Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@kuler91 (14.06.2017 19:10): Hmmm... Čím to asi bude?? Nevím proč, ale novej Wolf spolu s Metrem je pro mě největší oznámení z E3... Ať se jdou zahrabat se všema ACčkama a FCčkama... Blazko a Arťom, to sou frajeři!!
Tak novej wolf je z nějakého neznámého důvodu pro mě momentálně z jedna nejočekávanějších her tohoto roku :)
@Najlvin (12.06.2017 23:06): Je to ale uvěřitelný, protože kde jinde by se po jaderné explozi vznikly rebélie? mi to trošku připomíná zápletku z HL2 kde po nepovedené teleportaci (jež následoval obrovksý výbuch) to lidi ucítili jako možnost k revoluci.

Možná by ani nebylo zcestné kdyby ta amerika byla koncipovaná trochu jako město ve wolfu 2009, kde to bylo takové otevřenější, a i přesto bychom se mohli kouknout třeba i do asie nebo tak nějak. Motherfucker Moon to sice už netrumfne, ale co už. :D

A už vůbec bych se nedivil kdyby z takto laděného nastavení vznikl nějaký backstory knižní román který by se zaměřil na nové postavy a ukázal život při začátku okupace.
Jediné, co mě na tom vadí, je to, že se to bude odehrávat v Americe. Podle mě to tak trochu ztratí kouzlo Třetí říše. Ale jinak se na to samozřejmě těším. Je to jedna z mých nejoblíbenějších herních sérií :-)
@Bodkin (12.06.2017 15:35): Pak vzal toho dobrýho nácka na helikopteru kde mu řekl že musí být silnej (dojemná chvilka) a pak Bdžeje ještě vyprovodil v ponorce před posledním útokem

A asi jo, je to suprový, jen mi to přišlo hrozně chaotické.
@CrocoRay (12.06.2017 15:04): Podržel ti dveře, a pak byla slyšet jen salva kulek bubnujících o železo... Ale vzhledem k tomu, že do toho momentu schytal pár kulet a nevypadalo, že to má ně něj nějaký efekt.
Mně to přijde luxusní. A když už někdo přežije výbuch atomovky nebo čeho, tak musí být dost drsný. Jen u toho velkého s půlkou mozku jsem myslel, že ho zabili, ale asi jsem se spletl a blbě si to pamatuju. Už nevím, co se tam přesně stalo.
Tak každý kdo to dohrál až do ůplného konce (tj. s titulky) musí být jasné že ten zvuk helikoptery na konci nechavá dveře otevřené... :)

@MarezCZE (10.06.2017 13:43): Ještě aby ne, wolf je pro mě srdcovka od dětsví. :) Jsem zvědav jestli teda fakt něco na E3 ukážou.
Skvělý FPS. Starý Wolfy jsem nehrál, ale tohle byl prostě singláčovej nářez jak má bejt. Něco mi tam i vadilo, zejména ovládání- aktivace vyklánění tlačítkem hlavně. Trochu byl i zmatek v dualwieldingu + přepínáním mezi režimy zbraní. U přepínání zbraní pomocí kolečka by bylo lepší kdyby je prohazoval okamžitě než nutnost potvrzovt to kliknutím, ale co už. Naprostej souhlas s komentářem od Pipa.
Ale jinak se mi to líbí možná víc než minule. Skvělá hudba, dobrý hlášky, místy je to sice dosta naivní, ale hraje se to dobře. Mělo mě napadnout to vylepšit přes nvidia hned. Celkem ale zírám, že v nastavení hry prostě žádné vyhlazování není, a hra bez nvidia pomocníčka vypadá prostě zubatě.
@Kwoky (25.05.2017 14:36): Jak říkají kolegové, jako celek ta hra vypadá fakt pěkně, ale textury jsou často strašný hnůj. V které jiné 2000+ hře narazíš např.: na plně vybavený stůl ve formě jednoduché rozmazané placky - textury v nízkém rozlišení (bez vymodelovaných 3D objektů)? Ale od RAGE ušli s tím enginem přeci jen kus cesty - tam vypadalo hnusně všechno, k čemu ses přiblížil na více jak jeden metr. :)
@Kwoky (25.05.2017 14:36): Mě do toho netahej :-D Já psal, že se mi grafika jako celek líbila, jen ty textury byly opravdu hodně rozmazané.

Ale to z obrázků nepoznáš, pokud vyloženě nepůjdeš po screenech, které zabírají bližší objekty, abys mohl poznat ten rozdíl mezi Wolfem a jinými hrami. Při hraní už si tohl ale všimneš, když si prohlídneš nějakou ceduli a text bude nečitelný a písmenka budeš luštit. Zvláště nějaké menší objekty mají hodně rozmázlé textury.

Ale normálně při běžném hraní si toho všímat nebudeš a nebude tě to rušit. To spíše, když budeš hledat nějaké skryté předměty a budeš si okolí muset všímat, tak tě to hned trkne. Ale není to něco, co by mi celkově herní zážitek kazilo. Já jen, že když tu hodnotíme čistě tu grafiku, tak tohle zkritizovat musím.
Ne, ve 34 letech vážně nejsem rozmazlený spratek. Článek mluví za vše a já se s ním plně ztotožňuju. Teď jsem tedy přes nastavení nvidia ještě vynutil vyhlazování hran a alespoň se mi už z toho nezvedá kufr. Jinak ty hrany byly prostě zubatý až do zadele.
Teda já jsem to zatím nehrál a letos se na to chystám, ale na obrázcích jsem si nějaké horší grafiky nevšiml. Takže zatím jste pro mě rozmazlenci :) Ale jak to rozehraju, tak třeba změním názor.
@Korbitch (25.05.2017 09:23): Mně vadily jen neostré rozmazané textury, ale jako celek se mi hra graficky líbila a navíc byla nenáročná a jela plynule i na totálním křápu.

Ale jako uznávám, že pokud to chceš srovnávat se špičkou, tak na tu hra neměla. Přesto výraz jako "otřesná" i přijde příliš silné. Ale pokud se ti opravdu nelíbila, tak ti to brát nemůžu. Holt máme každý jiný vkus.

Na tom pctuning ji taky hodnotí jako podprůměrnou, ale řada jiných lidí ji v recenzích chválila. Jen na ty textury nadával asi každý, bo ty byly opravdu hrozné.
Ale jo, jde to. Textury neskáčou, obraz nezrní. To vlnění nějak přežiju. Jen by mě zajímalo, proč z toho vyšší nastavení stínů udělá prakticky mozaiku. Ještě jsem teda zapnul komprimované video soubory, i když teda nemám vůbec páru, co to má dělat.
No, textury se dejme tomu taky spravili. Ted jsem si zase pro změnu všiml, že se tam příšerně vlní hrany. V menu ale žádně vyhlazování není. Jako nevím, mě to přijde jako regulérní grafický paskvil.
Mám to na úplně nový Baracudě. Stíny jsem dal na 2048 a maximální ppf na 16 a to zrnění se vytratilo. Chvilku zapařim a uvidim, co to udělalo s texturami.
Já tu hru měl vždy na obyčejném disku. Poprvé dokonce 7 roků starém kousku s vadnými sektory, který nedokázal utáhout nové desítky a spousta her tam blbla, že jsem se propadával texturami nebo se zadrhávaly, ale The New Order na tom běžel v pohodě. A to i v kombinaci se starou GTX 650. Potom jsem to s GTX 1060 dával na ultra na obyčejném SATA disku a taky v pohodě.

Ale je fakt, že hozením na SSD by se asi nic zkazit nemělo. Jen nevím, zda se kvůli tomu vyplatí přeinstalovávat celá hra, když to může být způsobené něčím jiným.

Na SSD jsem házel spíše kousky jako nejnovější NFS a Batman: Akrham Knight, které na obyčejných discích často dělaly velké problémy.
Tak jo, stíny jsou nejníž a zrnění pryč. By mě zajímalo, na co tam jsou teda další dva stupně. Textury zatim dobrý. Ale ten ID engine je fakt humus....
Nějaký tip, jak zabránit tomu doskakování textur? Taky mám problém s tím, že náckům jakoby zrní xichty.