Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mazar1234 (16.06.2016 13:05): Pripájam sa - H-RES textúry prostredia sú must have, ale postavy by som nemodoval - Rebirth mod (ten, ktory meni modely postáv), zásadne mení vyzretie postáv, namiesto toho, aby len dodal tie isté, len s lepšími textúrami/väčším množstvom polygónov.
Tak to hrám bez módov a je to skvelá hra, že ja som ju tak dlho ignoroval, to fakt nepochopím, ale lepšie neskôr ako nikdy :) si to sejvujem takmer pred každou novou miestnosťou, aby ma nezbadali kamery a aby som čo najčistejšie zlikvidoval tých prďúsov
@fak (10.06.2016 09:26): Za mě doporučuju nechat interface a textury v originále. Nechat přeložit jen logy. Stačí nakopírovat jen nějaké soubory. Ale Už si moc nepamatuju jak to je. Mám to na disku hotové. Prostě nepřepíšeš všechno.

Jinak existuje nějaká novější verze češtiny. Ta z Bonuswebu je plná kiksů. Měla by to bejt ta duhá co píše Mirus. https://www.systemshock.org/index.php?topic=662.0
co se týče češtiny, tak doporučuju tu opravenou od ps47...ta původní od WEXe byla otřesná :D
Ještě jeden dotaz ohledně češtiny. Našel jsem češtinu na GOG verzi, ale když ji aplikuju do téhle stemové, tak nefunguje. Nevíte jak na to prosím?

Edit: Čeština jede, ale tak na půl, některé názvy na stěnách, popisy a logy jsou přeložené, menu je v angličtině..
Já ho zrovna koupil na GOG před týdnem :/ Claimoval jsem to, tak jsem zvědavej jestli něco dostanu. Asi ne.
@mazar1234 (08.06.2016 10:39): souhlasím! Pamatuji si živě jak jsem se vracel lokacemi které už byly dávno vyčištěny, včetně kamer a proste nějací zombíci tam vždy byli.
SS2 je jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál, a je až s podivem, že jsem ji dosud nedohrál!
Obětoval jsem této hře moře času a SS2 jsem rozjížděl několikrát znovu a znovu za všechny povolání a jejich kombinace. Pamatuji si dodnes na úvodní makarenu kterou tančí robot před výběrem povolání. :) Také si pamatuji vysokou obtížnost ve skladech, to bylo fakt peklo na zemi kde jsem bojoval doslova o své přežití....protože chyběla výbava a náboje.
Geniální hra, furt mě baví ale jednou bych už ji konečně měl dohrát.

PS: SS2 příběh rozhodně má, vyprávěný v audioknihách a scénách s duchy. Mě rozhodně bavil a nenudil jsem se ani minutu téhle skvělé hry.

PPS: ten respawn udržuje hráče v napětí, jak už tu bylo řečeno, není to potom o procházení prázdných lokací a člověk musí být neustále ve střehu.
Přesně tak, ten respawn není žádnej velkej problém, je to v podstatě jen pojistka proti tomu, aby člověk vyčistil patro a mohl jít na půl hodiny AFK.
Ať je to jak chce já tuhle debatu beztak nechápu. SS2 jsem hrál asi pětkrát a nikdy jsem neměl špatnej pocit z nepřátel a jejich respawnu. Za mě je tam skvěle zvládnutý pocit nejistoty zda v okolí někdo je nebo ne. A když je tak to nikdy nepředstavuje existenciální hrozbu. Jsou tam i místa kde vím, že jsem v podstatě v bezpečí. Týhle hře se dá pár věcí vytknot, ale tohle prostě jako problém nevnímám.

A ještě doplním, že na klasický respawn jsem obecně dost alergický a nesnášim ho. Takže, kdyby to tam bylo, tak tomu dám 10% :)
Alarm je iba jedna časť "respawnu" - spustenie alarmu nie je ale žiadny respawn, ale de facto nabehnutie prepadových oddielov čiže normálny útok.
Respawn je obnovenie nepriateľov uplynutím času, spustenie alarmu a následné vlny sú iba reakciou na akciu a nesúvisí s časom čiže nejedná sa o respawn anýbrž spawn :-D

Respawn nesúvisí s kamerami ale s časom a konkrétnymi zónami, v ktorých sa plynutím času respawnujú konkrétne typy nepriateľov na základe nejakého vzorca/skriptu.

Napr. v level 3 v zóne ako je chemical storeroom a liečebná stanica sa proste časom objavujú Cyborg Midwife + šimpanzy. A tak je to v celej hre akurát sa mení zloženie nepriateľov.

Je úplne jedno či sú niekde nejaké kamery, nijako to s nimi nesúvisí. Je to pevne dané a napr. opakovaným hraním už hráč dobre vie kde sa čo respawnuje a na čo má byť pripravený.
@GodOfTheSick (08.06.2016 10:00): Mňa nenapadlo, že toto ľudia nevedia.
Ak Vám toto znepríjemňovalo hranie, tak sa Vám nečudujem.
Je to pravda, prišiel som na to v dobe, keď som ani nevedel, čo to "respawn" znamená.

Už z pozorovania som si všimol, že keď spustím alarm, zrazu sa objavia mutanti aj v miestnostiach, ktoré som predtým vyčistil a nemali ako sa tam dostať.

Tak potom som už vedel, že kamery treba rozbíjať, najlepšie ešte predtým, než ťa zbadajú.
Je důležité vědět, jak zde respawn funguje. Když tě chytne kamera a spustí se alarm, tak dojde k prakticky nekonečnému přívalu nepřátel, který ukončí pouze zničení kamery nebo vypnutí alarmu.

Když jsem to hrál poprvé, tak jsem o tom nevěděl a hraní mi to úplně znechutilo. Místo zrušení příčiny respawnu jsem začal zdrhat a během chvilky byla lokace plná zombíků.

Když jsem to hrál podruhé, tak jsem o tom už věděl a respawn byl prakticky nulový. Stačí prostě likvidovat kamery.
@Cobot (08.06.2016 09:29): respawn v SS2 mě sral jako málokde, ale to jen na začátku ve skladišti. jakmile člověk získá trochu toho vybavení, je to veselejší, i když stále otravné.

každopádně SS2 je úplně jiná liga než Bioshock, divím se, že jste na to Bodkinovo trolení skočili...
Respawn sice v SS2 je, ale je velmi mírný. Jeden zombík snad za pět minut? A co si pamatuju, tak se respawnujou jen zombíci a ty se daj v klidu sejmout hasákem na jednu dvě rány. V případě prvního slabého PSI útoku. jeden dva výstřely. To jste takový žabaří? Občas se naopak hodí kvůli nanitům.

Bioshock je slabší kopie SS2. Moc hezká prostředím, ale proti SS je to nedmrlé. Špatné to rozhodně není jen SS2 je prostě jen jeden.
SS 2 má jen těžší začátek s respawnem nepřátel, jinak mě ta hra taky moc bavila, ani nevím, proč jsem ji tenkrát nedohrál úplně.
Počkat, pistoli člověk sebere asi tak po pěti minutách hraní, ne?:-o

Jinak moc nechápu takový ty zkazky o tom, jaká je to tuhá a těžká hra. SS2 je poměrně lehkej, polovina dnešních áčkovejch her je těžší, s komplikovanějšíma a těžkopádnějšíma herníma systémama a uživatelským rozhraním.
Hoši já to zkoušel. Fakt jsem to zkoušel. Ale myslím, že jsem se nejdál dostal k nějaké pistoli a pak jsem s tím sekl. Bylo to prostě nějaký moc tuhý, nevlídný, "zombíci¨" už mi lezli krkem, psycho schopnosti jsem absolutně nepobral. Fakt jako nevím. Fakt ta hra stojí za to to ještě zkusit?
@mazar1234 (06.06.2016 22:06): Jo, tak to muselo potěšit. :D Ale nanitů a ostatních věcí jsem měl víc než dost, protože jsem se celou hru bál, že přijde část, kdy mi to nebude stačit a většinu hry pobíhal s hasákem a oživoval se u těch klonovacích strojů. Nakonec mi zbylo asi 30 med hypo a stovky nábojů.
@Ronik (06.06.2016 14:50): No je pravda, ze bol trosku skryty v OPS level 4, trebalo kupit v automate pri ktorom je pavuk a kusok za nim je energeticka dobijacka, ale automat sa musel hacknut aby sa objavil v ponuke recycler , ale inac extremne uzitocna vecicka, hlavne ak syslis veskere nevyuzite vybavenie (munica, hypospreje, implantaty), ktore potom recyclatorom premenis na tisice penazi.... a potom sup sup nakupit vzacnu municiu (Armor piercing / Anti personnel) a kosit to rad radom utocnou puskou :-D.

Si predstav aky som bol nasraty ked som zistil, ze tu obrovsku kopu predmetov nahadzanych pred vytahom nemozem premenit na peniaze... grrrrr... zasrane MODy :-D
@Ronik (06.06.2016 13:35): Fungoval ti Recycler?
Ja som naposledy nainštaloval nejaký taký all-in-one Modpack na grafiku/modely postáv a neviem či tam nebolo aj to SCP a mal som zabugovaný recycler, proste nefungoval. Po položení na predmet sa nepremenil na peniaze ale sa iba vymenili v menu objekty.

Kedysi ešte dávnejšie, keď som si manuálne inštaloval jednotlivé mody sám (keď vyšiel Newdark) tak bolo všetko OK.