaný dobře a hlavně je ideální ho hrát an gamepadu a nikoliv myši. Na klávesnicic je jeho hraní někdy jak programovat děsy v javě.

Jinak já už Wolfensteina pařím i na PC s gamepadem. I tohodle. A je to úplně v pohodě, ale trvalo se mi naučit tím gamepadem hrát několik měsíců v Destiny a WIldlands.
@kuler91 (01.07.2018 23:42): vazne myslis ze to bude horsi nez dohrat Duka 3D digitalnim gamepadem pri 15-20 fps na nejvyssi obtiznost? :)) Asi tezko, takze pocitam ze bez pomocnika v mireni bych to dal. Ale muzu to zkusit, pak ti dam vedet jak to slo. A neboj, jsem uz starej a nelzu:)
@kuler91 (01.07.2018 23:29): jasne, to mas jak doopravdy, taky netrefis komara v letu, jako mysi:)
Samozrejme ze mysi to je lepsi. Ale ja to hral v praci v pauzach mezi zakaznikama, asi dve tri hodiny na nejakou stredni obtiznost na PS4 a prislo mi to jako standartni ovladani gamepadem, proste v pohode. Na Switch to asi bude o neco horsi, preci jen to handheld ovladani je trosku vic nepohodlny, ale i tak si myslim ze to tak bude normalne hratelny. Rozumis, ja dohral Doom na nejvyssi obtiznost analogovym gamepadem, takze nejakej Wolf s autoaimem je brnkacka :))
@Charllize (01.07.2018 23:05): Já umím s gamepadem poměrně solidně si myslím, ale bez auto aimu na trochu vyšší úroveň je wolf pro mě nehratelnej ... Zkoušel jsem hrát na TV a nedá se to. Jakou jo .. jsou lidi, kteří to mají fakt v ruce a asi u wolfa nebudou mít bez auto aimu problém ? Ale nevěřím tomu, že běžnej smrtelník si dává wolfa na vysokou úroveň jakoby se nechumelilo ... :)
Jinak hrál jsem na nejvyšší obtížnost na PS4 Dishonored 2, Horizon a spoustu dalších her, takže opravdu nejsem nováček, co nikdy nedržel olvadač :) Ale wolfa jsem fakt rychle a znechuceně vypínal.
By mě spíš zajímalo jakej blázen tohle hraje na Switch a o gamepadu ani nemluvím ... :D
Ten Switch port teda nevyzerá bohvieako v rozlišení 640x360, ale prekvapuje ma, že sa to na tom vôbec dá spustiť.
Ano srackoidni mlha selektivni pameti, psal jsem o tom myslim ve svym komentari k Thief: DS :) Zlatym fondem je podle mne spis HL2, Doom III se jenom dobre hral. Ono se tehda kolektivne cekalo ze pujde o nejakou supernadrazenou meta-FPS, ale uz tehdy to byla jen takova oldschool hratelnost v super grafice, nikam to nic neposunulo, kdezto HL2, ten byl revolucni bo posunul vypraveni pribehu, animace, fyziku + Steam...

Btw D3 behal spis nevyzpytatelne nez pausalne zle, soused to napr. v pohode rozchodil na nejake karte z roku 2002, myslim ze to tenkrat byly GeForce MX series s pouze DX7 supportem (Doom III - DX9 gen.)

Ruku na srdce dneska ty hry taky behaj kolikrat vachrlate, viz KCD, RotTR atd.

Btw tady ve vsi Dooma ukradli snad vsichni, neni divu, meli jsme sotva na panaka ruma
@ještěr (20.04.2018 22:51): No ja si to teda pamatuju jinak. Kdyz vysel Doom 3 tak za prve skoro nikomu nebezel poradne, coz byl prvni duvod hejtu a dalsi duvod byl ten ze plno lidi cekalo to co ID predvadel v dilech predtim, coz tak taky nebylo. Mozna tady u nas ho hraci rozkradali, v cizine to tak drasticky nebylo. A i prodeje u nas nebyli spatny, vzhledem k tomu ze stal 1600 stovek. Pamatuju si ze jsme na nej meli frontu, a to stavalo malokdy, maximalne kdyz vysli Heroes 4 nebo Diablo 2 :)
jasne rict ze to byla hejtovana hra asi nejde, ale vzhledem k tomu ze to je znacka ktera vlastne tak nejak definuje herni historii, to zadna slava nebyla:)
Proste si myslim ze ta hra je dneska vnimana daleko vic pozitivneji nez v dobe kdy vysla, a klidne se da zaradit do takzvaneho zlateho fondu her, coz tenkrat vubec tak nevypadalo.)
@ještěr (20.04.2018 22:51): Mě se na tom psaném zakončení HL "trilogie?" líbí nejvíc asi to že ten konec mě nechal v naprosté nejistotě jak to tedy skončí: Bude Země izolovaná od vesmíru a tak přežije? Nebo se okupanti za tu troufalost rozhodnou vynaložit obrovské zdroje aby se na Zemi vrátily a zpustošily jí do základů a udělal by s tím G-man něco nebo jen potřeboval odvést Zemí pozornost od jeho "boje"? :)

Jinak příběh colosssu neznám, netroufám si hodnotit ikdyž cítím to že je tam velká nerovnováha.
Doom III byl ve sve dobe velmi vyznamna ocekavana FPS, ktery sice skoncil dilcim neuspechem, protoze v recenzich skoncil za Half-Life 2, ktery byl myslim nejdrazsi a temer vsude atakoval 100ku, hraci sami jej temer bezvyhradne milovali i Far Cry (se kterym se tak trochu nepocitalo, skvele recenze, blbe prodeje, nejlepsi grafika), ale urcite Doom nebyl neuspesnou ci hejtovanou hrou.

Uprimne mira pirateni byla tehdy velmi velika, dnes jsou hry na Steamu za par kacek, tehdejsi soplove maji dneska prachy, byla dema... Tehdy ani nebyl duvod to hejtit, malokdo za tu hru zaplatil :)

Wolfenstein II The New Colossus v dobe vydani vyznamnou hrou nebyl, pouze just another AAA game, myslim, ze je uplne zbytecny jej s DIII srovnavat (kvalitativne i dobovym vyznamem). Posledni zasadni ocekavany Wolf ve sve dobe byl RTCW (2001, pral se s AvPII, ktery podle mne byl jasne lepsi).

Gordone, tj zajimavy jak uplne sileny (ale ne hloupy) a prekombinovany pribeh v HLIII (ktery nebyl) mne prijde poutavy uz z abstraktu velmi poutavy kdezto hry jako Colossus skonci takovym trashem. Talent neobkecas.