@CrocoRay (22.07.2016 15:09): Ty vedlejšáky jsou opět takové rozporuplné, od výborných (Perfect crime s trochou detektivní práce nebo z DLC Beneath the Surface a Wonderland) přes průměrné (Occupy Gotham, Gotham on Fire) až po mlácení prázdné slámy (Campaign for Disarmament byla zábavná dvakrát třikrát, ale proč nechat hráče dělat čtrnáctkrát totéž, co navíc dělá několikrát na konci hlavního příběhu, kde se z toho dělá smrtelné ohrožení) nebo pětiminutové zbytečnosti typu Lamb to the Slaughter. Souboje v batmobilu proti běžným dronům jsou dětsky snadné, ale zbytečně zdlouhavé a je jich příliš mnoho (a souboj s tankem a rypadlem je designérská zvrácenost).
jj, že dostanou elektrickou ránu a jsou KO a ne mrtví vím, ale přišlo mi to takové bizarní :-)
Osobně bych byl raději, kdyby se vrátili z hlediska designu buď přímo k Arkham Asylum (komorní záležitost, téměř Metroidvania styl) nebo alespoň k něčemu mezi Asylum a City (tj. více Predator encounters, méně recyklovaného zato kvalitnějšího obsahu, boss fighty bez auta atd.).
Schválně jsem zkoušel hrát po Knightovi chvíli Asylum a stejně jsem u toho vydržel přes hodinu (a to už jsem to dvakrát dohrál). Krom jiného tam mělo alespoň zpočátku smysl třeba sbírat otazníky (protože za ně není zrovna málo EXP a vylepšování Batmana má v jedničce větší smysl než ve čtverce) a boje byly takové těžkopádnější a tím uvěřitelnější.
jj, že dostanou elektrickou ránu a jsou KO a ne mrtví vím, ale přišlo mi to takové bizarní :-)
Osobně bych byl raději, kdyby se vrátili z hlediska designu buď přímo k Arkham Asylum (komorní záležitost, téměř Metroidvania styl) nebo alespoň k něčemu mezi Asylum a City (tj. více Predator encounters, méně recyklovaného zato kvalitnějšího obsahu, boss fighty bez auta atd.).
Schválně jsem zkoušel hrát po Knightovi chvíli Asylum a stejně jsem u toho vydržel přes hodinu (a to už jsem to dvakrát dohrál). Krom jiného tam mělo alespoň zpočátku smysl třeba sbírat otazníky (protože za ně není zrovna málo EXP a vylepšování Batmana má v jedničce větší smysl než ve čtverce) a boje byly takové těžkopádnější a tím uvěřitelnější.