Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@USER47 (17.05.2017 22:09): Jako poslední kapitola Kotet vypadala dobře. A je fajn, že nové zbroje mají vyšší rozlišení konečně. Ale jinak je to fakt tragedie. Na tomhle se imho neshodneme. Za mě je ta hra nejlepší, když si vytváříš během class stories základní koncept postavy postupným hraním. Definuješ ji pomalu skrze dialogy a celkový "look". Pak si užiješ celou class story. Jenže dále to jde z kopce. Počítaje v tom i Kotfe a Kotet, které jsou cca ucházející jen na první dohrání. S pár mnou uvedenými výjimkami. Jinak je to opravdu nuda k uzoufání. Nejhorší za mě kapitoly na Iokathu.

Holt se na tomhle neshodneme. Těch tvých pět procent v hodnocení navíc se ale muselo někam vlézt.

Za seznam zkratek děkuji. Ten si přesně mohu vygooglovat. A teď to prosím pro mě i pro ostatní piš celým názvem. Začínáš mi přípomínat 7c, který tohle taky často činí s odůvodněním, jak si myslel, že to zná "každý". SWTOR hraju pět let a zažité to nemám.
Malej průvodce:):
EV = Eternity Vault
KP = Karagga's Palace (začátek endgame Dread Masters lajny)
EC = Explosive Conflict
TfB = Terror from Beyond
SnV = Scum and Villainy
DF = Dread Fortress
DP = Dread Palace (konec Dread Masters lajny)
Rav = Ravagers
ToS = Temple of Sacrifice
TC = Toborro's Courtyard

Pro novou Gods from the Machine se zatím zkratka nevžila, když je tam jen jeden boss, ale v průběhu roku se to asi taky změní:)).

Co se KotFE a KotET týče, já hrál vždycky light side (protože všechny moje postavy kromě jedný jsou ultrasprávňáci) a tam to celkem sedělo. Byla to celý taková rodinná telenovela, kde hrál outlander třetí housle, ale především konec KotET byl docela působivej a Valkorion konečně začal dávat trochu smysl. Navíc se mi líbila grafika prostředí, cutscény a celkově technický zpracování, který bylo několik levelů nad 1.x - 3.x obsahem.
@USER47 (17.05.2017 21:32): Jo, máš recht. Trochu jsem to přejel. Takže tak... Co jsem zatím hrál, tak zklamání. A za mě to bude zklamání i na vyšší obtížnosti. Protože... Operací je málo, rychle se je naučím a bude to zase všechno stejné. K těm op expertům bych se vrátil. Většina těch self proclaimed jsou kokoti. Nebo je jich jen mezi nimi spousta. Asi to bude další pravidlo. Jako že když už je někdo kokot, tak mistruje operace do zemdlení. Jo a taky hraje většinou heala. Nějak mám takovou zkušenost. :)

Jinak Kotfe/Kotet jsou nudné k uzoufání. Naprosto strašlivé jsou za DS, to se skoro ani nedá hrát. Jestli překonávají nějaké class stories, tak leda Bounty Huntera. Ale jsou tam světlé výjimky. Večírek v Zakuulan zbrojích je fajn. A nej kapitola je s Vette a Gaultem. Připomněl jsem si, jak tyhle dvě NPC zbožňuju. :)

P. S. Piš prosím ty operace celým názvem. Já je neznám nazpaměť a nechce se mi to furt googlovat.
Ale houby, operace na piedestal nestavím, sám mám rád příběhovej obsah, a to i KotFE/KotET, který mi mimochodem přijdou lepší než nejedna class story.

Ale operace skutečně nabízej jedinou obtížnostní výzvu ve hře. Tvrdit, jak jsou jednoduchý a op experti na fleetu jsou směšný, když jsou tvoje ops zkušenosti omezený na pár operací v nejnižší bolsterovaný obtížnosti a na jednu ze dvou nejlehčích a vůbec mechanicky nejjednodušší starou operaci na HM, je mírně zvláštní:).

PreNerf Lost Island bejval sranda, ze současnejch flashpointů je obtížnej v podstatě už jen Blood Hunt, kterej taky dokáže potrápit náhodný group finder party. HM operace od EC vejš jsou tak jedinej obsah, kterej dokáže nabídnout podobnej zážitek, ovšem ve větším měřítku a mechanicky o dost komplikovanější než cokoli v LI.

A nightmare mody jsou už obtížností úplně někde jinde, než byl kdykoli Lost Island.
@USER47 (17.05.2017 20:30): Hele ok, asi to tak bude. Upřímně si ale přijdu dost chápavej na to, aby mi stačilo vysvětlit mechaniky jednou dvakrát a pak obtížnost půjde do čerta. A i kdyby nešla po jednom dvou dohráních a několika wipech, tak to stejně přijde poměrně rychle. Co to potřebuje jsou nový operace. A na singl opravdu dobré pokračování class stories (tzn. nikoliv příběh pro všechny stejný).

Za mě stále operace samotné a hlavně jejich opakování stojej za hovno. Celý endgame stojí za hovno. Celej cxp systém stojí za hovno. A poslední opravdu dobrá věc byly class stories.

Shodneme se, že hodně dělá dobrá guilda. Oba jí máme. Za mě ale projedu story těch operací (je jich dohromady jen deset nebo kolik) a pak budu dávat další op jen jednou za měsíc či tak. A časem asi zase unsubnu.

Celej SWTOR potřebuje už dnes překopat úplně vše. Ale už se tam nic velkého nestane a jen se rejžuje. Direct sales, grand chance cube povinně... Je to stále horší a horší. Nebýt tam ty fajn lidi, tak jsem přestal hrát už dávno.

Stavíš ty své operace na piedestal zábavnosti. A pak zužuješ, jako že jo, ale jen na HM a pak jako jo na HM, ale jen tyhle dvě. Tak mi tak připadá, že už si to trochu sám nalháváš. Na druhou stranu to může bejt moje momentální nálada, páč dokončuju první díl Horace and Pete a ten seriál je k těm existenciálním rozjímáním lepší než snad i Spaced. :)

P. S. WTF? Hudba Paul Simon? Tohle je fakt boží podpultová klasika. :)
Operace jsou velmi jednoduché, protože jsi zatím dělal bolsterovaný storymody, ze kterejch ještě byla před časem odstraněná půlka mechanik, aby byly jednoduchý i s grupou nahejch nováčků:). Případně HM EV+KP, který nejsou o tolik těžší.

My tyhle jednoduchý operace v guildě děláme obvykle s různejma altama s levelovacím gearem, abychom získali nějaký CXP a gear pro zajímavější obsah. Přitom kecáme a popíjíme lahváče, protože to nevyžaduje kdovíjakou pozornost. Kromě toho v guildě máme pár stálejch pseudoprogression skupin, který postupně clearujou právě ten těžší obsah. Já jsem v jedný na Republice s Urubarem, momentálně se snažíme dostat přes HM DF, který jsem já osobně naposled dělal ve 3.x.

Jsme social guilda, takže to nebereme tak vážně jako magoři, co vyclearovali všechny nightmare mody tejden po vydání expanze, a i tohle nám dává slušně zabrat.:)
@USER47 (16.05.2017 23:50): Mně wipy z principu nevadí. Rád narazím na něco obtížného. Ale zatím mně operace přijdou velmi jednoduché. Největší výzva pro mě stále je HM LI na lvl 50 s guildou bez znalosti mechanik. Zabralo to tenkrát asi sto wipů. :)

Alespoň už ale můžu brát ty Op experty na flotile s rezervou. :)

Opět SWTOR u mě vede class příběhy. Endgame obsah určitě musí být lepší v jiných onlajnovkách, páč tady to žádná nirvána rozhodně není. Ale je to i tím, že operace celkově pro mě nenabízí to, co u her hledám. Naučit se překonat nějakou vyzvu s dobrou partou lidí... To ještě beru. Ale proč to pak dvacetkrát opakovat?
Až projdeš nějakým pořádně tuhým hard modem, ve kterým odladíte koordinaci osmi lidí natolik dokonale, že uniknete všem instakill mechanikám a dostanete bosse dvě vteřiny po enrage, tak uvidíš.:-D

Jinak TfB je na Gree planetě (Asation), závěrečnej boss je ten, jak se hráči musej přesouvat mezi levitujícíma plošinama.
https://i.ytimg.com/vi/7U1bK0d7-fs/maxresdefault.jpg
@USER47 (16.05.2017 19:41): JJ, rozdíl to nebyl. Z těch tebou jmenovaných nevím, zda jsem nějakou dělal. Asi jo. Ty operace mi dost splývají a je mi vlastně jedno, jakou hraju. I pokud je pro mě nová, tak mám dobrou guildu a přes discord mi to vždy někdo vysvětlí. Kvůli mně se tak ani newipuje, takže jsem v pohodě.

Zpět k tomu, co jsem tvrdil dříve - nej jsou class stories. Operace mi zábavností nepřijdou lepší než flashpointy atp. Jejich jediná výhoda je, že je v nich více guildies a tím pádem i zábava na discordu.

Moc nevidím, co na těch operacích vidíš celou dobu tak zábavného. :)
U EV ani není moc rozdíl oproti storymodu, je to z hlediska obtížnosti někde na úrovni SM SnV či TfB. Tyhle dvě operace mimochodem doporučuju, především TfB je supr.
Jo, CXP je po posledním updatu v podstatě doplněk standardního gearovacího procesu, jakej byl ve hře od začátku.

Ono bez toho, aby sis nabral nějakej tier 3-4 gear z krabic bys byl po nějakou odkázanej na grindování HM EV+KP, protože už SnV a EC dokážou s DPS checkama dost potrápit, o DF/DP/Rav/ToS nemluvě, a TfB je zase nepugovatelný kvůli instakill mechanikám.

Jakou HM op jsi zatím hrál?
@USER47 (11.05.2017 22:23): Btw po dohrání HM operace vlastně moc nechápu, k čemu tam ty tiery jsou. Set z prvního bych dal k nákupu za prachy a zbytek z operací. Celý ten cxp systém je už úplně zbytečný a šíleně zdlouhavý.
@USER47 (11.05.2017 22:23): Já jen částečně vím, co dělám. :) Pročež je pro mě ta tvoje argumentace mimo. Já se i v SM operacích rád promenuju s tím nejlepším, co na sebe v aktuální chvíli mohu oblíknout. Výhody setu pak vidím v každém souboji. Ale těch operací jsem zatím celkem dělal jen tak 10-15. Navíc mám odpor číst taktiku z Dulfyho, takže si to nechávám vysvětlit přes discord během operace. Moje guilda je ale plná fajn lidí, takže vše bez problémů. A i případný wipe nikomu nesmaže úsměv z tváře. ;)

A jako vyhazovat 230 setový věci rovnou, abych o ten zcela minimální kus rychleji měl další tiery... To bych opravdu nedělal. Jsem hráč RPG a z každého kusu byť i jen o fous lepší zbroje mám samozřejmou radost. :)
Ten bolster se o tebe postará dostatečně. Stačí mít víceméně cokoli ve všech slotech a jsi ok. Často do operací tahám starší postavy, co jsem měl doteď zaseklý na lvl 55 a nosej nějakej starej gear rating 168 apod. V SM operacích je to vcelku fuk, pokud víš, co děláš.
230 gear je stejně skoro zbytečnej, když i z triviálních bolsterovanejch SM operací padá 236 a z o něco míň, ale pořád triviálních HM EV+KP padaj 242...

Jinak je zajímavý, že se u rychlosti speederů X let vymlouvali omezením enginu a způsobu, jakým načítá prostředí, a najednou to jde.:-D
Ach jo! Já prostě nedokážu hrát sitha libujícího si v zabíjení... Vždycky se chovám normálně... :-(
@Jab (10.05.2017 06:38): všechny character perks unlocky jsou za credity nebo CC, toho bych se nebál. Tipoval bych tak 1,5 mil a 2 mil credits (nepamatuju se kolik stojí Improved speeder piloting III).
@USER47 (02.05.2017 23:37): Item rating je 220 až 230 (relikvie 148). Žádnej kompletní set nemám. Prostě, co kde najdu. :-D A daří se mi jen 5 137 DPS a 38,6 APM... :-( Hraju Vigilance Guardian a priority jsem si vyčetl na Dulfy.net, ale tam jen píšou, že mám 4 hlavní skilly držet na CD (OS, PB, BS, VT) a postupovat podle priority u vedlejších (BB, WB, SS, FF). Zkusím ještě, co mi to ukáže při PVE. :-)

Tak proti PVE je to na nic. To chce přímo na nějakým FP. Nevíte někdo, jak získat rychle Social Points?
Ono hlavně v operacích a v menší míře i flashpointech člověk neprovádí rotaci jako takovou. Spíš si musíš udělat systém priorit a triků, který ti dovolej udržet si vysoký DPS i při přerušování boje kvůli mechanikám a při střídání nepřátel.

Memorování ideální dummy rotace je v takový chvíli k ničemu, protože jak to jednou přerušíš, tak už do toho nenaskočíš, cooldowny do sebe přestanou zapadat a jsi v řiti. Musíš tu rotaci rozbít do menších kusů, se kterejma se dá pracovat.

A k tomu si můžeš ulehčit práci třeba tím, že když máš dvě ability se stejným cooldownem či dvě dot se stejným trváním, můžeš je vždycky naskládat za sebe, aby ti to ulehčilo situaci.

Na watchmanovi například po počátečním náběhu vždycky skládám za sebe merciless slash a cauterize (dot), protože merciless slash má stejnej cooldown jako je cauterize duration. Nemusím tak cauterize trackovat na nepřátelským debuff baru, protože cooldown MC mi vždy řekne, kdy je čas to obnovit. Není to ideální dummy rotace, ale v raidu jde hlavně o snadnou použitelnost a podobně bys měl koncipovat i ostatní třídy.
Malignus: S jakým gear ratingem a jakou class/spec? Já mám na dummy něco málo pod 9k na watchmanovi v mixu 244/246/248 gearu, což je taky o dost míň, než bych měl mít,, ale zatím mi to všude stačilo.

Ono dokud nehraješ těžší HM operace tak je to celkem jedno. A i v některejch HM to není podstatný. HM EV proběhneš i v 230 gearu, HM KP už je trochu problém kvůli Karragově enrage timeru, ale obvykle se dělá s pěti DPS a pokud je každej schopen vyždímat aspoň kolem 6.5k, tak se to taky dá. Problém pak nastává hlavně v HM SnV, kde jsou enrage timery hodně ostrý, především na Styrakovi. Toho jsme dělali minulej tejden v hodně slušně vybavený grupě a pár posledních sekund už jsme museli přežít na cooldownech přes enrage.

Samozřejmě musíš mít augmentovanej gear a 110% accuracy, od toho bych se odrazil.
Já jsem zatím neprošel ani story, vlezly mi do toho operace. Iokath se mi obecně moc nelíbí designem, navíc ta nutnost přidat se k jedný straně v rámci jejich nesmyslnejch bojůvek, když jsem strávil tři datadisky budováním příměří, mi přijde taky divná.

I tak mám ale z updatu radost, v operacích konečně přibyl tokenovej gear na všechny bosse jako dřív, takže půjde prakticky ignorovat ten CXP systém. 242 tokeny teď padaj i z lehkejch HM EV a KP, takže ze základního 230 gearu můžeš přeskočit rovnou sem a vybavit se i na těžší HM jako DF, DP, popřípadě i Rav a ToS, pokud na to seženeš nějaký sebevrahy...
Trochu nuda ten War on Iokath, ne? :) Taky ta možnost romancovat každý nový charakter už je vážně směšná. Staronová NPC (Quinn, Elara) mi také přišla nepříliš dobře zakomponována. Hlavně reakce Elary na "známý" charakter byla zpočátku jak od sociopata. A weekly, které se dá splnit za den jen z poloviny je hodně zvláštní. Reputace pak přibývá až nesmyslně rychle (cap jsem navíc dosáhl už před započetím dailies). Celkově hodně velké zklamání.
Čekání na opoždění Iokath jsem si zkrátil nákupem a výbavou strongholdu na Nar Shaddaa. Doteď jsem měl jen Coruscant. Výbava přišla levně. Drahý byl jen stronghold samotný. Ale tak co v téhle hře s prachama. :) Alespoň tam mohou bezplatně moje imp i rep postavy.

Ale škoda, další týden nebudu mít na Iokath moc čas. Snad jim ten týden navíc helpne.
Jo, bude to asi hlavně příjemný pro novější hráče, protože lidi, co maj aspoň jednu postavu s vysokým command levelem, maj k dispozici tuny modrejch 240 modů, který alespoň u některejch tříd budou lepší nebo stejně dobrý jako tokenový 230.
Tier one set věci prý někdy později v patchi 5.2 půjdou kupovat za command tokeny (tzn. i bez unassembled pieces). To je hodně dobře, páč to urychlí přípravu dalších charakterů na HM flashpointy a SM operace.
V osm tam budu, ale ještě uvidím, jestli v devět nebudu muset jít do operace...jsem asi druhá rezerva na DPS, ale přihlásilo se celkově dost lidí, tak uvidím, zda to překlopěj na 16m.
Klidně bych něco dal dneska večer, pokud se nedostanu do operace, ve který jsem zatím jako rezerva.

Zatím jsem dělal jenom jednu heroic star fortress, dal jsem ji solo se sentinelem, ale chvíli to trvalo a na jednom místě jsem chcípnul, protože je to o dost těžší než běžný heroic mise. Ve dvou a více to ale bude rychlovka.
Btw už jsem se předběžně dohadoval s Userem... Nedáme někdy všech těch šest Heroic Star Fortresses za republiku? Je na to i weekly a odměnou vedle aliančních krabic je i hezký titul (Galactic Liberator) a těch šest pokémo... Ehm, společníků.

Když to člověk dělá sám, tak je to pomalé a otravné. Já bych tankoval se svým Vanguardem. DPS a Heal už se určitě mezi námi najdou. Kdyžtak bychom nahodili někdo companiona.
Arcee: Pár nás to tu pořád aktivně hraje:).

Se skillama klidně poradím, ale musíš to trochu specifikovat. Jsou tam základní čtyři třídy na každý straně, každá z nich má dvě podtřídy a ty maj 3 možný specializace. Čti si ingame tutorialy, ono je to v nich většinou docela přesně popsaný.

Udělej si level 1 postavu, leveluj si skrz příběh a koukej, jak co funguje. Zpočátku to bude jednoduchý a postupně ti hra bude dávkovat nový mechaniky, takže se do toho budeš moct dostat postupně. Nemá smysl snažit se pochopit všechno naráz.
No já ještě neskončil, poděkuju ve finále :D
Takže.. díky všem!

Hrajete to ještě někdo? Jsem po spuštění celkem slušně zmatený.. Co je to tam za rozdělení skillů?
A co když si zaplatím to měsíční a pak ten sub plán zruším? Zůstane mi to aspoň do konce těch 30ti dnů, včetně těch datadisků? :D