Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@John Mirra (16.02.2018 22:40): Prakticky žádné, ale jsou také, které k tomu měli blízko :D The Evil Within je celkově nechutný na mnoha úrovních. Pak samozřejmě Vetřelec, protože ten je stejně nechutný herně i filmově. Samozřejmě si uvědomuji, že Manhunt je časově někde jinde - ale to násilí celkově bylo takové nemastném neslané. Nic co by v té době nedávali normálně v televizi i před desátou.
@Cathan (komentář): Jako mě ta hra velmi brzo taky začala nudit, o tom žádná, s tvým komentářem se docela ztotožňuju. Jenom podle mě teda docela brutální byla, možná jsem jenom měkkej :)
Které hry v tobě brutalitou teda vzbuzovaly mrazení a znechucení? To by mě docela zajímalo.
@Phoenix (26.08.2017 19:06): Já bych řekl, že konec byl dost těžký a stealth byla nutnost. Já teda tehdy nebyl schopný se moc dobře prostřílet, ale hrál jsem to kdysi. Třeba by mi to teď šlo lépe.
Po čase to začne být hrozně repetitivní a nudné... a ty vyloženě akční pasáže tomu zrovna moc nepomohly :-/
Steam verze na desítkách padá, pomohl až tento návod:
https://www.youtube.com/watch?v=nCQmi1F0CXc

Jinak jsem odehrál pár minutek a už to mě zklamalo. Je to solidně zabugované - pohyby a reakce nepřátel.
Ale mají dobré průpovídky. A jsou tam už pěkné mechaniky.
Ale když navíc k tomu přidám samotnou ubohou hratelnost, asi mi stačí těch sedm zabitých nepřátel a hru odhodím to Tartaru.
@Všivák (komentář): "Aby se ale neřeklo, že je to moc nekorektní, tak vašimi nepřáteli nejsou policisti, ale stejní psycháči jak vy." A co ke konci, kdy vyvraždíš půlku policejního sboru? :)
Dohral jsem to a ten ulet s motorovou pilou me dost zmatl. Pekne dlouho jsem bloumal jak tu motorovku nahodit a uz jsem z toho byl dost mrzutej ze to furt zdecha. Dokonce me napadlo ze je prazdna nadrz a jestli nekde neni ukryta nadrz s benzinem a pak jsem zjistil ze vlastne nahozena je ale neni slyset :-D Nevim jestli to je umyslnej vtip nebo bug ale zneprijemnit hru to teda umi.
@Phoenix (05.04.2014 14:07): No prave, ticha poprava je zde temer nemozna a vystrel vzbudi rozruch a uz to jede. Vojaku je tam jak much a utoci naraz a ze vsech stran, teren kde se da kryt vevnitr taky neni a hlavne hra nabrala na obtiznosti diky vojakum se samopaly. To je pak rychla smrt.
Došel jsem do 16 mise s nazvem Spatna strana koleji a je to dosud jednoznacne nejtezsi mise, lepe receno prvni pekelne tezka. Bohuzel je stavena vyhradne na strileni a jit na ne klasickou stealth popravou zezadu je jaksi nemozny, ale obcas se to zazrakem podari, ale ocividne to je zamerne ztizeny, aby se dostalo na to strileni. No je to hodne tezka mise.
@Kubulus (17.03.2014 18:09): To jsem prave videl na youtube, ta brutalita ve dvojce je opravdu naprosto extremni. Ikdyz ve hrach Manhunt jen zmacknes mys a o veskerou dalsi brutalitu a utrpeni se postara animace. Nejak obet mucit rucne a dlouho aby umirala pomalu tam asi nejde a ani ji krajet na kousky po smrti :-) Ale to uz by asi bylo moc velky sousto :-))). Ale to jde prave v tom Soldier of Fortune. Ale to co jsem videl prave v ukazce Manhunt 2 naprosto bohate staci, to nema obdoby.
@Poseiidon (17.03.2014 16:12): Dvojka je o hodně brutálnější, je tam víc nářadí a hraček umožňujících popravy, opomenout bych neměl ani vraždění za pomocí interakce s prostředím (pověšení na hák, zavření do železné pany, zabití víkem od kanálu, uškrcení telefonním drátem, zapálení atd.) a executions tam jsou možné i se střelnými zbraněmi.

Pokud máš další otázky, sem s nimi.
@Kubulus (17.03.2014 16:04): No me se jako jednicka celkem libi diky te stealth akci, no prisel jsem tomu postupne vic na chut nez na zacatku, pac jsem to zpocatku hral blbe. Ale jde mi o to, ze uz jsem v pate misi a furt jsem omezenej jen na tu bejsbolku ci hrebiky, tak uz cekam zpestreni, aby to nebylo furt dokola. Ta brutalita mi nevadi, naopak me to ke hre prilakalo. Treba Soldier of Fortune 2 jsem si hodne uzival prave diky tomu detailnimu ztvarneni destrukcniho prvku, kde protivnik realisticky reagoval na zasah do jakekoliv casti tela a slo doslova vystrelovat vnitrnosti bez sebemensi cenzury. Skoda ze to ma jen tato hra.

Ted jsem v komentari k dvojce cetl, ze ve hre nejde koukat nahoru a dolu, stejne jako ve hre The Thing. Co tohle ma za smysl???
@Poseiidon (17.03.2014 15:50): Vynikající záležitost. S hratelností je to ale spornější (čti horší než u jedničky).

Hra to ale samo sebou není pro každého. Pokud se ti nelíbí jednička, nešel bych do toho.
@ViRus (17.03.2014 15:23): Me se to moc nedari je takto lovit, casto se to strhne ve skupinovou rubacku :-D Ale to je pak lepsi utyct a schovat se, protoze rvat se se trema naraz je jista smrt. Ted jsem v casti, kde musis ze skladu odnyst kanystr s naftou do jerabu, ale je opruz to cely pak opakovat kdyz pak me z toho jerabu sestreli. Zpocatku sjem si rikal ze tu hru hrat nebudu a odinstaluju, moc me to nebralo celkove, ale pak jsem to prekonal a szil se s ovladanim a zpusobem hrani a je to zajiamvejsi. Treba Hitman 2 jsem zkusil ale to si me neziskalo uz na zacatku. Za to treba Chameleon me moc bavil. Taky jsem zkusil Cold War a v mauzoleu Lenina jsem to zabalil :-) Tam me vadilo to skladani si zbrani z ruznych dilu v inventari, kvuli tomu me to hrozne nudilo a prestalo bavit. Ale nekdo si v tomto naopak libuje, me to lezlo krkem, moc na tyto zdrzovacky a komplikovanosti nejsu.

Taky si myslim, ze kdyby na tuto hru byl kvalitni cesky dabing, asi by se hrac dost pobavil a nasmal a o to vic by to bavilo, treba jako u Mafie, ktera je diky cernohumornym hlaskam fakt o to zabavnejsi. A to plati i o mnoha dalsich hrach.
@Poseiidon (17.03.2014 15:06): Přesně, kvůli stealthu mám smysl to hrát, není větší radosti než si je povodit, rozdělit a nalákat a pak jej nejbrutálnějším způsobem vykladívkovat jednoho po druhém bez vzbuzení pozornosti.
Mam to rozehrany. Ale nejak me zacina nudit stereotyp v tom, ze jsem uz v 5 misi (Pohaneny hnevem) a furt je to stejny (stereotypni zabijeni bejsbolkou a hrebikometem). Furt cekam ze se to nejak posune v novych a zajimavych zbranich, i zmenou lokaci a prostredim celkove. Zda se mi to uz moc dlouho stejny. Jinak pokud to hrac ucelne hraje jako stealth akci, tak to teprv zacne byt videt kouzlo hry, a motivace to hrat timto stylem taky spociva v konecnym bodovym ohodnoceni. Bohuzel nekolikaty opakovani celych pozic diky nemoznosti manualniho ukladani je frustrujici. Pri prozrazeni se jim da nastesti zdrhnout a schovat a za chvili zas jakoby nic. Ale mozna jsou ty definovany checkpointy tak lepsi, protoze ukladat hru po kazdym uspesnym metru a zabitym nepriteli krok za krokem by nebylo efektivni ve stealth stylu a hrac by nemel motivaci se snazit. V realu by to taky neslo ulozit. Takze zbyva jen byt proste dobrej :-)
Řekl bych, že se blížím ke konci, ale mám jednu otázku. Ty levely (po doprovodu reportérky), kdy proti Cashovi stojí policisté budou už takové akčnější, žádný stealth?
Komentář jsem napsal v reakci na Bioshock Infinite, pro jeho "přelomovou" sebereflexi, která úrovně Manhuntu bohužel stále nedosahuje ;-)
A tak to je od tech, ktery pohorsuje chcani v Postalovi nebo tadyhle duseni igelitovym pytlikem... :)
kdyby nebyly 2 hodnoceni 0 a 30 tak by to melo celkem slusny skore:D