Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Příběh Consulara není špatný, pouze zvolený formát nedává možnost vyprávět ho s dostatečným napětím a hloubkou.
@Jab (12.09.2017 22:14): Ale jo, to zhrnutie je dobré. Síce so všetkým nesúhlasím a je jasné, že je tam istá subjektivita, ale oceňujem prácu, ktorú si si s tým dal a čítalo sa to dobre ;)
Inými slovami, každý má svoje preferencie a najlepšie je spraviť si názor sám :D
Já mám třeba Consulara rád. Teda Consularku, chlap má divnej hlas. Příběh mi nepřišel zlej.
@Jab (komentář): Páni, dosti detailní rozbor, za což děkuji, protože jsem ještě nedohrál za všechny classy konkrétně jedi conculor a trooper. A souhlasím, že IA story je top. Opravdu chytře vystavěný a jak si napsal, v MMO sféře nevídaně propracovaný.

Což mi udělalo radost a opět zvýšilo naděje pro Anthem, jelikož lead writer pro IA story, Alexander Freed, pracuje společně s Drew Karpyhynem právě na Anthem.
Pokud ještě hrajete, doporučuji omrknout tento bug, který vývojáři nebudou penalizovat. Jen ho příští týden opraví.
Podle mě ho tam ale nedaj, protože by se museli vypořádat s odlišnejma dialogama pro agenty podle jejich class story rozhodnutí. Nebo to odmávnout nějakou rychlou frází a nasrat všechny agenty, co by čekali smysluplný konsekvence.

Spíš to bude nějaká nová supersilná frakce objevivší se odnikud jako minule, případně nějaká evoluce těch magorů okolo Zildroga.
Podle mě to ani není grafikou. Já měl kolem třiceti fps a chvílema pod třicet na postarší gigový AMD HD7790, a to nezávisle na grafickým nastavení.

Jinak ten konec flashpointu se skoro tváří jako buildup k nějakýmu většímu patchi či expanzi. Myslím, že to byla ze strany ***** celý nějaká bouda, ale ani tak mi to smysl nedává.
Už od Iokathu mi přijde, že vyhodili všechny scénáristy a píše jim to uklízečka. KotFE a KotET se mi líbily, ale pak to naprosto přestalo dávat smysl.:/

Flashpoint dost nuda, na vlaku tragickej framerate.
Můj Zemek by měl být někde ve Vukkově videu! Je slavnej... :) Ale hledat ho nebudu.

Btw Umbara zase sešup. Postavy se chovají "logicky", jak kdyby vypadly z poslední řady Game of Thrones. Grafika docela hezká. Úplně debilně mi ale fps padaly i pod třicet a dost se to sekalo.
Tak ona většina lidí nehraje s dvaceti postavama, přinejmenším ne natolik, aby nutně potřebovali na všech speed boost, když hra jede už pět let bez problémů se současnou rychlostí mountů. Já rozhodně neplánuju odemykat to na všech postavách, a na těch pár hlavních si kdokoli vydělá jakoukoli herní aktivitou, jaká ho ve hře baví provozovat. Však tam není za co utrácet a peníze se tam hrnou ze všeho.
@USER47 (13.06.2017 19:42): Oukej. Uf, tak se na tom konečně shodneme. Btw tenhle tvůj mačo styl (jsou to jen drobné), když oba víme, že peníze znamenají promarněný herní čas... Úplně bych neřekl, že je to od tebe adekvátní. I když máš dvě stě mega, tak jedna desetina z toho do hajzlu stejně nejsou drobné. :)
Já mám asi 200 mega a poslední dobou hraju jen s pár postavama, takže mě to až tak netrápí, ale je fakt, že to měli udělat jako legacy unlock.
A opět. Za dva perky pro rychlejší jízdu na mountech je třeba zaplatit za každou postavu 1,8 milionu. Ať už jdou Bioware a EA do hajzlu fakt. Takhle naštvanej jsem na tuhle hru snad ještě nebyl.
Tak už chybí jen jeden 236 opasek a už s touhle postavou má smysl jet jen HM operace. :) Nějaké 242 už koneckonců má (ta chisska sniperka).

Edit: Done. Gear ready na HM. Command rank mám zatím jen na 150.
Jestli chodíš PvP, tak mrkni i k PvP&Starfighter Decorations vendor na Fleet. Dřív to bylo za WZ commendations, ale teď už tě limituje jen Valor rank.
@Jab (02.06.2017 08:11): Díky. Já jen, abych tušil, jak je to dlouhý v porovnání s Class Story. :-) Jinak jsem dorazil JK a teď jsem na konci Hothu za JC. Pak to rozjedu za Troopera. :-D Ten stronghold s výhledem na moře zní krásně. Doufám, že nebude moc drahej, abych si ho mohl taky pořídit. Ale mám problém sehnat (levně) nějaký pěkný dekorace. :-D
@Malignus (02.06.2017 07:03): Jen story mise imho tak sedm osm hodin. Standardně tedy cca 2x tolik. Je to hodně variabilní podle toho, jestli budeš dělat story flashpointy atp. S tím to počítej na víkend hraní přinejmenším.

Těch změn je vícero. Na Manaan stronghold se těším, byť tu stávající hlavní na Nar Shaddaa mám hodně rád. Ještě více se těším na rychlejší mounty. Nechápu ale, proč je to legacy perk. Snad to bude stát do 350K, aby se nemuselo čekat na preferred hráče.
Doufám, že nepodělaj základní hry. Mimochodem, jak dlouhý je gameplay od Ilumu až do začátku KotFE?
Sniper je fajn, defenzivně především kvůli covered escape, ale ve srovnání s marauderem nevím nevím.

Wipy v HM si užiješ, především pokud nepůjdeš s nějakou suprzkušenou grupou. My máme pár lidí, co předtím dělali jen story mody a v HM typu Dread Fortress či Dread Palace máme průměr tak 300-400k na repair costech na osobu. Až se dostanem k Ravagers a Temple of Sacrifice, tak to půjde asi ještě dost nahoru.:-D
@USER47 (23.05.2017 23:40): Dread Palace jsem dělal jen SM. Ale už asi třikrát. A nevim no... Asi potřebuji jako kdysi v HM LI desetkrát či více wipnout, abych uvěřil, že je to fakt těžký. :)

Každopádně minimálně ta má chiss sniperka je na ty HM operace připravená. Eternity Vault HM už má za sebou a z něj i nějaký gear. Z 230 setu už má jen helmu.

Do operací jsem ze začátku bral aj madness sorcku, ale prostě vydrží na sniperku nemá. Jak přijde velká damage, tak se zakopu a v pohodě. V operacích si musím hlídat vlastně jen prostor pod nohami a občas projít nějakou tou mechanikou, kdy například musim rychle sám někoho vyřídit. Což fakt není problém. Na to je sniper stavěný.

Defenzivně je na tom snad lépe jak marauder. A to mi ty jeho defenzivní cooldowny přišly zpočátku jako cheat. :)
Jj, s HM Scum and Villainy jsme začínali v rámci progression grupy, po stránce mechanik je to poměrně prostý, ale Styrak má v hard modu hodně ostrej DPS check.

My jsme zrovna přešli přes HM Dread Fortress a dneska jsme načali Dread Palace. Dostali jsme se přes tři bosse, ve čtvrtek se pokusíme dostat přes Raptuse a council, ale Raptus nám nějak bugoval:-/.
Scum and Villainy taky za mnou. Zase vše v pohodě a bez wipu, mechaniky jednoduché včetně závěrečného souboje. Na HM ale věřím, že je to o hodně těžší.
Nijak zvlášť...pokud se ti podaří splašit schémata na něco, co se dá na GTN prodávat se slušnou marží, tak proč ne, ale craftění začne vydělávat až po značný investici, protože kromě namaxovanýho crafting skillu potřebuješ i lvl 50 companiony kvůli rychlosti a critical chance.

Navíc na craftění lepšího gearu potřebuješ materiály z conquestu a operací, který bys stejně asi musel kupovat z GTN, což by ti zase trochu snižovalo marži...
Pojď do Eternal Serenity, tam je spousta lidí odkudkoli, včetně nějakejch Čechů.:) Nicméně guild chat a teamspeak jedou 100% v angličtině pochopitelně.
Díky. Nejedná se mi striktně o CZ guildu, ale jde mi to, aby tam byli i CZ hráči. :-)
Ale imho o dost přicházíš zvolením české či československé guildy. :) Ten kontakt s dalšími lidmi různě po Evropě (většinou) je imho na guildě to nejlepší. :)
Lidi z Czech Alliance a CZ-SK Aliance jsem tam minimálně ještě nedávno nějaký vídal, jakž takž aktivní asi ještě budou.
Nevíte o nějaký dobrý social casual guildě český nebo s českými hráči?