Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jab (26.11.2017 08:47): Podle mého by se zde měli už zastavit. Na NWN2 je ledacos opravovat, ale myslím, že to neseznají hodným nějakých "vylepšení". Případně se ještě vrhnou na IWD2 a posléze budou hrozit třetím Baldurem.

@ad142 (26.11.2017 08:34): Mě to zas až tolik nepřekvapuje. :)
@Jab (26.11.2017 09:21): Áno, ten pohľad, ja som si zvykol pomerne rýchlo a nevadilo mi to. Ale späť NWN 1. To pôvodné mám už dlhodobo rozohrané, ale vždy dostane prednosť nejaká iná hra a tak sa to dosť vlečie. Každopádne som to teraz náročky zapínal (ver. 1.71 neoficial)a chvíľu hral, tak keď pozerám toto video s Enhanced, tak tam nevidím takmer žiadny vizuálny rozdiel. Fakt žiadny. Akurát rozhranie je malé, ale to je už k dispozícii v 1080p už teraz.
@Jab (26.11.2017 08:47): Hmm, napadá ma s tou kamerou v NWN 2. Hral si to s posledným patchom,tuším 1.20, čo vyšiel až po všetkých datadiskoch?, Lebo až tam nakoniec pridali ďalší uhol kamery, ktorý bol už náhodou dobrý a hralo sa to fajn .
@ad142 (26.11.2017 08:34): Zajímavé... Ale u NWN se mohou spolehnout na komunitu, která stále hraje online.

Zajímalo by mě, zda předělají dvojku. Ale tam asi taky jen pupnou grafiku do vyšších rozlišení a na opravu otřesného enginu by se vykašlali. Co by s tou hrou ale udělala i jen o něco inteligentnější kamera...
"Takže jestli chcete ukazovat prstem na nejhorší hru od Bioware, ukazujte na Dragon age 2, ne sem."

"Skvěle se to (ale) hraje", demente.
Tvl, to je hustý, vy máte určitý počet kouzel, se kterými si musíte vystačit, žádnou manu, a pak se musíte vyspat, abyste je obnovili!
Vím že jsem větší fonty kdysi řešil, ale teď stejně hraju NWN jen na laptopu když jsem mimo Prahu. Tenhle měsíc jsem dohrál Hordes of Underdark abych si to trochu osvěžil.
Tak už je tam řádkuju v dungeonu! A musím vám říct, že to na mě pusobí lepším dojmem, než jakýkoli fantasy předtím (trochu mi to připomíná Vampire The Masquerade). Dialogy přeskakuju. Jsou napsaný tak malým písmem, že bych je nečetl, i kdyby dávaly smysl.
Mě baví spíše moduly kde je boj je výjimečný a náročný, většinou se ani nejde vyspat. A to je potom mnohem výhodnější a zábavnější "silnější sekáček" než nějaký kouzla.

Samotný bojovník lučišník je mnohem omezenější (nehodnotím sílu postavy),, ale chápu dobře že jdeš spíš za hraničáře - lučišníka? To je dobrej trait, ale ta dovednost ovládání dvou zbraní u hraničáře je výhodnější než nějaký kouzla...stačí jen ty na buffy/léčení a potom ultimativně střílet zdálky a rozsekat zblízka.
Jéé, tady to žije! Asi se taky připojím. Po vyzkoušení Dragona Age, Spellforce a Dungeon Siege je to jasnej další kousek do sbírky fantasy!

Já budu hrát za lučišnici. U tědle starších her, kde je absence propracovaných komb, mi přijde postava válečníka jako naprostá nuda. Prostě pokaždý mlátí nějakým klackem a moc v tom není rozdíl. Zato čaroděj nebo amazonka dokáže předvíst paletu ruzných kouzel a je aspon na co koukat!
@DonSnake (26.06.2017 19:07): První rozehrání za paladina s mega obouručákem, se schopností "cleaver" je to docela sranda.
A je to hodně super i za toho čaroděje, akorát to chce nějaký tanky do popředí (Daelena, toho trpasličího mnicha, nebo nějakou vyvolanou stvůru), plus mám dojem, že některé magické obrany s ním jde prolomit.
Jasně, nicméně právě to je důvod, proč jsou tyhle "udělej si sám" hry tak blbý na doporučení někomu, kdo nehledá specificky právě tu přidanou hodnotu. "Hele Tondo, ta hra sice stojí celkově za kulový, ale je tam supr editor a mody." :-)
Neverwinter Nights je především rájem pro pány jeskyně, sám jsem strávil víc času v editoru než v samotný hře. I jsem hrál hned několik zajímavějších modulů než je základní hra.Škoda že si nepamatuji názvy.
No tedy... doporučit NWN jako vstup do Bioware tvorby chce dost koule. :-D Už skoro dva měsíce hraju Shadows of Undertide. Je to o trochu lepší než základní hra, ale dobrý to pořád není. Furt je to celý takový prázdný, divně utahaný (obzvlášť Chapter 2) a člověka to nedokáže pořádně natáhnout dovnitř. Snad ten druhej datáč bude lepší, jak se obecně říká...
Ty požadavky na paladina jsou dány pravidly D&D. Škoda že to v oficiálních modulech (kampaní) nedotáhli. Třeba bys nesměl lhát, vybírat bedny, napadat bez varování atd.
[neexistující komentář]: Nó, já jsem juknul do zpráv a potvrdil jsem si, že jsem ti doporučoval spíše dvojku, ale neva, jednička je, i přes tu všechnu kritiku, podle mého taky kvalitní. Není zač :)

A rozhodně zkus i Baldury!
@Isair (08.06.2017 20:30): Mě bavilo se jenom koukat jak bojuje, přeci jen to není jen pohybující se ruka. Ve všech hrách začínám defaultně za paladina pokud je:) Ale vyzkoušel jsem všechny povolání i když spíš v modulech než v základní hře. Tu jsem na sílu dohrál snad jednou.
Nadto jsou tam kouzla na snížení odolnosti na magii:)... když jsem to hrál se Zaklínačem, který má hafo seslání za den, byl to vcelku čajíček, jen si musíte vybrat vhodně kouzla.

Za čistého bojovníka bych to osobně rozhodně nehrál, protože krom nudného sekání toho vážně moc neumí... ideální alternativa je kněz/druid (či nějaký multi class), kteří něco zastanou i ve fyzickém boji, pokud případně selžou kouzla.
Když něco nejde umlátit, vezmu si kolegu bojovníka, nebo něco vyvolám :) A Přítelíček taky pomáhá, vždycky jsem si bral geparda :D
Upřímně vás obdivuju. Já jsem se za kouzelníka (půlelf) dostal do té místnosti s měděným a stříbrným drakem a totálně to nejde. Každý silnější nepřítel je: a) imunní vůči magii nebo za b) má tak velkou odolnost proti magii, že v podstatě platí a). Zkoušet to umlátit kuší pak nemá absolutní cenu.

Tak jsem si rozehrál datadisk Shadows of Undrentide za trpaslíka barbara a přijde mi to mnohem zábavnější.

A jak je to s paladinem? Je to za něj naprosto jednoduché nebo těžké?
@Kwoky (07.06.2017 23:57): Ten systém je pomerne jednoduchý, predsa len už sa Bioware vtedy začalo kľzať na vlne zjednodušovania. Kúzla sú navyše epické a radosť s nimi likvidovať protivníkov. Za bojovníka je to fakt trochu nuda, to som skúšal a dlho nevydržal. A ešte jedna vec, treba vydržať za Luskan, potom ponúkne úchvatné lokácie (začarovaný les, strašidelný hrad s podvedeným lichom) a skvelé questy a ťažké súboje (červený drak Klauth). Samotný začiatok v Letohrade je fakt trochu nezáživný. Ale 95 % som nedal pre nič za nič. Škoda, že tá úchvatná atmosféra je až v druhej polovici hry...:)
@Kwoky (07.06.2017 23:57): Povedal by som, že hej, len sa priprav, že súboje budú spočiatku tuhšie, budeš najväčší otĺkanček, v istom momente sa to zlomí a ty budeš dávať na prdel všetkým naokolo.

Treba sa vyhrať s tým, aké kúzla sa kedy naučíš, poprípade občas si nechať vypomôcť čistým bojovníkom, ak by Ti nejaky boj nešiel, ale zvladnuť by sa to malo dať.
@Jab (26.02.2017 09:55): Je to tak, těžko se k nim probojovám skrze ten nápor starších her. A protože třeba baldursovky nejsou kvůli svému osobitému stylu hraní mým nejoblíbenějším typem her, musím si vždy na ně najít spešl náladu :)

@ad142 (26.02.2017 09:57): Excel možná tady nebude nutný :) Vše ostatní ale souhlasí! Ale více už asi budu psát u diskuse k samotné hře, sem to už nepatří.
Tak to balím někde ke konci druhé kapitoly. Ubíjející šablonovitost (pěkně to popsal Ebb), divné ovládání a do nebes tyčící se inflace beden/sudů/krabic/truhel mně nakonec přemohla. Proč zrovny Bioware hry nedohrávám, když jinak vše ostatní nějak dávám, to nechápu.
V akcích jsem to neudal tak posílám tady. GOG klíč: 61F56-65C24-682F2-DB6B4