Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@player (26.11.2015 20:18): Doporučuju ti je vyřešit. Stěžejní k příběhu asi tak úplně nebudou, ale otevřou ti dost zajímavé video, které by bylo škoda minout. Minimálně pokud tě aspoň trochu zajímá ta sci-fi linka.
Objevil jsem symboly na zdi. V průběhu hry mi Rebecca řekla, že jsu tu nějaké symboly a že je mám prozkoumat. Docela jsou k tomu zajímavé hádanky. Zajímalo by mě jestli jsou tyhle symboly potřebné k pochopení příběhu nebo jestli je mám vynechat a nevšímat si jich.
Tak stačilo to spustit jako správce a jde to ale to mi dalo práce než jsem na to přišel
@MarkJude (22.11.2015 04:40): Přemýšlím jesli mi stačí odinstalovat a znovu nainstalovat Uplay nebo budu muset znovu nainstalovat celou hru. Dufám že když odinstaluju hru a pak jí nainstaluju nebudu mít problém s CD Key. A že mi to půjde mormálně spustit.

To je zvláštní že Assassin Creed Brotherhood mi jde normálně spustit a nic takového mi to nedělá. Asi to půjdu těm Ubisofťákům omlátit o hlavu.
Já se na to můžu vážně vys... Když jsem si instaloval hru, Uplay a zadal aktivační kód tak mi to píše Unable to download Uplay game files. Co s tím jako jde dělat? Jsem vážně naštvaný, protože jsem si koupil hru a ona mi nejde.
V AC2 jsem příběh prakticky ignoroval, protože jsem to hrál na několikrát s dlouhým odstupem. A nevadilo to. Mimochodem konec renesanční linie je jedno velké WTF.
@player (29.10.2015 21:24): ta hra má dvě linie, jedna v současnosti (ta navazuje na jedničku) a jedna v minulosti (ta je nová a nenavazuje). Ale vzhledem k tomu jakej je clusterfuck celej ten příběh tak bych řekl že je to úplně jedno a můžeš si to zahrát bez jedničky. Možná bych kouknul na nějaký video/přečetl wiki abys byl trochu v obraze.
Můžu hrát Assasins Creed II aniž bych předtím hrál jedničku? Navazují tyto dva díly dějově na sebe? Nebude mi pak unikat část děje, když neznám jedničku
Měl jsem tomu dát procent deset. Kvůli strážím a notoriety je to nehratelný pahýl. Tímto jsem s Ubisoftem definitivně skončil.
@Sinister (10.09.2015 13:55): Len trošku mimo tvoju otázku. Tá príbehová línia v prítomnosti by mala byť najdôležitejšia a viacmenej všetko by malo smerovať k nej. Opodstatnenie z tohoto pohľadu teoreticky má.
@MarkJude (09.09.2015 14:29): Nemyslím, že, když se nad tím dost zamyslíme, ta teorie obstojí.
Logicky vzato - Desmond se vtělí do Ezia, který tak získá dovednost hopkat po střechách, hopkat po zdech, hopkat po lampách a hopkat do sena (bohužel nezíská tištěnou mapu, aby nemusel lézt na tolik věží, že i panoráma Starého Města vypadá jako uhlazená mýtina). Kde k tomu přišel Eziův bratr? To se přes Animus připojil někdo jiný a ten ovládá Eziova bratra? No, dejme tomu. Ale stejně - kde k tomu přišly stráže? Templáři tráví čas připojení na ohromný superpočítač v jakýchsi obskurních LAN orgiích?

Abych byl dobře pochopen - vůbec mi nevadí, že Ezio tohle dovede. Naopak. Leč by mi bohatě stačilo, aby se udělal pěkně tutoriálek, kde se nastartuje příběh, potom Ezio na deset let zmizí, protože taťkovo kámoš poté co je Ezio zajmut během popravy otce Hašašín zachrání Ezia a trénuje ho, jelikož měli nějakou úmluvičku s otcem.
Voilá, příběh je sice poměrně trapný, ale náhle dává smysl.
Bratři nadále hopkat po střechách neumí, stráže po střechách hopkat neumí (takže tam ani nezevlují, zato jejich kameny a šípy získají na fatálnosti co do účinku) - vyřešeno :)
A schválně (a není to řečnická otázka), není tohle lepší?
@M.a.t.t. (09.09.2015 12:43): Ano, naprosto souhlasím v tom, že ti pitomci na střeše nemají co dělat. Ale v tom je právě jádro pudla - proč mít samotný free-run, kdy si chodím maximálně pro mise nebo se dostávám k lokaci, kde se odehraje samotný úkol, obsypaný fízlujícími orangutany? Odpověď je jednoduchá, protože potom by museli designéři daleko víc přemýšlet při navrhování lokací, kde se samotný úkol odehraje.

Např.: Za úkol dostaneme zabít biskupa. Postup - naprosto bez stráží se dopravím k lokaci, kde se biskup zašívá, může to být třeba katedrála. U vchodu logicky stojí stráže, dva bodyguardi jej následují, kam se jen hne, s výjimkou toalety. Tento dědek má totiž střevní potíže a posírá se neustále - na to přijdeme tak, že skrze jakési okénko vlezeme do baráku. Jenže dostat se interiérem k biskupovi je nemožné, protože bychom na sebe okamžitě nalákali stráže, které ho obklopí a eskortují někam do bezpečí. Takže si zase vylezete ven a podíváte se, kde tak může být hajzlík. Dostanete se dovnitř, biskupa podříznete, tělo vyhodíte z okna a zmizík. Nebo vyvoláte potíže (třeba petardou), stráž biskupa zavře do bezpečné místnosti, ale vy jste pěkně mazaní, obě stráže pěkně potichu odpravíte a vlámete se dovnitř. Anebo se na to předem připravíte, před potížemi rozlijete v místnosti olej, a až do ní biskupa zavřou, vylezete po zdi a okenicí tam hodíte petardu...

Možnosti. Bez stráží na střechách, bez stráží opičích dovedností, napínavé, těžké, zábavné (a inspirované Dishonored - leč díky Hitmanovi toto schéma bylo už dávno známé).
@Sinister (09.09.2015 12:30): To mi už skôr vadí, prečo na tých strechách vôbec hliadkujú, zmysel to totiž veľmi nedáva - ale beriem to v rámci istých obmedzení, inak by bol pohyb po strechách veľmi uľahčený.
@M.a.t.t. (09.09.2015 11:56): Že jako opice leze Ezio mi vadí jen z toho důvodu, že nikdo nevysvětlí, proč by to, kruci, měl umět.
Ale vadí mi, že za mnou lezou úplně stejným způsobem stráže. To už nedává smysl vůbec žádný. Proto jsem tady psal, jestli je nějaká možnost stráže mimo oblast úkolu úplně vypnout, protože zatímco dějiště úkolu je přizpůsobeno tomu, aby se strážím hráč mohl vyhnout, cesta k dějišti nikoli, takže jsem běhal půl hodiny pro misi jako idiot, potom jsem se snažil nepozorovaně dostat alespoň na dohled k cíli úkolu dalších dvacet minut, abych pak samotný úkol splnil za méně než tři minuty a to včetně proniknutí do budovy a vyhnutí se strážím.
...a největší tragédií je potom, jak už jsem tu psal, především 'notoriety', protože její snižování je designově zcela špatně uchopené. A především roste už jen z toho důvodu, že tě někdo vidí na střeše a ty mu utečeš.
@Sinister (09.09.2015 11:51): To, že tie postavy lezú po budovách ako opice a považujú to za niečo úplne normálne, je samozrejme hlúposť, rovnako ako to skákanie do sena, pri ktorom sa nikomu nič nestane, ale je to zábavné a preto mi to nevadí :) To ma už skôr štval nedomyslený stealth, pričom hra od hráča vyložene žiada, aby niekedy postupoval ticho. Napríklad v treťom dieli pridali kríky, do ktorých sa hráč môže skrývať, čo som kvitoval, aby ich nepochopiteľne v Unity odstránili a nahradili nedomyslením skrývaním za prekážky. Nie, skutočne nemohli nechať viacero možností... Ale to sme sa dostali k niečomu inému.
@M.a.t.t. (09.09.2015 11:07): Ne, naopak, komentuj :) Každopádně důvod, proč mě jednička štvala méně, je velice jednoduchý - protože byla prostě do určité míry v mnoha ohledech první. Od druhého dílu bych očekával mnohem tlustší design dokument, který opraví ty prvky, o nichž jsem už psal (zejména stráže a doplnění scénáře). Pak bych se sice asi dál nudil, ale nakonec bych to dohrál a v rámci možností byl spokojen.
@Sinister (09.09.2015 10:54): Príliš to riešiš. :) To je proste setting danej hry a jej nastolené pravidla. Že to nie je realistické? Nie je, ale to je predsa úplne jasné. Sadnúť ti to nemusí, čo beriem, ale akékoľvek názory typu, že dvojka je horšia ako jednotka sú pre mňa záhadou, takže sa radšej zdržujem ďalšieho komentára :)
@Zbyisek (09.09.2015 10:13): Jo a hrál jsem jen jedničku, ta mě vůbec nebavila, ale zase mě teda tolik neurážela.
Další díly teď už logicky hrát opravdu nebudu :D Tu dvojku jsem i tak zkusil jen z toho důvodu, abych se trochu uvolnil od perfektního Bloodborne (hrozně mě štve, že tu nejsou PS hry :( - sázel bych tam 100%, ani bych se neupejpal :) ), a protože mezi fanoušky AC série je druhý díl asi nejoceňovanější (resp. není kolem něj žádná kontroverze; kupodivu).
@Zbyisek (09.09.2015 10:13): Takhle, mně nevadí, když je hra plná nesmyslů, ale ten nesmysl musí být nějak ukotven. Tahle hra si s tím vůbec nedělá vrásky a na poměrně malém prostoru (a v rekordně krátkém čase) takových věcí vysází na stůl neuvěřitelně hodně. Vezměme si, co se stane první hodině: 1. Ezio bez jakéhokoli důvodu je jakýsi urbanistický Tarzan 2. Eziův starší bratr je taky Tarza 3. Eziův mladší bratr by chtěl být taky Tarzan, ale marodí asi s chřipkou 4. Eziovu otci je naprosto jedno, že jeho syn očividně už zakončil Hašašínský trénink 5. Eziovi je ukradené, že by měl zabíjet lidi podivuhodnou zbraní 6. Eziovi je ukradené, kdo byl jeho otec - vždycky si na záhadu kolem něj vzpomene, až když mu to někdo připomene; atd., atd. atd. Tady ve spoileru jsem zmínil sotva desetinu nelogičností a pitomostí. Pak je tu samozřejmě přizdisráčství ve formě politické korektnosti (ale OK, to dovedu u korporace pochopit), kdy je najednou z našeho nového Hašašína Ital. Protože hašašínský výcvik a know how je zřejmě vývozní artikl. Nebo asi genetická sada, kterou si tak mezi sebou dědí rodina Auditore, zdá se.
Tohle všechno je ZÁSADNÍ PROBLÉM, ale není to, co me apriori štve - štve mě, že hra (potažmo Ubi) se tváří, že je takhle všechno v naprostém pořádku, scénář AAA a zítra točíme v Hollywoodu.

Ohledně herní náplně - srovnejme si Hitmana a AC. V Hitmanovi postupuješ podle stejného schématu, ale dynamičnost, změna podmínek, neustálé střídání kulis, postav, lidí, interiérů, způsobu přístupů k hraní... Ani by mě nenapadlo si stěžovat na stereotyp, ačkoli se mi vlastně líbil jen Silent Assassin a Absolution (Contracts tak z poloviny, Blood Money a jedinčka naproti tomu vůbec).
Tak a co se vlastně děje v AC, aby se to občerstvovalo? Prakticky stejné prostředí, které už za dvě hodiny strašně nudí, naprosto idiotský přístup ke strážím nejen z pohledu logiky ale především z pohledu hratelnosti (jsou prostě votravný jak strupy na chodidle), boj není nutně - komparativně vzato - naprostá tragédie, na druhou stranu to je ale koncentrovaná nuda, způsob, jakým se autoři postavili k hledanosti je na okamžitou přesdržku.

A pak jsou tu ještě neuvěřitelně repetivní vedlejší úkoly...

Ale bavme se konkrétně o tom, v čem spolu nesouhlasíme ;)
@Sinister (komentář): S ledasčím se dá souhlasit. Ale některé části kritiky mi přijdou jako stěžovat si na hru Had, že přece není možné, aby zatáčel v pravém úhlu a že je to pořád to samé dokola. Jistě, AC (vlastně všechny díly) jsou plné nesmyslů a nelogičností, ale která hra není? Navíc AC2 je asi nejlepší díl série. A pokud ti takhle strašně vadil, tak doufám, že jsi nezkoušel hrát žádný další :-D
Existuje jakýkoli způsob jak NAPROSTO vypnout stráže ve freerunu? Tzn. všude jinde, než je oběť?
Zdravím,
prosím, potřebuji pomoc, nebo radu, pokud bude možné. Hraju hru Assassin Creed 2, jsem v Benátkách a musím vyšplhat na rozhlednu, kde je potřeba tkzvšplhání s výskokem. Návod v manuálu hry nefunguje a nevím, kde dělám chybu. Pokud víš, nebo znáš někoho, kdo tu hru hrál, prosím o pomoc:-))).
Kdyžtak mi prosím písni na mail mám stejný, jako přezdívku.
Díky E.
@Blackhand47 (30.03.2015 20:43): Však pohoda, lepší než číst o tom, jak někdo nějakou hru objevil, když mu bylo 11 let a od té doby už pokročila doba, takže grafika je trochu zastaralá, nicméně pořád to má svoje kouzlo. A ještě horší je, když někdo píše dvoustránkovej rozbor jednotlivých složek hry - grafika, zvuk, gameplay... - jak kdyby hry byly plínky a ty složky na sebe navzájem neměly vliv. Takovej balast mi vadí, komentář od Eleanor je v klidu.
@Chark (22.11.2014 21:09): Těch 9 velitelů je součástí nějakýho DLC, který je v PC verzi automaticky, zatímco na konzolích ne. To je asi poprvé, kdy musím říct, že konzoloví hráči absolutně o nic nepřichází :D.
Po letech jsem to konečně dohrál a musím říct, že příběh nic moc. Sekvence 11-14 už jsem hrál z donucení. Zabití 9 nějakých pomocníků bosse bylo fakt utrpení. Proč jich bylo sakra 9 a ne třeba jen 5? Stejně tak konec. Přesně na to sedlo What the Fuck, pronesené na konci hlavním hrdinou.