Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já mám právě na češtinu pěknou vzpomínku. Jak jsou ty dovednosti tak jsem si nějak nespojil mezi těmi dovednostmi co je to Hackovani. Tak jsem si řikal že to je asi dovednost háčkovat. Od tý doby taky hackování nebo jakékoliv IT činosti řikám háčkovat:)
@MCZ (14.01.2017 13:27): Já si to rozklikla! Moje oči!

Kurva lidi, tolik času čumíte do her a nejste schopní se naučit aspoň číst tak, abyste dali průměrně ukecané cRPG bez toho, že by vám je musel prznit "překlad" nějaké lopaty?
Je to okej, tehdy v roce dvatisícenevimkolik jsem za to byl rád. Je to tam teda plný moravismů, ale na to si už člověk za ty roky všimnul.
Když to budu chtít hrát znovu s patchem opravující chyby, zlepšující grafiku a rozlišení, tak mi stačí patch 9.7 nebo True Patch Gold Edition? Přidávání nového obsahu nechci.
@kuler91 (14.01.2017 11:41): Naprosto v klidu. Jediný co zestárlo jsou animace postav, ale ty byly špatný už u vydání. Grafika je jinak v pohodě, mimika postav přímo skvělé. A atmosférou/hratelností je to furt fantastická záležitost.
Musim rict, ze jsem zklamanej kolik jsem ve hre nasel bugu vzhledem k tomu kolikaty patch uz od komunity vysel. Aktualne jsem zaseknuty v main story tak, ze se nemuzu posunout v pribehu dal. Quest Kikidnapped, ktery spociva v osvobozeni unesene Kiki se nechce po jejim osvobozeni dokoncit. Tong odmita zmenit dialog. Ackoli mohu quest dokoncit pres konzoli (__main__.FindPlayer().SetQuest("Kiki",3). Zustava Tonguv dialog stale zaseknuty na "uz jste ji nasel?". Co me zarazi jeste vic je to, ze jsem nenasel na foru zadny takovy problem s timto questem. Nepomaha ani reload savu pred zadanim questu.
Nevite zda je soucasti steam verze take jako na gogu patch 9.6? Nebo je to puvodni verze autoru? Diky.
@Fatality (08.01.2017 09:04): závidím :D teď jak vyjde ta čeština, tak se možná hecnu a dám si to za Malkavianku. Anglicky mě to pořád odrazovalo, protože je to tak bizarní psaní.

Ale pokud nebudu dělat hard mod výzvy, což asi ne, protože letos bude času málo, tak si to tam dám taky.
myslím, že je asi nejlepší zůstat u Charmerovy češtiny se starým wespovým patchem...přece jenom ten překlad je kvalitní - v originále jsem to dohrál jenom jednou před několika lety a zas takovej prožitek jsem z toho neměl :D
@Longin (24.11.2016 19:59): O novém NPC s dabingem slyším prvně, ale naposledy jsem hrál jen 9.2+ patch. Pokud vím, tak Wessp vrátil do hry předměty, který tam původně byly, ale autoři je sami odebrali a trochu pozměnil ability (Hlas krve) a přidal lokaci (quest). Jinak je tu samozřejmě ještě Tessmageův patch (True patch Gold), který opravuje jenom chyby. Ten jsem nikdy nezkoušel, ale oba jsou tady v odkazech. Jinak verze ze Score je Wesspův patch 3.5+.
Spíše zkus na netu dohledat starší verze "patche"/modu, které mění méně věcí.
@Longin (24.11.2016 18:17): Bohužel bych asi doporučil vlastní patch - tj. použít nejzákladnější a odstranit balast. Ta druhá varianta je IMO v podstatě fanouškovský mod hry, patch se tomu říkat dle mě nedá.
@Longin (24.11.2016 19:59): Hm...já to naposledy hrál když byl ten patch snad ve verzi 6 nebo tak a nepamatuju si že by mě tam něco rušilo. Tak zkus ten Tesserovej, třeba ti sedne víc.
nainstaloval jsem poslední 9.6 wespův patch a často narážím na novej obsah, který se tam vůbec nehodí (NPC s "profesionálním dabingem" apod) - a to jsem měl odškrtlou Plus možnost při instalaci...
@Longin (24.11.2016 18:17): Kdysi jsem tohle drama Tessera/Wesp sledoval (snad na rpgcodexu), a Tessera působil jako arogantní ubrečenej kretén. Osobně jsem vždy hrál s Wespovo patchem a byl jsem spokojenej. Ale třeba někdo Tesseru zkoušel a byl lepší, nevím.
Teď jsem zjistil, že vedle Wespova "neoficiálního patche" existuje ještě nějaká vedlejší větev od Tessmage, která prý opravuje jenom bugy. Chci si znovu zahrát Bloodlinesy, ale nevím, který patch zvolit...podle všeho Wespovy patche v základní verzi (bez Plus) by měly opravovat jenom chyby a nepřidávat žádné módy nebo upravovat gameplay, ale člověk aby se v těch flamech mezi těmito autory vyznal...
Poradí někdo?
Nevím jestli pokračování, ale něco podobného by být mohlo. Paradox má práva, spolupracují s Obsidianem...
tak Leonard Boyarsky opouští Blizzard.... a míří do obsidian entertainment kvůli práci na novém rpg...vzhledem k tomu, že "tyrany" už se přece jenom blíží fázi konečných příprav.....tak by tento člověk, s Faloutem 1 a 2 na krku, byl ideální vyvojář pro novou hru World of Darkness
"Pravidla nového Světa temnoty jsou oproti předchozímu systému mnohem jednodušší. Obtížnost hodu kostkami je pevně stanovená na číslo 8, zatímco předtím toto číslo upravoval Vypravěč podle obtížnosti hodu." takže odpadá instalace na Steamu, do toho jdu! ted ještě kde sehnat vrhací kostku a vypravěče...
@Neelixx (19.01.2016 12:39): Já to četl, ale nechápu, proč tam dávají link s britskou vlaječkou s 99% je to vždy tak, že je to v to jazyce :). Ještě jsem se nesetkal tedy až ted, že to daj tak nešikovně, aby si člověk myslel, že to je fakt v ENG. Ano je tam pod tím POD TÍM upozornění, ale stejnak. Akorát to mate lidi. A většina z nás maj automat překladač, kterej je schopen vysvětlit aspon základní pojmy.
@SilentWolf (19.01.2016 14:38): mě se to podařilo sehnat v pdfku i tak je toho strašně moc (víc jak 40 příruček - Vampire, Werewolf, Mage..... )......každopádně jsem to s kamošema hrál párkrát v lese u ohně a jakmile padla tma, tak ta atmosféra stála zato.

Dost dobrý je, jak jsou v těch příručkách vymakaný mapy, historie, charaktery......ale je to náročnější na úlohu PJ.

Je fajn, že příběh lze táhnout na několik století
Jeden příběh jsem pojal v duchu Vampire Masquerade Redemption
Po vzoru Christopha začali hráči jako křižáci v Praze, samozřejmě se z nich stali upíři. Připletli se do války klanů = mnohé bitvy a hořící Praha.......tudíž museli prchat do severních čech, přes lesy plný vlkodlaků a další havěti. Po cestě potyčky s klanem divokejch Gangrelů........no a po zhruba třista letech poklidnýho parazitování na horské vesnici......jim zkomplikují život husitský války.....tak kam radši zdrhnout.......Německo? Francie? .......... no a nakonec jsme doputovali až do dvacátýho století

Žádná jiná hra na hrdiny neposkytuje tolik informací, detailů a pomůcek pro opravdu atmosférickou zábavu...
@Tyrael (19.01.2016 13:28): Kamarádka o tom papírovém básnívala, holt v Praze je blaze, víc lidí = větší šance na podobnou komunitu. My, co bydlíme v městečku, kde se člověk musí nejprve prosekat jeskyní plnou kostlivců aby našel teleportační runu která ho zde přese, máme prostě smůlu.

Já stále odolávám touze celé to poobjednávat z netu a aspoň si to pročítat. Ten svět je prostě naprosto senzačně vymyšlený a je to můj nejoblíbenější fiktivní svět. Pff kam se hrabe dračák.. :D
@SilentWolf (19.01.2016 12:41): Final nights jsem svýho času zkoušel ale nepřežil reinstalaci windowsu...časem se k němu vrátím......

Teď projíždím Antribu mod a jsem štěstím bez sebe.......myslím, že je to ještě lepší než Final Nights (i když ve final nights jsem se dostal jen do Downtownu)....

Ale sakra ten Francouzskej mod vypadá dobře....asi budu muset oprášit středoškolskou "On y Va" :D



@mazar1234 (19.01.2016 12:45): Asi tak, ale to že celou značku zakoupilo nové studio, to mi vlilo novou krev do žil.

Hráli jste někdo původní papírovou hru na hrdiny - World of Darkness?