Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

dovoluji si o sobě prohlásit, že jsem nesmrtelnej SWAT, R6 a GRAW fanda, i když si vobčas dávám pauzu..

počkám, až zavedeme Euro.
Pokud se tu pořád pohybujou nějaký fandové Rainbow Six a SWAT sérií, tohle by vás mohlo zajímat. Před pár dny vyšla v early accessu nová věc od Christiana Allena a spol. jménem Epsilon:
http://www.databaze-her.cz/hry/epsilon/
http://store.steampowered.com/app/300760/

Je to pre-alpha, takže je tam zatím jen jedna mapa a v některejch věcech je to furt dost kostrbatý, ale už teď to má potenciál. Člověk tam může plánovat waypointy pro AI, posílat je za chodu čistit místnosti, jsou tam základy nonlethal mechanik a podobně.

Chtělo by to tomu trochu zvýšit popularitu, protože herní weby to dost zdatně ignorujou.

Zatím to stojí 8 eur, cena se bude postupně zvyšovat s implementací dalších fičur jako je coop, pvp apod. Pokud to koupíte za těch 8 éček teď, dostanete samozřejmě veškerý další updaty zdarma.
SWAT3 mě tolik nechyt jako tohle, ačkoli jsou si ty akce hodně podobné, ačkoli mám krabicové obě verze, SWAT3 je nepochybně nesmrtelná záležitost, která si najde svuj užší okruh pandu, ale pokud vím (hrál jsem to naposledy zkusmo na podzim 2013), tak tam se rozdělovaly příkazy pomocí příkazu pot numerickou klávesnicí, což je oproti RS3 nebo SWAT4 (kde je ten systém dost podobný) celkem rozdíl.

když píšete o té IA, tak právě v RS3 jsem si toho všiml naplno, chvíli jsem si nehlídal záda, nebo nevyčistil postranní dveře a měl jsem tam tenoristu připraveného střílet. myslim, že obzvláš SWAT3 nesedne každému, není tak akční a hodně milovníku zbraní to odradí, což není muj případ, rozhodně překonává puvodní díly RS, ale trojka je podle mě fakt povedená - Tom Clancy zuročil kde co a nabídl nám taktickou hru, na které by se mohly školit skutečné ozbrojené složky.

BINGMAN - jen tak, snad nebyl jediněj, to bych nepřežil! většinou si dělám poznámky během hry a je jich tolik, že prostě něco vyberu, protože konkrétně u této záležitosti by se to sem nevešlo. zkusím psát z patra a kratší zprávy, jsem si toho nešvaru vědom a všem, kdo to po mě musí luštit, se moc vomlouvám! (příběh tam je jen jako taková vomáčička, myslim, že jinak by to sklouzlo i do jiného žánru, mně osobně vyhovoval až až, když těm hrdlořezum rukojmí padali kolem krku a těch sentimentálních scének s dětma tam snad bylo taky dost, nebo snad chcete i dojemný zvířátko na konec - který by mi to pro změnu uplně zhnusilo)
@Rapier (15.03.2015 22:32): Jak RS 3 tak SWAT 3 považuju za téměř geniální věci a špičky mezi taktickými akcemi. Podle mého je ale třeba si uvědomit, že se jedná o maličko odlišné hry, RS3 klade hodně důraz na strategické plánování, zatímco kouzlo SWAT 3 spočívá výhradně v taktických bojích (+ legrácky typu možnost zatýkání nebo deaktivace bomb). AI mi ve SWAT 3 přišla také o něco lepší. První díly Rainbow Six stran AI, zejména parťáků, podle mého celkem trpěly (být to běžné střílečky s quicksave, tak je to fuk, ale v taktické akci "rána=smrt" to problém je).
@vodkasesemtexem (komentář): Nedal jsem ti plus, protože se tím trochu nepřehledným stylem nedá pro mě moc prokousat, ale ani mínus, protože nemám proč nesouhlasit. A proč si mi dal mínus? neptám se kvůli mínusu samotnému, ale vysvětlil jsi to tak, že to vidíš úplně jinak než já a když jsem si tvůj komentář četl, neviděl jsem mezi námi až takové odlišnosti :) Já zmínil jenom určitý stereotyp (hra se opravdu musí dávkovat a ne, jak já, dát čtyři mise za sebou) a absence jakéhokoliv příběhu. To nemění nic na tom, že Rainbow Six 3 považuji za jednu z nejlépe propracovaných taktických akcí. i když je pravda, že s tímto žánrem nemám až tak bohaté zkušenosti
@vodkasesemtexem (komentář): jako člověk, který dohrál SWAT 3 (a ne jednou) si troufám říci, že s tím revolučním ovládáním, které zmiňuješ, přišel jako první SWAT 3, který je mimochodem lepší než RS a to minimálně v AI, která ve SWAT 3 Tě aktivně vyhledává, což se o RS moc říct nedá.
On taky ten kickstarter byl dost nedopečenej. Ukázali dost ze hry, bohužel v týhle fázi to vypadalo dost neatraktivně, a nepodařilo se jim vysvětlit, v čem že to má bejt tak zajímavý a unikátní.

Místo toho omílali spoustu naprosto podružnejch fičur, jako strašně unikátní plynulá animace přepínání zbraní, která je shodou okolností prakticky stejná jako ve všech ostatních hrách apod...
Přesně, byl to Ground Branch ale bohužel neuspěl. Asi kvůli dvojnásobné požadované částce než Takedown a navíc v krátkém čase od sebe… Jinak pro příznivce realistických stříleček, dělá se na nové verzi America's Army.
To mohl bejt Ground Branch, další hra od jednoho z veteránů, která se kutí už asi sto padesát let a nic moc z toho zatím nevzešlo. Nicméně je to stále teoreticky ve vývoji. GB má mít blíž právě ke Ghost Reconu, zatímco Takedown k R6 a SWAT.
Pravděpodobně aspoň někteří z vás v začátcích kickstarterovýho nadšení postřehli jen tak tak zaplacenej Takedown od autora některejch Ghost Reconů a jeho novýho indie studia. Chlapci pracujou neskutečným tempem, na E3 mají hratelnej build a snad někdy na podzim by hra měla vyjít na steamu a xbla.

Pokud vám název nic neříká, mělo by jít o plnotučnýho nástupce klasickejch Rainbow Six a SWAT sérií, tedy taktická akce zaměřená s důrazem na CQB v singlu či coopu pro 6 hráčů. Nechybí ani nějakej úkolově zaměřenej PvP MP (bez respawnů).

Zrovna ukázali pár novejch screenů, ze kterejch ty Rainbow Six koukaj fest, proto jsem to nacpal do tohohle tématu:).
http://www.serellan.com/forums/index.php?/topic/2234-content-release/
Ne úplně mohu s BINGMANovým komentářem souhlasit. Stereotyp? Pche! tady nejde o příběh, což sám píše(š), ale o tu taktiku plánování. Ta hra není o střelbě, ale o naplánování co nejtiššího, nejrychlejšího a nejúčinnějšího postupu. Nemusím se 2x rozmýšlet, tu hru už jsem dohrál mnohokrát a s datadisky ještě víckrát :) Bohužel v době, kdy tomu UBi dělalo podporu a byly servery, jsem neměl použitelný internet a poté, když jsem ho měl, už zase UBI nedělalo podporu a servery nebyly. Těch pár fandů z druhé planety, kde jsem měl ping nad mírou hratelnosti, to už pak moc nevytrhlo. Jakmile bude nový komp, pokřtím ho hned Unrealem (98) a hned poté Raven Shieldem a všechmi dostupnými datadisky. Zlatý fond taktické akce (spolu s prvními díly a prvním Ghost Recon - ach, kde jsou ty doby... To už vy mladí nepochopíte, Ty vaše RS Vegasy a GRAWy...)
Tak to som netušil. Ja som vždy pred misiou nahral prednastavený plán, ktorý tam už bol a hru som hral tak, že som postupoval po waypointoch.
me to nebavilo takhle byt "divakem", navic to bylo jakesi slozite :D
PRIVATE MARTIN: JJ, naplánuješ postup a jen sleduješ jak to probíhá, a to až do úspěšného splnění mise. Pokud to nevyjde, tak ji musíš naplánovat znovu. V datadisku jsem tu kampaň takhle hrál.
taky jsem neplanoval a jen vedl tym dle mych rozkazu primo ve hre...
Tenhle díl se mi poměrně líbil, ale je to už dávno, co jsem jej hrál. Vím, že jsem hrál bez plánování a snažil se většinu úkolů splnit sám, v kůži jednoho z členů týmu. Až datadisk Athena Sword jsem dal celý jen skrz plánování, jelikož mi klasickým způsobem hra přišla obtížná. Ale i s plánováním byly občas potíže, než se všechny mise úspěšně ukončily.
j je to cupr hra, takhle tezke se uz nedelaji, jeee to sem si zanadaval :)